جستجو
نمایندگی ایران رادیاتور در رشت

نمایندگی ایران رادیاتور در رشت

فهرست مطالب

به وب سایت نمایندگی ایران رادیاتور در رشت خوش آمدید. اینجا نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات ایران رادیاتور؛ توسط شرکت گیل سرما در شهر رشت است.

نمایندگی ایران رادیاتور در رشت

شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ایران رادیاتور در رشت، یکی از شرکت‌های قدیمی با ۱۵ سال سابقه درخشان در بحث تعمیرات لوازم خانگی در شهر رشت و استان گیلان بوده و با داشتن تکنسین‌های مجرب و دوره دیده در امر تعمیرات و خدمات پس از فروش لوازم خانگی ایران رادیاتور فعالیت دارد. این برند یکی از محبوب‌ترین تولید کنندگان لوازم خانگی و غیره در کشور ایران است. و در میان مردم طرفداران بسیار زیادی دارد.

شرکت ایران رادیاتور یکی از با سابقه‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت در تولیدات محصولات سرمایشی و گرمایشی در ایران بوده و در این حوزه فعالیت دارد. سابقه این شرکت به بیش از ۴۰ سال می‌رسد. می‌توان گفت که این شرکت رتبه نخست در ایران و خاورمیانه را دارد که هم اکنون کارخانه این شرکت واقع در شهر صنعتی رشت است. این کمپانی توانسته محصولات خود را به اکثر کشورهای اروپایی نیز صادر نماید.

این برند به خاطر کیفیت فوق العاده بالا، زیبایی در طراحی و طول عمر بسیار بالا دستگاه‌های تولید شده خود جایگاه بالایی در بیان مصرف کنندگان ایران و خاورمیانه دارد. ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما افتخار کسب نمایندگی ایران رادیاتور در رشت و کسب تعمیر و خدمات پس از فروش این برند داریم. متاسفانه به تازگی سایت‌های بسیار زیادی به دروغین خود را نمایندگی ایران رادیاتور نامیده و دفتر مشخصی ندارند.

بارها شاهد این هستیم که این سایت‌های نامعتبر تعمیرکارهای مبتدی و غیرمتخصص را برای سودجویی به منزل مشتریان فرستاده که با دستکاری بیخود باعث خرابی بیشتر دستگاه خواهد شد. که در پی آن برای تعمیر این دستگاه‌های دست خورده هزینه بسیار زیادی برای مشتری به ارمغان می‌آورند. پس لطفاً هوشیار باشید و حتماً قبل از سپردن لوازم خانگی خود به این گونه افراد حتماً از نمایندگی مجاز بودن و مکان و دفتر مرکزی دقیق کسانی که برای تعمیر به منزل شما ارجاع می‌شوند مطمئن شوید.

نمایندگی ایران رادیاتور در رشت
نمایندگی ایران رادیاتور در رشت، تلفن تماس 01333242623

دستگاه‌های جدید شرکت ایران رادیاتور امروزه با نسل جدید و بردهای اینورتر در حال تولید است. این درایوهای اینورتر تخصصی‌تر و حساس‌تر نسبت به تولیدات قدیم بوده و کوچک‌ترین اشتباه در مراحل تعمیرات فاجعه بزرگ به بار می‌آورد. از این رو تمامی نمایندگی‌های معتبر دوره‌ها و آموزش‌ها کامل دیده‌اند. و کلیه موارد تعمیراتی را به اصولی‌ترین شکل ممکن انجام خواهند داد.

لازم به ذکر است که اگر دستگاهی از این برند توسط تعمیرکاران متفرقه دستکاری شده و دچار سوختگی درایو اینورتر شده باشد؛ دیگر به هیچ عنوان مصرف کننده نمی‌تواند از گارانتی و حتی خدمات پس از فروش بعد اتمام گارانتی استفاده نماید و هیچ گونه لوازم یدکی و برد الکترونیک از سوی نمایندگی به این گونه دستگاه‌ها تعلق نخواهد گرفت.

دفتر مرکزی شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ایران رادیاتور در رشت، در خیابان معلم جنب استانداری خیابان احمد هاشمی است. خدمات رسانی این شرکت به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته و حتی در ایام تعطیل بوده و شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانیم در صورت بروز هرگونه اشکال در لوازم خانگی خود خود با این شرکت در تماس بوده تا در اسرع وقت تکنسین‌های مجرب این شرکت به محل اعزام شود.

نمایندگی خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در رشت

شرکت فنی مهندسی گیل سرما با کسب نمایندگی خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در رشت از سالیان دور تا به امروز در حال خدمات رسانی در امر نصب، تعمیرات، سرویس و تامین تمامی قطعات یدکی محصولات این برند در شهر رشت بوده و هموار سعی نموده خاطره خوش از خرید محصولات ایران رادیاتور در شهر رشت برای مصرف کنندگان محترم به جا بگذارد. شرکت گیل سرما نمایندگی ایران رادیاتور در رشت همواره در پی تلاش برای رضایت مشتریان گرامی از خرید این محصولات  است.

خوشبختانه دفتر مرکزی ایران رادیاتور از لحاظ تامین قطعات برای نمایندگان خود در سراسر کشور به خوبی عمل نموده است. و در کمترین زمان ممکن تمامی قطعات و لوازم یدکی و انواع بردهای الکترونیک مدل‌ قدیم تا مدل‌های جدید را در صورت نیاز به نمایندگان مجاز خود در شهرهای مختلف ایران ارسال می‌کنند. شرکت ما کلیه لوازم یدکی و بردهای الکترونیک را در انبار خود موجود داشته و در صورت نیاز دستگاه به قطعه‌ای که در انبار موجود نباشد حداکثر مدت زمان تهیه آن قطعه از دفتر مرکزی ۴۸ ساعت از زمان باز کردن دستگاه است.

خدمات پس از فروش هر برند نشانگر پشتیبانی خدماتی است که باید به صورت صحیح انجام شود تا بتواند تبلیغی باشد برای آن محصول تا توسط مشتری راضی؛ به مشتریان دیگر پیشنهاد شود. خوشبختانه شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ایران رادیاتور در رشت توانسته در این امر به نحو احسنت ایفای نقش کند. ما با داشتن تکنسین‌های آموزش دیده و به روز در امر تخصصی تعمیرات همواره در تلاش هستیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن خدمات رسانی مطلوب و رضایت بخش را ارائه نماییم.

مشتری هر محصولی را که خرید می‌کند انتظار دارد در زمان نصب، تعمیرات و سرویس دوره‌ای آن محصول خود شرکت فروشنده پیگیر باشد. ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در رشت، پس از نصب هر محصول به صورت سالیانه با مشتریان تماس گرفته و سرویس دوره‌ای دستگاه را یادآور می‌شویم.

نمایندگی خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در رشت
نمایندگی خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در رشت، تلفن تماس 01333242623

شما مشتریان گرامی شهر رشت می‌توانید پس از خرید محصولات ایران رادیاتور برای خدمات نصب و گارانتی دستگاه با شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ایران رادیاتور در رشت تماس بگیرید. پس از تماس شما اپراتور شرکت بارکد دستگاه خریداری شده توسط شما را در سیستم ثبت نموده و پس از دریافت آدرس تکنسین مورد نظر برای نصب آن محصول را به محل اعزام می‌نماید. پس از نصب دستگاه برگه گارانتی توسط تکنسین پر شده و یک برگه نزد مشتری و برگه دیگر به دفتر گیل سرما تحویل داده می‌شود و گارانتی از زمان نصب فعال خواهد شد.

پس از فعال شدن گارانتی و ثبت نوع محصول خریداری شده در سیستم بایگانی شرکت مشتری می‌تواند چه در دوران گارانتی محصول و بعد اتمام گارانتی دستگاه به صورت مادام العمر از نمایندگی خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در رشت استفاده نموده و هرگونه تامین قطعه در کمترین زمان ممکن از وظایف شرکت است.

در دوره زمانی گارانتی بودن محصول اگر به هر دلیلی تاخیری در نحوه خدمات رسانی یا تامین قطعه رخ دهد؛ یک ماه به دوران گارانتی مصرف کننده اضافه خواهد شد. تمامی مراحل انجام نصب محصولات ایران رادیاتور توسط تکنسین، مورد رصد کامل شرکت گیل سرما بوده و هرگونه مشکل در روند نصب و کار تکنسین نحوه عملکرد آن را می‌توانید سریعاً با دفتر مرکزی گیل سرما نمایندگی خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در رشت در میان بگذارید.

پس از نصب دستگاه توسط تکنسین شرکت گیل سرما نمایندگی ایران رادیاتور در رشت و تحویل برگه گارانتی به شرکت در روزهای آینده با مشتری تماس گرفته خواهد شد. و نحوه عملکرد تکنسین در انجام کار و برخورد اولیه توسط شرکت نظرسنجی شده تا رضایت و یا عدم رضایت مشتری ثبت شود و پیگیری لازم در این خصوص انجام شود. تکنسین‌های مجرب شرکت گیل سرما تمامی تلاش خود را برای رضایت مشتری انجام خواهند داد. تا بتوانند نامی نیکو از نمایندگی خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در رشت به جا بگذارند.

شماره نمایندگی ایران رادیاتور در رشت

یکی از دغدغه‌های مهم مردم در بحث تعمیرات لوازم خانگی ایران رادیاتور در شهر رشت دستیابی به شماره نمایندگی ایران رادیاتور در رشت است. دفتر مرکزی شرکت فنی مهندسی گیل سرما در خیابان معلم بوده و شما همشهریان گرامی می‌توانید برای هرگونه خدمات در قبال محصولات این برند با این شرکت تماس حاصل فرمایید.

شماره نمایندگی ایران رادیاتور در رشت در سایت موجود بوده و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با شرکت ما در ارتباط باشید. برای خدمات پس از فروش محصولات ایران رادیاتور و تماس با پشتیبانی دفتر مرکزی گیل سرما می‌توانید با شماره 01333242623 تماس حاصل فرمایید.

پس از تماس شما با شرکت اپراتور پشتیبانی عیوب پیش آمده برای دستگاه شما را جویا خواهد شد. اپراتور حدا الامکان سعی به رفع عیب دستگاه به صورت تماس تلفنی اقدام می‌نماید؛ چون در بعضی مواقع به علت استفاده نادرست از محصولات ایران رادیاتور دستگاه با کد خطا برخورد خواهد کرد.

شماره نمایندگی ایران رادیاتور در رشت
شماره نمایندگی ایران رادیاتور در رشت، تلفن تماس 01333242623

اگر هم مشکل فنی و تخصصی باشد آدرس شما توسط اپراتور در سیستم ثبت شده به نزدیک‌ترین تکنسین ابلاغ می‌شود. تکنسین پس از دریافت آدرس و هماهنگی در مورد زمان حضور با شما تماس گرفته و در وقت تعیین شده توسط مشتری در محل حاضر خواهد شد و اقدام به رفع دستگاه خواهد نمود.

پس دیگر نگران پیدا کردن شماره نمایندگی ایران رادیاتور در رشت نبوده و با شرکت فنی مهندسی گیل سرما با شماره 01333242623 تماس حاصل نمایید و بدون هیچ دغدغه‌ای تعمیرات لوازم خانگی خود را به ما بسپارید.

از مزایای شرکت فنی مهندسی گیل سرما داشتن تکنسین‌های مجرب، دوره دیده و به روز در امر تعمیرات محصولات این برند که هر ساله در سمینارهای دوره‌ای که شرکت مرکزی برگزار می‌شود شرکت می‌کنند؛ و تامین کلیه قطعات اصلی دستگاه است. از این رو پس از تعمیر دستگاه تا سالیان آتی می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای از لوازم خانگی ایران رادیاتور خود در بهترین حالت کارایی دستگاه استفاده نمایید.

آدرس نمایندگی ایران رادیاتور در رشت

آدرس نمایندگی ایران رادیاتور در رشت خیابان معلم جنب استانداری خیابان احمد هاشمی است این آدرس مربوط به دفتر مرکزی شرکت گیل سرما بوده و شما همشهریان گرامی می‌توانید برای مراجعه حضوری در امر تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات ایران رادیاتور با پرسنل این شرکت مشاوره نمایید.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما برای خدمات رسانی سریع در امر تعمیرات و خدمات پس از فروش ۵ شعبه در نقاط مختلف رشت دایر نموده تا در فصل تابستان که حجم کاری کولر گازی زیاد بوده بتواند در کمترین وقت ممکن تکنسین‌های خود را به محل اعزام نماید.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما در امر تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات ایران رادیاتور، کلیه مناطق شهر رشت را در کمترین زمان ممکن پوشش می‌دهد. حداکثر زمان انتظار برای دریافت خدمات از این شرکت و حضور تکنسین در محل 1 ساعت خواهد بود.

از جمله مناطق تحت پوشش خدمات پس از فروش نمایندگی ایران رادیاتور در رشت:

میدان گیل – میدان امام علی – میدان نیروی دریایی – میدان مصلی – میدان گاز – میدان رازی – میدان یخسازی – میدان جهاد – میدان قلی‌پور – میدان صابرین – گلباغ نماز – ایستگاه انزلی – میدان جانبازان – میدان امام حسین – میدان چهارراه گلسار – بازار بزرگ رشت – صیقلان – لب آب – محله امین ضرب – بلوار احمدزاده – محله دیانتی – سه‌راه پاستوریزه – خیابان فلسطین – پیر کلاچای – خیابان مطهری – چهارراه مکائیل – چهارراه پورسینا – پل عراق – میدان فرهنگ – محله چله خانه – بلوار افتخاری.

خیابان لاکانی – بلوار حافظ – خیابان ضیابری – خیابان رودباری – محله سام – محله نقره دشت – خیابان بیستون – سبزه میدان – دانای علی – محله آفخرا – محله ساغریسازان – محله دانشسرا – صفاری – محله حسین آباد – محله علی آباد – کوی حسینی – خیابان تختی – خیابان سعدی – محله باقرآباد – محله سرخ بنده – خیابان شریعتی – خیابان امام خمینی – شهرک گلسار – پستک – بلوار دیلمان – بلوار اصفهان – بلوار استاد معین – بلوار توحید – بلوار گیلان – بلوار کاکتوس – پارک مفاخر.

محله چمارسرا – محله ولوکس – محله عینک – محله حافظ آباد – خیابان شهید بابایی – شهرک حمیدیان – محله معلولین – آج بیشه – سلیمان داراب – پارک سمیه – دروازه لاکان – مسکن مهر – محله جماران – شهرک قدس – کوی بیانی – خیابان باهنر – چهارراه حشمت – محله استاد سرا – خیابان چمران – محله دباغیان – محله رودبارتان – سرچشمه – کوی امام رضا – محله کیژده – بوستان ملت – پل بوسار – محله مرادیان – محله فخب – پل عراق – محله چهل تن – صندوق عدالت – شهرک فرهنگیان – محله سیاه اسطلخ – خیابان حاجی آباد.

آدرس نمایندگی ایران رادیاتور در رشت
آدرس نمایندگی ایران رادیاتور در رشت، تلفن تماس 01333242623

شرکت گیل سرما در شهرهای استان گیلان هم خدمات رسانی دارد از جمله مناطق تحت پوشش شهرهای استان گیلان عبارتند از:

شهرخشکبیجار – شهر خمام – شهر انزلی – شهر آستانه اشرفیه – شهر لاهیجان – شهر لنگرود – شهر رودسر – شهر کلاچای – شهر چابکسر – شهر فومن – شهر جمعه بازار – شهر صومعه سرا – شهر شفت – شهر ماسال – نوخاله – هندخاله – کفترود – طرازکوه – شهر ضیابر – رضوانشهر.

شهر تالش – شهر آستارا – سراوان – امامزاده هاشم – رستم آباد – شهر رودبار – شهر منجیل – شهر لوشان – شهر سنگر – شهر سیاهکل – شهر املش – شهر کوچصفهان – منطقه آزاد کاسپین – حاجی بکنده – امین آباد – زیباکنار – ساحل جفرود – شهر غازیان – حسن رود – دهکده ساحلی – چوکام.

از این رو دیگر نگران پیدا کردن آدرس نمایندگی ایران رادیاتور در رشت نباشید؛ و در صورت بروز هرگونه مشکل برای لوازم خانگی ایران رادیاتور خود با شماره 01333242623 دفتر مرکزی در ارتباط باشید.

نمایندگی تعمیرات ایران رادیاتور رشت

تمامی لوازم‌های برقی و مکانیکی از هر برندی که باشند و با هر کیفیتی؛ نسبت به طول زمان دچار خرابی خواهند شد و نیاز به تعمیرات خواهد داشت. ولی باید در جریان باشید که بحث تعمیرات هر برند باید به دست نمایندگی مجاز آن دستگاه باشد. از آنجایی که لوازم خانگی و محصولات ایران رادیاتور برند بسیار معروف و مشهوری بوده برای اینکه خدمات پس از فروش محصولات خود را پشتیبانی نماید؛ در هر شهر از ایران نمایندگانی در نظر گرفته است.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما با کسب نمایندگی ایران رادیاتور در رشت افتخار خدمات رسانی به همشهریان و مشتریان گرامی شهر رشت را دارد. از وظایف نمایندگی ما؛ خدمات رسانی سریع در امر تعمیرات و ساپورت قطعات اصلی محصولات در کمترین زمان ممکن است. تا مشتری بتواند خیلی سریع دوباره از دستگاه خود استفاده نماید.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما با بکارگیری از مجرب‌ترین تکنسین‌ها توانسته در سالیان اخیر به خاطر رسیدگی و سرعت عمل در تعمیرات رتبه نخست را در ایران به عنوان نمایندگی تعمیرات ایران رادیاتور رشت به دست آورد.

یکی دیگر از خدمات شرکت گیل سرما نمایندگی ایران رادیاتور در رشت، پشتیبانی و تعمیرات دستگاه‌های سرمایش و گرمایش مرکزی داکت اسپلیت ایران رادیاتور در شهر رشت بوده و با داشتن تکنسین‌های مجرب در این حوزه تمامی مراکز بزرگ فروشگاهی، ادارات و ساختمان‌های که از این گونه سیستم‌های سرمایشی گرمایشی استفاده می‌کنند، می‌تواند بابت تعمیر و نگهداری و ساپورت قطعات با شرکت ما در ارتباط باشند.

شرکت ما با بستن قرارداد سالیانه با این گونه مراکز بزرگ کلیه کارهای تعمیراتی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی را بر عهده خواهیم گرفت. از مزایای شرکت ما در امر خدمات رسانی سریع بالاخص در فصل تابستان و اوج گرما در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

نمایندگی تعمیرات ایران رادیاتور رشت
نمایندگی تعمیرات ایران رادیاتور رشت، تلفن تماس 01333242623

از جمله مزایای شرکت ما پشتیبانی قطعات داکت اسپلیت و بردهای الکترونیک درایو اینورتر است.

از آنجایی که دستگاه‌های نسل جدید ایران رادیاتور دارای برد اینورتر بوده و تعمیرات آن پیچیدگی خاصی دارد و ممکن است در امر تعمیرات این گونه بردهای الکترونیک به مدت زمان بیشتری نیاز داشته باشد؛ از این رو شرکت گیل سرما نمایندگی ایران رادیاتور در رشت، تمامی بردهای اینورتر تمامی دستگاه‌های جدید را در انبار خود موجود داشته و در صورت نیاز به تعمیرات برد دستگاه در نمایندگی؛ برای دستگاه مشتری برد الکترونیک موقت جایگزین می‌کند تا مشتریان گرامی در زمان تعمیرات بتوانند از دستگاه خود استفاده نمایند.

ما در نمایندگی تعمیرات کلیه خدمات لوازم خانگی ایران رادیاتور اعم از: کولر گازی و اسپلیت، داکت اسپلیت، پکیج دیواری، پکیج زمینی و مشعل شوفاژ خانه را انجام می‌دهیم.

کلیه کارهای تعمیراتی انجام شده توسط شرکت ما دارای گارانتی معتبر بوده و کلیه هزینه‌های تعمیرات طبق اتحادیه لوازم خانگی رشت از مشتری دریافت خواهد شد؛ و در قبال امر تعمیرات فاکتور رسمی شرکت ارائه می‌گردد. و تمامی تعمیرات انجام شده دارای گارانتی 1 ساله است. از این رو شما همشهریان گرامی رشت با خیالی آسوده می‌توانید تمامی مشکلات لوازم خانگی ایران رادیاتور خود را به شرکت فنی مهندسی نمایندگی تعمیرات ایران رادیاتور رشت بسپارید.

نمایندگی کولر ایران رادیاتور در رشت

کولر ایران رادیاتور یکی از پرطرفدارترین لوازم خانگی در امر تهویه مطبوع در ایران است. این برند در تولید سیستم‌های سرمایشی از بهترین کیفیت و تکنولوژی در ساخت کولر استفاده نموده است. و امروزه به خاطر تحریم‌ها تمامی قطعات اولیه محصولات این برند در داخل کشور با بهترین کیفیت بومی سازی شده است.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی ایران رادیاتور در رشت یکی از شرکت‌های قدیمی در امر خدمات پس از فروش کولر ایران رادیاتور در رشت بوده و کماکان با سختی و مشقت بسیار در امر تهیه لوازم یدکی و قطعات کولر فعالیت دارد. شرکت ما به عنوان نمایندگی کولر ایران رادیاتور در رشت بر این مبنا استوار شده که تا زمانی که محصولات این برند در منازل مردم باشد؛ در امر تعمیرات و خدمات پس از فروش به مشتریان گرامی یاری رسانیم.

همانطور که اشاره نمودیم برند ایران رادیاتور فعالیت گسترده‌ای در امر تولیدات سیستم‌های سرمایشی دارد؛ که از جمله تولیدات این برند عبارتند از:

  • کولر پنجره‌ای
  • کولر گازی اسپلیت
  • داکت اسپلیت
  • چیلر
  • مولتی اینورتر
  • کولر گازی اسپلیت اینورتر
  • کولر گازی با چند پنل
  • کولر کاستی
  • پرده هوایی
  • VRF

نصب اولیه کولر ایران رادیاتور توسط شرکت گیل سرما، نمایندگی ایران رادیاتور در رشت انجام خواهد شد. نصب اولیه رایگان بوده و هزینه‌ای بابت نصب از مشتری دریافت نخواهد شد. به جز مواردی که احتیاج به پایه کولر، لوله و لوازم اضافی برای نصب که در برگه گارانتی هم به آن ذکر شده است؛ و هزینه ایاب‌ها دریافت خواهد شد. نصب کولر بسیار کار تخصصی بوده و در هنگام نصب تکنسین باید به موارد بسیار زیادی توجه نموده تا فردای روز برای امر تعمیرات و کارکرد کولر در شرایط مطلوب مشکلی نداشته باشد.

تکنسین پس از رویت مکان نصب کولر تمامی شرایط را بررسی نموده و اگر با استانداردهای تعریف شده شرکت مرکزی مغایرت داشته باشد؛ نصب دستگاه انجام نخواهد شد. و در صورت اصرار مشتری به نصب در همان شرایط دستگاه از اعتبار گارانتی ساقط خواهد شد. یونیت واحد بیرونی کولر باید در جایی نصب شود که عمل تهویه و خنک شدن گرمای کندانسور توسط فن به خوبی صورت گیرد.

نمایندگی کولر ایران رادیاتور در رشت
نمایندگی کولر ایران رادیاتور در رشت، تلفن تماس 01333242623

تکنسین نمایندگی ایران رادیاتور در رشت از نصب یونیت واحد بیرونی در فضاهای بسته مانند بالکن، انبار، راه پله و جاهایی که تهویه مطلوبی ندارد خودداری می‌کند. نصب یونیت بیرونی باید در جایی صورت گیرد که بعدها برای امر تعمیرات به راحتی قابل دسترس باشد. بارها مشاهده شده که کندانسور توسط نصاب غیر مجاز به یک طرف دیوار کاملاً چسبیده نصب شده است. از این رو بعدها برای یک تعمیرات ساده باید کل کولر از جای خود باز شود.

نصب کولر ایران رادیاتور در ساختمان‌هایی که لوله کشی توکار استاندارد نداشته باشد و توسط برقکار لوله کشی کولر اجرا شده باشد اجرا نخواهد شد. نصب لوله کشی توکار در ساختمان‌ها حتماً باید توسط نمایندگی مجاز در زمان ساخت ساختمان اجرا شده تا تمامی استانداردها در لوله کشی رعایت شده باشد. لوله کشی‌های توکاری که سر لوله و انتهای لوله‌ها در زمان ساخت و ساز ساختمان بسته نبوده و احتمال وجود گرد و غبار در داخل لوله وجود دارد از استاندارد نصب کولر خارج خواهد بود.

متراژ لوله کشی توکار نباید از حد مجاز تعریف شده شرکت مرکزی بیشتر باشد. تکنسین شرکت به همراه خود نردبان و لوازم بالابرنده برای نصب ندارد و اگر قرار بر نصب کولر در ارتفاع باشد؛ مشتری باید اقدام به تهیه نردبان و در شرایطی هم اقدام به نصب داربست کند.

برق اصلی برای کولر باید اجرا شده باشد. و در صورت اجرا توسط تکنسین نمایندگی ایران رادیاتور در رشت شامل هزینه خواهد بود. در جایی که قرار است یونیت بیرونی دستگاه نصب شود؛ دیوار آن محدوده باید مستحکم بوده تا تکنسین بتواند برای نصب پایه کولر از رول‌بولت استفاده کند استفاده از رول‌پلاک مورد قبول نیست.

از آنجایی که کولر یک بار زنده محسوب می‌شود و همواره در زمان کارکرد کمپرسور لرزش دارد؛ باید به صورت محکم و ایمن نصب شود. قبل از خرید کولر حتماً با کارشناسان شرکت ما مشاوره انجام دهید. تا بعد از خرید کولر دچار عدم تطابق فضا با قدرت کولر خریداری شده نشوید. پنل کولر یا همان واحد داخلی باید در جایی نصب شود که بتواند عمل سرمایش به خوبی انجام شود. تکنسین شرکت از نصب در محوطه آشپزخانه بالای وسایل گرمایشی مثل بخاری و در کنج چسبیده به دیوار خودداری می‌کند.

تمامی کارکنان و پرسنل شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی ایران رادیاتور در رشت به خوبی به این موضوع واقف بوده که در گرمای طاقت فرسای تابستان خرابی کولر گازی حتی برای زمانی کوتاه چقدر سخت است. از این رو ما در نمایندگی کولر ایران رادیاتور در رشت در طی سالیان طولانی و سابقه زیاد توانسته‌ایم تیمی قوی و با سرعت عمل بالا در امر تعمیرات و خدمات رسانی کولر گازی در رشت تشکیل داده و نام نیکو از خود به جا بگذاریم.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور در رشت

کولر گازی ایران رادیاتور از جمله لوازم خانگی پرمصرف در فصل گرما بوده و به علت استفاده همزمان در فصل تابستان بخاطر افت ولتاژ برق شهری و عدم سرویس سالیانه می‌تواند دچار خرابی شود. اگر به دنبال تعمیرات کولر گازی اسپلیت  خود در شهر رشت هستید می‌توانید با شرکت فنی مهندسی سرما؛ نمایندگی ایران رادیاتور در رشت تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن از خدمات نمایندگی تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور در رشت استفاده نمایید.

از آنجایی که در فصل گرما استفاده از کولر گازی بسیار بالا بوده و تعداد تماس‌ها با شرکت ما زیاد است؛ ما طبق تجربه سالیان زیاد، فشار کاری بالا در این فصل ۵ شعبه در نقاط مختلف شهر رشت دایر نموده‌ایم. که خدمات پس از فروش را به بهترین نحو به مشتریان گرامی ارائه نماییم.

از جمله مشکلاتی که می‌تواند برای کولر گازی شما پیش آید که لازم است با نمایندگی تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور در رشت تماس بگیرید را در مقاله جامع زیر بیان خواهیم کرد:

  1. کولر گازی ایران رادیاتور روشن نمی‌شود.
  2. کولر گازی با کنترل روشن نمی‌شود و به صورت دستی مشکلی ندارد.
  3. پس از روشن نمودن کولر گازی بعد از تایم کوتاهی خاموش شده و کد خطا ظاهر می‌شود.
  4. کولر گازی آبریزش به داخل اتاق دارد.
  5. پنل داخلی کولر گازی در زمان کارکرد سر و صدای زیاد و لرزش دارد.
  6. از پنل داخلی صدای شکستن یخ به گوش می‌رسد.
  7. کولر گازی روشن است ولی سرمایش ندارد و فقط فن می‌زنند.
  8. در زمان روشن بودن کولر گازی بوی سوختگی به مشام می‌رسد.
  9. کولر گازی بر روی مد سرمایش تنظیم شده ولی کولر روی گرمایش کار می‌کند.
  10. کولر گازی بدون دستور دادن کاربر خود به خود خاموش و روشن می‌شود.
  11. پنل کولر گازی روشن بوده ولی پرتاب باد بسیار ضعیفی دارد.
  12. در زمان روشن بودن پنل کولر گازی تکه‌های سیاه رنگ از پنل خارج می‌شود.
  13. یونیت بیرونی کولر گازی صدای گوش خراشی دارد.
  14. یونیت بیرونی کولر گازی در زمان روشن بودن لرزش بسیار بالا دارد.
  15. پنل کولر گازی روشن بوده ولی یونیت بیرونی هیچ گونه عکس‌العملی ندارد.
  16. یونیت بیرونی کولر گازی روشن شده ولی پروانه کندانسور نمی‌چرخد.
  17. پروانه کندانسور در حال کار است ولی کمپرسور داخل مدار نمی‌آید.
  18. لوله رفت یونیت بیرونی کولر گازی یخ می‌زند.
  19. کمپرسور کولر گازی پس از تایمی کوتاه اورلود می‌کند.
  20. کمپرسور کولر گازی زود به زود خاموش و روشن می‌شود.

در مقاله بالا به ۲۰ مورد از مشکلاتی که می‌تواند برای کولر گازی ایران رادیاتور شما پیش آید اشاره نمودیم. که در صورت بروز هر یک از این مشکلات که گفته شد می‌توانید با شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ایران رادیاتور در رشت تماس حاصل نمایید.

یکی از مشکلات تعمیراتی کولرهای گازی ایران رادیاتور که بیشترین تماس بابت آن با شرکت گرفته می‌شود؛ علت نشتی گاز مبرد دستگاه است. مشتری پس از تماس با شرکت ما و با اذعان اینکه هر سال توسط تعمیرکاران غیر مجاز اقدام به شارژ گاز دستگاه نموده و در سال بعد دوباره دستگاه فاقد گاز می‌شود اظهار نارضایتی کرده و درخواست تعمیرات اصولی و نشت یابی دقیق را دارد.

مشتریان گرامی که با این مشکل روبرو هستند؛ سعی کنند در زمان خنک بودن هوا اقدام به تعمیر و نشت یابی کولر بپردازند. چون ممکن است فرایند تعمیرات و نشت یابی در بعضی از مواقع زمانبر باشد. تکنسین‌های شرکت ما عملیات نشت یابی کولر را به اصولی‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهد. تا مشتری دیگر شاهد این موضوع نبوده و بتواند سالیان طولانی از کولر ایران رادیاتور خود به بهترین نحو استفاده نماید.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور در رشت
نمایندگی تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور در رشت، تلفن تماس 01333242623

بعضی از نشتی‌های مبرد دستگاه به علت نصب غیر اصولی بوده که توسط نصاب مبتدی نصب شده است. در این گونه مواقع به علت عدم مهارت نصاب در سفت کردن مهره‌های لوله گاز مبرد کولر و یا بیش از حد سفت کردن این مهره‌ها نشت گاز صورت خواهد گرفت. بیش از سفت کردن مهره‌های شیر سرویس و مهره‌های زیر پنل باعث له شدن بیش از حد پرچ لوله‌ها خواهد شد. از این رو پس از مدتی به خاطر لرزش کمپرسور از محل پرچ‌ها نشت گاز مبرد صورت خواهد گرفت.

در این گونه از نشتی‌ها تکنسین شرکت گیل سرما نمایندگی ایران رادیاتور در رشت در محل اقدام به نشت‌ یابی کرده و این مشکل را حل خواهد نمود. در بعضی از مواقع نشتی از سر مهره‌ها نبوده و ممکن است مربوط به داخل دستگاه یونیت بیرونی و پنل داخلی بوده و یا از لوله کشی توکار ساختمان باشد. در این موارد اگر محل نشت گاز مبرد بزرگ باشد؛ باز هم سریعاً در همان مکان پیدا شده و تکنسین ما اقدام به جوشکاری محل نشت و شارژ گاز مجدد کولر می‌نماید.

در بعضی از موارد هم نشتی بسیار ریز بوده و در مکان و محل قابل پیدا شدن نبوده و در این زمان کولر باید باز شود و به نمایندگی انتقال داده شود. پس از باز کردن کولر لوله کشی توکار ساختمان مورد تست فشار توسط گیج ثابت قرار خواهد گرفت تا اگر نشتی از لوله کشی توکار ساختمان باشد رفع عیب شود. کولر منتقل شده به نمایندگی هر کدام جداگانه یعنی پنل و کندانسور به صورت جدا جدا مورد تست فشار به مدت ۴۸ ساعت قرار خواهد گرفت.

اگر در این زمان هر کدام از یونیت‌ها فشار گیج آنها افت کند آن بخش کاملاً اوراق شده و تمامی قطعات برقی و الکترونیکی از آن جدا خواهد شد. و کویل آن را در حوضچه آب انداخته شده تا نشتی آن رویت شود. پس از رویت محل نشت توسط تکنسین متخصص نمایندگی ایران رادیاتور در رشت جوشکاری شده و مورد تست نهایی قرار خواهد گرفت تا برای نصب در منزل مشتری آماده شود. نشت‌ یابی انجام شده توسط شرکت ما دارای گارانتی سه ساله بوده و اگر دوباره در این مدت زمان کولر دچار نشت گاز مبرد شود دوباره تکنسین شرکت باید به صورت رایگان رفع عیب نماید.

لازم به ذکر است که اگر در صورت هرگونه مشکل برای کولر گازی بهتر است دستگاه خود را خاموش کرده و با دفتر مرکزی نمایندگی تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور در رشت با شماره 01333242623 تماس بگیرید تا کولر گازی شما دچار خرابی‌های بیشتر نشود و هزینه کمتری را بابت تعمیرات پرداخت کنید.

تکنسین‌های ما به کلیه مشکلات اشاره شده واقف بوده و با همراه داشتن تمامی لوازم یدکی اصلی کولر گازی ایران رادیاتور در همان جلسه اول تمامی مشکلات کولر گازی را به بهترین نوع ممکن حل و تعمیر خواهند کرد تا بتوانیم فصل گرما را با آسودگی خاطر سپری کنید.

سرویس کولر ایران رادیاتور در رشت

بدون شک یکی از راه‌های پیشگیری از خراب شدن لوازم خانگی بالاخص کولر گازی سرویس کردن به موقع دستگاه است. تمامی لوازم خانگی احتیاج به سرویس دوره‌ای دارند. هر لوازم برقی، الکترونیکی و مکانیکی که تولید می‌شود بعد از گذشتن مدتی از کارکرد آن؛ به علت عوامل محیطی، استهلاک دستگاه و گرد غبار از کارایی دستگاه کم خواهد شد. از این رو با سرویس کردن می‌توان کارایی دستگاه را به حالت استاندارد کارخانه برگرداند.

تمامی دستگاه‌ها که از قطعات مختلفی تشکیل می‌شوند؛ بعضی از این قطعات در زمان کارکرد دستگاه بیشتر از دیگر قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرد و مسلماً زودتر از دیگر قطعات معیوب می‌شوند. و اگر آن قطعه معیوب تعویض نشود باعث خراب شدن دیگر قطعات دستگاه شده و به مراتب هزینه بیشتری برای مشتری به ارمغان می‌آورد.

از مزایای سرویس کردن دستگاه و لوازم خانگی ایران رادیاتور به صورت دورهای توسط شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی ایران رادیاتور در رشت این بوده که تکنسین پس از سرویس دوره دستگاه قطعات معیوب را تعویض کرده تا باعث خرابی بیشتر دستگاه و دیگر قطعات آن نشود.

کولر گازی و اسپلیت به مراتب بیشتر از لوازم خانگی احتیاج به سرویس دوره‌ای دارد. از آنجایی که کولر گازی‌ها مستقیماً با هوا در ارتباط هستند و همیشه ذرات گرد و غبار در هوا معلق بوده توسط فن‌های دستگاه به کویل‌های کولر گازی می‌چسبد؛ و پس از مدتی باعث مسدود شدن مسیر هوایی خواهد شد. سرویس کولر ایران رادیاتور در رشت یکی دیگر از خدماتی است که توسط شرکت گیل سرما؛ نمایندگی ایران رادیاتور در رشت انجام می‌شود.

سرویس کولر ایران رادیاتور در رشت
سرویس کولر ایران رادیاتور در رشت، تلفن تماس 01333242623

سیستم کولر گازی یک مدار لوله کشی بسته بوده که دائماً گاز مبرد در این مدار در حال چرخش است. کولر گازی‌ها از دو رادیاتور به نام کندانسور و اواپراتور تشکیل شده‌اند این دو رادیات در داخل لوله‌های آنها گاز مبرد در زمان روشن بودن دستگاه دائماً در حال عبور هستند. گاز عبوری در حالت استفاده از سرمایش کولر در کنداسور بیرونی بسیار داغ بوده و توسط فن کندانسور که در کولر تعبیه شده است دمای این گاز به دمای محیط خواهد رسید.این گاز پس از عبور از لوله موبین یا شیر اکستنشن تغییر دما داده و بسیار سرد می‌شود.

گاز سرد شده از داخل اواپراتور یا همان پنل داخلی عبور می‌کند و توسط فن پنل سرمای تولید شده داخل اتاق تخلیه می‌شود. گرد غبار جمع شده در اواپراتور پنل و کندانسور یونیت بیرونی باعث ایجاد انسداد هوایی خواهد شد تا هوا به راحتی نمی‌تواند از لابلای فین رادیات‌ها عبور کند. و عمل تهویه به درستی انجام شود. این موضوع می‌تواند باعث عدم سرمایش مطلوب و کارکرد استاندارد کولر گازی شده و اگر سرویس به موقع انجام نشود مشکلات بسیار جدی می‌تواند رخ دهد.

عدم سرویس به موقع کولر ایران رادیاتور می‌تواند از کارایی دستگاه کاسته و در شرایطی هم باعث سوختن کمپرسور دستگاه خواهد شد. بارها شاهد این موضوع بودیم که تکنسین نمایندگی ایران رادیاتور در رشت برای تعویض کمپرسور کولر به محل مراجعه نموده و در ۹۰ درصد موارد علت سوختن کمپرسور کولر را عدم سرویس به موقع اعلام کرده است.

از جمله مواردی که نشانگر رسیدن موعد سرویس کولر می‌شود و در آن زمان باید برای سرویس کولر ایران رادیاتور در رشت با شرکت گیل سرما تماس بگیرید عبارتند از:

  • آبریزش پنل داخلی کولر.
  • کولر به خوبی زمان اولیه خود سرمایش ندارد.
  • با آنکه دمای تنظیم شده کولر پایین است ولی اتاق گرم است.
  • پرتاب باد از پنل داخلی بسیار کم شده است و به صورت تکه تکه پرتاب باد دارد.
  • کمپرسور دستگاه مکرراً اورلود کرده بعد از یک ساعت وصل می‌شود.
  • از پنل دستگاه در زمان کارکرد تکه‌های خاک خارج می‌شود.
  • در زمان روشن بودن کولر ایران رادیاتور از پنل دستگاه بوی نم و رطوبت به مشام می‌رسد.

در صورت مشاهده هر کدام از موارد بالا با شرکت گیل سرما نمایندگی ایران رادیاتور در رشت تماس حاصل فرمایید. اپراتور شرکت گیل سرما پس از دریافت تماس؛ سریعا با واحد سرویس کولر ایران رادیاتور در رشت هماهنگ نموده و تکنسین مورد نظر را به محل اعزام می‌نماید.

تکنسین واحد سرویس کولر ایران رادیاتور در رشت بسیار ماهر و با تجربه بوده و با جدیدترین دستگاه و لوازم جانبی اقدام به سرویس کامل کولر نموده و پس از سرویس دستگاه شما؛ هرگونه مشکل احتمالی را در کولر رویت نماید به مشتری اعلام نموده و پس از تایید مشتری اقدام به تعمیر آن می‌نماید.

تکنسین‌های نمایندگی ایران رادیاتور در رشت برای سرویس کولر گازی و اسپلیت از جدیدترین متد روز دنیا استفاده نموده و بدون باز کردن کولر در تایم یک ساعت تمامی اجزای کولر را سرویس نموده و به حالت استاندارد کارخانه برمی‌گرداند.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در رشت

یکی دیگر از تولیدات بسیار مهم شرکت ایران رادیاتور تولید پکیج دیواری و زمینی است. در سال 1383 با توجه به نیاز بازار به این وسیله کاربردی اقدام به تولید پکیج دیواری و زمینی نموده است.

این شرکت بزرگ در اولین تولیدات پکیج خود با مشارکت شرکت‌های اروپایی اقدام به تولید نمود. که بعدها تا به امروز به صورت خودکفا این دستگاه را بومی‌سازی نموده است. که هم اکنون جز بهترین تولید کنندگان در این حوزه است. و محصولات خود را به تمامی نقاط ایران و خاورمیانه و حتی کشورهای اروپایی صادر می‌کند. ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما با افتخار کسب نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در رشت را از همان سال‌های اولیه تولید این دستگاه؛ کلیه خدمات پس از فروش و تهیه قطعات را بر عهده گرفته‌ایم.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی ایران رادیاتور در رشت با به کارگیری تکنسین‌های بسیار مجرب که هر ساله خود را با شرکت در دوره‌های آموزشی که توسط کمپانی برگزار می‌شود؛ شرکت نموده تا بتواند با به روز بودن خود در امر هرچه بهتر خدمات رسانی به همشهریان گرامی شهر رشت باشد. شرکت ما کلیه خدمات محصولات این برند از قبیل نصب تعمیرات و خدمات پس از فروش را بر عهده دارد.

امروزه در نسل جدید ساختمان‌های دیگر خبری از سیستم حرارت مرکزی شوفاژخانه نبوده و تمامی منازل به دستگاه پکیج مجهز شده‌اند. از مزایای پکیج می‌توان به این اشاره نمود که مختص به یک واحد بوده و هیچ گونه اشتراکی با واحدهای دیگر ندارد. از معایب سیستم حرارت مرکزی شوفاژخانه این بوده که هزینه تعمیر و نگهداری بسیار بالایی داشته و اگر هر بخشی از شوفاژخانه به مشکل برمی‌خورد؛ تمامی واحدها تا زمان تعمیر و رفع عیب از داشتن گرمایش و آب مصرفی گرم محروم بودند.

شرکت گیل سرما نمایندگی ایران رادیاتور در رشت با داشتن تکنسین‌های متعدد در حوزه‌های مختلف کلیه کارهای تاسیساتی ساختمان در حوزه گرمایش و سرمایش ا بر عهده می‌گیرد. کارهای قابل انجام توسط تکنسین‌های شرکت ما را می‌توان به اجرای لوله کشی‌های مدار گرمایش به صورت رادیاتوری و اجرای گرمایش از کف اشاره نمود. اجرای سیستم گرمایش از کف برای ساختمان‌ها کاری بسیار تخصصی بوده و طبق محاسبات بسیار خاص و پیچیده‌ای جرا می‌شود.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در رشت
نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در رشت، تلفن تماس 01333242623

تکنسین‌های نمایندگی ایران رادیاتور در رشت در حوزه اجرای سیستم‌های گرمایش از کف دوره‌های تخصصی را در این حوزه پشت سر گذرانده و به صورت بسیار اصولی اقدام به اجرای این سیستم می‌نماید. اجرای سیستم گرمایش از کف اگر به صورت اصولی اجرا نشود مشکلات بسیار زیادی ا برای مصرف کننده ایجاد خوهد کرد. که عملاً استفاده از سیستم اجرا شده برای کاربر غیر ممکن خواهد شد.

ما در ادامه قصد داریم در مقاله‌ای جامع که توسط شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در رشت ارائه شده در مورد مشکلاتی که در صورت عدم اجرای صحیح گرمایش از کف پیش خواهد آمد اشاره نماییم:

در اجرای گرمایش از کف اول از همه باید نقشه برداری از محل اجرا صورت گیرد. متراژ‌های اتاق‌ها و سالن و سرویس‌ها کاملاً محاسبه شود. پس از محاسبه متراژ محیط به چند بخش تقسیم می‌شود. در زمان اجرا لوله کشی نباید متراژ هر لاین بیشتر یا کمتر از ۹۰ متر باشد. نحوه جاگذاری لوله به چندین صورت اجرا می‌شود تکنسین نمایندگی ایران رادیاتور در رشت همیشه به صورت حلزونی اجرا می‌نماید که بهترین نوعی تبادل حرارت را دارد.

توصیه شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در رشت جهت اجرای گرمایش از کف؛ تاکید بسزایی به این موضوع دارد که به هیچ عنوان متراژ لاین‌های انتخاب شده کمتر یا بیشتر از ۹۰ متر نباشد. زیرا اگر ر بعضی از لاین‌ها از متراژ بالاتر استفاده شود و در لاینی از متراژ کمتر؛ باعث می‌شود که گرما به صورت یک دست و یکنواخت در کل واحد نبوده و یک منطقه گرمتر و یک منطقه سردتر می‌شود که این موضوع بسیار آزار دهنده خواهد بود .

البته به این موضوع هم باید اشاره نمود که در جاهایی که لوله کشی به صورت متراژ استاندارد در هر لاین اجرا نشده باشد؛ تکنسین از کلکتورها و شیرهای تنظیم فشار برای هر بخش استفاده می‌نماید. به این صورت که هر لاین فشار ورودی آب آن نسبت به متراژ لوله کشی تنظیم خواهد شد. ولی در کل این این شیرها پس از مدتی کارایی خود را از دست خواهند داد و تنظیمات آن به هم خواهد خورد و خیلی کاربردی نخواهد بود.

پیشنهاد ما به عنوان نمایندگی ایران رادیاتور در رشت اجرای صحیح و طول لوله مساوی در هر لاین بوده تا مشتری بتواند به بهترین نحو از این سیستم استفاده نماید. شایان ذکر است که کلکتورها و شیرهای تنظیم فشار بسیار گران قیمت بوده و کارایی چندانی در دراز مدت ندارند. از این رو بهتر است اجرای این سیستم به یک متخصص در این حوزه سپرده شود تا شاهد مشکلات و عواقب اجرای غیر اصولی نشوید.

مسئله دیگری که در مورد اجرای سیستم گرمایش از کف بسیار مهم است؛ موضوع انتخاب فوم مناسب برای این سیستم است. متاسفانه اکثر فوم‌ها که برای این کار استفاده می‌شوند مخصوص این کار نبوده و فوم‌های معمولی هستند. از مشکلات این فوم‌های معمولی این است که نمی‌توانند باعث جلوگیری از عبور حرارت تولید شده توسط پکیج به لایه زیری کف ساختمان شود. که این موضوع باعث اتلاف انرژی و در نتیجه مصرف بالای گاز مصرفی خواهد شد.

اجرای سیستم گرمایش از کف
اجرای تخصصی سیستم گرمایش از کف، تلفن تماس دفتر مرکزی 01333242623

تکنسین‌های نمایندگی ایران رادیاتور در رشت در زمان اجرای گرمایش از کف فقط از فوم مخصوص این کاراستفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که فوم مخصوص گرمایش از کف باید کراس لینک باشد؛ که برای این کار طراحی شده است و محافظت بسیار بالایی نسبت به اتلاف حرارتی دارد. این فرم در اصفهان تولید شده و به نام سپهر فوم اصفهان عرضه می‌شود. قیمت این فرم نسبت به فرم‌های متفرقه بالاتر است.

و در مرحله آخر موضوع بتن ریزی بوده که باید مواردی در آن رعایت شود. تکنسین‌های شرکت گیل سرما، نمایندگی ایران رادیاتور در رشت در تمامی مراحل اجرای گرمایش از کف حضور داشته تا این فرایند به صورت اصولی اجرا شود. عیاره بتن آماده شده باید 250 باشد. در بتن تهیه شده نباید از نخودی‌های بزرگ که برای اسکلت ساختمان است استفاده شود. برای آماده سازی بتن باید از ماسه شسته شده استفاده شود

در زمان بتن‌ ریزی مسئله‌ای که بسیار مهم است موضوع درز انبساط بوده و باید به صورت اصولی رعایت شود. اگر بخواهیم به زبان ساده موضوع درز انبساط را توضیح دهیم؛ تصور کنید در یک سالن ۴ لاین لوله کشی گرمایش اجرا شده باشد در زمان بتن ریزی باید این چهار لاین را به صورت مجزا بتن ریزی نمود. و فاصله هر لاین را با شمشه آلومینیومی جدا کرد. و پس از خشک شدن بتن و درآوردن شمشه آلومینیومی با شن معمولی جایگزین کرد.

سپس می‌توان در مرحله آخر اقدام به اجرای کار سرامیک نمود. همانطور که در جریان هستید گرم شدن و سرد شدن باعث انبساط و انقباض خواهد شد. اگر درز انبساط اجرا نشود باعث شکستن سرامیک‌ها در زمان استفاده از از سیستم گرمایش از کف خواهد شد. تکنسین‌های شرکت گیل سرما، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در رشت با تجربه زیاد در این امر؛ آماده خدمات رسانی و اجرای سیستم گرمایش از کف اصولی در خدمت همشهریان شهر رشت است.

شرکت ما به عنوان نمایندگی ایران رادیاتور در رشت در اجرا تمامی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی تبحر کافی داشته و دارای تکنسین‌های با سابقه و دوره دیده است. از این رو با اطمینان خاطر می‌توانید با شرکت ما در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در رشت

تمامی لوازم خانگی بستگی به نو و کیفیت آن به هر حال بعد از زمانی بر اثر کارکرد و استهلاک دچار مشکل و خرابی خواهد شد. پکیج هم از این گزینه مستثنا نیست. بلکه پکیج به خاطر کارکرد طبیعی خود با آب بیشتر دچار رسوب و گرفتگی خواهد شد. یکی از وظایف شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در رشت تعمیر و نگهداری و خدمات پس از فروش این برند است. از این رو شما همشهریان گرامی در صورت بروز هرگونه مشکل تعمیراتی می‌توانید با شرکت ما در ارتباط باشید.

نمایندگی ایران رادیاتور در رشت با داشتن تکنسین‌های مجرب و دوره دیده 24 ساعته و هفت روز هفته آماده خدمات رسانی در این حوزه به مشتریان گرامی این برند بوده و تمامی مشکلات تعمیراتی و تامین قطعات اصلی مورد نیاز را ساپورت می‌نماید. شرکت گیل سرما با دایر نمودن شعبات متعدد در سطح شهر جهت خدمات رسانی هرچه سریعتر زمان رسیدن تکنسین به محل و منزل شما را کاهش داده و حداکثر زمان حضور تکنیسین 1 ساعت خواهد بود.

یکی از مسائل بسیار مهم که باعث خراب شدن پکیج خواهد شد؛ موضوع سرویس نکردن به موقع دستگاه است. ما در مقاله‌ جامع که توسط شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی ایران رادیاتور در رشت ارائه شده قصد داریم مشکلاتی که با عدم سرویس کردن به موقع دستگاه پیش خواهد آمد را شرح دهید.

دستگاه پکیج دیواری با سه گزینه بسیار مهم گاز، برق و آب در ارتباط مستقیم است. که ما می‌خواهیم در این مقاله در مورد آب توضیحاتی ارائه نماییم. پس از نصب دستگاه توسط نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در رشت؛ دستگاه آبگیری شده و شروع به کار می‌کند. حجم آب داخل دستگاه ثابت بوده و دائماً در پکیج و رادیاتورها در حال چرخش است. آب همیشه با خود املاح و رسوباتی دارد. حال اگر این آب گرم شود رسوبات بیشتری به جا خواهد گذاشت که به مرور زمان این رسوبات به تمامی اجزای داخلی پکیج می‌چسبد.

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در رشت
نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در رشت، تلفن تماس دفتر مرکزی 01333242623

جمع شدن این رسوبات در مدار گرمایش به مرور زمان باعث مسدود شدن و تنگی مسیر در قطعات پکیج خواهد شد. که این امر در اوایل به صورت عدم گرمایش کافی در محیط خود را نمایان می‌سازد. و اگر گرفتگی به صورت کامل اتفاق بیفتد؛ پکیج با داشتن سیستم‌های امنیتی که توسط برد الکترونیک آن کنترل می‌شود خاموش شده و کد خطا خرابی آن بخش را بر سر صفحه نمایش نمایان می‌سازد. از این رو توصیه شرکت گیل سرما نمایندگی ایران رادیاتور در رشت سرویس پکیج به صورت سالیانه قبل از شروع فصل سرما است.

حال ممکن است برای شما سوال پیش آید که فاصله زمانی سرویس پکیج چقدر است. این موضوع به عوامل گوناگونی بستگی دارد که یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها می‌توان به آب آن منطقه اشاره نمود. در بعضی از مناطق آب املاح بسیار زیادی دارد که همین امر باعث ایجاد رسوبات در پکیج در زمان کمتری می‌شود. تکنسین نمایندگی ایران رادیاتور در رشت در اولین حضور خود برای سرویس و بررسی وضعیت پکیج به مشتری اعلام خواهد داشت که موعد بعدی سرویس چه زمانی باشد. تا از خراب شدن پکیج جلوگیری به عمل آید.

سرویس دوره‌ای پکیج باید به صورت اصولی و کامل انجام شود. بارها شاهد این موضوع بوده‌ایم که تکنسین شرکت ما برای تعمیرات دستگاه در محل حضور یافت و علت خرابی دستگاه را رسوب اعلام نموده؛ در صورتی که مشتری اذعان داشته که مثلاً در هفته گذشته سرویس توسط تعمیرکار متفرقه انجام شده است. و بخشی از دستگاه که رسوب داشت؛ رسوب زدایی شده است. که این کار بسیار اشتباه بوده و در مدت کوتاهی دوباره دستگاه به مشکل بر خواهد خورد و دچار گرفتگی در بخش دیگری خواهد شد.

علت این موضوع پیش آمده این است که زمانی که وقت سرویس دوره‌ای دستگاه را فرا می‌رسد به جز پکیج باید کل مدار گرمایش اعم از مدار لوله کشی و رادیاتورها همزمان با هم رسوب زدایی شود.

چون اگر پکیج به تنهایی رسوب زدایی شود پس از مدتی کار کرد دوباره رسوب‌های موجود در مدار لوله کشی و رادیاتورها دوباره به سمت پکیج برگشت خواهد کرد و باعث خرابی مجدد دستگاه خواهد شد. تکنسین شرکت گیل سرما نمایندگی ایران رادیاتور در رشت طبق تجربه سالیان طولانی به کلیه این مشکلات واقف بوده و به اصولی‌ترین شکل ممکن فرایند سرویس را انجام خواهند داد.

تکنسین نمایندگی ایران رادیاتور در رشت پس از حضور در محل برای سرویس پکیج اول از همه اقدام به رسوب زدایی از رادیاتورها و مدار لوله کشی اقدام می‌نماید. چون یکی از علت‌های رسوب در پکیج و مدار گرمایش رادیاتورهای آلومینیومی است.

سرویس توسط نمایندگی ایران رادیاتور در رشت
سرویس توسط نمایندگی ایران رادیاتور در رشت، تلفن تماس دفتر مرکزی 01333242623

رادیاتورهای آلومینیومی پس از مدتی که با آب مدار گرمایش در ارتباط هستند طبق فرایند شیمیایی باعث خوردگی آلومینیوم شده و تکه‌های از آن در کف رادیاتورها جمع خواهد شد. همین تکه‌های آلومینیومی پس از مرور زمان و انباشته شدن در کف رادیاتور باعث انسداد آب و به زبان ساده سنگین شدن آب خواهد شد.

و این زمان است که دیگر پمپ پکیج قادر نبوده که بتواند آب مدار گرمایش را به چرخش درآورد و یا این رسوبات به طرف پکیج حرکت نموده و باعث انسداد در اجزای کیج به خصوص بلوک‌ها خواهد شد. البته می‌توان مقداری از فرایند شیمیایی آب مدار گرمایش و رادیاتورهای آلومینیومی جلوگیری نمود از محلول‌های ضد رسوب استفاده کرد ولی بهترین گزینه استفاده از رادیاتورهای تمام استیل بوده که این موضوع هم هزینه بسیار بالایی در زمان نصب اولیه سیستم دارد.

از جمله مشکلات دیگری که می‌تواند برای دستگاه شما پیش آید که در آن زمان باید با نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در رشت تماس بگیرید عبارتند از:

  • پکیج خاموش شده و هیچ گونه عکس‌العملی ندارد
  • با آنکه دمای تنظیم شده پکیج بالای ۶۵ درجه است اما رادیاتورها گرمای مناسب ندارد
  • دمای آب گرم مصرفی پایین و بالا رفته و دمای یکنواخت ندارد
  • دستگاه با ارور و کد خطا مواجه شده است
  • دستگاه در زمان روشن بودن صدای ناهنجاری دارد
  • گیج فشار آب پکیج افت می‌کند
  • گیج آب در زمان روشن بودن دستگاه بسیار بالا می‌رود و آب از شیر انبساط تخلیه می‌شود
  • دستگاه پکیج نشتی آب دارد
  • پس از استارت دستگاه همه مراحل انجام شده ولی تشکیل شعله انجام نمی‌شود
  • مبدل دستگاه سوراخ شده و نشتی آب دارد
  • با آنکه فشار گیج روی یک و نیم بار تنظیم شده ولی دستگاه کد خطا نداشتن آب را نمایان کرده است
  • دمای رادیاتورها بسیار متعادل بوده ولی آب گرم مصرفی سرد است
  • با باز کردن آب گرم مصرفی همچنان آب سرد بوده ولی دمای رادیاتورها ه شدت افزایش می‌یابد
  • فن دستگاه در زمان روشن بودن صدای بسیار گوش خراشی می‌دهد

شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانیم در صورت بروز هر یک از اشکالاتی که در بالا ذکر شد با شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ایران رادیاتور در رشت تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان ممکن یکی از بهترین تکنسین‌های این شرکت برای رفع عیب دستگاه پکیج در محل حضور یابد.

یکی از شایع‌ترین مشکلات دستگاه پکیج که بیشترین تماس در این مورد با نمایندگی ایران رادیاتور در رشت گرفته می‌شود؛ ایراد در برد الکترونیک آن است. تمامی دستگاه‌های پکیج از یک برد الکترونیک بسیار هوشمند بهره می‌برند. این برد نسبت به برد الکترونیک لوازم خانگی دیگر یشرفته‌تر بوده و از المان‌های محافظتی بسیار بالایی برخوردار است.

علت این همه المان محافظتی به خاطر کارکرد پکیج با گاز هست. از این رو در طراحی دستگاه از سنسورهای محافظتی بسیار زیادی استفاده شده است. که در صورت بروز مشکل از ادامه کار دستگاه جلوگیری نماید. از مزایای شرکت گیل سرما، نمایندگی ایران رادیاتور در رشت داشتن تکنسین‌های دور دیده در حوزه تعمیرات برد الکترونیک بوده و این امر باعث می‌شود تکنسین بتواند در محل تعمیرات برد الکترونیک را انجام داده و دفع عیب نماید.

تعمیر برد الکترونیک پکیج ایران رادیاتور در محل
تعمیر برد الکترونیک پکیج ایران رادیاتور در محل، تلفن تماس 01333242623

تمامی مراحل کار دستگاه پکیج توسط برد الکترونیک انجام می‌شود. در زمان استارت دستگاه برد الکترونیک به ترتیب طبق مراحلی پکیج را راه اندازی می‌کند. در مقاله که توسط شرکت گیل سرما، نمایندگی ایران رادیاتور در رشت ارائه شده تمامی مراحل راه اندازی پکیج توسط برد الکترونیک را به ترتیب شرح خواهیم داد:

  1. چک کردن وجود آب در پکیج
  2. روشن کردن پمپ سرکولاتور مدار آب
  3. سنس کردن دمای آب
  4. استارت اولیه فن جهت تشخیص و کارکرد صحیح فن
  5. استارت دائم فن جهت تشکیل شعله و ادامه کار
  6. فرمان باز شدن شیر گاز
  7. فرمان جرقه زنی برای تشکیل شعله
  8. سنس کردن شعله تشکیل شده و یا عدم تشکیل شعله
  9. سنس کردن دمای آب با دمای تنظیم شده کاربر
  10. محافظت از کلیه فرایند کارکرد پکیج
  11. تغییر مسیر آب گرم شده از مبدل اولیه به مبدل ثانویه در زمان استفاده از آب گرم مصرفی
  12. فرمان به شیر برقی جهت برگشت به حالت گرمایش در صورت بسته شدن آب گرم مصرفی
  13. کنترل دقیق بر روی فن دستگاه جهت خروج دود از دستگاه

تمامی کارهایی که در بالا اشاره شد به ترتیب توسط برد الکترونیک اجرا شده و در تمامی مدت مراحل کار توسط سنسورها چک می‌شود. اگر کوچک‌ترین موردی در نحوه عدم صحیح عملکرد دستگاه پیش آید؛ بلافاصله برد الکترونیک دستگاه را خاموش نموده و کد خطای مربوط به بخش آسیب دیده را در صفحه نمایش دستگاه ظاهر می‌نماید.

اگر هرگونه کد خطا و ارور در صفحه نمایش دستگاه ظاهر شد؛ می‌توانید با نمایندگی ایران رادیاتور در رشت تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان ممکن تکنسین شرکت جهت رفع عیب حضور یابد. پس از تماس شما با شرکت فنی مهندسی گیل سرما؛ اپراتور عیوب پیش آمده برای دستگاه پکیج را از شما جویا خواهد شد. حدا الامکان با راهنمایی‌های متخصصانه سعی در رفع مشکل به صورت تلفنی می‌نماید.

چون در بعضی از مواقع مشکلات دستگاه سطحی بوده خود مصرف کننده می‌تواند با راهنمایی کارشناس رفع عیب نماید. ولی اگر عیوب پیش آمده نیاز به تکنسین داشته باشد؛ اپراتور آدرس و شماره تلفن شما را در سیستم ثبت نموده و بلافاصله به تکنسین نمایندگی ایران رادیاتور در رشت ارسال می‌نماید تا در محل جهت تعمیر حضور یابد.

تکنسین شرکت با کلیه لوازم یدکی اصلی و شرکتی در محل حضور یافته و در 99 درصد موارد تعمیرات برد الکترونیک را در مکان انجام خواهد داد. اگر در شرایطی هم که برد الکترونیک دچار سوختگی آی سی میکرو شده باشد؛ برد جدید جایگزین می‌کند.

نمایندگی نصب پکیج ایران رادیاتور در رشت

نصب پکیج کاری بسیار تخصصی بوده و حتماً جهت فعال شدن گارانتی باید توسط نمایندگی نصب پکیج ایران رادیاتور در رشت انجام شود. نصب دستگاه توسط تعمیرکاران متفرقه باعث ابطال گارانتی دستگاه خواهد شد. شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانید پس از خرید پکیج با شرکت تماس گرفته تا تکنسین جهت نصب پکیج در محل حضور نماید. نصب اولیه دستگاه رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای به جز ایاب و ذهاب از مشتری دریافت نخواهد شد.

تکنسین نمایندگی ایران رادیاتور در رشت پس از حضور در محل اقدام به بررسی محل نصب پکیج نموده و از لحاظ ایمنی تمامی موارد را بررسی می‌نماید. و اگر مکان نصب طراحی شده برای پکیج استانداردهای لازم را نداشته باشد از نصب دستگاه خودداری می‌نماید. اگر ساختمان نوساز بوده و هنوز رادیاتورها نصب نشده باشد تکنسین اول شروع به نصب رادیاتورها نموده و تمامی مدار را از لحاظ نشتی آب چک می‌نماید.

تکنسین نمایندگی ایران رادیاتور در رشت پس از بستن رادیاتورها و چک کردن از لحاظ نشتی اقدام به نصب پکیج نموده و در مرحله بعد اقدام به آبگیری مدار گرمایش می‌نماید. سپس اقدام به نصب شلنگ گاز نموده و از لحاظ نشتی کاملاً چک می‌نماید. در مرحله بعد دستگاه پکیج را روشن نموده و پس از مدت زمانی از کارکرد دستگاه اقدام به هواگیری تمامی رادیاتورها می‌نماید. پس از هواگیری گیج دستگاه را بر روی یک و نیم بار نظیم می‌کند.

پس از تست و راه‌اندازی کامل مدار گرمایش اقدام به تست آب گرم مصرفی واحد نموده و تمامی مراحل کار پکیج را بررسی می‌نماید. پس از راه‌اندازی کامل پکیج دیواری اقدام به پر کردن ضمانت‌نامه دستگاه نموده و مشتری تحویل خواهد داد. شایان ذکر است که فقط نصب و راه‌اندازی پکیج رایگان بوده و دیگر خدمات از جمله نصب رادیاتورها و سختی‌گیر آب و متعلقات دیگر به پای مشتری محاسبه می‌شود.

در بعضی از مواقع که مشتری اقدام به تعویض پکیج قدیمی با پکیج جدید می‌نماید؛ تکنسین نمایندگی ایران رادیاتور در رشت قبل از نصب دستگاه کلیه مدار گرمایش اعم از رادیاتورها و تمامی مدار لوله کشی را سرویس و رسوب زدایی می‌نماید. به خاطر قدیمی بودن مدار گرمایش رسوبات بسیار زیادی در کف رادیاتورها و مدار لوله کشی وجود دارد. به همین دلیل باید کل رادیات‌ها رسوب زدایی و آب مدار کاملاً تعویض شود.

نمایندگی نصب پکیج ایران رادیاتور در رشت
نمایندگی نصب پکیج ایران رادیاتور در رشت، تلفن تماس 01333242623

زیرا اگر پکیج نو بر روی همان سیستم و مدار لوله کشی قدیمی نصب شود؛ کلیه رسوبات موجود در مدار گرمایش در زمان کارکرد پکیج وارد دستگاه خواهد شد و آسیب جدی به پکیج وارد خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین مسائلی که تکنسین شرکت به آن دقت کافی می‌نماید موضوع محصولات احتراق پکیج است و باید تمام نکات ایمنی در این مورد رعایت شود و سیستم خروج دود از هر لحاظی ایمن باشد.

محصولات احتراق پکیج و هر لوازم گازسوز دیگر بسیار سمی و کشنده بوده و به مرگ خاموش معروف است. از این رو تکنسین نمایندگی ایران رادیاتور در رشت در این مورد دوره و آموزش‌های کاملی گذرانده است و به تمامی موارد در این خصوص توجه دارد. و کلیه نکات ایمنی را رعایت نموده تا هیچ گونه خطرات جانی برای مصرف کننده وجود نداشته باشد. مبحث 17 ساختمان هم تاکید بسزایی بر روی این موضوع دارد.

رعایت اصول ایمنی و استاندارد در نصب پکیج بسیار حائز اهمیت بوده و نقش مهمی در سلامت ساکنین ساختمان دارد. از این رو پیشنهاد می‌کنیم جهت نصب پکیج چه در زمان گارانتی و چه در زمان پایان گارانتی دستگاه از استاد کارهای متفرقه پرهیز نموده و با نمایندگی نصب پکیج ایران رادیاتور در رشت تماس بگیرید. تا با خیالی آسوده از مزایای این دستگاه با ارزش و مهم استفاده نمایید.

ما در این مقاله که توسط نمایندگی ایران رادیاتور در رشت ارائه شده قصد داریم نکاتی که برای نصب پکیج ممنوع است را بیان نماییم. یکی از جاهای نامناسب برای نصب پکیج سرویس حمام و دستشویی است. زیرا رطوبت بیش از حد این مکان و احتمال برق گرفتگی را بسیار بالا می‌برد. دومین مکان را می‌توان به زیر شیروانی اشاره نمود که نصب پکیج در چنین مکانی احتمال آتش سوزی را بسیار بالا خواهد برد.

نصب پکیج در داخل واحدهایی که کمتر از ۶۰ متر مربع مساحت دارند ممنوع بوده مگر اینکه تهویه مناسب برای آن در نظر گرفته شده باشد. زیرا متراژ پایین باعث کم شدن اکسیژن در داخل واحد مسکونی خواهد شده و خطر جانی به همراه دارد. سومین مورد مربوط به آشپزخانه‌های بسیار کوچک بوده که به اتاق‌های مجاور ارتباط خوبی نداشته باشد. و باعث مصرف اکسیژن داخل فضای آشپزخانه خواهد شد.

چهارمین مورد می‌توان به بالکن‌هایی اشاره نمود که در زمان بارندگی ممکن است آب باران بر روی دستگاه پکیج ریخته شود. که این موضوع باعث اتصال و خرابی دستگاه خواهد شد. نصب پکیج در بالکن‌هایی که امکان وزش باد شدید در آن وجود دارد ممنوع است. زیرا باعث خاموش شدن شعله پکیج شده و دستگاه با کد خطا پی در پی مواجه خواهد شد. در پنجمین مورد می‌توان به نصب پکیج در انباری و زیرزمین مرطوب اشاره نمود.

زیرا در این مکان‌ها رطوبت بسیار بالایی وجود دارد و باعث خورندگی بدنه و قطعات دستگاه پکیج خواهد شد. در چنین مکانی دسترسی تعمیرکار جهت ایرادات به وجود آمده و تعمیرات بسیار سخت خواهد بود. از این رو پیشنهاد می‌کنیم جهت نصب اصولی دستگاه پکیج حتماً با نمایندگی ایران رادیاتور در رشت تماس گرفته تا مراحل نصب اصولی در مکان مناسب توسط تکنسین مجرب شرکت انجام شود.

شرکت فنی مهندسی سرما، نمایندگی ایران رادیاتور در رشت یکی از شرکت‌های قدیمی و با سابقه در امر نصب، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات این برند است. از مزایای شرکت ما داشتن تکنسین‌های مجرب و دوره دیده در حوزه تعمیرات لوازم خانگی است. سرویس دهی منظم و وقت شناسی از اولویت‌ها شرکت بوده و جلب رضایت مشتری بسیار برای ما حائز اهمیت است و همیشه سعی در جلب رضایت کامل مشتری را داریم.

نمایندگی فروش ایران رادیاتور در رشت

نمایندگی فروش ایران رادیاتور در رشت یکی دیگر از خدمات شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی ایران رادیاتور در رشت جهت رفاه حال مشتریان گرامی شهر رشت است.

ما در شرکت، در بخش فروش تمامی مدل‌های کولر گازی اسپلیت و پکیج دیواری و زمینی ایران رادیاتور را موجود نموده‌ایم. فعالیت جدید شرکت گیل سرما افتتاح بخش نمایندگی فروش ایران رادیاتور در رشت است.

شرکت ما با سابقه طولانی در امر خدمات پس از فروش محصولات این برند بوده و حال اقدام به فروش لوازم خانگی ایران رادیاتور نموده است. شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانید برای خرید محصولات  در شهر رشت با شرکت گیل سرما نمایندگی ایران رادیاتور در رشت تماس حاصل نمایید.

پس از تماس اپراتور شما را به واحد نمایندگی فروش متصل می‌نماید؛ و شما می‌توانید هرگونه سوال در مورد خرید محصولات این برند و قیمت مدل‌های موجود در شرکت تحقیق نمایید و سپس با قیمت‌های بازار آزاد مقایسه کنید. یکی از شعارهای شرکت گیل سرما نمایندگی ایران رادیاتور در رشت فروش محصولات با قیمت بسیار مناسب بوده تا همشهریان گرامی شهر رشت بتواند از بهترین برند کولر گازی اسپلیت و پکیج دیواری از نظر کیفیت، زیبایی و دوام بهره‌مند شوند.

یکی از علت‌های اقدام شرکت ما در بحث فروش محصولات و راه اندازی واحد نمایندگی فروش این بوده است که مردم بتوانند بدون واسطه‌ها خرید کنند. چون خرید از واسطه‎‌ها باعث قیمت نهایی خیلی بالاتر از درب کارخانه خواهد بود.

یکی دیگر از مزایای خرید از شرکت فنی مهندسی سرما، نمایندگی ایران رادیاتور در رشت این است که اگر لباسشویی خریداری شده دارای مشکلات ظاهری یا ذره‌ای یا هر مورد دیگری باشد؛ شرکت ما در همان لحظه دستگاه را برگشت زده و با دستگاه دیگری جایگزین می‌نماید از این رو هیچ گونه دغدغه‌ای در مورد دستگاه خریداری شده نخواهید داشت. و تمامی مراحل حمل و نقل و نصب دستگاه توسط شرکت ما به صورت رایگان انجام خواهد شد.

از این رو پیشنهاد می‌کنیم حتماً قبل از خرید مجصولات این برند از قیمت آن در تمامی مدلها مطمئن شوید. و جهت خرید، با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی ایران رادیاتور در رشت تماس بگیرید. و حتماً پس از تحقیقات کامل از نمایندگی فروش ایران رادیاتور در رشت خرید نمایید.

نمایندگی ایران رادیاتور رشت گلسار

شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی ایران رادیاتور در رشت در راستای خدمات رسانی سریع و پوشش تمامی مناطق شهر رشت اقدام به دایر نمودن شعبه و کارگاه‌های متعدد در سطح شهر رشت نموده است. یکی از این مراکز در شهرک گلسار رشت بوده که به نمایندگی ایران رادیاتور رشت گلسار نامگذاری شده است. علت این اقدام شرکت گیل سرما به خاطر حجم ترافیک بالای شهر رشت مخصوصاً در ساعات غروب بوده است.

شهرک گلسار یکی از مناطق قدیمی و اصیل شهر رشت است و جمعیت بالایی در این منطقه سکونت دارند. شعبه نمایندگی ایران رادیاتور رشت گلسار شرکت فنی مهندسی گیل سرما در بلوار دیلمان وحدت 6 است. انتخاب این منطقه به علت دسترسی سریع تکنسین‌ها شرکت ما به تمام مناطق شهرک گلسار در امر خدمات رسانی هر چه سریع‌تر لوازم خانگی این برند بوده تا مشتریان گرامی این شهرک در کمترین زمان ممکن بتوانند در کمترین زمان ممکن از خدمات فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ایران رادیاتور در رشت بهره‌مند شوند.

نمایندگی ایران رادیاتور رشت گلسار
نمایندگی ایران رادیاتور رشت گلسار، تلفن تماس 01333242623

شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ایران رادیاتور در رشت گروهی از بهترین تکنسین‌های خود در حوزه تعمیرات کولر گازی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، جاروبرقی، و ساید بای ساید  را در شعبه نمایندگی ایران رادیاتور رشت گلسار مستقر نموده است تا مشتریان گرامی شهرک گلسار بتوانند از بهترین مزایا و خدمات سریع شرکت گیل سرما در حوزه تعمیرات لوازم خانگی این برند بهره‌مند شوند. پس از تماس شما با شرکت، حداکثر زمان رسیدن تکنسین به محل مورد نظر 1 ساعت است.

مناطق تحت پوشش شعبه نمایندگی ایران رادیاتور رشت گلسار شرکت گیل سرما عبارتند از:

  • میدان صابرین گلسار
  • میدان توحید گلسار
  • بلوار استاد معین گلسار
  • میدان چهارراه گلسار
  • بلوار اصفهان گلسار
  • بلوار دیلمان گلسار
  • بلوار کاکتوس گلسار
  • شهرک بهشتی گلسار
  • بلوار گیلان گلسار
  • ۲۰ متری گاز گلسار
  • پستک گلسار
  • مجتمع افراء گلسار
  • مجتمع کادوس گلسار
  • مجتمع گل‌ها گلسار
  • منطقه پارک ۱۱۸ گلسار

تمامی خدمات و تعمیرات انجام شده توسط تکنسین‌های شعبه نمایندگی ایران رادیاتور رشت گلسار زیر نظر دفتر مرکزی شرکت گیل سرما در خیابان معلم رشت است. شما مشتریان گرامی شهرک گلسار رشت می‌توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد نحوه عملکرد تکنسین‌ها؛ با ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ایران رادیاتور در رشت با شماره تلفن تماس 01333242623 در میان بگذارید. نحوه عملکرد تکنسین‌ها و رضایت مشتری جز اولین اهداف شرکت ما بوده و جلب رضایت مشتریان افتخار ماست.

تلقن تماس نمایندگی ایران رادیاتور رشت

امیدواریم که توانسته باشیم از خدمات قابل ارائه توسط شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ایران رادیاتور در رشت توزیع کامل و جامع داده باشیم. از این رو افتخار می‌کنیم که بتوانیم خدمتی صحیح و رضایت بخش در امر تعمیرات لوازم خانگی این برند برای همشهریان شهر رشت داشته باشیم. تلفن تماس نمایندگی ایران رادیاتور رشت ۲۴ ساعت و در ۷ روز هفته در خدمت پاسخگویی به مشتریان عزیز شهر رشت است.

تلفن تماس نمایندگی ایران رادیاتور رشت

  • 01333242623
  • 09111376298
  • 09116306298
  • 09028919021

آدرس: رشت خیابان معلم جنب استانداری خیابان احمد هاشمی شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی ایران رادیاتور رشت.