جستجو
نمایندگی ال جی در رشت

نمایندگی ال جی در رشت

فهرست مطالب

به وب سایت نمایندگی ال جی در رشت خوش آمدید. اینجا نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات ال جی؛ توسط شرکت فنی مهندسی گیل سرما در شهر رشت است.

نمایندگی ال جی در رشت

شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت، یکی از شرکت‌های قدیمی با ۱۵ سال سابقه درخشان در بحث تعمیرات لوازم خانگی در شهر رشت و استان گیلان بوده و با داشتن تکنسین‌های مجرب و دوره دیده در امر تعمیرات و خدمات پس از فروش لوازم خانگی ال جی فعالیت دارد. این برند یکی از محبوب‌ترین تولید کنندگان لوازم خانگی و غیره در کره بوده که در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد.

این برند به خاطر کیفیت فوق العاده بالا، زیبایی در طراحی و طول عمر بسیار بالا دستگاه‌های تولید شده خود جایگاه بالایی در بیان مصرف کنندگان جهان دارد. ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما افتخار کسب نمایندگی ال جی در رشت و کسب تعمیر و خدمات پس از فروش این برند داریم. متاسفانه به تازگی سایت‌های بسیار زیادی به دروغین خود را نمایندگی نامیده و دفتر مشخصی ندارند.

نمایندگی تعمیرات ال جی در رشت
نمایندگی تعمیرات ال جی در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی شرکت گیل سرما 01333242623

بارها شاهد این هستیم که این سایت‌های نامعتبر تعمیرکارهای مبتدی و غیرمتخصص را برای سودجویی به منزل مشتریان فرستاده که با دستکاری بیخود دستگاه باعث خرابی بیشتر دستگاه خواهد شد. که در پی آن برای تعمیر این دستگاه‌های دست خورده هزینه بسیار زیادی برای مشتری به ارمغان می‌آورند. پس لطفاً هوشیار باشید و حتماً قبل از سپردن لوازم خانگی خود به این گونه افراد حتماً از نمایندگی مجاز بودن و مکان و دفتر مرکزی دقیق کسانی که برای تعمیر به منزل شما ارجاع می‌شوند مطمئن شوید.

دفتر مرکزی شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت، در خیابان معلم جنب استانداری خیابان احمد هاشمی است. خدمات رسانی این شرکت به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته و حتی در ایام تعطیل بوده و شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانیم در صورت بروز هرگونه اشکال در لوازم خانگی خود با این شرکت در تماس بوده تا در اسرع وقت تکنسین‌های مجرب این شرکت به محل اعزام شود.

شماره نمایندگی ال جی در رشت

یکی از دغدغه‌های مهم مردم در بحث تعمیرات لوازم خانگی در شهر رشت دستیابی به شماره نمایندگی ال جی در رشت است. دفتر مرکزی شرکت فنی مهندسی گیل سرما در خیابان معلم بوده و شما همشهریان گرامی می‌توانید برای هرگونه خدمات در قبال محصولات این برند با این شرکت تماس حاصل فرمایید.

شماره نمایندگی ال جی در رشت در سایت موجود بوده و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با شرکت ما در ارتباط باشید. برای خدمات پس از فروش محصولات و تماس با پشتیبانی دفتر مرکزی گیل سرما می‌توانید با شماره 01333242623 تماس حاصل فرمایید.

پس از تماس شما با شرکت؛ اپراتور پشتیبانی عیوب پیش آمده برای دستگاه شما را جویا خواهد شد. اپراتور حدا الامکان سعی به رفع عیب دستگاه به صورت تماس تلفنی اقدام می‌نماید؛ چون در بعضی مواقع به علت استفاده نادرست از محصولات ال‌ جی دستگاه با کد خطا برخورد خواهد کرد.

شماره نمایندگی ال جی در رشت
شماره نمایندگی ال جی در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی شرکت گیل سرما 01333242623

اگر هم مشکل فنی و تخصصی باشد آدرس شما توسط اپراتور، در سیستم ثبت شده به نزدیک‌ترین تکنسین ابلاغ می‌شود. تکنسین پس از دریافت آدرس و هماهنگی در مورد زمان حضور با شما تماس گرفته و در وقت تعیین شده توسط مشتری در محل حاضر خواهد شد و اقدام به رفع دستگاه خواهد نمود.

پس دیگر نگران پیدا کردن شماره نمایندگی ال جی در رشت نبوده و با شرکت فنی مهندسی گیل سرما با شماره 01333242623 تماس حاصل نمایید و بدون هیچ دغدغه‌ای تعمیرات لوازم خانگی خود را به ما بسپارید.

از مزایای شرکت ما با داشتن تکنسین‌های مجرب، دوره دیده و به روز در امر تعمیرات محصولات ال جی که هر ساله در سمینارهای دوره‌ای که درکشور کره برگزار می‌شود شرکت می‌کنند؛ و تامین کلیه قطعات اصلی دستگاه است. از این رو پس از تعمیر دستگاه تا سالیان آتی می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای از لوازم خانگی خود در بهترین حالت کارایی دستگاه استفاده نمایید.

آدرس نمایندگی ال جی در رشت

آدرس نمایندگی ال جی در رشت خیابان معلم جنب استانداری خیابان احمد هاشمی است این آدرس مربوط به دفتر مرکزی شرکت گیل سرما بوده و شما همشهریان گرامی می‌توانید برای مراجعه حضوری در امر تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات این برند با پرسنل این شرکت مشاوره نمایید.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما برای خدمات رسانی سریع در امر تعمیرات و خدمات پس از فروش ۵ شعبه در نقاط مختلف رشت دایر نموده تا در فصل تابستان که حجم کاری کولر گازی ال جی زیاد بوده بتواند در کمترین وقت ممکن تکنسین‌های خود را به محل اعزام نماید.

شرکت ما کلیه مناطق شهر رشت را در کمترین زمان ممکن پوشش می‌دهد و حداکثر زمان انتظار برای دریافت خدمات از این شرکت و حضور تکنسین در محل 1 ساعت خواهد بود.

آدرس نمایندگی ال جی در رشت
آدرس نمایندگی ال جی در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی شرکت گیل سرما 01333242623

از جمله مناطق تحت پوشش خدمات پس از فروش نمایندگی ال جی در رشت:

میدان گیل – میدان امام علی – میدان نیروی دریایی – میدان مصلی – میدان گاز – میدان رازی – میدان یخسازی – میدان جهاد – میدان قلی‌پور – میدان صابرین – گلباغ نماز – ایستگاه انزلی – میدان جانبازان – میدان امام حسین – میدان چهارراه گلسار – بازار بزرگ رشت – صیقلان – لب آب – خیابان معلم – محله امین ضرب – بلوار احمدزاده – محله دیانتی – سه‌راه پاستوریزه – خیابان فلسطین – پیر کلاچای – خیابان مطهری – چهارراه مکائیل – چهارراه پورسینا – پل عراق – میدان فرهنگ – محله چله خانه – بلوار افتخاری.

خیابان لاکانی – بلوار حافظ – خیابان ضیابری – خیابان رودباری – محله سام – محله نقره دشت – خیابان بیستون – سبزه میدان – دانای علی – محله آفخرا – محله ساغریسازان – محله دانشسرا – صفاری – محله حسین آباد – محله علی آباد – کوی حسینی – خیابان تختی – خیابان سعدی – محله باقرآباد – محله سرخ بنده – خیابان شریعتی – خیابان امام خمینی – شهرک گلسار – پستک – بلوار دیلمان – بلوار اصفهان – بلوار استاد معین – بلوار توحید – بلوار گیلان – بلوار کاکتوس – پارک مفاخر.

محله چمارسرا – محله ولوکس – محله عینک – محله حافظ آباد – خیابان شهید بابایی – شهرک حمیدیان – محله معلولین – آج بیشه – سلیمان داراب – پارک سمیه – دروازه لاکان – مسکن مهر – محله جماران – شهرک قدس – کوی بیانی – خیابان باهنر – چهارراه حشمت – محله استاد سرا – خیابان چمران – محله دباغیان – محله رودبارتان – سرچشمه – کوی امام رضا – محله کیژده – بوستان ملت – پل بوسار – محله مرادیان – محله فخب – پل عراق – محله چهل تن – صندوق عدالت – شهرک فرهنگیان – محله سیاه اسطلخ – خیابان حاجی آباد.

شرکت گیل سرما در شهرهای استان گیلان هم خدمات رسانی دارد از جمله مناطق تحت پوشش شهرهای استان گیلان عبارتند از:

شهرخشکبیجار – شهر خمام – شهر انزلی – شهر آستانه اشرفیه – شهر لاهیجان – شهر لنگرود – شهر رودسر – شهر کلاچای – شهر چابکسر – شهر فومن – شهر جمعه بازار – شهر صومعه سرا – شهر شفت – شهر ماسال – نوخاله – هندخاله – کفترود – طرازکوه – شهر ضیابر – رضوانشهر.

شهر تالش – شهر آستارا – سراوان – امامزاده هاشم – رستم آباد – شهر رودبار – شهر منجیل – شهر لوشان – شهر سنگر – شهر سیاهکل – شهر املش – شهر کوچصفهان – منطقه آزاد کاسپین – حاجی بکنده – امین آباد – زیباکنار – ساحل جفرود – شهر غازیان – حسن رود – دهکده ساحلی – چوکام.

از این رو دیگر نگران پیدا کردن آدرس نمایندگی ال جی در رشت نباشید؛ و در صورت بروز هرگونه مشکل برای لوازم خانگی ال جی خود با شماره 01333242623 دفتر مرکزی در ارتباط باشید.

نمایندگی خدمات پس از فروش ال جی در رشت

شرکت فنی مهندسی گیل سرما با کسب نمایندگی خدمات پس از فروش ال جی در رشت از سالیان دور تا به امروز در حال خدمات رسانی در امر نصب، تعمیرات، سرویس و تامین تمامی قطعات یدکی محصولات این برند در شهر رشت بوده و هموار سعی نموده خاطره خوش از خرید این محصولات در شهر رشت برای مصرف کنندگان محترم به جا بگذارد. شرکت گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت همواره در پی تلاش برای رضایت مشتریان گرامی از محصولات منحصر به فرد این برند جهانی است.

خدمات پس از فروش هر برند نشانگر پشتیبانی خدماتی است که باید به صورت صحیح انجام شود تا بتواند تبلیغی باشد برای آن محصول تا توسط مشتری راضی؛ به مشتریان دیگر پیشنهاد شود. خوشبختانه شرکت ما توانسته در این امر به نحو احسنت ایفای نقش کند.

مشتری هر محصولی را که خرید می‌کند انتظار دارد در زمان نصب، تعمیرات و سرویس دوره‌ای آن محصول خود شرکت فروشنده پیگیر باشد. ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی خدمات پس از فروش ال جی در رشت، پس از نصب هر محصول به صورت سالیانه با مشتریان تماس گرفته و سرویس دوره‌ای دستگاه را یادآور می‌شویم.

شما مشتریان گرامی شهر رشت می‌توانید پس از خرید محصولات برای خدمات نصب و گارانتی دستگاه با شرکت تماس بگیرید. پس از تماس شما اپراتور شرکت بارکد دستگاه خریداری شده توسط شما را در سیستم ثبت نموده و پس از دریافت آدرس تکنسین مورد نظر برای نصب آن محصول را به محل اعزام می‌نماید. پس از نصب دستگاه برگه گارانتی توسط تکنسین پر شده و یک برگه نزد مشتری و برگه دیگر به دفتر گیل سرما تحویل داده می‌شود و گارانتی از زمان نصب فعال خواهد شد.

نمایندگی خدمات پس از فروش ال جی در رشت
نمایندگی خدمات پس از فروش ال جی در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی شرکت گیل سرما 01333242623

پس از فعال شدن گارانتی و ثبت نوع محصول خریداری شده در سیستم بایگانی شرکت گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت؛ مشتری می‌تواند چه در دوران گارانتی محصول و بعد اتمام گارانتی دستگاه به صورت مادام العمر از نمایندگی خدمات پس از فروش ال جی در رشت استفاده نموده و هرگونه تامین قطعه در کمترین زمان ممکن از وظایف شرکت است.

در دوره زمانی گارانتی بودن محصول اگر به هر دلیلی تاخیری در نحوه خدمات رسانی یا تامین قطعه رخ دهد؛ یک ماه به دوران گارانتی مصرف کننده اضافه خواهد شد. تمامی مراحل انجام نصب دستگاه توسط تکنسین مورد رصد کامل شرکت گیل سرما بوده و هرگونه مشکل در روند نصب و کار تکنسین نحوه عملکرد آن را می‌توانید سریعاً با دفتر مرکزی گیل سرما نمایندگی خدمات پس از فروش ال جی در رشت در میان بگذارید.

پس از نصب دستگاه توسط تکنسین شرکت گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت و تحویل برگه گارانتی به شرکت در روزهای آینده با مشتری تماس گرفته خواهد شد. و نحوه عملکرد تکنسین در انجام کار و برخورد اولیه توسط شرکت نظرسنجی شده تا رضایت و یا عدم رضایت مشتری ثبت شود و پیگیری لازم در این خصوص انجام شود. تکنسین‌های مجرب شرکت گیل سرما تمامی تلاش خود را برای رضایت مشتری انجام خواهند داد تا بتوانند نامی نیکو از نمایندگی خدمات پس از فروش ال جی در رشت به جا بگذارند.

نمایندگی تعمیرات ال جی رشت

تمامی لوازم‌های برقی و مکانیکی از هر برندی که باشند و با هر کیفیتی؛ نسبت به طول زمان دچار خرابی خواهند شد و نیاز به تعمیرات خواهد داشت. ولی باید در جریان باشید که بحث تعمیرات هر برند باید به دست نمایندگی مجاز آن دستگاه باشد. از آنجایی که لوازم خانگی و محصولات این برند بسیار معروف و مشهوری بوده برای اینکه خدمات پس از فروش محصولات خود را پشتیبانی نماید؛ در هر شهر از ایران نمایندگانی در نظر گرفته است.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما با کسب نمایندگی ال جی در رشت افتخار خدمات رسانی به همشهریان و مشتریان گرامی شهر رشت را دارد. از وظایف نمایندگی تعمیرات ال جی رشت؛ خدمات رسانی سریع در امر تعمیرات و ساپورت قطعات اصلی محصولات این برند در کمترین زمان ممکن است.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما توانسته در سالیان اخیر به خاطر رسیدگی و سرعت عمل در تعمیرات رتبه نخست را در ایران به عنوان نمایندگی تعمیرات ال جی رشت به دست آورد.

از جمله مزایای شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی تعمیرات ال جی رشت پشتیبانی از بردهای الکترونیک اینورتر است.

نمایندگی تعمیرات ال جی رشت
نمایندگی تعمیرات ال جی رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی شرکت گیل سرما 01333242623

از آنجایی که دستگاه‌های نسل جدید این برند دارای برد اینورتر بوده و تعمیرات آن پیچیدگی خاصی دارد و ممکن است در امر تعمیرات این گونه بردهای الکترونیک به مدت زمان بیشتری نیاز داشته باشد؛ از این رو شرکت گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت، تمامی بردهای اینورتر را در انبار خود موجود داشته و در صورت نیاز به تعمیرات برد دستگاه در نمایندگی؛ برای دستگاه مشتری برد الکترونیک موقت جایگزین می‌کند تا مشتریان گرامی در زمان تعمیرات بتوانند از دستگاه خود استفاده نمایند.

ما در نمایندگی تعمیرات ال جی رشت کلیه خدمات لوازم خانگی این برند اعم از: ماشین لباسشویی، کولر گازی و اسپلیت، ماشین ظرفشویی، یخچال، ساید بای ساید و پکیج را انجام می‌دهیم.

کلیه کارهای تعمیراتی انجام شده توسط شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی ال جی در رشت دارای گارانتی معتبر بوده و کلیه هزینه‌های تعمیرات طبق اتحادیه لوازم خانگی رشت از مشتری دریافت خواهد شد؛ و در قبال امر تعمیرات فاکتور رسمی شرکت ارائه می‌گردد. از این رو شما همشهریان گرامی رشت با خیالی آسوده می‌توانید تمامی مشکلات لوازم خانگی خود را به شرکت فنی مهندسی نمایندگی تعمیرات ال جی رشت بسپارید.

نمایندگی کولر ال جی در رشت

کولر ال جی یکی از پرطرفدارترین لوازم خانگی در امر تهویه مطبوع در ایران و جهان است این برند در تولید سیستم‌های سرمایشی از بهترین کیفیت و تکنولوژی در ساخت کولر گازی استفاده نموده است. متاسفانه به خاطر تحریم‌ها شاهد ورود بسیار کم محصولات این برند معتبر و لوازم یدکی آن به ایران هستیم.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی ال جی در رشت یکی از شرکت‌های قدیمی در امر خدمات پس از فروش کولر گازی در رشت بوده و کماکان با سختی و مشقت بسیار در امر تهیه لوازم یدکی و قطعات کولر گازی فعالیت دارد. شرکت ما به عنوان نمایندگی کولر ال جی در رشت بر این مبنا استوار شده که تا زمانی که محصولات این برند در منازل مردم باشد؛ در امر تعمیرات و خدمات پس از فروش به مشتریان گرامی یاری رسانیم.

همانطور که اشاره نمودیم برند ال جی فعالیت گسترده‌ای در امر تولیدات سیستم‌های سرمایشی دارد؛ که از جمله تولیدات این برند عبارتند از:

  • کولر پنجره‌ای
  • کولر گازی اسپلیت
  • داکت اسپلیت
  • چیلر
  • مولتی اینورتر
  • کولر گازی اسپلیت اینورتر
  • کولر گازی با چند پنل
  • کولر کاستی
  • پرده هوایی
  • VRF ال جی
نمایندگی کولر ال جی در رشت
نمایندگی کولر ال جی در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی شرکت گیل سرما 01333242623

تمامی کارکنان و پرسنل شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی ال جی در رشت به خوبی به این موضوع واقف بوده که در گرمای طاقت فرسای تابستان خرابی کولر گازی حتی برای زمانی کوتاه چقدر سخت است. از این رو ما در نمایندگی کولر ال جی در رشت در طی سالیان طولانی و سابقه زیاد توانسته‌ایم تیمی قوی و با سرعت عمل بالا در امر تعمیرات و خدمات رسانی کولر گازی و اسپلیت در رشت تشکیل داده و نام نیکو از خود به جا بگذاریم.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی در رشت

کولر گازی و اسپلیت از جمله لوازم خانگی پرمصرف در فصل گرما بوده و به علت استفاده همزمان در فصل تابستان بخاطر افت ولتاژ برق شهری و عدم سرویس سالیانه می‌تواند دچار خرابی شود. اگر به دنبال تعمیر کولر گازی و اسپلیت خود در شهر رشت هستید می‌توانید با شرکت فنی مهندسی سرما؛ نمایندگی ال جی در رشت تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن از خدمات نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی در رشت استفاده نمایید.

نمایندگی کولر ال جی در رشت
نمایندگی کولر ال جی در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی شرکت گیل سرما 01333242623

از آنجایی که در فصل گرما استفاده از کولر گازی بسیار بالا بوده و تعداد تماس‌ها با شرکت فنی مهندسی گیل سرما؛ نمایندگی ال جی در رشت زیاد است؛ ما طبق تجربه سالیان زیاد فشار کاری بالا در این فصل ۵ شعبه در نقاط مختلف شهر رشت دایر نموده‌ایم. که خدمات پس از فروش را در نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی در رشت به بهترین نحو به مشتریان گرامی ارائه نماییم.

از جمله مشکلاتی که می‌تواند برای کولر گازی و اسپلیت شما پیش آید که لازم است با نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی در رشت تماس بگیرید را در مقاله جامع زیر بیان خواهیم کرد:

  1. کولر گازی و اسپلیت روشن نمی‌شود.
  2. کولر گازی و اسپلیت با کنترل روشن نمی‌شود و به صورت دستی مشکلی ندارد.
  3. پس از روشن نمودن کولر گازی و اسپلیت بعد از تایم کوتاهی خاموش شده و کد خطا ظاهر می‌شود.
  4. کولر گازی و اسپلیت آبریزش به داخل اتاق دارد.
  5. پنل داخلی کولر گازی و اسپلیت در زمان کارکرد سر و صدای زیاد و لرزش دارد.
  6. از پنل داخلی صدای شکستن یخ به گوش می‌رسد.
  7. کولر گازی و اسپلیت روشن است ولی سرمایش ندارد و فقط فن می‌زنند.
  8. در زمان روشن بودن کولر گازی و اسپلیت بوی سوختگی به مشام می‌رسد.
  9. کولر گازی و اسپلیت بر روی مد سرمایش تنظیم شده ولی کولر گازی روی گرمایش کار می‌کند.
  10. کولر گازی و اسپلیت بدون دستور دادن کاربر خود به خود خاموش و روشن می‌شود.
  11. پنل کولر گازی و اسپلیت روشن بوده ولی پرتاب باد بسیار ضعیفی دارد.
  12. در زمان روشن بودن پنل کولر گازی و اسپلیت تکه‌های سیاه رنگ از پنل خارج می‌شود.
  13. یونیت بیرونی کولر گازی و اسپلیت صدای گوش خراشی دارد.
  14. یونیت بیرونی کولر گازی در زمان روشن بودن لرزش بسیار بالا دارد.
  15. پنل کولر گازی و اسپلیت روشن بوده ولی یونیت بیرونی هیچ گونه عکس‌العملی ندارد.
  16. یونیت بیرونی کولر گازی و اسپلیت روشن شده ولی پروانه کندانسور نمی‌چرخد.
  17. پروانه کندانسور در حال کار است ولی کمپرسور داخل مدار نمی‌آید.
  18. لوله رفت یونیت بیرونی کولر گازی و اسپلیت یخ می‌زند.
  19. کمپرسور کولر گازی و اسپلیت پس از تایمی کوتاه اورلود می‌کند.
  20. کمپرسور کولر گازی و اسپلیت زود به زود خاموش و روشن می‌شود.

در مقاله بالا به ۲۰ مورد از مشکلاتی که می‌تواند برای کولر گازی و اسپلیت شما پیش آید اشاره نمودیم. که در صورت بروز هر یک از این مشکلات که گفته شد می‌توانید با شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت تماس حاصل نمایید.

لازم به ذکر است که اگر در صورت هرگونه مشکل برای کولر گازی بهتر است دستگاه خود را خاموش کرده و با دفتر مرکزی نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی در رشت با شماره 01333242623 تماس بگیرید تا کولر گازی شما دچار خرابی‌های بیشتر نشود و هزینه کمتری را بابت تعمیرات پرداخت کنید.

تکنسین‌های شرکت گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت به کلیه مشکلات اشاره شده واقف بوده و با همراه داشتن تمامی لوازم یدکی اصلی کولر گازی و اسپلیت در همان جلسه اول تمامی مشکلات کولر گازی را به بهترین نوع ممکن حل و تعمیر خواهند کرد تا بتوانیم فصل گرما را با آسودگی خاطر سپری کنید.

سرویس کولر ال جی در رشت

نمایندگی ال جی در رشت، بدون شک یکی از راه‌های پیشگیری از خراب شدن لوازم خانگی بالاخص کولر گازی سرویس کردن به موقع دستگاه است. تمامی لوازم خانگی احتیاج به سرویس دوره‌ای دارند. هر لوازم برقی، الکترونیکی و مکانیکی که تولید می‌شود بعد از گذشتن مدتی از کارکرد آن؛ به علت عوامل محیطی، استهلاک دستگاه و گرد غبار از کارایی دستگاه کم خواهد شد. از این رو با سرویس کردن می‌توان کارایی دستگاه را به حالت استاندارد کارخانه برگرداند.

تمامی دستگاه‌ها که از قطعات مختلفی تشکیل می‌شوند؛ بعضی از این قطعات در زمان کارکرد دستگاه بیشتر از دیگر قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرد و مسلماً زودتر از دیگر قطعات معیوب می‌شوند. و اگر آن قطعه معیوب تعویض نشود باعث خراب شدن دیگر قطعات دستگاه شده و به مراتب هزینه بیشتری برای مشتری به ارمغان می‌آورد.

از مزایای سرویس کردن دستگاه و لوازم خانگی به صورت دورهای توسط شرکت گیل سرما این بوده که تکنسین پس از سرویس دوره دستگاه قطعات معیوب را تعویض کرده تا باعث خرابی بیشتر دستگاه و دیگر قطعات آن نشود.

کولر گازی و اسپلیت به مراتب بیشتر از لوازم خانگی احتیاج به سرویس دوره‌ای دارد. از آنجایی که کولر گازی‌ها مستقیماً با هوا در ارتباط هستند و همیشه ذرات گرد و غبار در هوا معلق بوده توسط فن‌های دستگاه به کویل‌های کولر گازی می‌چسبد؛ و پس از مدتی باعث مسدود شدن مسیر هوایی خواهد شد. سرویس کولر ال جی در رشت یکی دیگر از خدماتی است که توسط شرکت گیل سرما؛ نمایندگی ال جی در رشت انجام می‌شود.

سرویس کولر ال جی در رشت
سرویس کولر ال جی در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی شرکت گیل سرما 01333242623

عدم سرویس به موقع کولر گازی و اسپلیت می‌تواند از کارایی دستگاه کاسته و در شرایطی هم باعث سوختن کمپرسور دستگاه خواهد شد. بارها شاهد این موضوع بودیم که تکنسین نمایندگی ال جی در رشت برای تعویض کمپرسور کولر گازی و اسپلیت به محل مراجعه نموده و در ۹۰ درصد موارد علت سوختن کمپرسور را عدم سرویس به موقع اعلام کرده است.

از جمله مواردی که نشانگر رسیدن موعد سرویس کولر گازی و اسپلیت می‌شود و در آن زمان باید برای سرویس کولر ال جی در رشت با شرکت گیل سرما تماس بگیرید عبارتند از:

  • آبریزش پنل داخلی کولر.
  • کولر به خوبی زمان اولیه خود سرمایش ندارد.
  • با آنکه دمای تنظیم شده کولر پایین است ولی اتاق گرم است.
  • پرتاب باد از پنل داخلی بسیار کم شده است و به صورت تکه تکه پرتاب باد دارد.
  • کمپرسور دستگاه مکرراً اورلود کرده بعد از یک ساعت وصل می‌شود.
  • از پنل دستگاه در زمان کارکرد تکه‌های خاک خارج می‌شود.
  • در زمان روشن بودن کولر گازی از پنل دستگاه بوی نم و رطوبت به مشام می‌رسد.

در صورت مشاهده هر کدام از موارد بالا با شرکت گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت تماس حاصل فرمایید. اپراتور شرکت گیل سرما پس از دریافت تماس؛ سریعا با واحد سرویس کولر ال جی در رشت هماهنگ نموده و تکنسین مورد نظر را به محل اعزام می‌نماید.

نمایندگی سرویس کولر ال جی در رشت
نمایندگی سرویس کولر ال جی در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی شرکت گیل سرما 01333242623

تکنسین واحد سرویس کولر ال جی در رشت بسیار ماهر و با تجربه بوده و با جدیدترین دستگاه و لوازم جانبی اقدام به سرویس کامل کولر گازی و اسپلیت نموده و پس از سرویس دستگاه شما؛ هرگونه مشکل احتمالی را در کولر رویت نماید به مشتری اعلام نموده و پس از تایید مشتری اقدام به تعمیر آن می‌نماید.

تکنسین‌های نمایندگی ال جی در رشت برای سرویس کولر گازی و اسپلیت از جدیدترین متد روز دنیا استفاده نموده و بدون باز کردن کولر در تایم یک ساعت تمامی اجزای کولر را سرویس نموده و به حالت استاندارد کارخانه برمی‌گرداند.

نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت

ماشین لباسشویی از پرمصرف‌ترین لوازم خانگی در حوزه بهداشتی خانواده به شمار می‌رود که امروزه تقریباً بدون وجود ماشین لباسشویی در خانه غیر ممکن شده است. از آنجایی که ماشین لباسشویی در طول سال مدام مورد استفاده قرار می‌گیرد استفاده از یک برند با کیفیت بسیار عاقلانه است. ماشین لباسشویی ال جی در سالیان اخیر از همه نظر امتحان خود را پس داده است و در میان مصرف کنندگان جز اولین انتخاب در بین برندهای موجود در بازار است.

یکی دیگر از علت‌های محبوبیت لباسشویی ال جی خدمات پس از فروش گسترده آن در سرتاسر ایران بوده و ما در شهر رشت افتخار کسب نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت را داریم.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما به عنوان نمایندگی ال جی در رشت با دارا بودن سابقه طولانی در امر تعمیرات لباسشویی در رشت و حومه و داشتن انبار بزرگ قطعات یدکی اصلی و اورجینال ماشین لباسشویی ال جی افتخار خدمات رسانی به همشهریان گرامی شهر رشت را دارد.

تا مشتریان گرامی با سپردن ماشین لباسشویی خود به شرکت گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت بدون دغدغه فرایند تعمیرات دستگاه خود را به نحو احسن داشته باشند.

ماشین لباسشویی ال جی هم به مرور زمان هر چند دیرتر به هر حال دچار خرابی و عیوبی خواهد شد. و برای تعمیرات لوازم خانگی این برند حتماً باید توسط نمایندگی مجاز و رسمی در شهر خود تماس حاصل نمایید.

نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در رشت
نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی شرکت گیل سرما 01333242623

شرکت گیل سرما نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت بوده از نمایندگی‌های شهرهای ایران اطلاعی ندارد و شماره‌های این سایت مربوط به نمایندگی ال جی در رشت است. از جمله ایراداتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی شما پیش آید که باید در آن زمان با شرکت گیل سرما تماس بگیرید عبارتند از:

  1. لرزش و سر صدای زیاد در زمان خشک کن
  2. عدم آبگیری ماشین لباسشویی
  3. عدم تخلیه ماشین لباسشویی
  4. قفل نشدن درب ماشین لباسشویی
  5. شکستن سه نظام و بلبرینگ ماشین لباسشویی
  6. آبریزش از زیر دستگاه ماشین لباسشویی
  7. روشن نشدن ماشین لباسشویی ال جی.
  8. پس از اتمام شستشو ماشین لباسشویی روی خشک کن نمی‌رود.
  9. گرم نشدن آب ماشین لباسشویی
  10. بوی سوختگی از ماشین لباسشویی
  11. ارور دادن ماشین لباسشویی
  12. سبد ماشین لباسشویی پس از آبگیری نمی‌چرخد.
  13. ماشین لباسشویی وسط برنامه ایست می‌کند.
  14. ماشین لباسشویی اتصال بدنه دارد.
  15. دکمه‌های روی دستگاه به طور صحیح عمل نمی‌کنند.
  16. ماشین لباسشویی در زمان خشک کن حرکت می‌کند.
  17. ماشین لباسشویی در وسط برنامه خاموش شده و به تایم اولیه برمی‌گردد.
  18. ماشین لباسشویی آبگیری انجام نمی‌دهد.
  19. پس از انتخاب برنامه درب لباسشویی قفل شده و دیگر عکس‌العملی ندارد.
  20. با آنکه ماشین لباسشویی خاموش است ولی داخل سبد دستگاه آب جمع می‌شود.

شما همشهریان گرامی شهر رشت در صورت بروز هرگونه از مشکلاتی که در بالا ذکر شد می‌توانید با شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت تماس حاصل نمایید. پس از تماس اپراتور شما را به بخش تعمیرات لباسشویی در رشت ارجاع داده و در آنجا پس از مشاوره تلفنی اگر مشکل سطحی باشد توسط مسئول فنی نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت به صورت تلفنی رفع خواهد شد.

چون در بعضی مواقع پیش آمده که عدم صحیح استفاده از ماشین لباسشویی باعث نمایش کد خطا بر روی دستگاه می‌شود. و اگر نیاز به تکنسین باشد اپراتور شماره مشتری و آدرس را ذخیره نموده به نزدیک‌ترین تکنسین ارسال می‌نماید. تکنسین شرکت گیل سرما، نمایندگی ال جی در رشت با مشتری تماس گرفته و با تعیین وقت قبلی توسط مشتری در محل برای امر تعمیرات لباسشویی حضور خواهد یافت.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در رشت در محل 

یکی از دغدغه‌های مردم در امر تعمیرات لباسشویی در رشت؛ موضوع جابجایی و انتقال آن به کارگاه و نمایندگی جهت تعمیرات است. و از این موضوع نگران هستند که در هنگام جابجایی به بدنه دستگاه آسیب ظاهری وارد شود. از این رو شرکت گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت تیمی از بهترین متخصصان خود برای تعمیرات لباسشویی در محل تشکیل داده است این تیم با تجربه تمامی کار تعمیرات لباسشویی را در محل انجام می‌دهند

فقط در یک مورد که اگر احتیاج به تعویض سه نظام ماشین لباسشویی باشد؛ دستگاه را در محل باز نموده و فقط بخش دیگ لباسشویی را به نمایندگی جهت تعویض سه نظام منتقل می‌نماید. و پس از تعمیرات سه نظام، تکنسین دیگ را به محل برده در همان جا نصب و راه اندازی می‌کند. علت این کار توسط تکنسین شرکت گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت را در مقاله زیر بیان خواهیم کرد:

سه نظام ماشین لباسشویی یک قطعه فلزی بوده که سه پره دارد. پره‌های آن از جنس آلومینیوم خشک بوده که بر مرکز یک شافت فولادی نصب است. بخش آلومینیوم سه نظام در داخل دیگ بوده و به سبد لباسشویی متصل است. و شافت وسط آن توسط بلبرینگ‌ها از دیگ خارج شده و یک کاسه نمد بین شافت و بخش آلومینیومی وجود دارد که باعث عدم خروج آب از داخل دیگ به بلبرینگ‌ها و بیرون لباسشویی خواهد شد.

بعد از سالیان استفاده از لباسشویی بخش آلومینیومی سه نظام در اثر آب و مواد شوینده پوسیده شده و می‌شکند. اگر تکنسین شرکت گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت بخواهد خود سه نظام را در محل تعویض کند؛ از نظر اصولی و طول عمر دستگاه بعد تعمیرات صحیح نیست. چرا که تعویض سه نظام از آنجایی که در داخل دیگ وجود دارد و داخل دیگ هم طبق سالیان دراز استفاده شده پر از جرم و آلودگی است.

از این رو بهتر است بخش دیگ به نمایندگی انتقال داده شده تا توسط دستگاه‌های مخصوص شستشو و جرم زدایی انجام شود. نصب سه نظام جدید، تعویض بلبرینگ‌ها مخصوصاً نصب کاسه نمد جدید باید با دقت بالا جایگذاری شود. چون در بعضی از مواقع جایی خود کاسه نمد و بلبرینگ‌ها به مرور زمان و عدم تعمیرات به موقع لباسشویی پوسیده یا گشاد شده است که باید توسط دستگاه تراشکاری موجود در کارگاه انجام شود.

و اگر دیگ‌هایی که جای بلبرینگ و کاسه نمد آن گشاد شده باشد و بدون توجه به این موضوع تکنسین بخواهد در منزل و محل اقدام به نصب بلبرینگ و کاسه نمد کند، طولی نخواهد کشید که دوباره ماشین لباسشویی به مشکل بر خواهد خورد. از این رو اصولی‌ترین کار این است که در مورد تعویض سه نظام، بخش دیگ لباسشویی به کارگاه نمایندگی ال جی در رشت آورده شود. و پس از تعویض سه نظام دیگ توسط تکنسین به محل برای نصب و راه‌اندازی انتقال داده شود.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در رشت در محل 
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در رشت در محل، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی شرکت گیل سرما 01333242623

بعضی از مشتریان به این شکل از نحوه انجام کار نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در محل و فرایند بالایی که توضیح دادیم مشکلی ندارند و از این موضوع راضی هستند ولی دیگر مشتریان از اینکه فضای آشپزخانه برای امر تعمیرات اشغال شود خوشنود نبوده و خواستار این هستند که لباسشویی به نمایندگی انتقال داده شود و تعمیرات در نمایندگی انجام شود و فقط مشکل حمل و انتقال لباسشویی را تا کارگاه را دارند.

از این رو شرکت فنی مهندسی گیل سرما تنها نمایندگی ال جی در رشت بوده که تیمی با تجربه برای حمل و انتقال لباسشویی به نمایندگی تشکیل داده است. این تیم با تجربه بدون هیچ گونه آسیب رساندن به دستگاه مشتری آن را به نمایندگی انتقال داده و پس از امر تعمیرات لباسشویی دستگاه را به منزل مشتری منتقل می‌نماید. از این رو مشتریان عزیزی که خواستار تعمیرات لباسشویی خود را در نمایندگی دارند از این دغدغه آسوده خاطر خواهند بود.

البته بیشترین خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در رشت در محل انجام خواهد گرفت؛ به جز مورد خاصی که در بالا اشاره شد. از جمله تعمیراتی که در محل انجام خواهد شد عبارتند از:

  • رفع مشکل روشن نشدن لباسشویی ال جی
  • رفع مشکل ارور و کد خطا لباسشویی
  • رفع مشکل آبریزش از زیر لباسشویی
  • رفع مشکل بیش از حد آبگیری لباسشویی
  • رفع مشکل لرزش و سر و صدای زیاد دستگاه در هنگام کار کردن
  • رفع مشکل عدم خشک کردن لباس‌ها
  • رفع مشکل عدم آبگیری
  • رفع مشکل عدم تخلیه لباسشویی
  • رفع مشکل کد خطای عدم نابالانسی
  • تعویض پمپ تخلیه
  • تعویض هیدروستات
  • تعویض لاستیک دور درب لباسشویی
  • تعویض میکروسوئیچ درب لباسشویی
  • تعویض تسمه لباسشویی
  • تعویض تاخو یا سنسور اثر هال لباسشویی
  • تعویض شیر برقی ورودی آب لباسشویی
  • تعویض المنت لباسشویی
  • تعویض سنسور دمای آب دیگ لباسشویی
  • رفع مشکل حرکت کردن دستگاه در زمان خشک کردن لباس‌ها
  • تعویض لولای درب لباسشویی
  • تعویض زبانه قفل درب لباسشویی
  • تعویض کمک‌های لباسشویی
  • تعمیر برد الکترونیک لباسشویی

تمامی موارد تعمیراتی که در بالا اشاره شد توسط تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در رشت در محل انجام خواهد شد. تمامی کارهای انجام شده و تعویض قطعات با لوازم یدکی اصلی و شرکتی بوده و کلیه تعمیرات انجام شده با ارائه فاکتور رسمی شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت برای مشتری صادر می‌شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در رشت

شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در رشت با پشتیبانی از دانش فنی بالا تکنسین‌های خود در راستای تعمیر لباسشویی توانسته گامی مهم در این راستا ایفا کند. تکنسین‌های شرکت گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت اینگونه آموزش دیده‌اند که اگر لباسشویی مشتری بعد از سالیان کارکرد برای تعمیر به نمایندگی ما مراجعه نمود باید طوری تعمیر شود که به حالت کارخانه‌ای خود بازگردد. تا دوباره بتواند سالیان دراز بدون نقص به کار خود ادامه دهد.

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی که بیشترین تماس در مورد آن با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در رشت گرفته می‌شود؛ سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی و شکستن سه نظام است که معمولاً بعد از ۸ تا ۱۰ سال که از عمر ماشین لباسشویی می‌گذرد اتفاق می‌افتد. برای تعویض بلبرینگ و سه نظام باید تمامی قطعات ماشین لباسشویی باز شود تا به آن دسترسی داشت؛ و هزینه بیشتری نسبت به تعمیر دیگر بخش‌های لباسشویی دارد،

تکنسین‌های شرکت گیل سرما پس از سال‌ها تجربه در این مورد می‌دانند که در زمان بروز همچین مشکلی باید در امر تعویض سه نظام لباسشویی نکات بسیار مهمی را مد نظر قرار دهند.

خیلی از همکاران به خاطر اینکه هزینه کمتری به مشتری اعلام نمایند فقط سه نظام شکسته را تعویض می‌کنند که کاری بسیار اشتباه بوده مدتی نمی‌گذرد که لباسشویی دوباره به مشکل برخورد خواهد کرد. تکنسین‌های شرکت گیل سرما نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در رشت کاملاً به این موضوع واقف هستند که در زمان شکستن سه نظام پس از سالیان طولانی کارکرد لباسشویی، باید همزمان با تعویض سه نظام قطعاتی همچون بلبرینگ‌ها و کاسه نمد هم تعویض شود.

تا لباسشویی بتواند در سال‌های آتی همانند سال‌های گذشته به نحو احسنت به کار خود ادامه دهد. نکته بسیار مهمی که تکنسین نمایندگی ال جی در رشت به آن توجه ویژه دارد، تعویض این قطعات با نوع اصلی و اورجینال خود است. چون در بازار آزاد قطعات ذکر شده به صورت تقلبی موجود بوده و قطعات اصلی فقط در نمایندگی‌ها موجود است.

تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در رشت پس از حضور در منزل مشتری و بررسی لباسشویی اگر با موضوع شکستگی سه نظام روبرو شود؛ بنا به نوع درخواست مشتری هم می‌تواند کل دستگاه لباسشویی را به نمایندگی منتقل کند برای امر تعمیرات و هم پس از باز کردن لباسشویی بخش دیگ را برای تعویض سه نظام به نمایندگی انتقال دهد.

پس از انتقال دیگ لباسشویی به کارگاه، دیگ مورد نظر باز شده و لوازمی همچون بلبرینگ‌ها، کاسه نمد، سه نظام و چنگکهای فرسوده و خراب جدا می‌شود. سپس دیگ و سبد لباسشویی کاملاً شستشو و جرم زدایی شده و برای نصب قطعات جدید آماده می‌شود.

قبل از نصب قطعات جدید گزینه‌ای که توسط تکنسین نمایندگی ال جی در رشت مورد بررسی قرار می‌گیرد جای بلبرینگ‌ها و کاسه نمد است. زیرا ممکن است در بعضی از مواقع به علت کارکرد سالیان دراز با آب و مواد شوینده  جای استقرار کاسه نمد و بلبرینگ‌ها دچار خوردگی و پوسیدگی شده باشد. اگر موردهای ذکر شده آسیب دیده باشد؛ دیگ به بخش تراشکاری رفته و ترمیم خواهد شد. و پس از آن تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در رشت اقدام به نصب قطعات جدید نموده تا برای نصب در منزل مشتری آماده شود.

در مواقعی هم پیش خواهد آمد که به علت شکستن سه نظام و توجه نکردن مشتری به سر صدای زیاد ماشین لباسشویی، آسیب زیادی به دیگ لباسشویی می‌رسد. زمانی که سه نظام می‌شکند و یا به علت پوسیدگی سبد از جای خود به جلوتر آمده و با دیگ لباسشویی برخورد می‌کند و باعث خوردگی بخش پلاستیکی دیگ خواهد شد. در این صورت تکنسین نمایندگی ال جی در رشت اقدام به ترمیم دیگ لباسشویی با استفاده از لوازم مخصوص خواهد کرد. که نمونه آن را در عکس زیر مشاهده می‌نمایید:

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در رشت
نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در رشت

تکنسین‌های شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در رشت به کلیه مشکلات و ایرادات رایج ماشین لباسشویی واقف بوده و تمام سعی خود را برای ارائه دادن بهترین نوع خدمات و تعمیرات لوازم خانگی این برند با کیفیت را ارائه می‌دهد تا رضایت کامل مشتریان گرامی شهر رشت را دریافت نمایند.

نمایندگی تعمیر برد لباسشویی ال جی در رشت

نمایندگی تعمیر برد لباسشویی ال جی در رشت یکی از واحدهای بسیار مهم شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی ال جی در رشت است. ما قصد داریم در مقاله‌ای جامع و کامل در مورد برد لباسشویی و نحوه عملکرد آن در دستگاه توضیح دهیم.

برد لباسشویی را می‌توان به مغز دستگاه تشبیه کرد تمامی مراحل کار و شستشوی ماشین لباسشویی توسط دستورات ارسالی از طریق برد الکترونیک دستگاه است. در لباسشویی‌های قدیم تمامی دستورات توسط کلیدی به نام سلکتور انجام می‌گرفت. کلیدهای سلکتوری از چندین پلاتین برای قطع و وصل تشکیل شده بود که در پشت آن یک موتور تایمر مکانیکی وجود داشت.

پس از پیشرفت تکنولوژی به مرور زمان ماشین‌های لباسشویی به برد الکترونیک مجهز شد. از مزیت‌های برد الکترونیک لباسشویی نسبت به کلیدهای سلکتوری دقت بسیار بالا و کنترل دقییق تمامی بخش‌های لباسشویی است. شرکت گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت از زمان مجهز شدن ماشین لباسشویی‌ها به برد الکترونیک اقدام به بروز کردن تکنسین‌های خود در این راستا شد و واحد نمایندگی تعمیر برد لباسشویی ال جی در رشت را راه اندازی کرد.

نمایندگی تعمیر برد لباسشویی ال جی در رشت
نمایندگی تعمیر برد لباسشویی ال جی در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی شرکت گیل سرما 01333242623

برد لباسشویی از یک سری از قطعات الکترونیکی که در مرکز آن آی سی به نام میکرو وجود دارد تشکیل شده است. آی سی میکرو توسط کارخانه سازنده کدنویسی شده و تمامی دستورات به دیگر قطعات الکترونیک بر روی برد لباسشویی را بر عهده دارد.

مزیت بعدی برد الکترونیک آنالیز مراحل کار ماشین لباسشویی است. به این معنا که برد الکترونیک به هر بخشی از دستگاه که دستور کارکرد ارسال می‌کند؛ از آن بخش نمونه برداری کرده و مراحل کار را زیر نظر دارد و در صورت بروز هرگونه مشکل در نحوه عملکرد آن بخش؛ اقدام به قطع کار دستگاه نموده و بر سر صفحه نمایش کد خطا مربوط به آن بخش را نمایان می‌کند.

تعمیرات برد ماشین لباسشویی کاری بسیار تخصصی بوده و باید توسط نمایندگی تعمیر برد لباسشویی ال جی در رشت انجام گیرد. شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت با تکنسین‌های آموزش دیده و به روز در این حوزه و استفاده از قطعات الکترونیک اصلی اقدام به تعمیر برد لباسشویی می‌کند. در نسل جدیدتر بردهای ماشین لباسشویی در سالیان اخیر تغییرات چشمگیری صورت گرفته است.

در نسل جدید بردها به تکنولوژی اینورتر مجهز شده‌اند که کارایی دقیق‌تر نسبت به نسل قدیم‌تر خود دارند. تفاوت برد اینورتر با نسل قدیم خود در بخش موتور ماشین لباسشویی است. از مزایای برد اینورتر ماشین لباسشویی کنترل دقیق‌تر موتور دستگاه و مصرف برق بسیار پایین‌تر آن است.

شرکت گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت کلیه تعمیرات برد اینورتر لباسشویی را در نمایندگی خود انجام می‌دهد. تعمیرات برد اینورتر از پیچیدگی خاص برخوردار است و تکنسین مورد نظر باید دانش فنی بسیار بالایی در این مورد داشته باشد. از این رو پیشنهاد می‌کنیم از سپردن تعمیر برد لباسشویی خود در شهر رشت به تعمیرکاران متفرقه خودداری نمایید و با نمایندگی تعمیر برد لباسشویی ال جی در رشت با شماره تلفن تماس 01333242623 در ارتباط باشید.

نمایندگی فروش ماشین لباسشویی ال جی در رشت

نمایندگی فروش ماشین لباسشویی ال جی در رشت یکی دیگر از خدمات شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت جهت رفاه حال مشتریان گرامی شهر رشت است.

ما در شرکت در بخش نمایندگی فروش محصولات ال جی در رشت تمامی مدل‌های جدید ماشین لباسشویی را موجود نموده‌ایم. فعالیت جدید شرکت گیل سرما افتتاح بخش نمایندگی فروش ماشین لباسشویی ال جی در رشت است.

شرکت ما با سابقه طولانی در امر خدمات پس از فروش محصولات این برند بوده و حال اقدام به فروش لوازم خانگی نموده است. شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانید برای خرید محصولات اصلی ال جی کره در شهر رشت با شرکت گیل سرما تماس حاصل نمایید.

پس از تماس اپراتور شما را به واحد نمایندگی فروش ماشین لباسشویی ال جی در رشت متصل می‌نماید؛ و شما می‌توانید هرگونه سوال در مورد خرید ماشین لباسشویی این برند معروف و قیمت مدل‌های موجود در شرکت تحقیق نمایید و سپس با قیمت‌های بازار آزاد مقایسه کنید. یکی از شعارهای شرکت گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت فروش محصولات ال‌ جی اصل کره با قیمت بسیار مناسب بوده تا همشهریان گرامی شهر رشت بتواند از بهترین برند ماشین لباسشویی از نظر کیفیت، زیبایی و دوام بهره‌مند شوند.

یکی از علت‌های اقدام شرکت ما در بحث فروش محصولات این برند و راه اندازی واحد نمایندگی فروش ماشین لباسشویی ال جی در رشت این بوده است که شاهد ورود ماشین لباسشویی تقلبی از بانه و شهرهای مرزی به ایران بوده که باعث دردسرهای زیادی برای مصرف کننده شده است.

لباسشویی‌های وارد شده از شهرهای مرزی تقلبی بوده و اصلاً توسط کارخانه ال جی تولید نشده است و عدم وجود قطعات یدکی آن در بازار مشکلات زیادی برای مصرف کننده ایجاد نموده است. ما در شرکت همواره شاهد این هستیم که لباسشویی‌های تقلبی با نام این برند؛ مشتری خریداری نموده و الان بابت یک قطعه کوچک بلا استفاده مانده است.

از این رو پیشنهاد می‌کنیم حتماً قبل از خرید از اصل بودن ماشین لباسشویی مطمئن شوید. از این رو جهت خرید ماشین لباسشویی اصل کره در رشت با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی ال جی در رشت تماس بگیرید و حتماً پس از تحقیقات کامل از نمایندگی فروش ماشین لباسشویی ال جی در رشت خرید نمایید.

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در رشت

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در رشت، یکی از تولیدات بسیار مهم شرکت ال جی در بخش سرمایشی تولید انواع سرد کننده‌های مواد غذایی در منزل است. محصولاتی چون یخچال، یخچال فریزر، فریزر، ساید بای ساید، بوده که خوشبختانه این برند جز برندهای بسیار با کیفیت و با طراحی زیبا در این راستا است. از این رو ما مفتخریم که از سالیان گذشته تا به امروز نمایندگی ال جی در رشت را کسب نموده‌ایم و خدمات پشتیبانی این برند با کیفیت را دارا هستیم.

یخچال جز لوازم حیاتی خانه بوده و امروزه بدون داشتن این دستگاه مهم غیر ممکن است. شرکت فنی مهندسی سرما با داشتن اکیپ‌های مختلف و تکنسین‌های متخصص در هر بخش از ام تعمیرات لوازم خانگی جز برترین نمایندگی‌ها در رشت بوده و سابقه طولانی در امر تعمیرات لوازم خانگی ال جی را دارد.

خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در رشت یکی از واحدهای مهم شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی ال جی در رشت است. تکنولوزی یجچال روز به روز در حال تغییر و پیشرفت است؛ از این رو تکنسین‌های این بخش جز پرسنلی هستند که هر ساله در دوره‌ها و سمینارهای کمپانی در کره شرکت می‌کنند و از جدیدترین تکنولوژی‌ها و آموزش‌ها جهت تعمیرات یخچال و دیگر محصولان این برند بهره‌مند می‌شوند.

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در رشت
نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی شرکت گیل سرما 01333242623

یخچال هم پس از مدت زمان و کارکرد دچار خرابی خواهد شد و نیاز به تعمیر دارد. یخچال‌های ال جی نسبت به دیگر لوازم خانگی بسیار حساس و مهم بوده و هرگونه دستکاری بی جهت و بی‌ مورد باعث خرابی جبران ناپذیر خواهد شد. از این رو حتماً جهت تعمیرات یخچال خود با نمایندگی مجاز تماس بگیرید و از سپردن آن به دست تعمیرکارهای متفرقه جدا خودداری نمایید ضمناً جهت اطلاع مردم عزیز ما هیچ گونه نمایندگی سیاری نداریم. و حتماً پس از تماس با تعمیرکار جهت اطمینان از نمایندگی مجاز بودن آن تکنسین اطمینان حاصل نمایید.

تکنسین‌های شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت به تمامی ایرادات یخچال‌های این برند واقف بوده و شرکت ما تمامی لوازم یدکی اصلی از مدل‌های قدیمی گرفته تا مدل‌های جدید را در انبار شرکت موجود کرده است. از این رو شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانید برای تعمیرات یخچال خود با نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در رشت؛ شرکت گیل سرما در ارتباط باشید.

ما درمقاله‌ای جامع و کامل در مورد نسل‌ها و نحوه عملکرد یخچالهای این کمپانی از قدیم تا به امروز توسط شرکت ما برای شما آماده نموده‌ایم:

در یخچال‌های قدیمی کمپرسور از نوع دور ثابت بود و سیستم تخلیه سرمایش داخل کابین به صورت یخدان بود. از مشکلات اینگونه یخچال‌ها در نسل قدیم این بود که سرمای در بخش یخدان یا همان فریزر به ندرت به زیر منفی ۷ درجه می‌رسید؛ و یخ تشکیل شده بر روی اواپراتور باعث عدم خروج سرما به داخل کابین می‌شد. که مسلماً در کیفیت و ماندگاری مواد غذایی تاثیر بسزایی داشت.

و همیشه پس از مدتی مشکل یخ بستن داخل اوپراتور را داشت که می‌بایست پس از هر چند مدتی یخچال را خاموش کرده تا یخ‌های داخل اواپراتور پاکسازی شود. بعدها در نسل جدیدتر یخچال فریزرهای ال جی به تکنولوژی نوفراست یا به زبان ساده یخچال‌های بدون برفک مجهز شد. در این نوع از یخچال‌‌ها دیگر نمایی از اواپراتور در داخل کابین دیده نمی‌شد.

یخچال‌های نوفراست ال جی به این صورت بوده که اواپراتور در پشت قاب کابین داخل مخفی شده است و سرمایش توسط یک فن به داخل کابین انتقال پیدا می‌کند. سرمای تولید شده توسط کمپرسور باعث سرد شدن اواپراتور شده و توسط یک فن در داخل کابین هدایت می‌شود. پس از مدتی از کارکرد یخچال به خاطر رطوبت هوا داخل کابین و باز و بست کردن درب یخچال بر روی اواپراتور یخ تشکیل می‌شود.

در این گونه از یخچال‌ ال جی قطعه‌ای به نام تایمر وجود داشت که در کارکرد ۲۴ ساعت تایمی کوتاه برق کمپرسور یخچال و فن دستگاه را خاموش کرده و المنت اواپراتور را روشن می‌نمود؛ که این امر باعث آب شدن یخ‌های تشکیل شده بر روی اواپراتور می‌شد. آب این یخ‌ها از مسیر درین یخچال توسط یک لوله بر روی کاسه‌ای که بر روی کمپرسور تهویه شده ریخته و توسط گرمای کمپرسور در مراحل بعدی کار تبخیر می‌شد. و پس از آب شدن یخ اواپراتور یخچال دوباره به سرماسازی ادامه می‌داد.

در این مقاله که توسط شرکت فنی و مهندسی گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت نوشته شده است قصد داریم در مورد جدیدترین نسل یخچال‌های این کمپانی که امروزه در بیشتر خانه‌ها مشاهده می‌شود توضیح دهیم. و اما در نسل جدید و امروزه یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی با تکنولوژی کمپرسور اینورتر خطی به بازار ارائه شده است. در یخچال‌های نسل جدید این برند از تکنولوژی پیشرفته‌تری نسبت به دو مدل که توضیح داده شد بهره می‌برد.

از این رو حتماً باید جهت تعمیرات این نوع از یخچال‌ها حتماً باید با نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در رشت شرکت گیل سرما تماس بگیرید تا مراحل تعمیرات به صورت اصولی و استاندارد اجرا شود. این یخچال‌ها توسط یک کمپرسور با تکنولوژی اینورتر خطی کار می‌کنند؛ به این صورت که کمپرسور با دستور گرفتن از برد اینورتر که برای یخچال طراحی شده است با دور متغیر کار می‌کند و نسبت به سرمای داخل کابین دور کمپرسور کم و زیاد می‌شود. و دیگر خبری از استارت لحظه‌ای کمپرسور و کارکرد با دور ثابت نیست.

در این نوع از یخچال‌ ال جی دیگر قطعه‌ای به نام تایمر وجود ندارد و تمامی مراحل یخ زدایی توسط برد الکترونیک و سنسورها انجام می‌شود از این رو شاهد سرماسازی دقیق تا منفی ۲۵ درجه زیر صفر خواهیم بود؛ که این موضوع باعث طول عمر و کیفیت مواد غذایی خواهد شد.

به هر حال پس از مدت زمان ممکن است این گونه از یخچال‌ها هم دچار خرابی شوند تکنسین‌های شرکت گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت به کلیه مشکلات ایجاد شده برای یخچال‌‌ها این برند واقف بوده و شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانید جهت تعمیرات یخچال خود با نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در رشت شرکت گیل سرما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش ساید بای ساید ال جی در رشت
خدمات پس از فروش ساید بای ساید ال جی در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی شرکت گیل سرما 01333242623

از جمله مشکلاتی که می‌تواند برای یخچال ال جی شما به وجود آید که در صورت مشاهده آن می‌توانید با شرکت ما تماس بگیرید عبارتند از:

  • سرمای بخش یخچال کم شده است.
  • سرمای بخش فریزر کم شده است.
  • یخچال خاموش شده و بر روی نمایشگر کد خطا ظاهر شده است.
  • یخچال به خاموشی مطلق رفته است و هیچ چراغی بر روی نمایشگر روشن نیست.
  • یخچال روشن است ولی هیچگونه سرمایشی ندارد.
  • آبریز یخچال کار نمی‌کند.
  • یخساز یخچال تولید یخ نمی‌کند.
  • یخچال سرمایش بیش از حد از دمای تنظیم شده دارد.
  • سر و صدای زیاد و غیر متعارف در زمان کارکرد یخچال به گوش می‌رسد.
  • یخچال بوی سوختگی سیم می‌دهد.
  • داخل کابین و طبقات یخچال آب جمع شده است.

در صورت بروز هرگونه از مشکلاتی که در بالا اشاره نموده‌ایم سریعاً با شرکت گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت تماس بگیرید اپراتور تماس شما را به واحد نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در رشت و به کارشناس فنی مربوطه متصل می‌نماید.

در صورتی که کارشناس فنی بتواند مشکل یخچال شما را تلفنی حل نماید؛ راهنمایی کامل را انجام خواهد داد. چون در برخی از موارد بعضی از مشکلات یخچال سطحی بوده و مربوط به تنظیمات یخچال خواهد بود. و در صورتی که مشکل فنی باشد آدرس شما دریافت خواهد شد و تکنسین مورد نظر نمایندگی ال جی در رشت در محل حاضر خواهد شد رفع عیب می‌نماید.

تعمیر یخچال ال جی در رشت در محل

شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت با توجه به حجم و دشواری حمل یخچال به نمایندگی جهت تعمیرات، کلیه کارهای تعمیراتی را در محل و منزل مشتری انجام خواهند داد. از جمله موارد تغییراتی که توسط نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در رشت در محل انجام می‌شود عبارتند از:

  • رفع مشکل عدم سرمایش یخچال
  • رفع مشکل عدم سرمایش فریزر
  • رفع مشکل عدم سرمایش ساید بای ساید ال جی
  • تعویض سنسورهای یخچال
  • تعویض ترمو فیوز یخچال
  • تعویض المنت اواپراتور یخچال
  • تعویض ترمو دیسک یخچال
  • تعویض فن اواپراتور یخچال.
  • رفع نشتی گاز مبرد یخچال
  • شارژ گاز یخچال ال جی.
  • تعمیر برد الکترونیک یخچال و ساید بای ساید
  • تعمیر یخساز سایز ساید بای ساید
  • تعویض کمپرسور اینورتر خطی و معمولی یخچال
  • تعویض واشر دور درب یخچال
  • تعویض شیلنگ‌های آب یخچال
  • تعویض شیر برقی یخچال و ساید بای ساید
تعمیر یخچال ال جی در رشت در محل
تعمیر یخچال ال جی در رشت در محل، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی شرکت گیل سرما 01333242623

شرکت فنی مهندسی گیل سرما در امر تعمیرات یخچال تکنسین‌هایی در این مورد آموزش داده است. این تکنسین‌ها در امر تعمیرات یخچال ال جی در محل؛ آموزش کامل دیده و با داشتن کلیه لوازم یدکی جهت تعمیرات یخچال در همان جلسه اول کلی مشکلات یخچال و سای بای ساید را تعمیر و رفع عیب می‌نمایند.

از این رو دیگر نگران حمل و جابجایی یخچال جهت تعمیرات نبوده و با خیالی آسوده تعمیرات یخچال خود را به شرکت گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت بسپارید.

نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در رشت

در مقاله‌ای که توسط شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت ارائه کرده‌ایم؛ قصد داریم در مورد مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی را بیان نماییم. ماشین ظرفشویی یکی دیگر از تولیدات این کمپانی بوده که امروزه در بسیاری از منازل یافت می‌شود. این ماشین پرکاربرد در امر شستشوی ظروف بسیار به کمک انسان آمده است. داشتن یک ظرفشویی با کیفیت و با پشتیبانی خدمات پس از فروش معتبر برای هر منزل یک آپشن محسوب می‌شود.

شرکت گیل سرما نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در رشت، خدمات پس از فروش و تعمیرات این محصول را بر عهده دارد. اگر بخواهیم از مزایای ماشین ظرفشویی سخن بگوییم؛ یکی از این مزایا را بهداشتی بودن مراحل شستشو می‌توان بیان کرد. از آنجایی که در شستن ظرف‌ها توسط ماشین ظرفشویی دیگر خبری از اسفنج ‌نیست و این کار به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

اسفنج و لوازم شستشوی ظرف به صورت دستی همیشه مرطوب و محل ذخیره و تکثیر باکتری‌ها خواهد بود که با استفاده از ماشین ظرفشویی ال جی از این مشکل بزرگ جلوگیری خواهد شد.

دومین مزیت ماشین ظرفشویی را می‌توان به بحث صرفه‌جویی در وقت اشاره نمود. از آنجایی که شستن ظروف توسط دست وقت بسیاری از انسان تلف می‌کند و باید وقت زیادی را در طول شبانه روز به شستن ظرف اختصاص داد. ولی از آنجایی که ماشین ظرفشویی ال جی به صورت تمام اتوماتیک تمامی مراحل شست و شو را انجام می‌دهد؛ بسیار در وقت و زمان صرفه‌جویی خواهد کرد و می‌توان به کارهای دیگر منزل رسیدگی نمود.

مزیت سوم ماشین ظرفشویی ال جی در امر صرفه‌جویی آب است. ماشین ظرفشویی برای شستن ظروف از آب بسیار کمی استفاده می‌کند. طبق تحقیقات انجام شده شستشو با ماشین ظرفشویی ۹ برابر کمتر از شستشو با دست اعلام شده است. این موضوع بسیار مهم است مخصوصاً در ایران که با مشکل بزرگ کم آبی روبرو هستیم.

مزیت چهارم ماشین ظرفشویی محافظت از ظروف است. از آنجایی که شستن ظروف با دست احتمال شکستگی و لب پر شدن دارد؛ با استفاده از ماشین ظرفشویی این مشکل حل خواهد شد. از آنجایی که ماشین ظرفشویی هوشمند ال جی با تنظیم دمای آب در مراحل شستشو به طول عمر ظروف می‌افزاید.

و در آخر می‌توان به مهم‌ترین مزیت ماشین ظرفشویی ال جی پرداخت که موضوع خشک کردن ظروف پس از شستشو است ماشین ظرفشویی پس از شستن ظرف‌ها توسط دمای المنت و فن تهویه دستگاه اقدام به خشک کردن ظروف با هوای گرم می‌نماید. که این موضوع باعث از بین رفتن تمامی باکتری‌ها خواهد شد.

ماشین ظرفشویی در میان لوازم خانگی از استهلاک بیشتری برخوردار است. و همیشه به صورت دوره‌ای باید توسط تکنسین مجاز نمایندگی ال جی در رشت مورد سرویس قرار گیرد. لوازم یدکی و قطعات ماشین ظرفشویی بسیار کم بوده و در بازار آزاد موجود نیست؛ و فقط در نمایندگی مجاز یافت می‌شود. از این رو پیشنهاد می‌کنیم جهت تعمیرات ماشین ظرفشویی خود در شهر رشت با شرکت گیل سرما نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در رشت در تماس باشید.

نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در رشت
نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی شرکت گیل سرما 01333242623

و سپردن ماشین ظرفشویی خود به تعمیرکاران متفرقه جدا خودداری نمایید. همانطور که اشاره نمودیم ماشین ظرفشویی استهلاک بسیار بالایی دارد و ممکن است دچار خرابی شود. و اگر به صورت اصولی تعمیر نشود کارایی خود را از دست خواهد داد.

از جمله مشکلاتی که می‌تواند برای ماشین ظرفشویی شما پیش آید و در زمان وقوع آن می‌توانید با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی ال جی در رشت تماس بگیرید عبارتند از:

  • ماشین ظرفشویی ال جی روشن نمی‌شود.
  • ماشین ظرفشویی کد خطا نشان می‌دهد.
  • ماشین ظرفشویی آبگیری نمی‌کند.
  • در هنگام کارکرد ماشین ظرفشویی بوی سوختگی به مشام می‌رسد.
  • پس از اتمام شست و شو ظروف بر روی آن لک و سفیدی به جا می‌ماند.
  • پس از اتمام شست و شو ‌ظروف به خوبی خشک نمی‌شود.
  • از زیر ماشین ظرفشویی در هنگام شست و شو نشت آب دارد.
  • در یکی از طبقات ظرفشویی ‌ظروف به خوبی تمیز نمی‌شود.
  • ماشین ظرفشویی آبگیری بیش از حد داشته و کلاً تخلیه می‌کند.
  • ماشین ظرفشویی با آب سرد شستشو انجام می‌دهد و آب گرم نمی‌شود.
  • پس از شستشو آب ماشین ظرفشویی تخلیه نمی‌شود.
  • در هنگام شست و شو سر و صدای زیاد از دستگاه شنیده می‌شود.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت به کلیه مشکلات پیش آمده برای ماشین ظرفشویی؛ که چند موردی هم در بالا ذکر شد کاملاً واقف بوده و با پشتیبانی از لوازم یدکی اصلی ماشین ظرفشویی در کمترین زمان ممکن اقدام به تعمیر و رفع عیب دستگاه در محل می‌نماید.

در موارد زیاد شاهد این موضوع هستیم که پس از تماس با گیل سرما و اعلام خرابی ماشین ظرفشویی؛ تکنسین به محل حضور یافته و شاهد دستکاری دستگاه توسط تعمیرکاران مبتدی بوده است. و هزینه زیادی بابت تعمیرات برای مشتری به جا گذاشته است.

از این رو حتماً برای تعمیرات ماشین ظرفشویی خود در شهر رشت مستقیماً با دفتر فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی ال جی در رشت تماس بگیرید تا این گونه متضرر نشوید.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در رشت
نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی شرکت گیل سرما 01333242623

استراتژی شرکت گیل سرما، نمایندگی ال جی در رشت آموزش تکنسین‌های خود در بحث تعمیرات لوازم خانگی این برند بر این مبنا استوار شده که بتوانند در ۹۹ درصد شرایط تمامی امر تعمیرات در محل و منزل مشتری انجام شود. به خاطر اینکه حمل و جابجایی دستگاه‌ها هم هزینه بر خواهد بود و هم برای مشتری دشوار است.

از این رو تکنسین‌های واحد نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ال جی در رشت کاملا در این مورد آموزش دیده‌اند و در همان جلسه اول تمامی مشکلات و ایرادات ماشین ظرفشویی شما را در محل تعمیر و رفع عیب می‌نمایند.

از جمله خدماتی که تکنسین در محل انجام می‌دهد به شرح زیر است:

  • تعویض سنسور تشخیص آب ورودی.
  • تعویض شیر برقی ورودی آب
  • تعمیر برد الکترونیک ماشین ظرفشویی ال جی
  • تعویض لاستیک دور درب ماشین ظرفشویی با نمونه اصلی
  • تعویض پمپ تخلیه اینورتر ماشین ظرفشویی
  • تعویض المنت دستگاه.
  • تعمیر یا تعویض پمپ شستشو ظرفشویی
  • رفع نشتی از فلوتر آب ماشین ظرفشویی
  • بازیابی رزین جای نمک ظرفشویی
  • تعویض فلومتر سنجش آب ماشین ظرفشویی
  • رفع گیرپاژ فن خشک کن ماشین ظرفشویی
  • رفع مشکل باز نشدن محفظه قرص در زمان شست و شو
  • رفع مشکل عدم پاشش آب منظم توسط نازل‌ها
  • تعویض سنسورهای ماشین ظرفشویی ال جی.

و اما تنها مشکلی که نمی‌توان در محل تعمیر و بازسازی کرد؛ موضوع پوسیدگی ماشین ظرفشویی است. فقط در این شرایط و برای رفع پوسیدگی و رنگ آمیزی دستگاه به کارگاه شرکت گیل سرما، نمایندگی ال جی در رشت انتقال صورت می‌گیرد.

نمایندگی جاروبرقی ال جی در رشت

نمایندگی ال جی در رشت برای پوشش دادن در امر تعمیرات تمامی لوازم خانگی این برند توسط شرکت فنی مهندسی سرما اقدام به تشکیل واحد تعمیرات جاروبرقی ال جی در رشت نموده است. تکنسین‌های شرکت فنی مهندسی گیل سرما در بخش نمایندگی جاروبرقی ال جی در رشت؛ کلیه تعمیرات و تامین قطعات یدکی جاروبرقی این کمپانی در صورت اصل بودن را انجام می‌دهد.

نمایندگی جارو برقی ال جی در رشت
نمایندگی جارو برقی ال جی در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی شرکت گیل سرما 01333242623

جاروبرقی یک دستگاه بسیار پر کاربرد بوده که در تمامی منازل یافت می‌شود؛ و حداقل در هفته چند بار از این دستگاه مهم استفاده می‌شود. از این رو ممکن است دچار خرابی شده و احتیاج به تعمیر داشته باشد. اگر هرگونه مشکل در مورد خرابی جاروبرقی در رشت مواجه شدید می‌توانید با شماره  03133242623 دفتر مرکزی نمایندگی ال جی در رشت که در سایت هم درج شده است تماس بگیرید.

مرکز پشتیبانی و خدمات پس از فروش نمایندگی جاروبرقی ال جی در رشت در کمترین زمان ممکن تکنسین‌های بخش تعمیرات جاروبرقی را به محل شما اعزام می‌نماید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در رشت

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در رشت گامی مهم در کامل‌تر کردن خدمات پس از فروش محصولات این کمپانی نموده است. شرکت گیل سرما تکمیل کردن تمامی قطعات یدکی اورجینال جاروبرقی در رشت توانسته هزینه تعمیرات این دستگاه پرکاربرد را بسیار کاهش دهد.

ما در نمایندگی ال جی در رشت قصد داریم در امر تعمیرات لوازم خانگی این کمپانی و خدمات پس از فروش این برند نامی نیکو از خود به جا بگذاریم. شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل برای جاروبرقی خود که در مقاله زیر به چند مورد از آن اشاره می‌کنیم با ما تماس بگیرید.

ایرادات رایج در جاروبرقی ال جی عبارتند از:

  • جاروبرقی ال جی روشن نمی‌شود.
  • در زمان کارکرد با جاروبرقی بوی سوختگی به مشام می‌رسد.
  • جاروبرقی دور ثابت داشته کم و زیاد نمی‌شود.
  • در زمان استفاده از جاروبرقی صدای زیادی به گوش می‌رسد.
  • سیم جاروبرقی جمع نشده و به حالت اولیه برنمی‌گردد.
  • اتصالات و لوله جاروبرقی شکسته است.
  • جاروبرقی در زمان کارکرد مکش خوبی ندارد.
  • جاروبرقی پس از مدتی کارکرد خاموش شده و دیگر هیچ گونه عکس العملی ندارد.

در مقاله بالا به تعدادی از مشکلات و ایرادات پیش آمده در مورد خرابی‌های جاروبرقی اشاره نمودیم. یکی از بیشترین ایرادات پیش آمده برای جاروبرقی که بیشترین تماس در مورد آن با شرکت گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت گرفته می‌شود بابت روشن نشدن دستگاه است. روشن نشدن جاروبرقی دلایل گوناگونی می‌تواند داشته باشد. یکی از این دلایل ایراد در برد الکترونیک جاروبرقی است.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در رشت
نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی شرکت گیل سرما 01333242623

وظیفه برد الکترونیک جاروبرقی کنترل تمامی بخش‌های دستگاه بوده و اگر در هر بخشی از قطعات برد الکترونیک مشکلی پیش آید باعث عدم کارکرد صحیح جاروبرقی خواهد شد. یکی دیگر از مشکلاتی که برای جاروبرقی ال جی پیش خواهد آمد؛ تمام شدن زغال کلکتور موتور است. در زمان سرویس جاروبرقی تکنسین حتماً به این گزینه دقت لازم را دارد و در صورت لزوم زغال موتور را تعویض می‌نماید. اگر زغال دستگاه به اتمام برسد موتور دستگاه از کار می‌ایستد و در بعضی از مواقع می‌تواند آسیب جدی به کلکتور موتور برساند.

از این رو پیشنهاد می‌کنیم از سرویس دوره‌ای جاروبرقی خود غافل نشوید تا هزینه کمتری بابت تعمیر و نگهداری جاروبرقی پرداخت نمایید. تکنسین‌ها نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در رشت به کلیه این مشکلات واقف بوده و می‌توانند تمامی تعمیرات جارو برقی، حتی تعمیرات برد الکترونیک را در محل هم انجام دهند. از این رو دیگر نگران تعمیرات جاروبرقی خود نبوده و با خیالی آسوده از خدمات نمایندگی ال جی در رشت شرکت گیل سرما در این حوزه بهره‌مند شوید.

نمایندگی ال جی رشت گلسار

شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی ال جی در رشت در راستای خدمات رسانی سریع و پوشش تمامی مناطق شهر رشت اقدام به دایر نمودن شعبه و کارگاه‌های متعدد در سطح شهر رشت نموده است. یکی از این مراکز در شهرک گلسار رشت بوده که به نمایندگی ال جی رشت گلسار نامگذاری شده است. علت این اقدام شرکت گیل سرما به خاطر حجم ترافیک بالای شهر رشت مخصوصاً در ساعات غروب بوده است.

شهرک گلسار یکی از مناطق قدیمی و اصیل شهر رشت است و جمعیت بالایی در این منطقه سکونت دارند. شعبه نمایندگی ال جی رشت گلسار شرکت فنی مهندسی گیل سرما در بلوار دیلمان وحدت ۶ است. انتخاب این منطقه به علت دسترسی سریع تکنسین‌ها شرکت ما به تمام مناطق شهرک گلسار در امر خدمات رسانی هر چه سریع‌تر لوازم خانگی این برند بوده تا مشتریان گرامی این شهرک در کمترین زمان ممکن بتوانند در کمترین زمان ممکن از خدمات ما بهره‌مند شوند.

نمایندگی ال جی رشت گلسار
نمایندگی ال جی رشت گلسار، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی شرکت گیل سرما 01333242623

نمایندگی ال جی در رشت گروهی از بهترین تکنسین‌های خود در حوزه تعمیرات کولر گازی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، جاروبرقی، و ساید بای ساید را در شعبه نمایندگی ال جی رشت گلسار مستقر نموده است تا مشتریان گرامی شهرک گلسار بتوانند از بهترین مزایا و خدمات سریع شرکت گیل سرما در حوزه تعمیرات لوازم خانگی این برند بهره‌مند شوند. پس از تماس شما با شرکت؛ حداکثر زمان رسیدن تکنسین به محل مورد نظر 1 ساعت است.

مناطق تحت پوشش شعبه نمایندگی ال جی رشت گلسار شرکت گیل سرما عبارتند از:

  • میدان صابرین گلسار
  • میدان توحید گلسار
  • بلوار استاد معین گلسار
  • میدان چهارراه گلسار
  • بلوار اصفهان گلسار
  • بلوار دیلمان گلسار
  • بلوار کاکتوس گلسار
  • شهرک بهشتی گلسار
  • بلوار گیلان گلسار
  • ۲۰ متری گاز گلسار
  • پستک گلسار
  • مجتمع افراء گلسار
  • مجتمع کادوس گلسار
  • مجتمع گل‌ها گلسار
  • منطقه پارک ۱۱۸ گلسار

تمامی خدمات و تعمیرات انجام شده توسط تکنسین‌های شعبه نمایندگی ال جی رشت گلسار زیر نظر دفتر مرکزی شرکت گیل سرما در خیابان معلم رشت است. شما مشتریان گرامی شهرک گلسار رشت می‌توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد نحوه عملکرد تکنسین‌ها؛ با ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت با شماره تلفن تماس 01333242623 در میان بگذارید. نحوه عملکرد تکنسین‌ها و رضایت مشتری جز اولین اهداف شرکت ما بوده و جلب رضایت مشتریان افتخار ماست.

تلقن تماس نمایندگی ال جی رشت

امیدواریم که توانسته باشیم از خدمات قابل ارائه توسط شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت توزیع کامل و جامع داده باشیم. از این رو افتخار می‌کنیم که بتوانیم خدمتی صحیح و رضایت بخش در امر تعمیرات لوازم خانگی این برند برای همشهریان شهر رشت داشته باشیم. تلفن تماس نمایندگی ال جی رشت ۲۴ ساعت و در ۷ روز هفته در خدمت پاسخگویی به مشتریان عزیز شهر رشت است.

تلفن تماس نمایندگی ال جی رشت

  • 01333242623
  • 09111376298
  • 09116306298
  • 09028919021

آدرس: رشت خیابان معلم جنب استانداری خیابان احمد هاشمی شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی ال جی رشت.