جستجو
تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت

تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت

فهرست مطالب

اینجا شرکت فنی مهندسی گیل سرما، اولین مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت است. تعمیرات ماشین لباسشویی در تمامی برندها به بهترین صورت انجام خواهد شد.

تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت

یکی دیگر از خدمات شرکت فنی مهندسی گیل سرما تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت است که با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر تعمیرات انواع برندهای ماشین لباسشویی موجود در بازار ایران و با استفاده از بهترین لوازم یدکی اصلی نامی خوش بین همشهریان شهر رشت به وجود آورده است.

تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت

ما افتخار داریم که با داشتن تکنسین‌های مجرب و آموزش دیده و با داشتن جدیدترین ابزار آلات روز دنیا در امر تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت به نحوی عمل نماییم که رضایت کامل مشتریان عزیز را جلب نموده و خاطره خوش به جا بگذاریم.

امروزه ماشین لباسشویی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی به شمار می‌آید که در امر بهداشت خانواده نقش بسزایی دارد. اگر به هر دلیلی دستگاه به مشکل برخورد کند یا به درستی کار نکند باعث اختلال در روند عادی زندگی خواهد شد.

به همین علت هدف شرکت گیل سرما در امر تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت؛ سرعت عمل، کیفیت بالای تعمیرات و عدم خرابی دوباره دستگاه است. شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانید در صورتی که هرگونه نقصی در ماشین لباسشویی خود مشاهده نمودید با شرکت فنی مهندسی سرما نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان ممکن از خدمات ما بهره‌مند شوید.

ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما با داشتن بزرگترین بانک قطعات یدکی اورجینال تعمیرات تمامی برندهای ماشین لباسشویی را در شهر رشت انجام خواهیم داد از جمله تعمیرات برندهایی ماشین لباسشویی که توسط شرکت ما انجام می‌شود از قبیل:

  • تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در رشت.
  • تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک در رشت.
  • تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در رشت.
  • تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در رشت.
  • تعمیر ماشین لباسشویی اکسپریال در رشت.
  • تعمیر ماشین لباسشویی اکسنت در رشت.
  • تعمیر ماشین لباسشویی هایسنس در رشت.
  • تعمیر ماشین لباسشویی الگانس در رشت.
  • تعمیر ماشین لباسشویی امرسان در رشت.
  • تعمیر ماشین لباسشویی ایکس ویژن در رشت.
  • تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در رشت.
  • تعمیر ماشین لباسشویی بکو در رشت.
  • تعمیر ماشین لباسشویی بوش در رشت.
  • تعمیر ماشین لباسشویی پارس خزر در رشت.
  • تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در رشت.
  • تعمیر ماشین لباسشویی جنرال در رشت.
  • تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در رشت.
  • تعمیر ماشین لباسشویی زانتی در رشت و . . . . .

شرکت فنی مهندسی گیل سرما با داشتن کادری مجرب و آموزش دیده و طی سال‌های متوالی در امر تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت توانسته کسب نمایندگی 7 برند معروف را دریافت نماید.

  1. نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در رشت.
  2. نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت.
  3. نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در رشت.
  4. نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در رشت.
  5. نمایندگی ماشین لباسشویی کنوود در رشت.
  6. نمایندگی ماشین لباسشویی جی پلاس در رشت.
  7. نمایندگی ماشین لباسشویی اسنوا در رشت.

تعمیر ماشین لباسشویی در رشت _ در محل و منزل

تعمیر ماشین لباسشویی در رشت _ در محل و منزل، از جمله مزایای خدمات شرکت گیل سرما است. یکی از دغدغه‌های مشتریان گرامی در مورد خرابی ماشین لباسشویی این است که ماشین لباسشویی برای امر تعمیرات به کارگاه انتقال داده شود. و از این موضوع ناراحت بوده و استرس این را دارند که در زمان حمل و نقل به بدنه ماشین لباسشویی صدمه وارد شود.

از این رو شرکت فنی مهندسی گیل سرما، تعمیر ماشین لباسشویی در رشت _ در محل و منزل، برای آسوده خاطر بودن مشتریان عزیز در ۹۹ درصد موارد تمامی تعمیرات و اشکالات ماشین لباسشویی را در محل رفع می‌نماید.

ولی اما یکی از مشکلات تعمیر ماشین لباسشویی در رشت _ در محل و منزل این است که بعضی از موارد تعمیراتی ماشین لباسشویی مربوط به بخش مکانیکی و سه نظام دستگاه بوده و برای تعمیرات این مورد ممکن است فضای آشپزخانه کاملاً گرفته شود و ایجاد مزاحمت برای مشتری در تایم تعمیرات کند.

خیلی از مشتریان عزیز با این موضوع مشکلی ندارند. از این رو تعمیرات در محل انجام خواهد شد. برخی از مشتریان از اینکه فضای منزل در زمان تعمیرات اشغال شود راضی نبوده و خواستار این هستند که ماشین لباسشویی به کارگاه انتقال داده شود.

تعمیر ماشین لباسشویی در رشت _ در محل و منزل

خیلی از نمایندگی‌ها و تعمیرکاران ماشین لباسشویی به مشتری اعلام می‌نمایند که خودشان باید ماشین لباسشویی را برای تعمیر به کارگاه و نمایندگی انتقال دهند. از مزایای تعمیر ماشین لباسشویی در رشت _ در محل و منزل شرکت فنی مهندسی گیل سرما این است که برای رفاه حال مشتریان گرامی تیمی آموزش دیده در خصوص انتقال ماشین لباسشویی به کارگاه در نظر گرفته است.

این تیم از افرادی با تجربه تشکیل شده و در زمان حمل و نقل ماشین لباسشویی به کارگاه، هیچ گونه آسیبی به بدنه دستگاه وارد نخواهند کرد. و پس از پایان تعمیرات ماشین لباسشویی در کارگاه گیل سرما، آن را به محل انتقال می‌دهند.

شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل برای ماشین لباسشویی خود با شرکت فنی مهندسی گیل سرما تماس گرفته و هیچ گونه دغدغه‌ای در مورد این موضوع نداشته باشید. تکنسین‌های شرکت گیل سرما پس از بررسی ماشین لباسشویی و عیب یابی دستگاه در صورتی که مشکل سطحی باشد در محل و منزل انجام خواهد شد.

و اگر مشکل تعمیراتی گسترده‌تری داشته باشد با مشتری در میان گذاشته و بسته به نظر مشتری تعمیرات یا در محل و منزل و یا به کارگاه انتقال داده می‌شود و بابت حمل و جابجایی ماشین لباسشویی از منزل به کارگاه و بازگشت از کارگاه به منزل هیچ گونه هزینه‌ای دریافت نخواهند شد.

تعمیر و رفع مشکل سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی در رشت

تعمیر و رفع مشکل سرو صدای زیاد ماشین لباسشویی در رشت، برای رفع مشکل سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی، به چند مورد می‌توان پرداخت. یکی از آن موارد شکستن سه نظام ماشین لباسشویی و یا خراب شدن بلبرینگ ماشین لباسشویی است.

در عکس زیر در سمت راست نمایی از سه نظام نو و در سمت چپ نمایی از سه نظام پوسیده شده بر اثر استفاده از پودر لباسشویی دیده می‌شود.

تعمیر و رفع مشکل سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی در رشت

سه نظام یک قطعه سه پایه با یک شافت در مرکز آن است که این شافت بر روی بلبرینگ سوار می‌شود. سه نظام ماشین لباسشویی از جنس آلومینیوم خشک بوده که به مرور زمان، در ارتباط با آب و مایع شوینده اکسید شده و باعث شکستن و رها شدن نیمه یا کامل سبد ماشین لباسشویی خواهد شد.

که این امر باعث مشکل سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی خواهد شد.

یکی از عواملی که باعث زودتر خراب شدن سه نظام می‌شود استفاده از پودر لباسشویی است. که توصیه می‌شود به جای استفاده از پودر از مایع لباسشویی استفاده شود. دیگر عاملی که باعث پوسیدگی سه نظام خواهد شد؛ استفاده از آب چاه است که حتی می‌توان گفت ۱۰ برابر بیشتر از پودر ماشین لباسشویی پوسیدگی ایجاد می‌کند. بنابراین توصیه می‌شود حدالامکان از آب شهر استفاده شود.

پودر ماشین لباسشویی به علت داشتن آهک بالا و چسبنده بودن به سه نظام باعث سنگین شدن سه نظام و اکسید شدن آن می‌شود. از این رو بهتر است به جای استفاده از پودر از مایع استفاده شود.

دومین مورد احتمال افتادن یا جدا شدن تکه‌هایی از لباس مثل دکمه، گیره و سکه موجود در جیب لباس است که ممکن است از فاصله بسیار کم بین سبد و لاستیک دور درب ماشین لباسشویی وارد دیگ شود و منجر به ایجاد سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی شود.

سومین مورد می‌تواند به علت خراب شدن بلبرینگ موتور ماشین لباسشویی باشد که باعث این می‌شود که در زمان خشک کن صدای ناهنجاری از ماشین لباسشویی شنیده شود.

تکنسین‌های شرکت فنی مهندسی گیل سرما به کلیه این مشکلات واقف بوده و در کمترین زمان ممکن با بهترین لوازم یدکی ماشین لباسشویی اقدام به تعمیر خواهند نمود. شما همشهریان گرامی می‌توانید برای تعمیر و رفع مشکل سرو صدای زیاد ماشین لباسشویی در رشت با این شرکت گیل سرما واحد تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت تماس حاصل نمایید.

رفع مشکل آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی در رشت

رفع مشکل آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی در رشت، یکی از بیشترین تماس‌های مشتریان با شرکت گیل سرما؛ بخش تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت این است که اعلام خرابی ماشین لباسشویی و آبگیری بیش از حد می‌نمایند.

در بعضی از مواقع پیش خواهد آمد که ماشین لباسشویی پس از شروع به کار و در زمانی که می‌خواهد آبگیری انجام دهد، این آبگیری بیش از حد بوده تا جایی که کل دیگ پر می‌شود و سرریز خواهد شد. در ماشین لباسشویی قطعه‌ای به نام هیدروستات وجود دارد که وظیفه این قطعه تنظیم اندازه آبگیری دستگاه داخل دیگ است.

در تصویر زیر 2 مدل هیدروسات را مشاهده می‌نمایید که در سمت چپ هیدروسات الکترونیکی بوده و در سمت راست هیدروستات مکانیکی است. 

رفع مشکل آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی در رشت

در هیدروستات‌های قدیمی سیستم داخلی آنها به صورت کاملاً مکانیکی طراحی شده بود و تشکیل شده از رله و صفحه دیافراگم بوده ولی در نسل جدید از همان دیافراگ استفاده شده ولی بخش دیگر آن الکترونیکی است.

هیدروستات چگونه عمل می‌کند:

هیدروستات در لباسشویی بالاتر از دیگ نصب می‌شود و توسط یک شیلنگ باریک به کف دیگ متصل می‌شود. حال زمانی که ماشین لباسشویی اقدام به آبگیری می‌نماید هوای داخل شلنگ فشرده شده و به صفحه دیافراگ هیدروستات اعمال فشار می‌نماید. این فشار باعث عملکرد رله داخلی آن شده و عمل باز یا بسته بودن رله را انجام می‌دهد.

از این رو برد الکترونیک ماشین لباسشویی متوجه حجم آبگیری شده و به مقداری که روی هیدروستات توسط کارخانه سازنده تنظیم شده باشد عمل آبگیری را قطع می‌نماید و به مراحل بعدی شستشو خواهد رفت.

یکی از علائم شایع خرابی هیدروستات را می‌توان به آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی اشاره نمود. شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانید برای رفع مشکل آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی در رشت با شرکت فنی مهندسی گیل سرما بخش تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان ممکن تکنسین‌های این شرکت در محل حضور یافته و رفع عیب نمایند.

تعمیر برد الکترونیک ماشین لباسشویی در رشت

تعمیر برد الکترونیک ماشین لباسشویی در رشت، ماشین لباسشویی از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است، بخش الکترونیک و بخش مکانیکی، در بخش الکترونیک یک برد الکترونیک مرکزی وجود دارد که تمامی کارهای ماشین لباسشویی را بر عهده می‌گیرد و تمام دستورات از این بخش صادر می‌شود.

در ماشین‌های لباسشویی قدیمی به جای برد الکترونیک از سلکتور و کلید استفاده می‌شد که تمام مراحل لباسشویی رو کنترل می‌کرد. بعدها با پیشرفت تکنولوژی برد الکترونیک جایگزین کلیدهای سلکتوری شد.

برد الکترونیک ماشین لباسشویی یک هسته مرکزی به نام آی سی میکرو دارد که توسط برنامه نویس کارخانه سازنده ماشین لباسشویی، تمام مراحل کار لباسشویی در آن کد نویسی می‌شود.

تعمیر برد الکترونیک ماشین لباسشویی در رشت

حال وقتی کاربر ماشین لباسشویی برنامه‌ ای را انتخاب می‌کند و اقدام به شستشو می‌نماید، برد الکترونیک طبق برنامه‌ای که کاربر انتخاب کرده مراحل شستشو را به طور منظم انجام می‌دهد.

از وظایف برد الکترونیک ماشین لباسشویی به شرح زیر است:

  1. گرفتن دستور از کاربر.
  2. قفل کردن درب ماشین لباسشویی.
  3. دستور وصل شیر برقی آب.
  4. تنظیم سطح آب سبد لباسشویی و دستور قطع.
  5. دستور به موتور لباسشویی به صورت چپگرد و راستگرد.
  6. دستور به المنت لباسشویی و گرم کردن آب دیگ.
  7. تخلیه آب لباسشویی آبگیری مجدد.
  8. خشک کردن لباس با دور بالا به روش گریز از مرکز.
  9. اقدام به قطع کارکرد دستگاه در زمان مشکل پیش آمدن برای هر بخش.

حال اگر یکی از این مراحل به درستی انجام نشود، یا مشکل از آن بخش مکانیکی است و یا برد الکترونیک ماشین لباسشویی.

که در این زمان نیاز است برد ماشین لباسشویی تعمیر شود. ما در شرکت فنی و مهندسی گیل سرما؛ تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت، در بخش تعمیرات برد، تمامی بردهای الکترونیک ماشین لباسشویی را تعمیر می‌نمایم.

تعمیر برد الکترونیک ماشین لباسشویی نسبت به بردهای الکترونیک لوازم خانگی دیگر از اهمیت بسزایی برخوردار است. در بردهای ماشین لباسشویی به علت کارکرد در جای مرطوب و احتمال پارگی شلنگ‌های ورودی آب و برای محافظت بیشتر از برد الکترونیک در زمان تولید در کارخانه بعد از اتمام کار، مایعی به نام رزین بر روی برد ریخته می‌شود.

از این رو برای تعمیرات برد الکترونیک ماشین لباسشویی با چالش رزین خشک شده مواجه هستیم. ما در شرکت گیل سرما، تعمیر برد الکترونیک ماشین لباسشویی در رشت، با داشتن تکنسین‌های مجرب در زمینه تعمیر برد الکترونیک ماشین لباسشویی، این کار را به نحو احسن انجام خواهیم داد.

بارها پیش می‌آید برد الکترونیک ماشین لباسشویی را برای شرکت ما ارسال می‌نمایند که دست خورده و شکسته شده است. پس از جویا شدن از مشتری متوجه آن خواهیم شد که این برد قبلاً به دست یک تعمیرکار مبتدی اقدام به تعمیر شده و باعث شکستن برد الکترونیک و پارگی مسیرهای برد الکترونیک شده و باید هزینه زیادی بابت تعمیر مجدد مشتری متقبل شود.

در بعضی مواقع هم به قدری این آسیب دیدگی زیاد است که باعث سوختن آی سی میکرو شده و دیگر برد الکترونیک قابل تعمیر نبوده است و باید برد الکترونیک نو جایگزین شود. از این رو پیشنهاد می‌کنیم حتماً برای تعمیر برد الکترونیک ماشین لباسشویی خود در شهر رشت با شرکت گیل سرما، تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت تماس بگیرید تا اینگونه متضرر نشوید.

سرویس ماشین لباسشویی در رشت

سرویس ماشین لباسشویی در رشت، در بحث لوازم خانگی سرویس کردن به موقع از مهم‌ترین اقداماتی است که باید برای هر دستگاه به صورت دوره‌ای انجام شود. سرویس کردن ماشین لباسشویی بسیار حائز اهمیت است زیرا عدم سرویس کردن به موقع دستگاه باعث خرابی بیشتر ماشین لباسشویی خواهد شد.

از آنجایی که ماشین لباسشویی مستقیماً با آب و مواد شوینده در ارتباط است به مرور زمان باعث ایجاد رسوب در دستگاه خواهد شد؛ که اگر به موقع ماشین لباسشویی سرویس نشود این رسوبات انباشته شده و کارکرد ماشین لباسشویی را مختل می‌نماید.

شاید برای شما هم پیش آمده که بعد از مدت زمانی که از عمر ماشین لباسشویی می‌گذرد؛ پس از شستشوی لباس‌ها و باز کردن درب ماشین لباسشویی شاهد بوی بد در داخل دستگاه شده‌ باشید این بوی بد می‌تواند از انباشته شدن رسوبات آلودگی‌ها در داخل دیگ باشد. از این رو باید در نظر داشت که لباس‌ها به صورت اصولی تمیز نخواهد شد و آلودگی در بافت لباس‌ها خواهد ماند.

سرویس ماشین لباسشویی در رشت

یکی دیگر از مزایای سرویس کردن ماشین لباسشویی این است که زمانی قطعه‌ای از دستگاه معیوب می‌شود دیگر گسترش نیافته و به قطعات دیگر آسیب نزند و هزینه‌های زیادی به بار نیاورد.

یکی از خدمات شرکت فنی مهندسی گیل سرما سرویس ماشین لباسشویی در رشت این است که به صورت دوره‌ای با مشتریان عزیز تماس گرفته می‌شود و تکنسین‌ها این شرکت به صورت سالیانه اقدام به سرویس ماشین لباسشویی می‌نماید شرکت فنی مهندسی گیل سرما در بخش تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت به مقوله سرویس بسیار اهمیت داده و از مشتریان گرامی می‌خواهد که در این امر مهم وقفه ایجاد نکنند.

رفع مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی در رشت

رفع روشن نشدن ماشین لباسشویی در رشت، روشن نشدن ماشین لباسشویی دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. در اولین گزینه باید به برق ورودی دستگاه اشاره نمود.

در بعضی از مواقع پیش می‌آید به علت استفاده مداوم از ماشین لباسشویی، بی‌ کیفیت بودن سیم کشی ساختمان، پریز و دوشاخه ارتباط ماشین لباسشویی با برق ساختمان قطع شود که این هم باعث خاموشی مطلق دستگاه خواهد شد.

ماشین لباسشویی برای گرم کردن آب در مراحل شستشو از قطعه‌ای به نام المنت بهره می‌برد. المنت ماشین لباسشویی قطعه‌ای بسیار پر مصرف بوده و در زمان گرم کردن آب آمپر زیادی استفاده می‌نماید.

از این رو اگر دو شاخه، پریز برق و سیم کشی ساختمان بی‌ کیفیت باشد باعث قطع ارتباط برق با ماشین لباسشویی خواهد شد و در نتیجه دستگاه به خاموشی مطلق می‌رود. از این رو برای رفع روشن نشدن ماشین لباسشویی در رشت باید به مواردی که اشاره شد رجوع کرد و رفع مشکل نمود.

یکی دیگر از دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی می‌تواند به برد الکترونیک ماشین لباسشویی مربوط باشد. یکی از بخش‌های مهم ماشین لباسشویی مربوط به برد الکترونیک دستگاه بوده که این قطعه بسیار مهم به مغز دستگاه تشبیه می‌شود.

تمامی مراحل انجام شست و شو به دستور برد الکترونیک ماشین لباسشویی بوده و تمامی مراحل توسط این بخش مهم رصد می‌شود. برد ماشین لباسشویی از قطعات الکترونیک بسیار زیادی تشکیل شده که بخش مهم آن مربوط به تغذیه برد الکترونیک است.

که اگر در این بخش مشکلی پیش آید؛ برد به خاموشی مطلق رفته و هیچ گونه عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهد. شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانید در صورت بروز همچین مشکلی با شرکت فنی مهندسی گیل سرما؛ نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت تماس حاصل نمایید.

رفع مشکل قفل نشدن درب ماشین لباسشویی در رشت

تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت، یکی دیگر از مشکلاتی که برای ماشین لباسشویی پیش خواهد آمد این است که؛ درب ماشین لباسشویی قفل نمی‌شود. طبق برنامه نویسی که در آی سی میکرو برد الکترونیک ماشین لباسشویی نوشته شده بدین صورت است که، زمانی کاربر ماشین لباسشویی خود را روشن کرده و برنامه مورد نظر را انتخاب می‌کند و بر روی دکمه استارت می‌زند.

در حالت معمول درب ماشین لباسشویی باید در این زمان قفل شود تا ادامه مراحل شستشو انجام شود. حال در بعضی از مواقع پیش خواهد آمد که پس از کارهای انجام شده که در بالا توضیح داده شد، درب ماشین لباسشویی قفل نمی‌شود. و بعد از گذشتن مدت زمانی بر سر صفحه نمایش کد خطا ظاهر می‌شود.

در یک زمان هم پیش خواهد آمد که درب ماشین لباسشویی قفل می‌شود ولی ادامه کار انجام نخواهد شد و باز هم ارور بر سر صفحه ماشین لباسشویی نمایش نمایان می‌شود این مشکل به چندین بخش مربوط می‌شود.

یکی از این موارد خراب شدن میکروسوئیچ درب است. دومین گزینه نرسیدن برق از برد الکترونیک به میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی است. و سومین مورد می‌تواند مربوط به دریافت فیدبک از میکروسوئیچ به برد ماشین لباسشویی باشد.

رفع مشکل قفل نشدن درب ماشین لباسشویی در رشت

رفع مشکل قفل نشدن درب ماشین لباسشویی در رشت یکی از مشکلات شایع بوده و تماس‌های زیادی بابت این موضوع این شرکت گرفته می‌شود.

تیم تخصصی شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گولر گازی در رشت، به کلیه این مشکلات واقف بوده و در کمترین زمان ممکن در محل اقدام به رفع مشکل خواهد نمود.

رفع مشکل لرزش ماشین لباسشویی در رشت

رفع مشکل لرزش ماشین لباسشویی در رشت، یکی از علت تماس‌ها با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت، مشکل لرزش ماشین لباسشویی بوده و مشتریان شکایت از این دارند که ماشین لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس با لرزش فراوان همراه بوده و حتی در مواقعی منجر به حرکت کردن ماشین لباسشویی از جای خود می‌شود.

اکثر مردم بر این باورند که علت لرزش ماشین لباسشویی تراز نبودن دستگاه است؛ در صورتی که اگر ماشین لباسشویی مشکل فنی نداشته باشد و دستگاه کمی هم نا تراز باشد باید بدون لرزش کار کند.

مهم‌ترین گزینه این است که ۴ عدد پایه زیرین ماشین لباسشویی کاملاً با زمین در ارتباط بوده و به قول معروف ۳ لنگه نباشد. از این رو زمان نصب ماشین لباسشویی باید پایه‌ها را طوری تنظیم کرد که هر چهار پایه کاملاً به زمین اتصال داشته باشد.

کمک ماشین لباسشویی:

در داخل ماشین لباسشویی محفظه‌ای به نام دیگ وجود دارد که داخل بدنه ماشین لباسشویی است. این دیگ از بالا با دو فنر قوی در داخل بدنه معلق بوده و از پایین با ۲ کمک و در بعضی از مدلها با 3 کمک به بدنه متصل می‌شود. این کمک‌ها باعث گرفتن ضربه و لرزش شدید دیگ می‌شود. که به مرور زمان این کمک‌ها کارایی خود را از دست داده و دیگر نمی‌تواند لرزش و تکان‌های شدید زمان شستشو را مهار کند.

رفع مشکل لرزش ماشین لباسشویی در رشت

کمک ماشین لباسشویی پاکشوما با دیگر مدل‌های ماشین‌های لباسشویی تفاوت دارد و قدرت آنها بر حسب نیوتون متفاوت است. کمک‌های موجود در بازار اکثراً تقلبی بوده و فاقد کیفیت است.

از این رو بهتر است برای رفع مشکل لرزش ماشین لباسشویی در رشت، با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت تماس حاصل نمایید.

تا از قطعات و کمک ماشین لباسشویی اصلی در دستگاه شما استفاده شود و با خیالی آسوده سال‌های متوالی از لرزش ماشین لباسشویی رهایی یابید.

رفع مشکل آبریزش از ماشین لباسشویی در رشت

رفع مشکل آبریزش از ماشین لباسشویی در رشت، آبریزش ماشین لباسشویی یکی از دیگر مشکلاتی است که ممکن است برای ماشین لباسشویی شما پیش آید چه در زمان شستشو و چه در زمان بیکار بودن دستگاه.

آبریزش ماشین لباسشویی به عوامل مختلفی بستگی دارد که می‌توان به تعدادی از این موارد در زیر اشاره نمود:

شکستن جایی پودری ماشین لباسشویی.

پارگی شلنگ ورودی آب ماشین لباسشویی.

نشتی از دیگ ماشین لباسشویی.

پارگی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی.

سوراخ شدن شلنگ پمپ تخلیه ماشین لباسشویی.

آبریزش از دریچه بازدید پمپ تخلیه ماشین لباسشویی.

خراب شدن کاسه نمد ماشین لباسشویی.

رفع مشکل آبریزش از ماشین لباسشویی کاری بسیار تخصصی بوده و بهتر است در صورت مواجه با این مشکل با شرکت فنی مهندسی گیل سرما تماس حاصل نمایید. ما با داشتن تکنسین‌های مجرب و با سابقه در امر تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت، به شما در این مورد یاری رسانیم.

رفع ارور و کد خطا ماشین لباسشویی در رشت

رفع ارور و کد خطا ماشین لباسشویی در رشت، یکی از امکاناتی که در برد الکترونیک ماشین لباسشویی در زمان تولید برنامه نویسی می‌شود این است که؛ ماشین لباسشویی در هر زمان که به مشکلی برخورد کند یا قسمتی از ماشین لباسشویی به درستی کار خود را انجام ندهد باعث ایست کامل دستگاه شده و با نشان دادن ارور و کد خطا  در صفحه نمایش، به کاربر اعلام خرابی می‌نماید.

اگر ماشین لباسشویی شما دچار ارور شد می‌توانید با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت، تماس حاصل نمایید و با کارشناسان پشتیبانی شرکت در میان بگذارید.

بعضی از ارورهای دستگاه مربوط به عدم صحیح استفاده از دستگاه بوده که تیم پشتیبانی شرکت گیل سرما حدالامکان در تماس تلفنی برای رفع ارور اقدام می‌نمایند.

ولی بعضی از ارورهای ماشین لباسشویی مربوط به بخش های برقی و مکانیکی دستگاه بوده که در این صورت تیم پشتیبانی شرکت فنی مهندسی گیل سرما، آدرس و شماره تلفن شما را ثبت نموده و به نزدیکترین تکنسین در محل سکونت شما ابلاغ می‌نماید. تکنسین در محل حضور یافته و پس از بررسی دستگاه اقدام به رفع ارور ماشین لباسشویی شما خواهد کرد.

رفع ارور و کد خطا ماشین لباسشویی در رشت از تخصص‌های شرکت گیل سرما بوده و تکنسین‌های این شرکت در کمترین زمان ممکن در منزل و محل اقدام به رفع آن می‌نمایند.

رفع مشکل آبگیری ماشین لباسشویی در رشت

رفع مشکل آبگیری ماشین لباسشویی در رشت، در بعضی از مواقع پیش خواهد آمد که شما ماشین لباسشویی خود را روشن نموده و ماشین لباسشویی پس از گرفتن برنامه اقدام به قفل کردن درب می‌نماید. و دیگر هیچ گونه عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهد و بعد از تایم کوتاهی بر سر صفحه نمایش ارور عدم آبگیری نمایان می‌شود.

این مشکل می‌تواند دلایل گوناگونی داشته باشد که ما در این مقاله به تعدادی از این موارد می‌پردازیم.

اولین مورد می‌تواند قطع شدن آب ساختمان باشد. دومین مورد می‌تواند به علت رسوب گرفتن در بخش توری محافظ شیر برقی باشد. سومین مورد می‌تواند مربوط به شیر برقی ماشین لباسشویی شما باشد. و مورد چهارم اینکه ممکن است برد ماشین لباسشویی دچار مشکل شده و نتواند دستور باز شدن شیر برقی ماشین لباسشویی را ارسال کند.

شیر برقی ماشین لباسشویی یک قطعه برقی و مکانیکی است که در مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی وجود دارد. این شیر برقی تشکیل شده از بوبین و متعلقات آن است.

رفع مشکل آبگیری ماشین لباسشویی در رشت

در بوبین شیر برقی ماشین لباسشویی یک هسته سیم پیچ شده وجود دارد و زمانی که برد الکترونیک ماشین لباسشویی به این بوبین برق ارسال می‌کند باعث تحریک آن شده و مسیر آب را برای آبگیری باز می‌نماید. اکثر برقی‌های موجود در ماشین لباسشویی با برق ۲۲۰ ولت راه اندازی می‌شوند ولی در بعضی از مدل‌ها با برق ۱۲ ولت کار می‌کنند.

شما مشتریان گرامی شهر رشت می‌توانید اگر ماشین لباسشویی شما با چنین مشکلاتی مواجه شد برای رفع مشکل آبگیری ماشین لباسشویی در رشت با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت، تماس حاصل نمایید. تا تکنسین‌های مجرب و با سابقه این شرکت در امر تعمیر ماشین لباسشویی شما اقدام نمایند.

رفع مشکل عدم تخلیه ماشین لباسشویی در رشت

رفع مشکل عدم تخلیه ماشین لباسشویی در رشت، در ماشین لباسشویی در قسمت پایینی دستگاه پمپی وجود دارد که به آن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی گفته می‌شود. وظیفه این پمپ آن است که، زمانی ماشین لباسشویی شستشوی خود را انجام داده باشد اقدام به تخلیه آب کثیف نموده و ماشین لباسشویی را برای مرحله بعدی آبگیری آماده می‌سازد.

مشکل عدم تخلیه ماشین لباسشویی می‌تواند به پمپ دستگاه و برد الکترونیک ماشین لباسشویی مربوط باشد. بعضی از مواقع پیش می‌آید که تکه‌ای از لباس که ابعاد کوچکی دارد از فاصله بسیار کم بین سبد و لاستیک دور درب وارد پمپ تخلیه شود و پمپ تخلیه گیرپاچ کند.

مورد بعدی که می‌توان به آن اشاره نمود مربوط به اجسام فلزی که ممکن است کاربر به اشتباه از جیب‌های لباس‌ها تخلیه نکند. و در زمان شستشو وارد پمپ تخلیه شود و باعث شکستن پروانه پمپ تخلیه شود.

رفع مشکل عدم تخلیه ماشین لباسشویی در رشت

مورد بعدی می‌تواند بعلت فرسوده شدن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی باشد. پمپ تخلیه ماشین لباسشویی پس از سالیان کارکرد ممکن است بسوزد و یا به علت گشاد شدن شافت پمپ دیگر نتواند اقدام به تخلیه آب نماید که در این صورت باید حتماً با قطعه اصلی تعویض شود. و در آخر می‌توان به این اشاره نمود که خرابی برد الکترونیک ماشین لباسشویی می‌تواند باعث عدم تخلیه شود.

که ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت، با داشتن کادری مجرد در کمترین زمان ممکن و در منزل شما و بدون نیاز به بردن ماشین لباسشویی به کارگاه اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی شما خواهیم کرد.

رفع مشکل گرم نشدن آب ماشین لباسشویی در رشت

رفع مشکل گرم نشدن آب ماشین لباسشویی در رشت، علت گرم نشدن آب ماشین لباسشویی می‌تواند مربوط به قطعه المنت باشد. در ماشین لباسشویی زمانی که کاربر برنامه شستشویی را انتخاب می‌کند، در آن برنامه به صورت خودکار درجه دمای آب معین به صورت پیش فرض در آن برنامه نوشته شده است که می‌توان آن را به صورت دستی هم تغییر داد.

دستگاه پس از آبگیری و در زمان شستشو توسط برد الکترونیک به قطعه المنت دستور داده می‌شود تا دمای آب داخل دیگ را گرم نماید تا به دمای تنظیم شده برسد. حال ممکن است به علت خرابی المنت و یا سوختگی سیم کشی از برد الکترونیک به المنت نتواند آب ماشین لباسشویی را گرم نماید که این امر باعث ارور در صفحه نمایش می‌شود.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما، تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت به تمام ایرادات پیش آمده برای ماشین لباسشویی واقف بوده و با داشتن قطعات اصلی اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی شما خواهد نمود.

شماره تلفن تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت و مناطق تحت پوشش

شرکت فنی مهندسی گیل سرما برای خدمات رسانی سریع به همشهریان گرامی در 5 نقطه شهر رشت دفتر خدمات رسانی دایر نموده تا در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیرکاران متخصص ماشین لباسشویی و کولر گازی و اسپلیت را در محل اعزام نماید.

مناطق تحت پوشش تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت:

شماره تلفن تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت 09111376298.

بلوار معلم. بلوار قلی‌پور. بلوار مدرس. بلوار دیلمان. بلوار انصاری. گلسار. شهرک گلها. بلوار توحید. میدان صابرین. پستک. شهرک شهید بهشتی. شهرک فرهنگیان. میدان مادر. بلوار منظریه. محله باقرآباد. خیابان سعدی. خیابان تختی. خیابان مطهری.

خیابان شریعتی. خیابان لاهیجان. خیابان انصاری. چهار راه گلسار. پل بوسار. خیابان نامجو. محله سرخبنده. محله ساغرسازان. محله حسین آباد. محله استادسرا. محله علی‌آباد. بلوار 8 دی. بلوار شمسی پور. خیابان رشتیان. خیابان امام. میدان فرهنگ و سایر مناطق رشت

مناطق تحت پوشش تعمیرات ماشین لباسشویی در استان گیلان:

شماره تلفن تعمیرات ماشین لباسشویی در گیلان 09111376298.

بندر انزلی. دهکده ساحلی. لاهیجان. لنگرود. تالش. هشتپر. آستارا. صومعه سرا. آستانه اشرفیه. رودسر. فومن. خمام. سیاهکل. رضوانشهر. ماسال. رودبار. املش و سایر مناطق استان گیلان.

دفتر مرکزی: رشت خیابان معلم جنب استانداری شرکت فنی مهندسی گیل سرما، شماره تلفن نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت 09111376298.