جستجو
نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298

نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298

فهرست مطالب

به مرکز تعمیرات نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298 خوش آمدید. شرکت فنی مهندسی گیل سرما با کادری مجرب در امر خدمات رسانی به مشتریان گرامی شهر رشت است.

نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298

شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298 با ۱۵ سال سابقه درخشان در امر نگهداری، سرویس و تعمیرات موتورخانه و پکیج دیواری آماده خدمات رسانی ۲۴ ساعته و در ایام تعطیل در خدمت همشهریان گرامی شهر رشت بوده و تمامی مشکلات پکیج بوتان شما را در کمترین زمان ممکن رفع می‌نماید.

نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298

گروه صنعتی بوتان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم گرمایشی و سرمایشی در ایران بوده و با بیش از ۴۰ سال سابقه و تعداد متعددی کارخانه در کل کشور توانسته نامی نیکو از خود به جا بگذارد. ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما افتخار این را داریم که نمایندگی این برند معروف را در شهر کسب نماییم. تمامی تکنسین‌های شرکت گیل سرما هر ساله در دوره‌ها و سمینارهای برگزار شده توسط برند بوتان شرکت نموده و آموزش‌های کامل در مورد تغییرات دستگاه‌های جدید را کسب می‌نمایند تا بتوانند در امر خدمات پس از فروش این محصول به نحو احسن عمل نماید.

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز برای رفع ایرادات احتمالی پکیج خود با شرکت گیل سرما نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298، تماس حاصل نمایید.

پس از تماس شما، اپراتور جویای مشکل شده و تماس شما را به کارشناسان فنی متصل می‌کند. کارشناسان ما سعی می‌نمایند که اگر مشکل پکیج شما ایراد جزئی یا عدم رعایت اصولی استفاده از پکیج بوتان بوده باشد؛ با راهنمایی صحیح از نحوه استفاده دستگاه رفع مشکل نمایند.

در غیر این صورت شماره تماس و آدرس شما در سیستم ثبت شده و به تکنسین مربوطه اعلام می‌گردد. نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298 در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و کلیه مشکلات پکیج شما را رفع خواهد نمود.

نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در رشت

تعمیر پکیج بوتان کاری بسیار تخصصی بوده و باید توسط تعمیرکار مجرب نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298 انجام شود. پکیج دیواری همان موتورخانه قدیمی بوده اما در سایز بسیار کوچکتر که مختص یک واحد ساخته شده است.

در زمان‌های قدیم برای گرمایش و آب گرم مصرفی ساختمان اتاقکی در طبقه همکف اختصاص داده می‌شد. که در آنجا سیستم شوفاژخانه اجرا می‌کردند. و توسط همین اتاقک گرمایش کل ساختمان و آب گرم مصرفی تامین می‌شد.

این سیستم معایبی هم با خود به همراه داشت. اجزای تشکیل دهنده شوفاژخانه اعم از دیگ، مشعل، کلکتور، منبع دوجداره، منبع انبساط، پمپ شوفاژ، پمپ‌های آب سرد مصرفی ساختمان و غیره بوده است.

از معایب شوفاژ خانه این بود که مصرف گاز و پرت حرارتی بالایی داشت. از دیگر مشکلات موتورخانه هزینه تعمیرات بسیار سنگین بوده که باید به صورت مساوی بین ساکنان تقسیم می‌شد. بدون توجه به اینکه هر واحد چقدر و به چه اندازه از این سیستم استفاده کرده باشد. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی پکیج‌های دیواری جایگزین موتورخانه شد.

از محاسن پکیج های دیواری این است که؛ مختص به یک واحد بوده و هزینه تعمیر و سرویس بسیار پایین‌تری نسبت به موتورخانه دارد. و اگر زمانی به مشکل برخورد نماید فقط یک واحد از ساختمان تا زمان تعمیر گرمایش و آب مصرفی ندارند. دومین مزیت آن مصرف بسیار پایین گاز بوده و پرت حرارتی ناچیزی در مقابل شوفاژخانه دارد. سومین مزیت آن سر وصذای بسیار پایین آن در زمان کارکرد نسبت به موتورخانه است. چون در موتورخانه‌ها واحدهایی که در طبقه اول بودند مدام باید سر و صدای زیاد موتورخانه را تحمل می‌کردند.

نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در رشت

شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در رشت با کادری مجرب با پشتیبانی از جدیدترین ابزار آلات روز دنیا برای تعمیرات اصولی پکیج و با تجربه فراوان در خدمت همشهریان گرامی شهر رشت بوده و در هر ساعت از شبانه روز برای تعمیر و سرویس پکیج بوتان اقدام می‌نماید.

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز و ایام تعطیل با نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298 تماس حاصل نمایید؛ و از خدمات پس از فروش این شرکت بهره‌مند شوید.

پکیج همانند لوازم خانگی دیگر هم به مرور زمان و بر اثر کارکرد دچار فرسودگی قطعات شده و نیاز به تعمیر و رسیدگی دارد. پکیج با سه مقوله مهم مستقیماً در ارتباط است آب، گاز و برق، از این رو احتمال خرابی و استهلاک پکیج بسیار بالا بوده و باید مورد سرویس دوره‌ای قرار گیرد.

از آنجا که پکیج با گاز در ارتباط است بسیار امری خطرناک بوده و از این رو در طراحی پکیج از محافظت کننده‌های بسیاری در آن استفاده شده است. که اگر هرگونه اختلالی در روند کار این دستگاه پیش آید توسط سنسورها و برد الکترونیک پکیج محافظت خواهد شد تا باعث آتش سوزی و خطر جانی و مالی نشود.

خوشبختانه در پکیج بوتان کلیه سیستم‌های محافظتی در آن طراحی شده و هر زمانی که مشکلی در زمان کارکرد برای پکیج پیش آید؛ پکیج به صورت اتوماتیک خاموش شده و با نشان دادن کد خطا بر روی دیسپلی خرابی بخش معینی از دستگاه را مشخص می‌نماید.

در این زمان است که پکیج نیاز به تعمیر داشته و از آنجا که تعمیر پکیج بوتان کاری بسیار تخصصی بوده، باید توسط تکنسین مربوطه انجام شود و از سپردن پکیج خود به افراد غیر متخصص و تعمیرکار مبتدی خودداری نمایید. چون ممکن است خسارات جبران ناپذیری به جا بگذارد.

از این رو شما می‌توانید در هنگام مشاهده ارور بر روی پکیج خود با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298 تماس حاصل نمایید. و با اطمینان خاطر؛ کار تعمیر پکیج خود را به تکنسین‌های این شرکت محول نمایید.

ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در رشت با داشتن تکنسین‌های مجرب و آموزش دیده و با استفاده از قطعات یدکی اصلی که مستقیماً از کارخانه تولید کننده دریافت می‌نماییم؛ کار تعمیرات پکیج شما را به نحو احسن انجام داده و خاطره خوشی به جا خواهیم گذاشت. تمامی هزینه‌های تعمیرات انجام شده طبق تعرفه اتحادیه بوده و فاکتور رسمی به مشتری داده خواهد شد.

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای پکیج بوتان پیش آید عبارتند از:

  • دستگاه روشن نمی‌شود.
  • فشار گیج پکیج پایین می‌آید.
  • پکیج نشتی آب دارد.
  • دستگاه کد خطا نشان می‌دهد.
  • رادیاتورها گرمای مناسبی ندارند.
  • دستگاه آب گرم مصرفی ندارد و آب سرد است.
  • آب گرم مصرفی سرد و گرم شده و دمای ثابتی ندارد.
  • پکیج در حال کارکرد صدای ناهنجاری دارد.
  • در هنگام باز کردن آب گرم مصرفی گیج روی پکیج به طرف بالا رفته و از دستگاه آب سرریز می‌شود.

اگر به هرگونه از این نوع مشکلات در پکیج خود مواجه شدید می‌توانید با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298 تماس حاصل نموده تا از خدمات این شرکت بهره‌مند شوید.

نمایندگی سرویس پکیج بوتان در رشت

سرویس پکیج بوتان در رشت یکی دیگر از خدماتی است که توسط شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298 انجام می‌شود. همانطور که استحضار دارید تمام لوازم برقی، گازی و مکانیکی برای طول عمر بیشتر و کارایی بهتر نیاز به سرویس دوره‌ای دارد. از آنجایی که پکیج بوتان و تمامی پکیج‌های با هر برندی با آب در ارتباط هستند از این رو نیاز بیشتری به رسیدگی و سرویس دارند.

در مقوله آب بحث‌های گسترده‌ای وجود دارد. آب در خود املاحی دارد که در هر مسیر، لوله و دستگاهی که باشد باعث رسوب می‌شود. حال اگر آب گرم شود مقدار رسوب بیشتری به جا خواهد گذاشت. پکیج هم از این گزینه مستثنا نبوده و به مرور زمان با گردش آب گرم در خود و رادیاتورها باعث رسوب خواهد شد.

مقدار حجم این رسوب در پکیج بستگی به کیفیت آب آن منطقه از سکونت دارد. هرچه آب منطقه سکونت شما از کیفیت بهتری برخوردار باشد رسوب کمتری و در مدت زمان دیرتری در پکیج به جا می‌گذارد.

نمایندگی سرویس پکیج ایران رادیاتور در رشت

این رسوب‌ها که به مرور زمان مسیرها و لوله‌های پکیج جمع می‌شود باعث انسداد لوله‌ها شده و از کارایی پکیج می‌کاهد. و اگر به موقع سرویس و رسوب زدایی نشود باعث از کار افتادن پکیج شده و هزینه تعمیراتی بیشتری در پی خواهد داشت.

در مقاله‌ای که توسط شرکت ما، نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298 نوشته و تنظیم شده قصد داریم در مورد مراحل کامل سرویس پکیج توزیع کامل دهیم:

در بالا به این اشاره نمودیم که داستان سرویس پکیج به چه علت و به چه معناست. حال واقعیت ماجرا این است که یک پکیج نو زمانی که نصب و راه‌اندازی می‌شود بعد از مدت یک سال یا بیشتر یا کمتر که بستگی به کیفیت آب آن منطقه دارد شروع به رسوب کردن در بخش‌های مختلف پکیج و رادیاتورها می‌کند.

در پکیج بوتان بخش‌های مختلفی وجود دارد. از جمله آنها عبارتند:

  • مبدل اولبه
  • مبدل ثانویه
  • لوله‌های مسی
  • بلوک‌های رفت و برگشت
  • پمپ سرکولاتور و هوزینگ
    لوله بای پس
  • منبع انبساط
  • پمپ سرکولاتور

که بعضی از این بخش‌ها زودتر از بخش‌های دیگر ایجاد رسوب می‌کند و پکیج با کد خطا مواجه می‌شود. حال اگر یک تعمیرکار مبتدی برای سرویس پکیج اقدام نماید؛ آن مسیری که باعث انسداد شده را رسوب زدایی نموده و مشکل دستگاه موقتاً حل خواهد شد.

که این کار اصلاً درست و اصولی نبوده و در مدت زمان کوتاهی بخش‌های دیگر مورد انسداد قرار گرفته و دوباره پکیج کارایی خود را از دست خواهد داد. در روش اصولی و استاندارد سرویس پکیج که توسط تکنسین شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298 انجام می‌گیرد به این گونه است که؛ در زمان سرویس کلیه قطعات دستگاه باز شده و توسط دستگاه‌های پیشرفته اسیدشویی می‌شود. تمامی اورینگ‌ها تعویض شده دستگاه نصب می‌شود.

این امر باعث می‌شود که تمامی مسیرها رسوب زدایی شده و به حالت کارخانه در خواهد آمد. و مشتری می‌تواند چند سال بدون دردسر از پکیج بوتان خود استفاده نماید.

یکی از نکات بسیار مهم در امر سرویس پکیج بوتان این است که؛ به جز سرویس کامل دستگاه پکیج باید تمام مسیر لوله کشی شوفاژ ساختمان و رادیاتورها سرویس شود. به علت اینکه بعد از مدت زمان یکی دو سال از کارکرد پکیج، یک به علت کیفیت آب و دوم به خاطر جنس رادیاتورها که اکثراً آلومینیوم بوده رسوبات سنگینی در رادیاتور و مسیر لوله کشی شوفاژ به جا خواهد ماند.

این رسوبات به علت یک فرایند شیمیایی آب در حال چرخش در مدار شوفاژ به وجود می‌آید و به مرور زمان تکه‌هایی از رادیاتور آلومینیومی را کنده و در مسیر و ته رادیاتور جمع خواهد کرد. به خاطر همین موضوع باید بعد از سرویس دستگاه حتماً تمامی رادیاتورها و مسیر لوله کشی شوفاژ سرویس و شستشو شود.

اگر رادیات‌ها و مسیر لوله کشی شوفاژ سرویس و شستشو نشود به دو مشکل برخورد خواهیم کرد. اولین مورد این است که دوباره رسوبات وارد پکیج شده و از کارایی دستگاه می‌کاهد. دومین مورد این است که آب موجود در رادیاتور و لوله کشی شوفاژ ساختمان به خاطر رسوبات بسیار سنگین شده و پمپ سرکوله پکیج دیگر نمی‌تواند به خوبی آب را در مسیر به گردش درآورد.

ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298 با داشتن تکنسین‌های مجرب اقدام به انجام اصولی‌ترین روش سرویس پکیج بوتان نموده و رضایت مشتری را جلب می‌نماییم.

نمایندگی نصب پکیج بوتان در رشت

پس از خرید پکیج بوتان برای نصب رایگان پکیج می‌توانید با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298 تماس حاصل نمایید تا گارانتی ۲۴ ماهه برای پکیج شما فعال شود.

پس از تماس شما با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی نصب پکیج بوتان در رشت، تماس شما در سیستم ثبت شده و به تکنسین مربوطه ابلاغ می‌شود. تکنسین در محل حضور یافت و اقدام به نصب دستگاه شما می‌نماید. قبل از نصب پکیج بوتان باید محل نصب از شرایط خاصی برخوردار باشد تا تمام نکات ایمنی در نصب رعایت شود.

  • فضای کافی باید برای نصب پکیج بوتان وجود داشته باشد.
  • دستگاه نباید در محل‌هایی که مواد اشتعال‌زا وجود دارد نصب شود.
  • دستگاه نباید در جاهایی مثل حمام و دستشویی و فضاهایی بسته نصب شود.
  • دستگاه نباید در مکان‌هایی که مواد اسیدی و یا بخارات آن وجود دارد نصب شود چون باعث پوسیدگی پوسیده گی و خورندگی اجزای پکیج خواهد شد.
  • پکیج بوتان نباید در فضایی بدون پوشش، که احتمال باران خوردگی داشته باشد نصب شود.

نمایندگی نصب پکیج بوتان در رشت

تکنسین شرکت گیل سرما، نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298 با در نظر گرفتن موارد بالا و غیره اقدام به نصب دستگاه می‌نماید. قبل از نصب شیلنگ‌ها به لوله کشی ساختمان، اول مسیر لوله‌ها را شستشو داده تا گرد و غبار و جسم خارجی که اگر در سیستم بود خارج شود تا وارد پکیج نشود. پس از نصب شلنگ‌ها اقدام به آبگیری می‌نماید.

سپس کل مسیر لوله‌های ساختمان و رادیاتورها و خود پکیج را هواگیری نموده تا سیستم عاری از هوا شود. سپس فشار گیج دستگاه را روی یک و نیم بار تنظیم نموده اقدام به روشن نمودن پکیج می‌نماید. پس از روشن شدن دستگاه و گذشتن مدت زمانی گرمای رادیاتورها و آب گرم مصرفی را چک نموده به مشتری تحویل خواهد داد.

نمایندگی تعمیر برد الکترونیک پکیج بوتان در رشت

نمایندگی تعمیر برد الکترونیک پکیج بوتان در رشت یکی دیگر از خدماتی است که شرکت گیل سرما به مشتریان گرامی شهر رشت ارائه می‌دهد. پکیج بوتان از یک برد الکترونیک بسیار هوشمند بهره می‌برد که تمام دستورات از این برد الکترونیک به قطعات برقی صادر می‌شود.

تمامی مراحل انجام کار توسط برد الکترونیک چک و بررسی می‌شود. و اگر کوچک‌ترین اختلالی در دستگاه به وجود آید؛ صریحا دستگاه را متوقف کرده و با نشان دادن کد خطا به کاربر اعلام می‌نماید. تمامی وظایف عملکرد پکیج بر عهده برد الکترونیک پکیج است. ما در مقاله‌ای که توسط شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298 ارائه شده قصد داریم تمامی وظایف برد الکترونیک را شرح دهیم:

  • سنجش وجود آب در دستگاه.
  • راه اندازی پمپ سرکوله.
  • دستور به کارکرد فن و چک کردن پرشر هوا.
  • باز کردن شیر برقی گاز ایجاد جرقه برای تشکیل شعله.
  • تشخیص تشکیل شعله و عدم تشکیل شعله.
  • سنس کردن دمای آب رادیاتورها و آب گرم مصرفی طبق تنظیم کاربر.
  • چک کردن کلیه عملکرد پکیج بوتان در زمان کارکرد.
  • دستور قطع پکیج به علت خرابی هر بخش از اجرای دستگاه.
  • عمل یخ زدایی در زمان نبود کاربر و غیره.

تمامی بردهای الکترونیک بر اثر کارکرد و گرما دچار خرابی خواهند شد. آن زمان است که نیاز به تعمیر برد الکترونیک خواهد بود. تعمیر برد الکترونیک پکیج بوتان کاری بسیار تخصصی بوده و باید توسط تکنسین مربوطه انجام شود. ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298 تمامی عیوب برد الکترونیک پکیج شما را رفع خواهیم نمود.

نمایندگی تعمیر برد الکترونیک پکیج بوتان در رشت

پس از تماس شما با شرکت گیل سرما تکنسین در محل حاضر شده و برای تعمیر پکیج اقدام می‌نماید. و اگر مشکل از برد الکترونیک باشد؛ برد الکترونیک دستگاه را باز نموده و برای رفاه حال مشتریان به جای آن یک برد الکترونیک سالم موقت جایگزین می‌نماید. تا در مدت تعمیر برد الکترونیک پکیج در نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298 مشتری بتواند از دستگاه خود استفاده نماید.

تکنسین برد معیوب را به شرکت انتقال داده و تحویل واحد تعمیرات برد الکترونیک داده می‌شود. در واحد تعمیرات برد الکترونیک شرکت گیل سرما، برد الکترونیک دستگاه شما با اصلی‌ترین قطعات تعمیر شده و تحویل تکنسین برای نصب داده می‌شود. تمامی تعمیرات برد الکترونیک و دیگر تعمیرات پکیج بوتان در شرکت گیل سرما دارای گارانتی کتبی یک ساله است.

شماره تلفن نمایندگی پکیج بوتان در رشت و مناطق تحت پوشش

شرکت فنی مهندسی گیل سرما برای خدمات رسانی سریع به همشهریان گرامی در 5 نقطه شهر رشت دفتر خدمات رسانی دایر نموده تا در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیرکاران متخصص پکیج بوتان را در محل اعزام نماید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298:

شماره تلفن نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298.

بلوار معلم. بلوار قلیپور. بلوار مدرس. بلوار دیلمان. بلوار انصاری. گلسار. شهرک گلها. بلوار توحید. میدان صابرین. پستک. شهرک شهید بهشتی. شهرک فرهنگیان. میدان مادر. بلوار منظریه. محله باقرآباد. خیابان سعدی. خیابان تختی. خیابان مطهری.

خیابان شریعتی. خیابان لاهیجان. خیابان انصاری. چهار راه گلسار. پل بوسار. خیابان نامجو. محله سرخبنده. محله ساغرسازان. محله حسین آباد. محله استادسرا. محله علی آباد. بلوار 8 دی. بلوار شمسی پور. خیابان رشتیان. خیابان امام. میدان فرهنگ و سایر مناطق رشت

مناطق تحت پوشش نمایندگی پکیج بوتان در استان گیلان:

شماره تلفن نمایندگی پکیج بوتان در گیلان 09111376298.

بندر انزلی. دهکده ساحلی. لاهیجان. لنگرود. تالش. هشتپر. آستارا. صومعه سرا. آستانه اشرفیه. رودسر. فومن. خمام. سیاهکل. رضوانشهر. ماسال. رودبار. املش و سایر مناطق استان گیلان.

شما همشهریان گرامی شهر رشت و استان گیلان می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل در مورد با شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی پکیج بوتان در رشت 09111376298 تماس حاصل نمایید تا از خدمات پس از فروش پکیج بوتان استفاده نمایید.

اگر پکیج شما در دوران گارانتی باشد بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان از خدمات شرکت بهرمند شوید و اگر هم دوره گارانتی به اتمام رسیده باشد خدمات انجام شده شامل هزینه بوده و باید به تکنسین پرداخت شود.

دفتر مرکزی: رشت خیابان معلم جنب استانداری شرکت فنی مهندسی گیل سرما، شماره تلفن نمایندگی بوتان در رشت 01333242623.