جستجو
نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت 09111376298

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت 09111376298

فهرست مطالب

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت 09111376298

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت 09111376298

اینجا شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی مجاز و رسمی ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت است.

شما همشهریان گرامی می‌توانید برای رفع مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ خود با شرکت ما تماس گرفته و از خدمات ما در امر تعمیرات، نصب و سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده نمایید. شرکت گیل سرما با بیش از ۱۵ سال سابقه با تکنسین‌های مجرب و دوره دیده در خدمت همشهریان گرامی شهر رشت است.

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت 09111376298، لباسشویی سامسونگ یکی از لوازم خانگی پرکاربرد بوده؛ که امروزه بدون استفاده از این دستگاه مهم تقریباً غیر ممکن شده است. ماشین لباسشویی سامسونگ هم مثل دیگر لوازم برقی و مکانیکی پس از مرور زمان دچار مشکل خواهد شد و نیاز به تعمیر دارد.

بدیهی است که هر شرکت تولید کننده برای امر خدمات پس از فروش نمایندگانی آموزش دیده در نظر می‌گیرد و با پشتیبانی از قطعات یدکی اصلی محصول خود را پشتیبانی می‌کند.

شما باید در نظر داشته باشید که بهترین کار این است که با نمایندگی برند لوازم خود تماس بگیرید که در امر تعمیرات و خدمات با اطمینان خاطر و بدون هیچ دغدغه‌ای مشکل دستگاه خود را حل نمایید و از سپردن دستگاه به افراد غیر متخصص و مبتدی خودداری نمایید.نمایندگی مجاز و رسمی ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی و کولر گازی سامسونگ در رشت با تیمی از کارشناسان متخصص و تعمیرکاران مجرب که واقف به تمامی عیب‌ها ماشین لباسشویی سامسونگ بوده و در کمترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما را رفع خواهند کرد.

پس از تماس شما با شرکت گیل سرما آدرس و شماره تماس شما ثبت شده و به تکنسین مورد نظر انتقال داده می‌شود، پس از تایمی کوتاه تکنسین با شما تماس گرفته و مشکل ماشین لباسشویی سامسونگ شما را جویا می‌شود حدالامکان شما را راهنمایی کرده تا مشکل ماشین لباسشویی سامسونگ شما حل شود.

چون در بعضی از مواقع عدم صحیح استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ باعث ارور دستگاه خواهد شد. اگر مشکل ماشین لباسشویی سامسونگ شما حل نشود تکنسین در محل حاضر شده و رفع مشکل خواهد نمود.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت 09111376298، ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از برندهای معروف دنیا در ماشین لباسشویی و دیگر لوازم خانگی در دنیا بوده که خوشبختانه در ایران از طرفداران زیادی برخوردار است.

یکی از دلایل بسیار مهم در معروف بودن یک برند از لوازم خانگی کیفیت محصول، خدمات پس از فروش و نمایندگی معتبر در تمام شهرها است.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما با اخذ نمایندگی سامسونگ با بیش از ۱۵ سال سابقه افتخار این را دارد که در امر تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت و دیگر لوازم خانگی سامسونگ در خدمت همشهریان گرامی شهر رشت باشد.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

در ادامه مطلب مقاله‌‌ای در مورد انواع عیوبی که برای ماشین لباسشویی سامسونگ پیش خواهد آمد توضیح خواهیم داد:

همانطور که استحضار دارید تمام لوازم برقی و الکترونیکی، بستگی به نوع برند و کیفیت آن دستگاه تاریخ مصرفی دارد؛ و پس از مرور زمان دچار اشکالاتی خواهد شد.

بعضی از این اشکالات خیلی سطحی بوده و بعضی از اشکالات دستگاه نیاز به تعمیرات اساسی دارد. از جمله مشکلاتی که برای ماشین لباسشویی سامسونگ پیش خواهد آمد که باید با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت تماس بگیرید، عبارتند از:

  1. لرزش و سر صدای زیاد در زمان خشک کن.
  2. عدم آبگیری ماشین لباسشویی سامسونگ.
  3. عدم تخلیه ماشین لباسشویی سامسونگ.
  4. قفل نشدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ.
  5. شکستن سه نظام و بلبرینگ ماشین لباسشویی سامسونگ.
  6. آبریزش از زیر دستگاه ماشین لباسشویی سامسونگ.
  7. روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ.
  8. پس از اتمام شستشو ماشین لباسشویی روی خشک کن نمی‌رود.
  9. گرم نشدن آب ماشین لباسشویی سامسونگ.
  10. بوی سوختگی از ماشین لباسشویی سامسونگ.
  11. ارور دادن ماشین لباسشویی سامسونگ.
  12. سبد ماشین لباسشویی پس از آبگیری نمی‌چرخد.
  13. ماشین لباسشویی سامسونگ وسط برنامه ایست می‌کند.
  14. ماشین لباسشویی اتصال بدنه دارد.
  15. دکمه‌های روی دستگاه به طور صحیح عمل نمی‌کنند.
  16. ماشین لباسشویی سامسونگ در زمان خشک کن حرکت می‌کند.

ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت کلیه مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ شما را در محل رفع خواهیم کرد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت در محل

یکی از دغدغه‌های مشتریان گرامی در مورد خرابی ماشین لباسشویی سامسونگ این است که ماشین لباسشویی برای امر تعمیرات به نمایندگی انتقال داده شود. و از این موضوع ناراحت بوده و استرس این را دارند که در زمان حمل و نقل به بدنه ماشین لباسشویی صدمه وارد شود.

از این رو شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت، برای آسوده خاطر بودن مشتریان عزیز در ۹۹ درصد موارد تمامی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ را در محل رفع می‌نماید.

ولی اما یکی از مشکلات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در محل این است که بعضی از موارد تعمیراتی ماشین لباسشویی سامسونگ مربوط به بخش مکانیکی و سه نظام دستگاه بوده و برای تعمیرات این مورد ممکن است فضای آشپزخانه کاملاً گرفته شود و ایجاد مزاحمت برای مشتری در تایم تعمیرات کند.

خیلی از مشتریان عزیز با این موضوع مشکلی ندارند. از این رو تعمیرات در محل انجام خواهد شد. برخی از مشتریان از اینکه فضای منزل در زمان تعمیرات اشغال شود راضی نبوده و خواستار این هستند که ماشین لباسشویی به نمایندگی انتقال داده شود.

خیلی از نمایندگی‌ها و تعمیرکاران ماشین لباسشویی به مشتری اعلام می‌نمایند؛ که خودشان باید ماشین لباسشویی را برای تعمیر به کارگاه و نمایندگی انتقال دهند. ولی شرکت فنی مهندسی گیل سرما برای رفاه حال مشتریان گرامی تیمی آموزش دیده در خصوص انتقال ماشین لباسشویی سامسونگ به نمایندگی در نظر گرفته است.

این تیم از افرادی با تجربه تشکیل شده و در زمان حمل و نقل ماشین لباسشویی به نمایندگی هیچ گونه آسیبی به بدنه دستگاه وارد نخواهند کرد. و پس از پایان تعمیرات ماشین لباسشویی در نمایندگی سامسونگ آن را به محل انتقال می‌دهند.

نمایندگی تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

ماشین لباسشویی سامسونگ از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است، بخش الکترونیک و بخش مکانیکی، در بخش الکترونیک یک برد الکترونیک مرکزی وجود دارد که تمامی کارهای لباسشویی سامسونگ را بر عهده می‌گیرد و تمام دستورات از این بخش صادر می‌شود.

در ماشین‌های لباسشویی قدیمی سامسونگ به جای برد الکترونیک از سلکتور و کلید استفاده می‌شد که تمام مراحل لباسشویی رو کنترل می‌کرد. بعدها با پیشرفت تکنولوژی برد الکترونیک جایگزین کلیدهای سلکتوری شد.

برد الکترونیک ماشین لباسشویی سامسونگ یک هسته مرکزی به نام آی سی میکرو دارد؛ که توسط برنامه نویس کارخانه سازنده ماشین لباسشویی سامسونگ، تمام مراحل کار لباسشویی در آن کد نویسی می‌شود.

حال وقتی کاربر ماشین لباسشویی سامسونگ برنامه‌ ای را انتخاب می‌کند و اقدام به شستشو می‌نماید، برد الکترونیک طبق برنامه‌ای که کاربر انتخاب کرده مراحل شستشو را به طور منظم انجام می‌دهد.

از وظایف برد الکترونیک ماشین لباسشویی سامسونگ به شرح زیر است:

  • گرفتن دستور از کاربر.
  • قفل کردن درب ماشین لباسشویی سامسونگ.
  • دستور وصل شیر برقی آب.
  • تنظیم سطح آب سبد لباسشویی و دستور قطع.
  • دستور به موتور لباسشویی به صورت چپگرد و راستگرد.
  • دستور به المنت لباسشویی و گرم کردن آب دیگ.
  • تخلیه آب لباسشویی آبگیری مجدد.
  • و در آخر خشک کردن لباس با دور بالا به روش گریز از مرکز.

حال اگر یکی از این مراحل به درستی انجام نشود، یا مشکل از آن بخش مکانیکی است و یا برد الکترونیک ماشین لباسشویی.

که در این زمان نیاز است برد ماشین لباسشویی سامسونگ تعمیر شود. ما در شرکت فنی و مهندسی گیل سرما، نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت، در بخش تعمیرات برد، تمامی بردهای الکترونیک ماشین لباسشویی سامسونگ را تعمیر می‌نمایم.

نمایندگی تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

 

تعمیر برد الکترونیک ماشین لباسشویی سامسونگ نسبت به بردهای الکترونیک لوازم خانگی دیگر از اهمیت بسزایی برخوردار است. در بردهای ماشین لباسشویی سامسونگ به علت کارکرد در جای مرطوب و احتمال پارگی شلنگ‌های ورودی آب و برای محافظت بیشتر از برد الکترونیک در زمان تولید در کارخانه بعد از اتمام کار، مایعی به نام رزین بر روی برد ریخته می‌شود.

از این رو برای تعمیرات برد الکترونیک ماشین لباسشویی سامسونگ با چالش رزین خشک شده مواجه هستیم. ما در شرکت گیل سرما، نمایندگی تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت، با داشتن تکنسین‌های مجرب در زمینه تعمیر برد الکترونیک ماشین لباسشویی سامسونگ، این کار را به نحو احسن انجام خواهیم داد.

بارها پیش می‌آید برد الکترونیک ماشین لباسشویی سامسونگ را برای شرکت ما ارسال می‌نمایند که دست خورده و شکسته شده است. پس از جویا شدن از مشتری متوجه آن خواهیم شد که این برد قبلاً به دست یک تعمیرکار مبتدی اقدام به تعمیر شده و باعث شکستن برد الکترونیک و پارگی مسیرهای برد الکترونیک شده و باید هزینه زیادی بابت تعمیر مجدد مشتری متقبل شود.

در بعضی مواقع هم به قدری این آسیب دیدگی زیاد است که باعث سوختن آی سی میکرو شده و دیگر برد الکترونیک قابل تعمیر نبوده و باید برد الکترونیک نو جایگزین شود. از این رو پیشنهاد می‌کنیم حتماً برای تعمیر ماشین لباسشویی خود در شهر رشت با شرکت گیل سرما تماس بگیرید تا اینگونه متضرر نشوید.

نمایندگی سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

برای استفاده صحیح از ماشین لباسشویی سامسونگ باید به نکاتی توجه نمود. حدالامکان از مایع لباسشویی به جای پودر لباسشویی استفاده شود.

در لباسشویی قطعه‌ای به نام سه نظام وجود دارد که در پشت سبد لباسشویی متصل شده و توسط یک شافت از دیگ ماشین لباسشویی خارج می‌شود. در آن سر شافت فولی وجود دارد که توسط تسمه به موتور لباسشویی متصل می‌شود و عمل چرخش را انجام می‌دهد.

این قطعه که سه نظام نام دارد که از جنس آلومینیوم بوده و بسیار به پودر لباسشویی حساس است و به مرور زمان واکنش نشان می‌دهد. پودر لباسشویی به مرور زمان به بخش آلومینیومی این قطعه چسبیده و وزن سبد را بالا می‌برد. از این رو باعث فشار بیش از حد به بلبرینگ‌‌های دستگاه و شکستن سه نظام می‌شود.

نمایندگی سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

از این رو بهتر است از مایع لباسشویی استفاده نمایید تا عمر این قطعه بیشتر شود. شما می‌توانید با شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت تماس حاصل نمایید تا از سرویس‌های دوره‌ای این شرکت بهره‌مند شوید.

بدیهی است که سرویس به موقع دستگاه باعث عمر طولانی‌تر ماشین لباسشویی سامسونگ شده و از تعمیرات زود به هنگام جلوگیری می‌نماید.

اگر سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ خود را به موقع انجام دهید از بروز زود به هنگام خیلی از مشکلات در ماشین لباسشویی سامسونگ جلوگیری خواهد شد. ولی به هر حال پس از مرور زمان به علت فرسوده شدن بعضی از قطعات ممکن است مشکلاتی برای ماشین لباسشویی پیش آید.

تیم تخصصی شرکت گیل سرما نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت به کلیه مشکلاتی احتمالی که برای ماشین لباسشویی سامسونگ پیش خواهد آمد کاملاً واقف بوده و در کمترین زمان ممکن و حدالامکان در محل رفع مشکل خواهد نمود.

از جمله مشکلاتی که تکنسین‌های شرکت گیل سرما می‌توانند در محل رفع نمایند عبارتند از:

  • رفع مشکل لرزش ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت.
  • رفع مشکل آبریزش از ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت.
  • رفع مشکل سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت.
  • رفع ارور و کد خطا ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت.
  • رفع مشکل آبگیری ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت.
  • رفع مشکل عدم تخلیه ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت.
  • رفع مشکل گرم نشدن آب ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت.
  • رفع مشکل قفل نشدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت.

بعد از تماس شما با شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت اپراتور آدرس شما را دریافت کرده و در سیستم ثبت می‌نماید و از طریق پیامک به تکنسین مورد نظر ارسال می‌نماید.

تکنسین شرکت گیل سرما در محل حاضر شده و بعد از بررسی کامل ماشین لباسشویی، سرویس دوره ای دستگاه را انجام داده و اگر نقصی هم در ماشین لباسشویی سامسونگ رویت کند به شما اعلام می‌نماید؛ و پس از تایید شما آن را تعمیر نموده و از خرابی بیشتر ماشین لباسشویی سامسونگ جلوگیری می‌نماید.

 خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت 09111376298، شرکت فنی مهندسی گیل سرما به عنوان نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ در رشت، کلیه خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت را عهده‌دار است.

نمایندگی خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت، سازمان خدمات پس از فروش به واحدی اطلاق می‌گردد که دارای دو فرایند اصلی است.

واحد خدمات ماشین لباسشویی سامسونگ.

واحد قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ.

به این ترتیب سازمانی که فاقد یکی از آن واحدهای اشاره شده باشد، به نام خود شناخته می‌شود. به‌طور مثال واحدهایی که فاقد فرآیندهای قطعاتی هستند بنام واحدهای خدمات شناخته شده و نباید از نام خدمات پس از فروش از آن استفاده کنند. به این ترتیب سازمانی که بتواند تمامی نیازهای مشتریان را از لحاظ فنی و قطعاتی تأمین کند به‌عنوان واحدهای خدمات پس از فروش شناخته می‌شود.

واحد خدمات ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت.

مدیریت خدمات شرکت گیل سرما، نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت شامل فعالیت‌های اصلی زیر است:

واحد گارانتی ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت.

واحد پشتیبانی فنی ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت.

واحد آموزش فنی ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت.

تعمیرگاه‌های مرکزی در سطح شهر و استان گیلان.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت، با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین بانک‌های تامین قطعه دستگاه‌های لوازم خانگی در گیلان، کلیه قطعات و لوازم مورد نیاز جهت تعمیرات یا تعویض ماشین لباسشویی سامسونگ را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار تکنسین شرکت گیل سرما و سایر درخواست کنندگان قرار می‌دهد.

با توجه به هدف خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت که مبنی بر جلب رضایت دائمی و تامین آسایش مشتری در تمامی طول عمر مفید محصول است، تامین قطعات یدکی مورد نیاز پس از اتمام دوران گارانتی محصول نیز از اهداف مهم و برنامه اصلی شرکت گیل سرما به حساب می‌آید.

به همین منظور، موجود بودن قطعات اصل و با کیفیت ماشین لباسشویی سامسونگ نیاز مشتریان در دراز مدت را برطرف کرده و اطمینان بخش آن‌ها خواهد بود.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی سامسونگ توسط واحد تعمیرات خدمات فنی مهندسی گیل سرما به مشتریان عزیز ارائه می‌گردد. یکی از اصلی‌ترین این خدمات، تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت است.

با توجه به حجم عملکرد ماشین لباسشویی، احتمال خرابی بخش‌های مختلف آن بالاست. از دیگر خدماتی شرکت گیل سرما نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت به کاربران ارائه می‌دهد تعمیر، سرویس، نصب و راه اندازی محصول است.

همکاران ما در شرکت گیل سرما برای نصب ماشین لباسشویی به آدرسی که شما پیامک دهید اعزام شده و این فرایند را به بهترین شکل انجام خواهند داد.

همچنین اگر عملکرد ماشین لباسشویی سامسونگ شما دارای مشکل یا اختلالی بود، با استفاده از خدمات پس از فروش سامسونگ می‌توانید اقدام به رفع مشکل با گارانتی دستگاه نمایید. گفتنی است خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی سامسونگ تنها به محصولاتی تعلق می‌گیرد که اصل بوده و از گارانتی معتبر برخوردار هستند.

شما مشتریان عزیز می‌توانید پس از خرید ماشین لباسشویی سامسونگ با شرکت فنی مهندسی گیل سرما تماس حاصل نمایید؛ تا از خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی سامسونگ برخوردار شوید.

ویژگی‌های استفاده از خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ:

  • نصب رایگان ماشین لباسشویی سامسونگ.
  • فعال کردن گارانتی ماشین لباسشویی.
  • خدمات پس از فروش و تعمیرات ماشین لباسشویی در محل.
  • پشتیبانی قطعات اصلی چه در زمان گارانتی و در زمان اتمام گارانتی.

شماره تلفن نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت و مناطق تحت پوشش

شرکت فنی مهندسی گیل سرما برای خدمات رسانی سریع به همشهریان گرامی در 5 نقطه شهر رشت دفتر خدمات رسانی دایر نموده تا در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیرکاران متخصص ماشین لباسشویی سامسونگ را در محل اعزام نماید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت:

شماره تلفن نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت 09111376298.

بلوار معلم. بلوار قلی‌پور. بلوار مدرس. بلوار دیلمان. بلوار انصاری. گلسار. شهرک گلها. بلوار توحید. میدان صابرین. پستک. شهرک شهید بهشتی. شهرک فرهنگیان. میدان مادر. بلوار منظریه. محله باقرآباد. خیابان سعدی. خیابان تختی. خیابان مطهری.

خیابان شریعتی. خیابان لاهیجان. خیابان انصاری. چهار راه گلسار. پل بوسار. خیابان نامجو. محله سرخبنده. محله ساغرسازان. محله حسین آباد. محله استادسرا. محله علی آباد. بلوار 8 دی. بلوار شمسی پور. خیابان رشتیان. خیابان امام. میدان فرهنگ و سایر مناطق رشت

مناطق تحت پوشش نمایندگی لباسشویی سامسونگ در استان گیلان:

شماره تلفن نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت 09111376298.

بندر انزلی. دهکده ساحلی. لاهیجان. لنگرود. تالش. هشتپر. آستارا. صومعه سرا. آستانه اشرفیه. رودسر. فومن. خمام. سیاهکل. رضوانشهر. ماسال. رودبار. املش و سایر مناطق استان گیلان.

دفتر مرکزی: رشت خیابان معلم جنب استانداری شرکت فنی مهندسی گیل سرما، شماره تلفن نمایندگی سامسونگ در رشت 01333242623.