جستجو
سرویس کولر گازی و اسپلیت در رشت 09111376298

سرویس کولر گازی و اسپلیت در رشت 09111376298

فهرست مطالب

سرویس کولر گازی و اسپلیت در رشت 09111376298

سرویس کولر گازی و اسپلیت در رشت 09111376298، سرویس کولر گازی و اسپلیت امری حیاتی برای دستگاه های تهویه مطبوع می باشد که متاسفانه بیشتر مردم به آن توجه نمی کنند. همانطور که اتومبیل شما نیاز به تعویض روغن، فیلتر و سرویس دوره ای دارد، کولر گازی و اسپلیت هم برای کارایی بهتر و عدم خرابی دستگاه نیاز مبرم به تعمیر و سرویس و نگهداری دارد.

سرویس کولر گازی و اسپلیت در رشت 09111376298

سرویس کولر گازی به چه معناست؟

سرویس کولر گازی و اسپلیت در رشت 09111376298، کولر گازی و اسپلیت پس از یکسال استفاده توسط مصرف کننده احتیاج یه سرویس دارد زیرا بخاطر اینکه کولر گازی دائما در زمان روشن بودن در حال گردش هوا در میان فین های کندانسور و اواپراتور می باشد. از آنجا که همیشه گرد و غبار در هوا معلق است، این گرد و غبار به مرور زمان به فین ها یا همان رادیاتور کولر گازی و اسپلیت نفوذ می کند.

این گرد و غبار باعث مسدود شدن فین ها شده و گردش هوا را مختل میکند. اگر شما در این زمان سرویس کولر گازی و اسپلیت خود را انجام ندهید از راندمان دستگاه بسیار کاسته شده، و اگر هر چه بیشتر از زمان سرویس کولر گازی و اسپلیت بگذرد باعث خرابی و صدمات شدید به کولر گازی خواهد شد. در ادامه مطلب به برخی مشکلات عدم سرویس کردن کولر گازی و اسپلیت می پردازیم:

سرویس کولر گازی به چه معناست؟

بالا رفتن هزینه برق به صورت غیر عادی.

سوختن کمپرسور کولر گازی و اسپلیت.

بالا رفتن حرارت کندانسور و نشتی لوله ها.

افت شدید سرمایش کولر گازی و اسپلیت.

پرتاب باد کم و تکه تکه از یونیت داخلی.

آبریزش از پنل داخلی کولر اسپلیت.

پرتاب تکه های یخ از پنل کولر اسپلیت.

لرزش یونیت داخلی به علت کثیفی و نا بالانس شدن بلوور.

سرو صذای ناهنجار از کولر گازی و اسپلیت.

ارور دادن کولر گازی و اسپلیت.

نحوه صحیح سرویس کولر گازی و اسپلیت

سرویس کولر گازی و اسپلیت در رشت 09111376298، سرویس کولر گازی امری تخصصی بوده و حتما باید توسط تکنسین متخصص این کار انجام گیرد. بارها شاهد این بوده ایم که مشتری با شرکت ما تماس گرفته و اعلام خرابی کولر نموه است پس از حضور تکنسین شرکت فنی مهندسی گیل سرما در محل و بررسی اولیه کولر، تکنسین سوختگی کمپرسور را به علت سرویس نبودن دستگاه را به مشتری اعلام می کند.

مشتری با کمال تعجب میگوید که هفته پیش سرویسکار متفرقه برای سرویس آمده و سرویس را انجام داده است. بعد از تعویض کمپرسور و سرویس اصولی با دستگاه کارواش توسط تکنسین شرکت گیل سرما، مشتری تازه متوجه این موضوع میشود که سرویس کولر گازی و اسپلیت چگونه انجام میشود. و متوجه این موضوع میشود که آن گروه متفرقه اصلا استادکار نبوده است.

متاسفانه عده ای افراد سودجو در فصل گرمای سال اقدام به تبلیغات سرویس کولر گازی و اسپلیت با قیمت بسیار پایین میکنند در صورتی که هیچگونه تخصصی در این امر مهم ندارند که پاعث خرابی و هزینه های بالای کولر گازی و اسپلیت خواهند شد. همیشه برای تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپلیت خود به شرکتهای معتبر در شهر خود بهره ببرید.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما با بیش از 15 سال سابقه درخشان در شهر رشت و استان گیلان در امر سرویس، تعمیرات، نصب، شارژ گاز، جابجایی، تعمیر تخصصی برد الکترونیک اینورتر و معمولی انواع برندهای کولر گازی و اسپلیت با کادری مجرب و دوره دیده در خدمت همشهریان گرامی می باشد.

نحوه صحیح سرویس کولر گازی و اسپلیت

نحوه صحیح سرویس کولر گازی و اسپلیت به این معنی است که دستگاه به شرایط اولیه زمان نصب خود برگردد و با همان کیفبت اولیه به کار خود ادامه دهد. بارها شاهد این موضوع بوده ایم که افراد مبتدی با اسپری اقدام به تمیز کردن پنل داخلی نموده و برای تمیز کردن یونیت خارجی از جارو استفاده میکنند. این امر نه تنها کمکی به شرایط بد کولر گازی و اسپلیت نمی کند بلکه آسیب فراوانی بجا میگذارد.

سرویس پنل داخلی کولر گازی اسپلیت در رشت

سرویس کولر گازی و اسپلیت در رشت توسط تکنسینهای شرکت گیل سرما به این گونه است که پنل داخلی کاور شده و توسط دستگاه کارواش مخصوص که دارای گان مستقیم و گان سر کج است کامل شستشو شده و هیچ گونه کثیفی و گل و لایی بجا نخواهد ماند و به حالت اولیه کارخانه، تمیز خواهد شد. بعد انجام سرویس کامل پنل داخلی نوبت به سرویس یونیت خارجی خواهد بود.

سرویس یونیت خارجی کولر گازی اسپلیت در رشت

یونیت خارجی باز شده و تمامی قسمت هایی که به آب حساس باشد کاور می شود، از آنجایی که ممکن است در طبقات پایین کولر اسپلیت در راستای کولر گازی اسپلیت مورد نظر نصب باشد، سایبان متحرک که همراه تکنسین است نصب میشود تا آب گل آلود کولر در حال سرویس کولر طبقه پایین تر را کثیف نکند.

سرویس یونیت خارجی کولر گازی اسپلیت در رشت

بعد شستشویی کامل کندانسور یونیت بیرونی، دستگاه جمع آوری شده و تمام قطعات نصب و کولر گازی اسپلیت راه اندازی می شود. تکنسین تمامی علایم کولر را چک میکند و تست سرما از دستگاه می گیرد. اگر کولر گازی نیاز به گاز داشته باشد دستگاه شارز گاز میشود.

از مزیت سرویس کولر گازی و اسپلیت

کاهش مصرف برق کولر به اندازه استاندارد کارخانه.

برگشت صدای طبیعی کولر گازی.

سرما و برودت عالی.

رساندن دما مورد نظر اتاق به دمای تنظیم شده توسط کاربر در زمان کوتاه.

پرتاب باد عالی در محیط اتاق.

کاهش استهلاک قطعات کولر گازی و اسپلیت.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما با سابقه درخشان در امر تعمیرات، سرویس، نصب کلیه برندهای کولر گازی و اسپلیت با کادری مجرب و مدرک معتبر از فنی حرفه ای در شهر رشت و استان گیلان آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد. شما میتوانید با خیال آسوده در صورت خرابی کولر گازی و اسپلیت خود با شرکت گیل سرما تماس گرفته، تا بهترین تکنسین کولر گازی برای شما اعزام شود.