جستجو
نمایندگی کولر گازی اسپلیت ال جی در رشت

نمایندگی کولر گازی اسپلیت ال جی در رشت 09111376298

فهرست مطالب

نمایندگی کولر گازی اسپلیت ال جی در رشت 09111376298

نمایندگی کولر گازی اسپلیت ال جی در رشت

نمایندگی کولر گازی اسپلیت ال جی در رشت، کولر گازی‌ها، نسل جدیدی از کولرهایی بودند که به دردسرها و نگرانی‌های کولرهای آبی پایان می‌داد، تنظیم دمای دلخواه، هوای خنک و بدون رطوبت، قدرت سرمایش قوی و سریع از جمله مزیت‌های آن نسبت به کولرهای آبی بود. البته در کنار همه‌ مزایایی که دارد اگر مراقبت و رسیدگی به آن به درستی انجام نشود، می‌تواند باعث خرابی و مشکلات در آینده شود.

در این مقاله ما به شما، مشکلات رایج در تعمیر کولر گازی‌ ال جی در رشت را خواهیم گفت تا با مطالعه‌ دقیق این مقاله بتوانید مثل یک راهنما در زمان بروز خرابی‌ها و مشکلات از آن استفاده کنید و راه حل‌های رفع ایراد آن را تشخیص دهید. آیا کولر گازی ال جی در رشت شما نیاز به تعمیر دارد؟ از متخصصین شرکت فنی مهندسی گیل سرما برای تعمیر راهنمایی بگیرید.

از معروف‌ترین و بهترین‌ها مراکز تعمیرات کولر گازی ال جی در رشت، می‌توان به شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی مجاز ال جی اشاره کرد. تخصص و مهارت گیل سرما در زمینه خدمات و تعمیرات تخصصی انواع کولرازی و لباسشویی ال جی در رشت، از جمله  کولر گازی اسپلیت ال جی، داکت اسپلیت ال جی، کولر کاستی (سقفی)  ال جی، مولتی اینورتر و کولرهای پنجره‌ای است.

که باعث برتری ویژه این تعمیرگاه مجاز نسبت به دیگر مراکز تعمیراتی شده است. ما دارای بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر انواع کولر گازی ال جی در شهر رشت و استان گیلان با بهره‌گیری از تکنسین‌های متخصص، مجرب و متعهد هستیم.

نمایندگی کولرگازی ال جی در رشت به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن‌ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای کولرهای گازی ال جی، با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی کولر گازی ال جی در رشت با برخورداری از تکنسین‌ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات کولر گازی ال جی در شهر رشت، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان گیلان بوده و به طور شبانه روزی و بی‌وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم است.

آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری‌های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو‌ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی ال جی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه‌ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولرگازی ال جی در رشت برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

توضیح جامع در مورد خرابی کولر گازی ال جی در رشت

هیچکس دوست ندارد، یک روز داغ تابستانی را بدون کولر بگذراند. شما هم مزه یک روز گرم و آفتابی را با خرابی وسیله سرمایشی چشیده‌اید؟ اگر پاسخ شما بله است، پس قدر یک سیستم خنک کننده سالم را می‌دانید.

هر وسیله‌ای حتی کولر گازی‌ها ممکن است روزی دچار مشکل شود در این صورت باید برای سرویس کولر گازی یا تعمیر کولر گازی اقدامات لازم را انجام دهید. در ادامه شما را با مشکلات رایج کولرهای گازی آشنا می‌کنیم.

کولر گازی ال جی خنک نمی‌کند.

نشت گاز فریون.

باد گرم کولر گازی و کثیفی کندانسور.

کار نکردن فن کولر گازی.

کولر گازی ال جی خاموش نمی‌شود.

بوی بد کولر گازی ال جی.

کولر گازی ال جی خود به خود خاموش می‌شود.

نشت آب از داخل کولر گازی ال جی.

نشت آب از بیرون کولر گازی ال جی.

صدای کولر گازی زیاد است.

کمپرسور اسپلیت کار نمی‌کند.

کولر گازی گرم نمی‌کند.

پرتاب شدن تکه‌های یخ از پنل داخلی

ریموت کولر کار نمی‌کند.

باد کولر گازی پرتاب کمی دارد.

پرتاب دوده و سیاهی از کولر گازی ال جی.

خرابی برد کنترل الکتریکی.

برفک زدن کولر گازی ال جی.

فیوز متصل به کولر گازی به‌ طور مداوم قطع می‌شود.

اگر با چنین مشکلاتی برخورد کردید بهتر است از دستکاری کولر گازی خودداری نموده و با شرکت گیل سرما نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی ال جی در رشت، تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن تکنسین‌های شرکت به محل اعزام شوند. و با کمترین هزینه ممکن، اشکال کولر گازی برطرف شود.

سرویس کولر گازی و اسپلیت ال جی در رشت

سرویس کولر گازی و اسپلیت ال جی در رشت

سرویس کولر گازی اسپلیت ال جی در رشت باعث می‌شود تا عمر، کیفیت و بازدهی کولر بالا برود و علاوه بر آن باعث کاهش مصرف انرژی نیز می‌شود. بنابراین بسیار مهم است که به طور مرتب کولر گازی خود را سرویس کنید تا مشکلات آن با کمترین هزینه نسبت به تعمیرات برطرف شود.

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی ال جی در رشت هر ۶ ماه یکبار به خصوص قبل از راه‌اندازی کولر در تابستان است. باید توجه داشت که انجام این کار باید توسط یک نماینده متخصص سرویسکار کولر گازی ال جی انجام شود؛ زیرا در صورت درست سرویس نشدن هزینه و مشکلات فراوانی را به مرور زمان برای کولر و شما ایجاد می‌کند.

مهمترین موضوع بعد از نصب کولر گازی ال جی بازدهی بهتر محصول در دراز مدت است که این امر با سرویس به موقع کولر گازی امکان‌پذیر است. اما این فقط تمام مزیت سرویس کولرگازی ال جی نیست، زیرا با سرویس کولر گازی مواردی دیگر نیز در روند کارکرد دستگاه تغییر ایجاد می‌کند که شامل:

کاهش مصرف انرژی تا 30 درصد.
افزایش پرتاب باد کولر گازی همانند ابتدای نصب.
افزایش برودت کولر گازی ال جی.
افزایش طول عمر کمپرسور به دلیل بهتر اتومات کردن.
افزایش طول عمر قطعات یدکی.

اگر بخواهیم برای شما اینطور توضیح دهیم به این صورت است که با سرمایش بیشتری که دستگاه بعد از سرویس تولید می‌کند طبعا دمای محیط را زودتر به دمای دلخواه رسانده و همین امر سبب کمتر کار کردن کمپرسور و اتومات کردن دستگاه می‌شود. از همین رو برق مصرفی نیز به شدت کاهش پیدا می‌کند.

و در هنگام اتومات، کمپرسور موتور فن، شیربرقی، خازن و… کار نکرده و استهلاک قطعات پایین می‌آید. همچنین به علت جذب خاک در هنگام سرویس کولر گازی بلوور فن کولر گازی ال جی تمیز شده و پرتاب باد نیز به صورت محسوسی تغییر می‌کند.

سرویس نکردن به موقع کولر گازی اسپلیت ال جی  باعث کاهش سرما در فصل تابستان و کاهش گرما در فصل زمستان و آبریزی و سرو صدای زیاد آن می‌شود. با سرویس فصلی به موقع از خرابی و پوسیدگی کوئل کولر گازی جلوگیری کنید، پیشگیری بهتر از درمان است.

توضیح جامع در مورد شارژ گاز کولر گازی ال جی در رشت

قبل از هر توضیحی باید بدانید که شارژ گاز کولر گازی ال جی یک کار بسیار تخصصی بوده و به تجریه و تخصص تعمیرکار مجاز نمایندگی کولر گازی ال جی نیاز دارد. تقریباً بیشتر دستگاه‌های تهویه مطبوع برای انجام عمل تهویه و خنک کردن محیط از گازهای فریونی مانند R22-R410A-R407A استفاده می‌کنند: که کمبود یا نبود آن در این سیستم ها تمامی سیکل تبرید را مختل کرده و با مشکل جدی مواجه می‌کند.

از آنجا که کولرگازی های اسپلیت دارای نوع اتصالات مهره‌ای هستند به تدریج شارژ گاز کولر گازی تخلیه می گردد. شاید بپرسید از کجا باید فهمید شارژ گاز کولرگازی کاهش یافته است؟

توضیح جامع در مورد شارژ گاز کولر گازی ال جی در رشت

از نشانه‌های تخلیه شدن شارژ گاز کولر گازی این است که دستگاه باد گرم تولید می‌کند و در این شرایط می‌بایست با نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی تماس بگیرید. شرکت گیل سرما آماده ارائه خدمات شارژ گاز کولر گازی است. در این مقاله به صورت خلاصه آموزش شارژ گاز کولر گازی را توضیح داده‌ایم

  1. نشت‌یابی کولر گازی ال جی
  2. تعمیر کولر گازی در صورت وجود نشتی گاز و جوشکاری
  3. وکیوم کردن سیکل برای تخلیه هوا و رطوبت
  4. در نهایت هم شارژ گاز تکمیلی

پیدا کردن عامل خالی شدن گاز کولر گازی ال جی که در واقع در این مرحله شما باید کولر گازی خود را عیب‌یابی کنید زیرا ممکن است قسمتی از مهره‌های شیر سرویس کولر گازی شل شده باشد که تکنسین متخصص می‌تواند با سفت کردن آن قسمت مانع خالی شدن گاز کولر گازی شود.

همچنین ممکن است قسمتی از کولر گازی ال جی سوراخ شده باشد و به همین دلیل گاز کولر گازی به بیرون نشتی دهد. که در این صورت شما حتماً به تعمیر کولر گازی نیاز دارید.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما با نمایندگی کولر گازی ال جی در رشت با کادری مجرب در خدمت مشتریان گرامی شهر رشت و استان گیلان است.

دفتر مرکزی: رشت خیابان معلم جنب استانداری شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی ال جی در رشت 01333242623.