جستجو
نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت 09111376298

نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت 09111376298

فهرست مطالب

شما به وب سایت نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت وارد شدید. شما مشتریان عزیز می‌توانید برای دریافت امر خدمات پس از فروش و تعمیرات با ما در ارتباط باشید.

نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت 09111376298

شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت است. شما می‌توانید برای رفع مشکلات ماشین لباسشویی ال جی خود با شرکت ما تماس گرفته و از خدمات ما در امر تعمیرات، نصب و سرویس ماشین لباسشویی ال جی استفاده نمایید. شرکت گیل سرما با بیش از ۱۵ سال سابقه با تکنسین‌های مجرب و دوره دیده در خدمت همشهریان گرامی شهر رشت است.

لباسشویی ال جی یکی از لوازم خانگی پرکاربرد بوده که امروزه بدون استفاده از این دستگاه مهم تقریباً غیر ممکن شده است. ماشین لباسشویی ال جی هم مثل دیگر لوازم برقی و مکانیکی پس از مرور زمان دچار مشکل خواهد شد و نیاز به تعمیر دارد.

بدیهی است که هر شرکت تولید کننده برای امر خدمات پس از فروش نمایندگانی آموزش دیده در نظر می‌گیرد و با پشتیبانی از قطعات یدکی اصلی محصول خود را پشتیبانی می‌کند.

شما باید در نظر داشته باشید که بهترین کار این است که با نمایندگی برند لوازم خود تماس بگیرید که در امر تعمیرات و خدمات با اطمینان خاطر و بدون هیچ دغدغه‌ای مشکل دستگاه خود را حل نمایید و از سپردن دستگاه به افراد غیر متخصص و مبتدی خودداری نمایید.

نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت 09111376298

شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت، با تیمی از کارشناسان متخصص و تعمیرکاران مجرب که واقف به تمامی عیب‌ها ماشین لباسشویی ال جی هستند و در کمترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما را رفع خواهند کرد.

پس از تماس شما با شرکت گیل سرما آدرس و شماره تماس شما ثبت شده و به تکنسین مورد نظر انتقال داده می‌شود، پس از تایمی کوتاه تکنسین با شما تماس گرفته و مشکل دستگاه شما را جویا می‌شود. حدالامکان شما را راهنمایی کرده تا مشکل دستگاه شما حل شود.

چون در بعضی از مواقع عدم صحیح استفاده از ماشین لباسشویی ال جی باعث ارور دستگاه خواهد شد. اگر مشکل دستگاه شما حل نشود تکنسین نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت در محل حاضر شده و رفع مشکل خواهد نمود.

نمایندگی ال جی در رشت

 

شرکت ال جی یک برند کره‌ای بوده که با تولید در بخش لوازم خانگی فعالیت دارد. این شرکت توانسته بهترین لوازم خانگی با بالاترین کیفیت و زیبایی خارق العاده تولید نماید. یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت لباسشویی ال جی است. این دستگاه با به روزترین تکنولوژی روز دنیا تولید شده و گارانتی و خدمات پس از فروش رضایت بخشی را برای مشتریان فراهم نموده است.

از جمله خدماتی که شرکت گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است به شرح زیر است:

ضمانت تعویض ۳۰ روزه به این صورت است که؛ اگر زمانی مصرف کننده به هر دلیلی از دستگاه تولید شده راضی نباشد می‌تواند؛ با در دست داشتن فاکتور لباسشویی را عودت داده و مبلغ خود را دریافت نماید یا با مدل دیگری از دستگاه تعویض نماید.

سه ماه تعویض رایگان نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت در صورتی که از زمان اولیه نصب دستگاه تا سه ماه اگر لباسشویی مشکل ذاتی داشته؛ به این معنا که نقص کارخانه‌ای در زمان تولید وجود داشته باشد حق تعویض و یا عودت وجه برای مشتری محفوظ است.

ارائه پشتیبانی و تسهیلات مادام العمر نمایندگی ال جی در رشت به این منظور است که؛ تا زمانی که دستگاه قابل تعمیر باشد کلیه قطعات یدکی پشتیبانی خواهد شد. و در صورت نبود قطعات یدکی قدیمی تسهیلات ویژه برای تعویض ماشین لباسشویی جدید داده خواهد شد. از این رو مشتری می‌تواند با خیالی آسوده تمامی لوازم خانگی خود را از این برند با پشتیبانی قوی که دارد؛ خرید خود را انجام دهد.

نمایندگی ال جی در رشت

ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت افتخار داریم که خدمات پس از فروش در بخش لوازم خانگی از جمله لباسشویی و کولر گازی ال جی را در شهر رشت انجام دهیم.

از این رو بهتر است در صورت مواجه شدن با خرابی یا تعمیر لوازم خانگی ال جی با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس حاصل نمایید. شرکت گیل سرما با داشتن تکنسین‌های مجرب در امر خدمات رسانی محصولات از جمله لباسشویی و کولر گازی ال جی و غیره در خدمت همشهریان گرامی شهر رشت خواهد بود.

شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته با شماره تلفن‌ تماس ثابت 01333242623 با شرکت گیل سرما، نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس حاصل نمایید تا به بهترین نحو از خدمات این شرکت بهره‌مند شوید.

از جمله مزیت‌های استفاده از خدمات پس از فروش شرکت گیل سرما نمایندگی ال جی در رشت:

  • نصب و راه اندازی محصولات
  • خدمات پس از فروش محصولات
  • تامین قطعات و لوازم یدکی محصولات
  • خدمات رسانی سریع در تمام مناطق شهر رشت
  • دریافت هزینه منصفانه بابت تعمیرات محصولات
  • خدمات رسانی در دوران گارانتی و بعد از اتمام گارانتی
  • خدمات رایگان در دوران گارانتی محصول

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در رشت

نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت 09111376298، ماشین لباسشویی ال جی یکی از برندهای معروف دنیا در ماشین لباسشویی و دیگر لوازم خانگی در دنیا بوده که خوشبختانه در ایران از طرفداران زیادی برخوردار است.

یکی از دلایل بسیار مهم در معروف بودن یک برند از لوازم خانگی کیفیت محصول، خدمات پس از فروش و نمایندگی معتبر در تمام شهرها است.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما با اخذ نمایندگی ال جی با بیش از ۱۵ سال سابقه افتخار این را دارد که در امر نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در رشت و تعمیر کولر گازی اسپلیت ال جی در خدمت همشهریان گرامی شهر رشت باشد.

در ادامه مطلب مقاله‌ ای در مورد انواع عیوبی که برای ماشین لباسشویی ال جی پیش خواهد آمد توضیح خواهیم داد:

همانطور که استحضار دارید تمام لوازم برقی و الکترونیکی، بستگی به نوع برند و کیفیت آن دستگاه تاریخ مصرفی دارد و پس از مرور زمان دچار اشکالاتی خواهد شد.

بعضی از این اشکالات خیلی سطحی بوده و بعضی از اشکالات دستگاه نیاز به تعمیرات اساسی دارد. از جمله مشکلاتی که برای ماشین لباسشویی ال جی پیش خواهد آمد که باید با نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس بگیرید، عبارتند از:

  • لرزش و سر صدای زیاد در زمان خشک کن.
  • عدم آبگیری دستگاه.
  • عدم تخلیه دستگاه.
  • قفل نشدن درب لباسشویی.
  • شکستن سه نظام و بلبرینگ.
  • آبریزش از زیر دستگاه.
  • روشن نشدن لباسشویی.
  • پس از اتمام شستشو ماشین لباسشویی روی خشک کن نمی‌رود.
  • گرم نشدن آب دستگاه.
  • بوی سوختگی از ماشین لباسشویی.
  • ارور دادن و کد خطا.
  • سبد ماشین لباسشویی پس از آبگیری نمی‌چرخد.
  • لباسشویی وسط برنامه ایست می‌کند.
  • ماشین لباسشویی اتصال برق بدنه دارد.
  • دکمه‌های روی دستگاه به طور صحیح عمل نمی‌کنند.
  • ماشین لباسشویی در زمان خشک کن حرکت می‌کند.

ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در رشت، کلیه مشکلات دستگاه شما را در محل رفع خواهیم کرد.

تکنسین‌های نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت معمولا ۹۰ درصد از تعمیرات دستگاه را در محل انجام داده و حدالامکان از انتقال ماشین لباسشویی به نمایندگی خودداری می‌نمایند. چون بیشتر مشتریان عزیز بیم آن دارند که در هنگام انتقال و حمل و نقل لباسشویی؛ ضربه و عیب‌های ظاهری به دستگاه وارد شود.

به همین دلیل حدالامکان سعی بر آن است برای رضایت مشتریان تعمیرات دستگاه در محل صورت گیرد. حال در صورتی که اگر هم نیاز انتقال به نمایندگی باشد، تیم با تجربه‌ای در این امر آموزش دیده‌اند که بدون هیچگونه آسیبی دستگاه شما را حمل و نقل نمایند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در رشت در محل

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در رشت در محل، یکی از دغدغه‌های مشتریان گرامی در مورد خرابی دستگاه این است که؛ لباسشویی برای امر تعمیرات به نمایندگی انتقال داده شود. و از این موضوع ناراحت بوده و استرس این را دارند که در زمان حمل و نقل به بدنه دستگاه صدمه وارد شود.

از این رو شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت، برای آسوده خاطر بودن مشتریان عزیز در ۹۹ درصد موارد تمامی تعمیرات و اشکالات دستگاه را در محل رفع می‌نماید.

ولی اما یکی از مشکلاتدر محل این است که؛ بعضی از موارد تعمیراتی دستگاه مربوط به بخش مکانیکی و سه نظام دستگاه بوده و برای تعمیرات این مورد ممکن است فضای آشپزخانه کاملاً گرفته شود و ایجاد مزاحمت برای مشتری در تایم تعمیرات کند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در رشت در محل

خیلی از مشتریان عزیز با این موضوع مشکلی ندارند. از این رو تعمیرات توسط تکنسین نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت در محل انجام خواهد شد. برخی از مشتریان از اینکه فضای منزل در زمان تعمیرات اشغال شود راضی نبوده و خواستار این هستند که دستگاه به نمایندگی انتقال داده شود.

خیلی از نمایندگی‌ها و تعمیرکاران لباسشویی به مشتری اعلام می‌نمایند که خودشان باید دستگاه را برای تعمیر به کارگاه و نمایندگی انتقال دهند. ولی شرکت فنی مهندسی گیل سرما برای رفاه حال مشتریان گرامی تیمی آموزش دیده در خصوص انتقال دستگاه به نمایندگی در نظر گرفته است.

این تیم از افرادی با تجربه تشکیل شده و در زمان حمل و نقل لباسشویی به نمایندگی، هیچ گونه آسیبی به بدنه دستگاه وارد نخواهند کرد. و پس از پایان تعمیرات در نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت، آن را به محل انتقال می‌دهند.

نمایندگی تعمیر برد ماشین لباسشویی ال جی در رشت

ماشین لباسشویی ال جی از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است، بخش الکترونیک و بخش مکانیکی، در بخش الکترونیک یک برد الکترونیک مرکزی وجود دارد که تمامی کارهای دستگاه را بر عهده می‌گیرد و تمام دستورات از این بخش صادر می‌شود.

در ماشین‌های لباسشویی قدیمی ال جی به جای برد الکترونیک از سلکتور و کلید استفاده می‌شد که تمام مراحل لباسشویی رو کنترل می‌کرد. بعدها با پیشرفت تکنولوژی برد الکترونیک جایگزین کلیدهای سلکتوری شد.

برد الکترونیک ماشین لباسشویی ال جی یک هسته مرکزی به نام آی سی میکرو دارد که توسط برنامه نویس کارخانه سازنده دستگاه، تمام مراحل کار لباسشویی در آن کد نویسی می‌شود.

حال وقتی کاربر ماشین لباسشویی ال جی برنامه‌ ای را انتخاب می‌کند و اقدام به شستشو می‌نماید، برد الکترونیک طبق برنامه‌ای که کاربر انتخاب کرده مراحل شستشو را به طور منظم انجام می‌دهد.

از وظایف برد الکترونیک ماشین لباسشویی ال جی به شرح زیر است:

  • گرفتن دستور از کاربر.
  • قفل کردن درب دستگاه.
  • دستور وصل شیر برقی آب.
  • تنظیم سطح آب سبد لباسشویی و دستور قطع.
  • دستور به موتور لباسشویی به صورت چپگرد و راستگرد.
  • دستور به المنت لباسشویی و گرم کردن آب دیگ.
  • تخلیه آب لباسشویی آبگیری مجدد.
  • و در آخر خشک کردن لباس با دور بالا به روش گریز از مرکز.

حال اگر یکی از این مراحل به درستی انجام نشود، یا مشکل از آن بخش مکانیکی بوده و یا برد الکترونیک ماشین لباسشویی.

که در این زمان نیاز است برد الکترونیک دستگاه تعمیر شود. ما در شرکت فنی و مهندسی گیل سرما، نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت، در بخش تعمیرات برد، تمامی بردهای الکترونیک ماشین لباسشویی ال جی را تعمیر می‌نمایم.

نمایندگی تعمیر برد ماشین لباسشویی ال جی در رشت

تعمیر برد الکترونیک ماشین لباسشویی ال جی نسبت به بردهای الکترونیک لوازم خانگی دیگر از اهمیت بسزایی برخوردار است. در بردهای ماشین لباسشویی ال جی به علت کارکرد در جای مرطوب و احتمال پارگی شلنگ‌های ورودی آب و برای محافظت بیشتر از برد الکترونیک در زمان تولید در کارخانه بعد از اتمام کار، مایعی به نام رزین بر روی برد ریخته می‌شود.

از این رو برای تعمیرات برد الکترونیک ماشین لباسشویی ال جی با چالش رزین خشک شده مواجه هستیم. ما در شرکت گیل سرما، نمایندگی تعمیر برد ماشین لباسشویی ال جی در رشت، با داشتن تکنسین‌های مجرب در زمینه تعمیر برد الکترونیک ماشین لباسشویی ال جی، این کار را به نحو احسن انجام خواهیم داد.

بارها پیش می‌آید برد الکترونیک ماشین لباسشویی ال جی را برای شرکت ما ارسال می‌نمایند که دست خورده و شکسته شده است. پس از جویا شدن از مشتری متوجه آن خواهیم شد که این برد قبلاً به دست یک تعمیرکار مبتدی اقدام به تعمیر شده است. و باعث شکستن برد الکترونیک و پارگی مسیرهای برد الکترونیک شده و باید هزینه زیادی بابت تعمیر مجدد مشتری متقبل شود.

در بعضی مواقع هم به قدری این آسیب دیدگی زیاد بوده که باعث سوختن آی سی میکرو شده است. و دیگر برد الکترونیک قابل تعمیر نبوده و باید برد الکترونیک نو جایگزین شود. از این رو پیشنهاد می‌کنیم حتماً برای تعمیر ماشین لباسشویی خود در شهر رشت با شرکت گیل سرما تماس بگیرید تا اینگونه متضرر نشوید.

نمایندگی سرویس ماشین لباسشویی ال جی در رشت

برای استفاده صحیح از ماشین لباسشویی ال جی باید به نکاتی توجه نمود. حدالامکان از مایع لباسشویی به جای پودر لباسشویی استفاده شود.

در لباسشویی قطعه‌ای به نام سه نظام وجود دارد که در پشت سبد لباسشویی متصل شده و توسط یک شافت از دیگ ماشین لباسشویی خارج می‌شود. در آن سر شافت فولی وجود دارد که توسط تسمه به موتور لباسشویی متصل می‌شود و عمل چرخش را انجام می‌دهد.

البته در نسل جدید ماشین لباسشویی ال جی دیگر خبری از تسمه و موتور جدا نبوده و از موتورهای نسل جدید دایرکت درایو BLDC استفاده شده است. در این مدل از دستگاه کاسه آهنربا موتور مستقیم به میل شافت متصل است.

این قطعه که سه نظام نام دارد از جنس آلومینیوم بوده و بسیار به پودر لباسشویی حساس بوده و به مرور زمان واکنش نشان می‌دهد. پودر لباسشویی به مرور زمان به بخش آلومینیومی این قطعه چسبیده و وزن سبد را بالا می‌برد. از این رو باعث فشار بیش از حد به بلبرینگ‌ های دستگاه و شکستن سه نظام می‌شود.

نمایندگی سرویس ماشین لباسشویی ال جی در رشت

از این رو بهتر است از مایع لباسشویی استفاده نمایید تا عمر این قطعه بیشتر شود. شما می‌توانید با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سرویس ماشین لباسشویی ال جی در رشت، تماس حاصل نمایید تا از سرویس‌های دوره‌ای این شرکت بهره‌مند شوید.

بدیهی است که سرویس به موقع دستگاه باعث عمر طولانی‌تر ماشین لباسشویی ال جی شده و از تعمیرات زود به هنگام جلوگیری می‌نماید.

اگر سرویس ماشین لباسشویی ال جی خود را به موقع انجام دهید از بروز زود به هنگام خیلی از مشکلات در ماشین لباسشویی ال جی جلوگیری خواهد شد. ولی به هر حال پس از مرور زمان به علت فرسوده شدن بعضی از قطعات ممکن است مشکلاتی برای ماشین لباسشویی پیش آید.

تیم تخصصی شرکت گیل سرما نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت به کلیه مشکلاتی احتمالی که برای ماشین لباسشویی ال جی پیش خواهد آمد کاملاً واقف بوده و در کمترین زمان ممکن و حدالامکان در محل رفع مشکل خواهد نمود.

از جمله مشکلاتی که تکنسین‌های شرکت گیل سرما می‌توانند در محل رفع نمایند عبارتند از:

  • رفع مشکل لرزش ماشین لباسشویی ال جی در رشت.
  • رفع مشکل آبریزش از دستگاه.
  • رفع مشکل سر و صدای زیاد دستگاه.
  • رفع ارور و کد خطا دستگاه.
  • رفع مشکل آبگیری دستگاه.
  • رفع مشکل عدم تخلیه دستگاه.
  • رفع مشکل گرم نشدن آب دستگاه.
  • رفع مشکل قفل نشدن درب ماشین لباسشویی ال جی در رشت

بعد از تماس شما با شرکت فنی مهندسی گیل سرما اپراتور آدرس شما را دریافت کرده و در سیستم ثبت می‌نماید و از طریق پیامک به تکنسین مورد نظر ارسال می‌نماید.

تکنسین نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت در محل حاضر شده و بعد از بررسی کامل لباسشویی، سرویس دوره ای دستگاه را انجام داده و اگر نقصی هم در ماشین لباسشویی رویت کند به شما اعلام می‌نماید. و پس از تایید شما آن را تعمیر نموده و از خرابی بیشتر دستگاه جلوگیری می‌نماید.

نمایندگی نصب لباسشویی ال جی در رشت

تمامی محصولات شرکت ال جی دارای گارانتی و نصب رایگان است. شما همشهریان گرامی در شهر رشت پس از خرید لباسشویی ال جی می‌توانید با شرکت گیل سرما، نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن برای نصب اقدام نمایید.

نصب دستگاه در رشت توسط نمایندگی انجام خواهد شد. پس به هیچ عنوان خودسرانه یا توسط نصابان غیر مجاز اقدام به نصب لباسشویی نفرمایید زیرا محصول از گارانتی خارج خواهد شد. یکی دیگر از مزیت‌های شرکت ال جی این است که در زمانی مشخص به هر دلیلی از محصول خریداری شده راضی نباشید می‌توانید اقدام به تعویض دستگاه نمایید.

در زمان تعویض لباسشویی ال جی نباید هیچ گونه آسیب ظاهری به دستگاه وارد شود. از مدت زمان تعویض ارائه شده توسط شرکت نباید گذشته باشد. کارتون بسته‌بندی و فاکتور خرید را باید به همراه داشته باشید.

نمایندگی نصب لباسشویی ال جی در رشت

هزینه نصب دستگاه رایگان بوده و فقط مقدار مختصری ایاب و ذهاب طبق تعرفه توسط تکنسین دریافت خواهد شد. تکنسین بعد از نصب و راه‌اندازی دستگاه آموزش کامل استفاده از لباسشویی ال جی را آموزش داده و اگر مشکلی در دستگاه وجود داشته باشد رفع عیب خواهد نمود.

قبل از تماس با شرکت گیل سرما، نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت باید فضای نصب را آماده سازی شده باشد.

  • شیر آب سرد و گرم برای دستگاه نصب شده باشد.
  • فاضلاب خروجی تهویه شده باشد.
  • فضای استاندارد در محل نصب لباسشویی ال جی رعایت شده باشد.
  • در جایی که قرار است دستگاه نصب شود باید سطح صافی داشته باشد.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی نصب لباسشویی ال جی در رشت با کادری متخصص در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت اقدام به نصب کولر گازی و لباسشویی ال جی در رشت خواهد نمود.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ال جی در رشت

نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت 09111376298، شرکت فنی مهندسی گیل سرما به عنوان نمایندگی لوازم خانگی ال جی در رشت کلیه خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ال جی در رشت را عهده‌دار است.

سازمان خدمات پس از فروش به واحدی اطلاق می‌گردد که دارای دو فرایند اصلی بوده باشد.

  • واحد خدمات ماشین لباسشویی ال جی.
  • واحد قطعات ماشین لباسشویی ال جی.

به این ترتیب سازمانی که فاقد یکی از آن واحدهای اشاره شده باشد، به نام خود شناخته می‌شود. به‌طور مثال واحدهایی که فاقد فرآیندهای قطعاتی هستند بنام واحدهای خدمات شناخته شده و نباید از نام خدمات پس از فروش از آن استفاده کنند. به این ترتیب سازمانی که بتواند تمامی نیازهای مشتریان را از لحاظ فنی و قطعاتی تأمین کند بعنوان واحدهای خدمات پس از فروش شناخته می‌شود.

واحد خدمات ماشین لباسشویی ال جی در رشت.

مدیریت خدمات شرکت گیل سرما، نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت شامل فعالیت‌های اصلی زیر است:

  • واحد گارانتی
  • واحد پشتیبانی فنی
  • واحد آموزش فنی
  • تعمیرگاه‌های مرکزی در سطح شهر رشت و استان گیلان.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ال جی در رشت، با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین بانک‌های تامین قطعه دستگاه‌های لوازم خانگی در گیلان، کلیه قطعات و لوازم مورد نیاز جهت تعمیرات یا تعویض ماشین لباسشویی ال جی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار تکنسین شرکت گیل سرما و سایر درخواست کنندگان قرار می‌دهد.

با توجه به هدف نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت که مبنی بر جلب رضایت دائمی و تامین آسایش مشتری در تمامی طول عمر مفید محصول است. تامین قطعات یدکی مورد نیاز پس از اتمام دوران گارانتی محصول نیز از اهداف مهم و برنامه اصلی شرکت گیل سرما به حساب می‌آید.

به همین منظور، موجود بودن قطعات اصل و با کیفیت ماشین لباسشویی ال جی نیاز مشتریان در دراز مدت را برطرف کرده و اطمینان بخش آن‌ها خواهد بود.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ال جی در رشت

خدمات پس از فروش محصولات ال جی توسط واحد تعمیرات خدمات فنی مهندسی گیل سرما به مشتریان عزیز ارائه می‌گردد. یکی از اصلی‌ترین این خدمات، تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی ال جی است.

با توجه به حجم عملکرد ماشین لباسشویی، احتمال خرابی بخش‌های مختلف آن بالاست. از دیگر خدماتی شرکت گیل سرما نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت به کاربران ارائه می‌دهد تعمیر، سرویس، نصب و راه اندازی محصول است.

همکاران ما در شرکت گیل سرما برای نصب ماشین لباسشویی به آدرسی که شما پیامک می‌دهید اعزام شده و این فرایند را به بهترین شکل انجام خواهند داد.

همچنین اگر عملکرد دستگاه شما دارای مشکل یا اختلالی بود، با استفاده از خدمات پس از فروش ال جی می‌توانید اقدام به رفع مشکل با گارانتی دستگاه نمایید. گفتنی است خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ال جی تنها به محصولاتی تعلق می‌گیرد که اصل بوده و از گارانتی معتبر برخوردار هستند.

شما مشتریان عزیز می‌توانید پس از خرید ماشین لباسشویی ال جی با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس حاصل نمایید تا از خدمات پس از فروش محصولات ال جی برخوردار شوید.

ویژگی‌های استفاده از خدمات پس از فروش محصولات ال جی:

  • نصب رایگان ماشین لباسشویی ال جی.
  • فعال کردن گارانتی دستگاه.
  • خدمات پس از فروش و تعمیرات ماشین لباسشویی در محل.
  • پشتیبانی قطعات اصلی چه در زمان گارانتی و در زمان اتمام گارانتی.

رفع مشکل روشن نشدن لباسشویی ال جی در رشت

روشن نشدن لباسشویی ال جی دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. در اولین گزینه که تکنسین نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت به توجه می‌کند برق ورودی دستگاه است.

در بعضی از مواقع پیش می‌آید به علت استفاده مداوم از دستگاه، بی‌ کیفیت بودن سیم کشی ساختمان، پریز و دوشاخه ارتباط لباسشویی با برق ساختمان قطع شود؛ که این هم باعث خاموشی مطلق دستگاه خواهد شد.

لباسشویی برای گرم کردن آب در مراحل شستشو از قطعه‌ای به نام المنت بهره می‌برد. المنت قطعه‌ای بسیار پر مصرف بوده و در زمان گرم کردن آب آمپر زیادی استفاده می‌نماید.

از این رو اگر دو شاخه، پریز برق و سیم کشی ساختمان بی‌ کیفیت باشد باعث قطع ارتباط برق با لباسشویی خواهد شد و در نتیجه دستگاه به خاموشی مطلق می‌رود. از این رو برای رفع روشن نشدن لباسشویی ال جی باید به مواردی که اشاره شد رجوع کرد و رفع مشکل نمود.

یکی دیگر از دلایل روشن نشدن دستگاه می‌تواند به برد لباسشویی مربوط باشد. یکی از بخش‌های مهم لباسشویی ال جی مربوط به برد الکترونیک دستگاه بوده که این قطعه بسیار مهم به مغز دستگاه تشبیه می‌شود.

تمامی مراحل انجام شست و شو به دستور برد الکترونیک لباسشویی ال جی بوده و تمامی مراحل توسط این بخش مهم رصد می‌شود. برد دستگاه از قطعات الکترونیک بسیار زیادی تشکیل شده که بخش مهم آن مربوط به تغذیه برد الکترونیک است.

که اگر در این بخش مشکلی پیش آید؛ برد به خاموشی مطلق رفته و هیچ گونه عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهد. شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانید در صورت بروز همچین مشکلی با شرکت فنی مهندسی گیل سرما؛ نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس حاصل نمایید.

رفع مشکل قفل نشدن درب لباسشویی ال جی در رشت

رفع مشکل قفل نشدن درب لباسشویی ال جی در رشت، یکی دیگر از مشکلاتی که برای دستگاه پیش خواهد آمد که باید در آن صورت با نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس بگیرید این است که؛ که درب دستگاه قفل نمی‌شود. طبق برنامه نویسی که در آی سی میکرو برد الکترونیک لباسشویی ال جی نوشته شده بدین صورت است که، زمانی کاربر دستگاه خود را روشن کرده و برنامه مورد نظر را انتخاب می‌کند و بر روی دکمه استارت می‌زند.

در حالت معمول درب لباسشویی ال جی باید در این زمان قفل شود تا ادامه مراحل شستشو انجام شود. حال در بعضی از مواقع پیش خواهد آمد که پس از کارهای انجام شده که در بالا توضیح داده شد، درب دستگاه قفل نمی‌شود. و بعد از گذشتن مدت زمانی بر سر صفحه نمایش کد خطا ظاهر می‌شود این مشکل به چندین بخش مربوط می‌شود.

در بعضی مواقع هم مشتری با شرکت گیل سرما، نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس گرفته و گزارش می‌دهد که درب لباسشویی قفل شده ولی دستگاه به کار خود ادامه نمی‌دهد و کد خطا بسته نشدن در صفحه نمایش ظاهر شده است.

یکی از این موارد خراب شدن میکروسوئیچ درب است. دومین گزینه نرسیدن برق از برد الکترونیک به میکروسوئیچ درب دستگاه است. و سومین مورد می‌تواند مربوط به دریافت فیدبک از میکروسوئیچ به برد لباسشویی ال جی باشد.

رفع مشکل قفل نشدن درب لباسشویی ال جی در رشت

تیم تخصصی شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت به کلیه این مشکلات واقف بوده و در کمترین زمان ممکن در محل اقدام به رفع مشکل خواهد نمود.

رفع مشکل آبگیری بیش از حد لباسشویی ال جی در رشت

یکی از بیشترین تماس‌های مشتریان با شرکت گیل سرما؛ نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت این است که اعلام خرابی لباسشویی و آبگیری بیش از حد می‌نمایند.

در بعضی از مواقع پیش خواهد آمد که لباسشویی ال جی پس از شروع به کار و در زمانی که می‌خواهد آبگیری انجام دهد، این آبگیری بیش از حد بوده تا جایی که کل دیگ پر می‌شود و سرریز خواهد شد. در لباسشویی قطعه‌ای به نام هیدروستات وجود دارد که وظیفه این قطعه تنظیم اندازه آبگیری دستگاه داخل دیگ است.

در هیدروستات‌های قدیمی سیستم داخلی آنها به صورت کاملاً مکانیکی طراحی شده بود و تشکیل شده از رله و صفحه دیافراگم بوده ولی در نسل جدید از همان دیافراگ استفاده شده ولی بخش دیگر آن الکترونیکی است.

هیدروستات چگونه عمل می‌کند:

هیدروستات در لباسشویی بالاتر از دیگ نصب می‌شود و توسط یک شیلنگ باریک به کف دیگ متصل می‌شود. حال زمانی که لباسشویی ال جی اقدام به آبگیری می‌نماید هوای داخل شلنگ فشرده شده و به صفحه دیافراگ هیدروستات اعمال فشار می‌نماید. این فشار باعث عملکرد رله داخلی آن شده و عمل باز یا بسته بودن رله را انجام می‌دهد.

در نسل جدید هیدوستات‌ها دیگر از رله داخلی خبری نیست و تمامی اطلاعات از وجود سطح آب در دستگاه توسط ولتاژ و سیگنال به برد مخابره می‌شود. از این رو شاهد عملکرد دقیق از سطح آب موجود در دیگ لباسشویی به برد الکترونیک هستیم.

از این رو برد الکترونیک لباسشویی ال جی متوجه حجم آبگیری شده و به مقداری که روی هیدروستات توسط کارخانه سازنده تنظیم شده باشد عمل آبگیری را قطع می‌نماید و به مراحل بعدی شستشو خواهد رفت.

یکی از علائم شایع خرابی هیدروستات را می‌توان به آبگیری بیش از حد دستگاه اشاره نمود. شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانید برای رفع مشکل آبگیری بیش از حد لباسشویی ال جی در رشت با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان ممکن تکنسین‌های این شرکت در محل حضور یافته و رفع عیب نمایند.

رفع مشکل لرزش لباسشویی ال جی در رشت

یکی از علت تماس‌ها با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت، مشکل لرزش لباسشویی ال جی بوده و مشتریان شکایت از این دارند که ماشین لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس با لرزش فراوان همراه بوده و حتی در مواقعی منجر به حرکت کردن دستگاه از جای خود می‌شود.

اکثر مردم بر این باورند که علت لرزش لباسشویی ال جی تراز نبودن دستگاه است؛ در صورتی که اگر لباسشویی مشکل فنی نداشته باشد و دستگاه کمی هم نا تراز باشد باید بدون لرزش کار کند.

مهم‌ترین گزینه که تکنسین‌های ما کاملا رعایت می‌کند این است که؛ ۴ عدد پایه لباسشویی ال جی کاملاً با زمین در ارتباط بوده و به قول معروف ۳ لنگه نباشد. از این رو زمان نصب دستگاه باید پایه‌ها را طوری تنظیم کرد که هر چهار پایه کاملاً به زمین اتصال داشته باشد.

کمک لباسشویی ال جی:

در داخل لباسشویی ال جی محفظه‌ای به نام دیگ وجود دارد که داخل بدنه دستگاه است. این دیگ از بالا با دو فنر قوی در داخل بدنه معلق بوده و از پایین با ۲ کمک به بدنه متصل می‌شود. این کمک‌ها باعث گرفتن ضربه و لرزش شدید دیگ می‌شود. که به مرور زمان این کمک‌ها کارایی خود را از دست داده و دیگر نمی‌تواند لرزش و تکان‌های شدید زمان شستشو را مهار کند.

رفع مشکل لرزش لباسشویی ال جی در رشت

کمک لباسشویی ال جی با دیگر مدل‌های لباسشویی‌ها تفاوت دارد و قدرت آن 100 نیوتون است. کمک‌های موجود در بازار اکثراً تقلبی بوده و فاقد کیفیت است.

از این رو بهتر است برای رفع مشکل لرزش لباسشویی ال جی در رشت، با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس حاصل نمایید.

تا از قطعات و کمک لباسشویی اصلی ال جی در دستگاه شما استفاده شود و با خیالی آسوده سال‌های متوالی از لرزش لباسشویی ال جی رهایی یابید.

رفع مشکل آبریزش از لباسشویی ال جی در رشت

آبریزش لباسشویی ال جی یکی از دیگر مشکلاتی است که ممکن است برای دستگاه شما پیش آید؛ چه در زمان شستشو و چه در زمان بیکار بودن دستگاه.

آبریزش لباسشویی به عوامل مختلفی بستگی دارد که می‌توان به تعدادی از این موارد در زیر اشاره نمود:

  • شکستن جایی پودری.
  • پارگی شلنگ ورودی آب.
  • نشتی از دیگ لباسشویی.
  • پارگی لاستیک دور درب.
  • سوراخ شدن شلنگ پمپ تخلیه.
  • آبریزش از دریچه بازدید پمپ تخلیه.
  • خراب شدن کاسه نمد.
  • خراب شدن واشر دور دیگ لباسشویی.
  • پارگی شلنگ هیدروستات.
  • خرابی شیر برقی ورودی آب لباسشویی ال جی.

رفع مشکل آبریزش از لباسشویی ال جی در رشت

یکی از بیشترین مواردی که رخ خواهد داد شکستن جای پودری دستگاه یا گرفته شدن سوراخ‌های تهویه شده در جای پودری است. این سوراخ‌های تعبیه شده در مخزن اصلی جا پودری به صورت مستقیم آب را بر روی پودر ریخته و پودر را به داخل دیگ هدایت می‌نماید. حال پس از گذشت مرور زمان و به علت جرم موجود در آب؛ سوراخ‌های تهویه شده تنگ شده و یا مسیر پاش آن تغییر خواهد کرد. که این امر باعث می‌شود آب به اطراف و داخل بدن دستگاه ریخته شود.

رفع مشکل آبریزش از لباسشویی کاری بسیار تخصصی بوده و بهتر است در صورت مواجه با این مشکل با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس حاصل نمایید. ما با داشتن تکنسین‌های مجرب و با سابقه در امر تعمیرات و رفع مشکل آبریزش از لباسشویی ال جی در رشت، به شما در این مورد یاری رسانیم.

رفع مشکل سر و صدای زیاد لباسشویی ال جی در رشت

برای رفع مشکل سر و صدای زیاد لباسشویی ال جی؛ به چند مورد می‌توان پرداخت. یکی از آن موارد شکستن سه نظام دستگاه و یا خراب شدن بلبرینگ آن است. سه نظام یک قطعه سه پایه با یک شافت در مرکز آن است؛ که این شافت بر روی بلبرینگ سوار می‌شود. سه نظام لباسشویی ال جی از جنس آلومینیوم خشک بوده که به مرور زمان، در ارتباط با آب و مایع شوینده اکسید شده و باعث شکستن و رها شدن نیمه یا کامل سبد لباسشویی خواهد شد. که این امر باعث مشکل سر و صدای زیاد لباسشویی ال جی خواهد شد.

یکی از عواملی که باعث زودتر خراب شدن سه نظام می‌شود استفاده از پودر لباسشویی است. که توصیه شرکت گیل سرما، نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت این است که به جای استفاده از پودر از مایع لباسشویی استفاده شود. پودر لباسشویی به علت داشتن آهک بالا و چسبنده بودن به سه نظام باعث سنگین شدن سه نظام و اکسید شدن آن می‌شود. از این رو بهتر است به جای استفاده از پودر از مایع استفاده شود.

رفع مشکل سر و صدای زیاد لباسشویی ال جی در رشت

دومین مورد احتمال افتادن یا جدا شدن تکه‌هایی از لباس مثل دکمه، گیره و سکه موجود در جیب لباس است که ممکن است از فاصله بسیار کم بین سبد و لاستیک دور درب دستگاه وارد دیگ شود و منجر به ایجاد سر و صدای زیاد لباسشویی ال جی شود.

سومین مورد می‌تواند به علت خراب شدن بلبرینگ موتور لباسشویی ال جی باشد؛ که باعث این می‌شود که در زمان خشک کن صدای ناهنجاری از دستگاه شنیده شود.

البته موارد بسیار زیاد دیگری هم است که می‌تواند باعث سر و صدای زیاد لباسشویی ال جی شود. شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانید در صورت مشاهده هرگونه سر و صدای اضافه در دستگاه خود با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس حاصل نمایید.

رفع ارور لباسشویی ال جی در رشت

یکی از امکاناتی که در برد الکترونیک لباسشویی ال جی در زمان تولید برنامه نویسی می‌شود این است که؛ دستگاه در هر زمان که به مشکلی برخورد کند یا قسمتی از لباسشویی به درستی کار خود را انجام ندهد باعث ایست کامل دستگاه شده و با نشان دادن ارور در صفحه نمایش، به کاربر اعلام خرابی می‌نماید.

اگر دستگاه شما دچار ارور شد؛ می‌توانید با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس حاصل نمایید و با کارشناسان پشتیبانی شرکت در میان بگذارید.

رفع ارور لباسشویی ال جی در رشت

بعضی از ارورهای دستگاه مربوط به عدم صحیح استفاده از دستگاه بوده که تیم پشتیبانی شرکت گیل سرما با کمال صبر و حوصله در پاسخگویی حدالامکان در تماس تلفنی برای رفع ارور اقدام می‌نمایند.

ولی بعضی از ارورهای لباسشویی ال جی مربوط به بخش‌های برقی و مکانیکی دستگاه بوده که در این صورت تیم پشتیبانی شرکت فنی مهندسی گیل سرما، برای رفع ارور لباسشویی ال جی در رشت، آدرس و شماره تلفن شما را ثبت نموده و به نزدیکترین تکنسین در محل سکونت شما ابلاغ می‌نماید. تکنسین نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت در محل حضور یافته و پس از بررسی دستگاه اقدام به رفع ارور لباسشویی شما خواهد کرد.

رفع مشکل آبگیری لباسشویی ال جی در رشت

در بعضی از مواقع پیش خواهد آمد که شما لباسشویی ال جی خود را روشن نموده و دستگاه پس از گرفتن برنامه اقدام به قفل کردن درب می‌نماید. و دیگر هیچ گونه عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهد و بعد از تایم کوتاهی بر سر صفحه نمایش ارور عدم آبگیری نمایان می‌شود.

این مشکل می‌تواند دلایل گوناگونی داشته باشد که ما در این مقاله که توسط شرکت گیل سرما، نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت نوشته شده به تعدادی از این موارد می‌پردازیم:

اولین مورد می‌تواند قطع شدن آب ساختمان باشد. دومین مورد می‌تواند به علت رسوب گرفتن در بخش توری محافظ شیر برقی باشد. سومین مورد می‌تواند مربوط به شیر برقی لباسشویی ال جی شما باشد. و مورد چهارم اینکه ممکن است برد دستگاه دچار مشکل شده و نتواند دستور باز شدن شیر برقی لباسشویی را ارسال کند.

شما مشتریان گرامی شهر رشت می‌توانید اگر لباسشویی ال جی شما با چنین مشکلاتی مواجه شد برای رفع مشکل آبگیری لباسشویی ال جی در رشت با شرکت تماس حاصل نمایید. تا تکنسین‌های مجرب و با سابقه این شرکت در امر تعمیر لباسشویی شما اقدام نمایند.

رفع مشکل عدم تخلیه لباسشویی ال جی در رشت

در لباسشویی ال جی در قسمت پایینی دستگاه پمپی وجود دارد که به آن پمپ تخلیه لباسشویی گفته می‌شود. وظیفه این پمپ آن است که؛ زمانی لباسشویی شستشوی خود را انجام داده باشد اقدام به تخلیه آب کثیف نموده و دستگاه را برای مرحله بعدی آبگیری آماده می‌سازد.

مشکل عدم تخلیه می‌تواند به پمپ دستگاه و برد الکترونیک لباسشویی ال جی مربوط باشد. بعضی از مواقع پیش می‌آید که تکه‌ای از لباس که ابعاد کوچکی دارد از فاصله بسیار کم بین سبد و لاستیک دور درب وارد پمپ تخلیه شود و پمپ تخلیه گیرپاچ کند.

مورد بعدی که می‌توان به آن اشاره نمود مربوط به اجسام فلزی که ممکن است کاربر به اشتباه از جیب‌های لباس‌ها تخلیه نکند. و در زمان شستشو وارد پمپ تخلیه شود و باعث شکستن پروانه پمپ تخلیه شود.

مورد بعدی می‌تواند بعلت فرسوده شدن پمپ تخلیه باشد. پمپ تخلیه لباسشویی ال جی پس از سالیان کارکرد ممکن است بسوزد و یا به علت گشاد شدن شافت پمپ دیگر نتواند اقدام به تخلیه آب نماید که در این صورت باید حتماً تکنسین نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت با قطعه اصلی تعویض کند. و در آخر می‌توان به این اشاره نمود که خرابی برد الکترونیک دستگاه می‌تواند باعث عدم تخلیه شود.

که ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت، با داشتن کادری مجرد در کمترین زمان ممکن و در منزل شما و بدون نیاز به بردن دستگاه به نمایندگی اقدام به تعمیر آن خواهیم کرد. تشکیل شده از کادری متخصص و دوره دیده بوده و در کمترین زمان ممکن مشکلات دستگاه را حل خواهد نمود. شما همشهریان گرامی می‌توانید برای رفع مشکل عدم تخلیه لباسشویی ال جی در رشت با شرکت گیل سرما تماس حاصل نمایید تا از خدمات صحیح اصولی این شرکت بهره‌مند شوید.

رفع مشکل گرم نشدن آب لباسشویی ال جی در رشت

علت گرم نشدن آب لباسشویی ال جی می‌تواند مربوط به قطعه المنت باشد. در لباسشویی ال جی زمانی که کاربر برنامه شستشویی را انتخاب می‌کند، در آن برنامه به صورت خودکار درجه دمای آب معین به صورت پیش فرض در آن برنامه نوشته شده است که می‌توان آن را به صورت دستی هم تغییر داد.

دستگاه پس از آبگیری و در زمان شستشو توسط برد الکترونیک به قطعه المنت دستور داده تا دمای آب داخل دیگ را گرم نماید تا به دمای تنظیم شده برسد. حال ممکن است به علت خرابی المنت و یا سوختگی سیم کشی از برد الکترونیک به المنت نتواند آب لباسشویی را گرم نماید که این امر باعث ارور در صفحه نمایش می‌شود.

معمولا کم پیش خواهد آمد که خود المنت دچار سوختگی شود و عمر طولانی نسبت به دیگر المان‌ها و قطعات دستگاه دارد. بیشترین مواردی که مشاهده می‌شود؛ سوختگی از بخش فیش‌ها ورودی برق المنت بوده است. اما خراب شدن برد الکترونیک هم درصد زیادی دارد که باعث قطع برق المنت خواهد شد.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت به تمام ایرادات پیش آمده برای لباسشویی ال جی واقف بوده و با داشتن قطعات اصلی اقدام به تعمیر و رفع مشکل گرم نشدن آب لباسشویی ال جی در رشت خواهد نمود.

شماره تلفن نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت و مناطق تحت پوشش

شرکت فنی مهندسی گیل سرما برای خدمات رسانی سریع به همشهریان گرامی در 5 نقطه شهر رشت دفتر خدمات رسانی دایر نموده تا در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیرکاران متخصص ماشین لباسشویی ال جی را در محل اعزام نماید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت:

شماره تلفن نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت 09111376298.

بلوار معلم. بلوار قلیپور. بلوار مدرس. بلوار دیلمان. بلوار انصاری. گلسار. شهرک گلها. بلوار توحید. میدان صابرین. پستک. شهرک شهید بهشتی. شهرک فرهنگیان. میدان مادر. بلوار منظریه. محله باقرآباد. خیابان سعدی. خیابان تختی. خیابان مطهری.

خیابان شریعتی. خیابان لاهیجان. خیابان انصاری. چهار راه گلسار. پل بوسار. خیابان نامجو. محله سرخبنده. محله ساغرسازان. محله حسین آباد. محله استادسرا. محله علی آباد. بلوار 8 دی. بلوار شمسی پور. خیابان رشتیان. خیابان امام. میدان فرهنگ و سایر مناطق رشت.

مناطق تحت پوشش نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در استان گیلان:

شماره تلفن نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت 09111376298.

بندر انزلی. دهکده ساحلی. لاهیجان. لنگرود. تالش. هشتپر. آستارا. صومعه سرا. آستانه اشرفیه. رودسر. فومن. خمام. سیاهکل. رضوانشهر. ماسال. رودبار. املش و سایر مناطق استان گیلان.

دفتر مرکزی: رشت خیابان معلم جنب استانداری شرکت فنی مهندسی گیل سرما، شماره تلفن نمایندگی ال جی در رشت 01333242623.