جستجو
نمایندگی سامسونگ رشت گلسار

نمایندگی سامسونگ رشت گلسار

فهرست مطالب

اینجا شرکت فنی مهندسی گیل سرما شعبه نمایندگی سامسونگ رشت گلسار است. جهت دریافت خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ در شهرک گلسار رشت با ما در ارتباط باشید.

خدمات پس از فروش نمایندگی سامسونگ رشت گلسار

سامسونگ یک برند معروف در تولید لوازم خانگی بوده و کارخانه اصلی آن در کشور کره و شهر سئول واقع شده است. این برند از سالیان دور توانسته در تولیدات لوازم خانگی و غیره طرفداران زیادی را در تمامی نقاط جهان به خود اختصاص دهد. و خوشبختانه در ایران بسیار محبوب بوده و جز گزینه‌های نخست در انتخاب لوازم خانگی در بین مردم است. شرکت فنی مهندسی گیل سرما در شعبه نمایندگی سامسونگ رشت گلسار از سالیان دور تا به امروز به خوبی توانسته در این امر ایفای نقش نماید.

خدمات پس از فروش هر محصول بیانگر اصالت آن برند است. مسلماً هر کسی در قبال خرید یک محصول انتظار خدمات رسانی به صحیح و به موقع آن را دارد. برند سامسونگ در ایران به خوبی توانسته در امر خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی به خوبی عمل نماید. یکی از مهمترین علت‌های محبوب شدن یک برند این است که دستگاه خریداری شده توسط مشتری؛ چه در زمان گارانتی و چه در زمان اتمام گارانتی بتواند از خدمات و تامین لوازم یدکی آن تا زمانی که دستگاه قابل استفاده بوده بهره‌مند شود.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما با ۱۵ سال سابقه درخشان در امر خدمات پس از فروش و تعمیرات محصولات سامسونگ در شهر رشت توانسته به نحو احسن رضایت مشتریان گرامی را به دست آورد. شرکت ما با داشتن تکنسین‌های مجرب و آموزش دیده که هر ساله در سمینارهای برند سامسونگ جهت به روز شدن در امر تعمیرات شرکت می‌کنند؛ توانسته بهترین نوع خدمات پس از فروش را در کمترین زمان ممکن ارائه نماید. هدف اصلی شرکت گیل سرما جلب رضایت مشتریان گرامی در شهر رشت است.

خدمات پس از فروش نمایندگی سامسونگ رشت گلسار
خدمات پس از فروش نمایندگی سامسونگ رشت گلسار، شماره تلفن تماس 01333242623

از جمله خدمات ارائه شده توسط شرکت گیل سرما؛ خدمات پس از فروش نمایندگی سامسونگ رشت گلسار شامل محصولاتی از نظیر یخچال فریزر، ساید بای ساید، کولر گازی، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی، و ماشین لباسشویی سامسونگ در شهر رشت است. از این رو شما همشهریان گرامی می‌توانید برای فعال کردن گارانتی، نصب و راه‌اندازی رایگان دستگاه با ما در ارتباط باشید. پس از تماس شما با شرکت اپراتور آدرس و شماره تلفن شما را ثبت نموده به تکنسین مورد نظر ابلاغ می‌نماید.

حداکثر حضور تکنسین شرکت گیل سرما در محل حدوداً یک ساعت خواهد بود. تکنسین قبل از نصب؛ پس از باز کردن کارتون از لحاظ ظاهری تمامی زوایا و بدنه دستگاه را چک می‌نماید تا هیچ گونه صدمه ظاهری به آن وارد نشده باشد. و در صورت مشاهده عیوب ظاهری اقدام به برگشت دستگاه جهت تعویض می‌نماید. اگر مشکل ظاهری وجود نداشته باشد اقدام به نصب نموده و پس از راه‌اندازی دستگاه آموزش‌های لازم جهت استفاده صحیح را ارائه می‌دهد.

اگر دستگاه خریداری شده توسط مشتری از لحاظ صدمات ظاهری و کارایی اولیه هیچ مشکلی نداشته باشد؛ دستگاه راه‌اندازی شده و برگه گارانتی توسط تکنسین تکمیل می‌شود. شروع گارانتی از زمان راه اندازی دستگاه آغاز خواهد شد. تکنسین یک برگ را به مشتری تسلیم نموده و برگه دیگر را برای ثبت در سیستم به شرکت ارسال می‌نماید لازم به ذکر است کلیه کارهای انجام شده توسط تکنسین شرکت گیل سرما رایگان بوده و فقط هزینه ایاب و ذهاب دریافت خواهد شد.

تمامی خدمات ارائه شده در زمان گارانتی دستگاه کاملاً رایگان بوده و تکنسین اجازه دریافت هزینه به جز ایام ذهاب را نخواهد داشت. پس از اتمام گارانتی محصول تمامی خدمات و تعمیرات طبق تعرفه اتحادیه لوازم خانگی رشت بوده و فاکتور رسمی بابت تعمیرات داده خواهد شد. تکنسین به هیچ عنوان اجازه گرفتن مبلغ اضافه‌تر از مبلغ تعیین شده را نخواهد داشت. از این رو در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید برای انتقادات پیشنهادات و شکایات با دفتر مرکزی نمایندگی سامسونگ رشت گلسار، با شماره تلفن تماس 01333242623 در ارتباط باشید.

نمایندگی کولر سامسونگ رشت گلسار

از خدمات اصلی شرکت فنی مهندسی گیل سرما در شعبه نمایندگی سامسونگ رشت گلسار ارائه خدمات و تعمیرات کولر گازی اعم از نصب و راه‌اندازی، جابجایی، سرویس، شارژ گاز، و تعویض کمپرسور در کمترین زمان ممکن است. شرکت ما طبق سابقه ۱۵ ساله در امر تعمیرات کولر گازی سامسونگ و خدمات در این مقوله و با کسب تجربه فراوان؛ با گذشت زمان روز به روز نحوه خدمات رسانی خود را ارتقا نموده تا جلب رضایت مشتری فراهم شود.

به علت مصرف همزمان کولر گازی در فصل تابستان و ضعیف بودن شبکه برق رسانی در شهرستان ما مقدار خرابی کولرهای گازی بسیار افزایش یافته و نیاز به تعمیر دارد. ما طبق سالیان زیاد در امر خدمات رسانی در این حوزه کاملاً به این موضوع واقف بوده که در گرمای تابستان خاموش بودن کولر گازی حتی برای ساعتی اندک بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود. از این رو تکنسین‌های شرکت ما به طوری آموزش دیده‌اند که بتوانند در کمترین زمان ممکن خدمات رسانی در این حوزه را انجام دهند.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما با دایر نمودن چندین شعبه در مناطق مختلف شهر رشت و جمع آوری بهترین تکنسین‌های آموزش دیده در این حوزه در شعبات خود توانسته در گرم‌ترین روزهای سال خدمات رسانی در امر تعمیرات کولر گازی سامسونگ را در کمترین زمان ممکن انجام دهند. یکی از این شعبه‌ها نمایندگی سامسونگ رشت گلسار است. هدف از بازگشایی شعبات مختلف و مستقر کردن تکنسین‌ها در این شعبات به علت ترافیک سنگین شهر رشت بوده است. از این رو تکنسین می‌تواند در کمترین زمان ممکن در منزل مشتری حاضر شود.

یکی دیگر از اقدامات ما در حوزه تعمیرات کولر گازی سامسونگ و خدمات رسانی سریع تشکیل دو اکیپ ویژه با تکنسین‌های ماهر در هر شعبه است. این اکیپ ویژه فقط به خانواده‌هایی که دارای فرزند نوزاد و یا افراد سالمند باشند و تحمل گرمای تابستان برای این گونه افراد بسیار طاقت فرسا بوده؛ خدمات رسانی بدون نوبت را انجام خواهند داد. اکیپ‌های مورد نظر با تمامی لوازم یدکی کولر گازی سامسونگ در محل حضور یافته و در همان جلسه اول تمامی مشکلات کولر گازی را رفع می‌نماید.

از جمله مناطق تحت پوشش توسط شعبه نمایندگی سامسونگ رشت گلسار تمامی محلات و خیابان‌های اطراف گلسار رشت است. از جمله این مناطق: میدان صابرین – میدان توحید – بلواراستاد معین – میدان چهارراه گلسار – بلوار اصفهان – بلوار دیلمان – بلوار کاکتوس – شهرک بهشتی گلسار – بلوار گیلان – ۲۰ متری گاز – پستک – مجتمع افراء – مجتمع کادوس – مجتمع گل‌ها – منطقه پارک ۱۱۸ و محدوده‌های اطراف است.

کولر گازی جز دستگاه‌هایی است که نیاز به رسیدگی و سرویس بیشتر نسبت به لوازم خانگی دیگر دارد. از این رو بهتر است قبل از شروع فصل گرما از نحوه عملکرد و سرویس بودن کولر گازی سامسونگ خود اطمینان حاصل نمایید. عدم سرویس به موقع کولر گازی می‌تواند در روزهای گرم سال شما را دچار مشکل نماید. از این رو بهتر است هر ساله قبل از شروع گرما با شرکت فنی مهندسی گیل سرما تماس گرفته تا بهترین تکنسین‌های ما برای بازدید دستگاه شما در محل حاضر شوند.

تکنسین نمایندگی سامسونگ رشت گلسار در محل حضور یافته و و پس از بازدید کامل کولر گازی اگر دستگاه نیاز به سرویس داشته باشد؛ سرویس سالیانه دستگاه انجام خواهد شد. و پس از سرویس تمامی مراحل کار کولر گازی مورد بررسی تکنسین قرار خواهد گرفت. اگر دستگاه نیاز به شارژ گاز مبرد داشته باشد اقدام به شارژ گاز می‌نماید. همچنین تمامی نکات ریز در عملکرد کولر گازی سامسونگ مورد بررسی تکنسین قرار خواهد گرفت. اگر مشکل تعمیراتی و یا احتیاج به تعویض قطعه باشد به مشتری اعلام خواهد شد.

پس از تایید مشتری تکنسین اقدام به تعویض قطعه خواهد نمود. گزینه مهمی که باید در نظر داشته باشیم این است که تمامی لوازم‌های مکانیکی و برقی معمولاً قطعاتی در آن وجود دارد که زودتر از قطعات دیگر فرسوده شده و نیاز به تعویض دارد. اگر قطعه معیوب در زمان مناسب تعویض نشود مسلماً باعث خراب شدن قطعات دیگر خواهد شد. و هزینه بسیار بیشتری نسبت به هزینه اولیه تعویض آن قطعه خواهد داشت. از این رو بهتر است در صورت آگاه شدن از خرابی یک قطعه کوچک نسبت به تعویض آن زودتر اقدام نمود.

از نگاه کلی تمامی کولر گازی‌ها با یک فرایند سرمادهی انجام می‌دهند. ولی باید در نظر داشت هر کارخانه سازنده روش خاصی را برای تولید محصولات خود در نظر می‌گیرد. از این رو جهت تعمیرات باید به کلیه امور تعمیراتی آن برند تسلط داشته و تکنسین آموزش‌های کامل را در تعمیرات آن برند دیده باشد. از این رو پیشنهاد می‌کنیم حتماً جهت تعمیرات کولرهای گازی سامسونگ با نمایندگی مجاز تماس حاصل نمایید. اگر در شهرک گلسار و یا اطراف آن سکونت دارید می‌توانید با شرکت ما نمایندگی سامسونگ رشت گلسار جهت خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

شرکت سامسونگ در تولید کولرهای گازی و محصولات خود از ظرافت و تکنولوژی خاصی استفاده می‌کند. تمامی لوازم یدکی آن انحصاری بوده و با دیگر برندهای کولر گازی تفاوت ساختاری دارد. بارها شاهد این موضوع بوده‌ایم که مشتری با تعمیرکار متفرقه جهت تعمیرات کولر تماس گرفته و تعمیرات با قطعات متفرقه دیگر برندها و به صورت غیر اصولی تعمیر شده و از کارایی دستگاه بسیار کاسته شده است. و مشتری ناچار برای تعمیرات اصولی متحمل هزینه زیادتری بابت تعمیرات مجدد شده است.

نمایندگی کولر سامسونگ رشت گلسار
نمایندگی کولر سامسونگ رشت گلسار، شماره تلفن تماس 01333242623

تکنسین‌های شرکت گیل سرما نمایندگی سامسونگ رشت گلسار دوره‌های تخصصی را در امر تعمیرات برند سامسونگ را گذرانده و با پشتیبانی از تمامی لوازم یدکی اصلی دستگاه جهت تعمیرات اقدام می‌نماید. شایان ذکر است که به کارگیری تعمیرکار متفرقه در امر تعمیرات چه در زمان گارانتی محصول و چه در اتمام گارانتی؛ دستگاه مورد نظر را از خدمات پس از فروش و قطعات یدکی محروم می‌نماید.

از مزیت شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سامسونگ رشت گلسار پشتیبانی از تمامی قطعات اصلی کولر گازی های سامسونگ است. ما در شرکت تمامی قطعات یدکی اصلی دستگاه؛ از مدل‌های قدیمی تا جدیدترین محصولات سامسونگ را در انبار موجود نموده‌ایم.

از جمله مشکلاتی که می‌تواند برای دستگاه شما پیش آید که در آن زمان باید با نمایندگی سامسونگ رشت گلسار تماس بگیرید عبارتد از:

  1. کولر گازی سامسونگ روشن نمی‌شود.
  2. کولر گازی نسبت به ریموت عکس العملی ندارد.
  3. از پنل دستگاه بوی سوختگی به مشام می‌رسد.
  4. کولر گازی در هنگام کارکرد سرمایش ندارد و به صورت فن کار می‌کند.
  5. دستگاه به گیر گازی مبرد دچار شده است.
  6. پنل داخل کولر گازی دچار یخ زدگی شده است.
  7. پنل داخلی به صورت منظم و یکسره پرتاب باد ندارد.
  8. در زمان کارکرد کولر گازی سامسونگ از پنل تکه‌های یخ پرتاب می‌شود.
  9. پنل داخلی در زمان کارکرد لرزش فراوان دارد.
  10. دستگاه نسبت به سالیان گذشته بسیار از قدرت آن کاسته شده است.
  11. کمپرسور دستگاه در زمان روشن بودن هیچ گونه عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهد.
  12. فن کندانسور از حرکت ایستاده است ولی کمپرسور کار می‌کند.
  13. پس از روشن نمودن دستگاه‌ها بر سر صفحه نمایش کد خطا ظاهر می‌شود.
  14. دستگاه در حال سرمایش روشن شده ولی دستگاه روی گرمایش کار می‌کند.
  15. بدون اینکه با ریموت کنترل؛ فرمان به دستگاه داده شود کولر خود به خود خاموش و روشن می‌شود.
  16. از پنل دستگاه تکه‌های سیاه رنگ گرد و غبار خارج می‌شود.
  17. دستگاه روشن شده و رو حالت سرمایش است پس از کمی سرمایش فن می‌زند.
  18. دمای تنظیم شده با عملکرد کولر گازی تفاوت دارد.
  19. لوله‌های رفت و برگشت کمپرسور یونیت بیرونی یخ زده است.
  20. یونیت بیرونی لرزش شدید دارد.

در صورت بروز هر کدام از ایراداتی که در بالا ذکر شد می‌توانید با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سامسونگ رشت گلسار تماس حاصل نمایید. پس از تماس شما با شرکت اپراتور پشتیبانی مشکل دستگاه را جویا خواهد شد. و حدا الامکان تلاش برای رفع مشکل توسط ارتباط تلفنی خواهد شد. چون در بعضی مواقع عدم صحیح از استفاده از دستگاه‌های سامسونگ موجب ایراداتی خواهد شد.

و اگر مشکل حل نشود آدرس شما ثبت شده و به نزدیک‌ترین تکنسین نمایندگی سامسونگ رشت گلسار در حوالی منزل شما اعلام خواهد شد. تا هرچه سریع‌تر رفع عیب صورت گیرد. تکنسین شرکت با تمامی لوازم یدکی مربوط به دستگاه شما در محل حضور یافته و تمامی عملکرد دستگاه را بررسی خواهد نمود. تکنسین پس از عیب یابی و تعویض قطعه معیوب اقدام به سرویس سالیانه نموده تا مشتری بتواند بهترین کارایی را از کولر گازی سامسونگ خود داشته باشد.

از دیگر خدمات شرکت فنی مهندسی گیل سرما نصب اولیه کولر گازی سامسونگ به صورت رایگان است. شما پس از خرید کولر گازی می‌توانید با شرکت ما تماس گرفته و برای فعال کردن گارانتی و نصب دستگاه اقدام نمایید. بدون شک نصب کولر گازی یکی از مهم‌ترین کارها در صنعت تهویه و مطبوع است. نصب باید توسط نمایندگی مجاز انجام شود؛ در غیر این صورت آن دستگاه از گارانتی خارج شده و حتی خدمات پس از فروش خود را از دست خواهد داد.

از دست دادن خدمات پس از فروش به این معنا است که؛ دیگر آن دستگاه با آن سریال کد هیچ گونه قطعات یدکی به آن تعلق نخواهد گرفت. و اگر زمانی چه در دوران گارانتی و یا اتمام گارانتی دستگاه با مشکل تعویض قطعه روبرو شود شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال آن دستگاه نخواهد داشت. از این رو پیشنهاد می‌کنیم جهت نصب کولر گازی سامسونگ حتماً با شرکت گیل سرما نمایندگی سامسونگ رشت گلسار تماس گرفته و اقدام به نصب و راه‌اندازی دستگاه نمایید.

در نصب اولیه کولر گازی سامسونگ یک سری قوانین و محدودیت‌هایی وجود دارد که باید توسط تکنسین مجاز رعایت شود. تکنسین‌های نمایندگی سامسونگ رشت گلسار کاملاً به این موضوع واقف بوده و تمامی دوره‌های آموزشی را طی نموده‌اند. پس از حضور تکنسین شرکت ما جهت نصب دستگاه کلیه شرایط و مکان نصب مورد بررسی قرار خواهد گرفت. یکی از مهم‌ترین بخش‌ها جهت نصب دستگاه بررسی لوله کشی توکار ساختمان است.

اگر لوله کشی توکار کولر ساختمان توسط برقکار اجرا شده باشد نصب انجام نخواهد شد. اگر به اصرار مشتری قرار بر نصب در همان مکان باشد دستگاه از گارانتی خارج خواهد شد. زیرا اجرای لوله کشی توکار کولر گازی در ساختمان‌ها باید توسط تکنسین‌های کولر گازی انجام شده تا تمامی اصول و استاندارد در آن رعایت شده باشد.

چون بارها شاهد این بوده‌ایم که لوله کشی‌های توکار کولر گازی که توسط برقکار اجرا شده دارای دو پهنی و جوشکاری در طول مسیر بوده و یا به خاطر بسته نشدن دو سر لوله پس از اتمام لوله گذاری باعث ورود آب و گرد و غبار داخل لوله‌ها شده است. که این موضوع پس از نصب کولر گازی باعث نابود شدن دستگاه خواهد شد.

تکنسین نمایندگی سامسونگ رشت گلسار در نصب یونیت بیرونی کولر گازی بسیار نکته بین بوده و باید محل نصب یونیت بیرونی از لحاظ فضا استاندارد باشد. یونیت بیرونی کولر گازی اسپلیت باید در جایی نصب شود که عمل تهویه گاز مبرد در دستگاه به خوبی انجام شود. به زبان ساده این است که در جلو و اطراف فن کندانسور هیچگونه مانعی برای تهویه وجود نداشته باشد.

از این رو پیشنهاد می‌کنیم حتماً جهت نصب کولر گازی فضای آن مهیا شده باشد. تا تکنسین نمایندگی سامسونگ رشت گلسار بتواند به صورت اصولی و استاندارد نصب را انجام دهد. که این امر باعث فعال شدن گارانتی دستگاه و از همه مهمتر طول عمر دستگاه و کارایی آن خواهد بود. اگر موارد ذکر شده به صورت اصولی انجام شود؛ مصرف کننده می‌تواند از نهایت ظرفیت کولر گازی در شرایط نرمال استفاده نموده و حتی شاهد هزینه برق بسیار پایین‌تری نسبت به نصب‌های غیر اصولی باشد.

شایان ذکر است که خیلی از خرابی‌های زود به هنگام کولر گازی مربوط به نصب غیر اصولی دستگاه بوده است. و اگر این موضوع اصلاح نشود آسیب جدی به دستگاه وارد نموده و هزینه‌های بسیار گزافی برای مصرف کننده به جا خواهد گذاشت.

یکی دیگر از خرابی‌های شایع کولر گازی مربوط به برد الکترونیک دستگاه است. تمامی دستگاه‌های لوازم خانگی دارای مرکزی برای کنترل بوده و تمامی دستورات از سوی برد الکترونیک ارسال می‌شود. ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سامسونگ رشت گلسار در واحد تعمیرات برد الکترونیک کلیه بردهای الکترونیک لوازم خانگی سامسونگ را با قطعات اصلی تعمیر می‌نماییم. برد الکترونیک تشکیل شده از تعداد زیادی قطعات الکترونیکی بوده که در مرکز آن آی سی به نام میکرو به کار رفته است.

میکروها را می‌توان به یک نوع هوش مصنوعی تشبیه کرد. هر کارخانه سازنده بعد از تولید دستگاه‌های خود نسبت به نوع عملکرد آن و مراحل کار دستگاه را به صورت کدنویسی در میکرو انجام می‌دهد. این آی سی هوشمند تمامی دستورات را به بخش‌های مختلف دستگاه صادر نموده و تمامی مراحل کار را زیر نظر می‌گیرد. اگر در بخشی از دستگاه مشکلی پیش آید یا قطعه‌ای از دستگاه به درستی کار انجام ندهد دستور توقف صادر نموده و بر سر صفحه نمایش کد خطا مربوط به آن بخش را ظاهر می‌نماید.

تعمیرات برد الکترونیک کاری بسیار تخصصی بوده و باید توسط نمایندگی مجاز انجام شود. تکنسین واحد تعمیرات برد الکترونیک نمایندگی سامسونگ رشت گلسار تمامی بردهای محصولات سامسونگ از قبیل بردهای معمولی و اینورتر را را در ۹۹ درصد موارد تعمیر می‌نماید. و در صورت عدم تعمیر و سوختگی میکرو دستگاه برد الکترونیک نو جایگزین خواهد شد.

 نمایندگی لباسشویی سامسونگ رشت گلسار

بدون شک ماشین لباسشویی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی در امر نظافت بوده و امروزه بدون استفاده از این دستگاه مهم غیر ممکن شده است. لباسشویی سامسونگ یکی از برترین لباسشویی‌های موجود در بازار ایران بوده که طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. ما در نمایندگی سامسونگ رشت گلسار کلیه خدمات پس از فروش این محصول را بر عهده داریم. و تمامی خدمات نصب تعمیرات سرویس و نگهداری این برند را در شهر رشت انجام می‌دهیم.

لباسشویی هم بر اثر کارکرد و به مرور زمان دچار خرابی خواهد شد. ولی کیفیت دستگاه تولید شده و نحوه استفاده از دستگاه در دیرتر یا زودتر خراب شدن دستگاه موثر است. سرویس به موقع ماشین لباسشویی سامسونگ مانع از خرابی‌های بیشتر دستگاه خواهد شد. از این رو بهتر است به صورت دوره‌ای دستگاه توسط تکنسین نمایندگی سامسونگ رشت گلسار مورد سرویس قرار گیرد. تا اگر قطعه‌ای از دستگاه در حال معیوب شدن باشد تعویض شده و به قطعات دیگر آسیب نزند.

ما در مقاله‌ای قصد داریم مشکلاتی که برای موضوع تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ پیش خواهد آمد؛ در مورد آن توزیع جامع ارائه دهیم. این مشکلات عبارتند از:

  1. ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود.
  2. دستگاه روشن شده ولی کد خطا در نمایشگر ظاهر می‌شود.
  3. درب لباسشویی قفل شده باز نمی‌شود.
  4. دستگاه پس از انتخاب برنامه هیچگونه عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهد.
  5. لباسشویی مراحل آبگیری را انجام نمی‌دهد.
  6. در هنگام شستشوی لباس آب دستگاه گرم نمی‌شود.
  7. لباسشویی در هنگام شستشو با سر و صدای زیاد کار می‌کند.
  8. در هنگام کارکرد دستگاه بوی سوختگی به مشام می‌رسد.
  9. زمان شستشوی لباس کامل انجام نشده و در وسط برنامه ایست می‌کند.
  10. لباسشویی در هنگام کارکرد آبریزش دارد و زیر دستگاه خیس می‌شود.
  11. دستگاه پس از اتمام شستشو به مرحله خشک کن نمی‌رود.
  12. تخلیه آب دستگاه به صورت صحیح انجام نمی‌شود.
  13. لباسشویی پس از اتمام کار لباس‌ها را به صورت کامل خشک نمی‌کند.
  14. دستگاه در مرحله خشک کن بسیار پر سر و صدا بوده و لرزش فراوان دارد.
  15. لباسشویی در هنگام کار از جای خود حرکت می‌کند.
  16. در زمان خاموش بودن لباسشویی داخل دیگ آب پر می‌شود.
  17. ماشین لباسشویی پس از آبگیری مراحل شستشو را انجام نمی‌دهد.
  18. دستگاه به خوبی لباس‌ها را تمیز نمی‌کند.
  19. دستگاه در هنگام کار کرد ناگهان خاموش می‌شود.
  20. لباسشویی پس از گذشتن نصف تایم شستشو به تایم اولیه برمی‌گردد.

شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانید در صورت بروز هر یک از اشکالاتی که در بالا ذکر شده برای لباسشویی شما پیش آمد؛ با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سامسونگ رشت گلسار تماس حاصل نمایید.

نمایندگی لباسشویی سامسونگ رشت گلسار
نمایندگی لباسشویی سامسونگ رشت گلسار، شماره تلفن تماس 01333242623

یکی از مشکلات شایع که بیشترین تماس با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سامسونگ رشت گلسار گرفته می‌شود بابت سر و صدای زیاد لباسشویی در مرحله خشک کردن لباس توسط دستگاه است. این موضوع به بخش‌های مختلفی مربوط می‌شود. ما قصد داریم در مقاله‌ای جامع در مورد این موضوع توضیح بدهیم و تمامی مشکلاتی که به این موضوع مربوط می‌شود را شرح کامل دهیم:

تمامی ماشین‌های لباسشویی در یک بخش تقریباً شبیه یکدیگر ساخته می‌شوند. که آن بخش مربوط به محفظه یا دیگ شستشو است. اجزای تشکیل دهنده داخل دیگ لباسشویی عبارتند از: سه نظام، سبد، چنگک، بلبرینگ‌ها، کاسه نمد و المنت است.

سه نظام همانطور که از اسمش پیدا است یک قطعه ترکیبی از آلومینیوم خشک و میله فولادی تشکیل شده است. بخش سه پره آن که به سبد لباسشویی متصل می‌شود از جنس آلومینیوم خشک بوده و توسط یک میل فولادی که در وسط آن وجود دارد از محفظه دیگ خارج می‌شود. بخش آلومینیومی سه نظام که به سبد متصل می‌شود بسیار به ماده شوینده حساس بوده و به مرور زمان از خود واکنش نشان داده و دچار پوسیدگی خواهد شد.

که به نظر شخص بنده اگر از جنس برنج ساخته می‌شد کارایی خیلی بیشتری داشت. سه نظام به دو صورت خرااب می‌شود. در یک حالت کاملاً می‌شکند و از سبد جدا شده که در این صورت سبد دستگاه قفل خواهد شد. و در شرایطی هم به علت پوسیدگی ورم کرده و باعث درگیری سبد با دیگ خواهد شد که این موضوع در هنگام کارکرد لباسشویی ایجاد سر و صدا خواهد کرد. پیشنهاد شرکت ما، نمایندگی سامسونگ رشت گلسار این است که لااقل به جای استفاده از پودر شستشو از مایع استفاده شود.

استفاده از پودر لباسشویی به خاطر داشتن آهک بسیار بالا در پودر و چسبندگی آن یکی از دلایل مهم پوسیدگی زود به هنگام سه نظام است. مشتریانی که از پودر لباسشویی استفاده می‌کنند، زمانی که دستگاه توسط تکنسین نمایندگی سامسونگ رشت گلسار برای تعمیر باز می‌شود شاهد رسوب بسیار زیاد پودر در لابلای سه نظام و مابین سبد و سه نظام هستیم. که این موضوع خود باعث پوسیدگی و از همه مهم‌تر باعث آلودگی فضای دیگ و شستشو خواهد شد.

از این رو بهتر است برای طول عمر بیشتر دستگاه از مایع لباسشویی برای شستشو استفاده شود. یا برای استفاده از پودر لااقل قبل از استفاده، آن را داخل آب گرم حل نمایید و از صافی رد کرده سپس به داخل دستگاه انتقال دهید. این موضوع باعث کمتر رسوب کردن پودر بر روی سه نظام خواهد شد.

موضوع بعدی که می‌تواند باعث سر و صدا و لرزش لباسشویی شود بحث خراب شدن کاسه نمد دستگاه است. اگر کاسه نمد از جنس خوب تولید نشده باشد به مرور زمان خراب می‌شود. وظیفه کاسه نمد این است که مانع خروج آب شستشو از فضای دیگ به بلبرینگ‌ها شود. اگر کاسه نمد خراب شود در هنگام شست و شو آب کم کم داخل بلبرینگ‌ها نفوذ کرده و باعث خراب شدن بلبرینگ‌ها و در نهایت باعث قفل شدن دستگاه خواهد شد.

تمامی مراحل تعمیرات لباسشویی که توسط شرکت ما نمایندگی سامسونگ رشت گلسار در ۹۹ درصد موارد در محل و منزل مشتری انجام خواهد شد. چون بعضی از مشتریان دغدغه این را دارند که اگر لباسشویی آنها برای تعمیر به نمایندگی انتقال داده شود دچار آسیب بدنه و ظاهری خواهد شد.

ولی تنها گزینه‌ای که بهتر است در کارگاه مراحل تعمیر آن انجام شود موضوع تعویض نظام لباسشویی است. که این موضوع هم دو حالت دارد. در یک حالت تکنسین می‌تواند کل ماشین لباسشویی را به نمایندگی انتقال دهد. و در حالت دوم دستگاه در منزل مشتری باز شود و فقط بخش دیگ آن برای تعویض سه نظام به کارگاه انتقال داده شود. چرا که تکنسین نمایندگی سامسونگ رشت گلسار طبق روال و آموزش‌های دیده شده در امر تعویض سه نظام تمامی قطعات داخل دیگ را اسید شویی می‌نماید تا دستگاه به حالت کارخانه‌ای خود برگردد.

از این رو بهتر است که مراحل اسید شویی در نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت انجام شود. بعضی از مشتری‌ها هم از اینکه فضای داخل آشپزخانه برای ساعاتی جهت تعمیرات اشغال شود راضی نبوده و خواستار این هستند که کل ماشین لباسشویی به نمایندگی انتقال داده شود.و فقط دغدغه آسیب ندیدن بدنه دستگاه را دارند.

از این رو شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سامسونگ رشت گلسار تیمی با تجربه جهت انتقال ماشین لباسشویی به نمایندگی تشکیل داده است. این تیم بسیار مجرب بوده و در هنگام انتقال ماشین لباسشویی به نمایندگی و همچنین برگشت دستگاه به محل و منزل مشتری هیچ گونه آسیبی به بدنه دستگاه وارد نخواهند کرد. از این رو با خیال راحت می‌توانید تمامی مشکلات لباسشویی سامسونگ خود را به شرکت گیل سرما بسپارید.

یکی از خلاقیت‌های شرکت فنی مهندسی گیل سرما برای رفاه حال مشتریان گرامی شهر رشت؛ انجام تعمیرات تخصصی برد الکترونیک لباسشویی در منزل و محل مشتری است. که به جرات می‌توان گفت تنها شرکتی هستیم که این نوع از خدمات را ارائه داده‌ایم.

خیلی از تعمیرکاران لباسشویی وقتی با مشکل برد الکترونیک لباسشویی روبرو می‌شود؛ برد دستگاه را جدا کرده و برای تعمیر با خود برده و به تعمیرکار تعمیر برد تحویل می‌دهند. روال کار تعمیرات برد حدوداً یک هفته است. ولی شرکت ما برای رفاه حال مشتریان خدمات جدیدی ارائه نموده است.

پس از تماس شما با شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی سامسونگ رشت گلسار، اپراتور جویای مشکل لباسشویی شما خواهد شد. اگر مشکل لباسشویی مربوط به برد الکترونیک دستگاه باشد اپراتور آدرس و شماره تلفن شما را در سیستم ثبت می‌نماید. سپس به تکنسین تعمیر برد الکترونیک ابلاغ نموده تا برای تعمیر برد لباسشویی به محل و منزل مشتری مراجعه کند.

تکنسین مجرب تعمیرات برد الکترونیک لباسشویی با کلیه لوازم تعمیراتی در محل حاضر شده و هرگونه مشکلی که مربوط به برد الکترونیک دستگاه باشد را در منزل شما تعمیر خواهد کرد. تکنسین تعمیر برد در 99 درصد موارد برد معیوب را تعمیر می‌نماید. و اگر در 1 درصد مواقع سوختگی آی سی میکرو پیش آمده باشد تعویض برد انجام خواهد شد.

روال کار تکنسین برد به این صورت است که پس از اعلام مدل دستگاه شما به اپراتور، یک برد نو از مدل دستگاه شما را هم با خود به همراه دارد. از این رو در همان جلسه اول مراجعه؛ مشکلات برد الکترونیکی لباسشویی شما حل خواهد شد. تمامی تغییرات انجام شده توسط تکنسین دارای یک سال گارانتی کتبی خواهد بود. اگر در این یک سال بخش تعمیر شده به مشکل برخورد کند؛ تکنسین نمایندگی سامسونگ رشت گلسار به صورت رایگان رفع عیب خواهد نمود.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما برای کامل‌تر کردن خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ، واحدی را در نمایندگی خود تشکیل داده که تخصصی بر روی پوسیدگی بدنه ماشین لباسشویی کار می‌کند. در این واحد تمامی ماشین‌های لباسشویی که دچار پوسیدگی بدنه به مرور زمان شدند بازسازی خواهد شد. یکی از علت پوسیدگی در ماشین لباسشویی مخصوصاً در استان گیلان و استان‌های شمالی به علت رطوبت هوا است.

دومین موردی که باعث ایجاد پوسیدگی در بدنه ماشین لباسشویی سامسونگ خواهد شد نشتی آب از بخش‌های مختلف دستگاه است. بارها شاهد این بودیم که لباسشویی‌هایی که به نمایندگی برای تعمیر ارسال می‌شود دارای پوسیدگی بدنه بسیار بالایی هستند. علت آن هم این است که مشتری سال‌ها شاهد آبریزش خفیف لباسشویی در زمان کارکرد بوده ولی به آن توجهی نکرده است.

همین موضوع باعث شده به مرور زمان از محل نشت آب بر روی بدنه دستگاه پوسیدگی ایجاد شود. و این پوسیدگی باعث اختلال در کار لباسشویی و چهره بد در نما و بدنه لباسشویی شود. تکنسین واحد ترمیم بدنه لباسشویی نمایندگی سامسونگ رشت گلسار با حذف پوسیدگی بدنه دستگاه و جوش دادن ورق جدید بدنه دستگاه را به حالت اولیه در آورده و پس از آن لباسشویی به بخش رنگ آمیزی منتقل خواهد شد.

در شرایطی هم که پوسیدگی بیش از حد بوده و ارزش مادی برای تعمیر آن وجود نداشته باشد؛ شرکت ما بدنه‌های لباسشویی از مدل‌های قدیم تا مدل‌های جدید را در انبار شرکت موجود کرده است. از این رو دیگر نگران پوسیدگی بدن لباسشویی خود نباشید در صورت بروز همچین مشکلی می‌توانیم با شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی سامسونگ رشت گلسار تماس حاصل نمایید.

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ رشت گلسار

ماشین ظرفشویی یکی دیگر از تولیدات برند سامسونگ بوده که امروزه منازل زیادی یافت می‌شود. داشتن یک ماشین ظرفشویی در منزل امروزه یک آپشن محسوب می‌شود. ما در این مقاله‌ای که توسط شرکت گیل سرما نمایندگی سامسونگ رشت گلسار نوشته شده است؛ قصد داریم از محاسن و معایب استفاده ماشین ظرفشویی توضیحاتی جامع ارائه کنیم. یکی از بزرگترین محاسن استفاده از ماشین ظرفشویی صرفه‌جویی آن در مصرف آب است. این موضوع در کشور ما که دچار کم آبی شدید هستیم بسیار حائز اهمیت است.

اگر بخواهیم تعداد ظرفی که توسط هر بار که در ماشین ظرفشویی شسته می‌شود را با دست و به صورت سنتی شستشو دهیم ۱۰ برابر بیشتر آب مصرف خواهد شد. از دومین محاسن استفاده از ماشین ظرفشویی موضوع پاکیزگی و شستشوی کامل توسط دستگاه است. در شست و شو با ماشین ظرفشویی تمامی باکتری‌ها و عوامل بیماری‌زا از بین خواهد رفت. زیرا در شست و شو به صورت سنتی و دستی همیشه از اسفنج برای شستشو استفاده می‌شود که خود این اسفنج منبع اصلی تولید باکتری و آلودگی است.

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ رشت گلسار
نمایندگی ظرفشویی سامسونگ رشت گلسار، شماره تلفن تماس 01333242623

در شستشو ظروف با ماشین ظرفشویی دیگر خبری از اسفند و لوازم شستشو نبوده و از همه مهمتر اینکه دستگاه پس از شستشوی ظرف‌ها توسط المنت دستگاه و فن تهویه شده در آن ظروف را کاملاً خشک و استریل نموده و می‌توان از پاکیزگی و استریل بودن ظروف اطمینان خاطر داشت.

و سومین مورد را می‌توان به صرفه‌جویی در وقت انسان اشاره نمود. شستشوی ظروف با دست وقت زیادی را تلف خواهد کرد. و اما موضوعی که در مورد معایب ماشین ظرفشویی می‌توان بیان کرد این است که؛ این دستگاه پرکاربرد نسبت به دیگر لوازم خانگی دچار خرابی بیشتری می‌شود و همیشه باید مورد سرویس و نگهداری قرار گیرد. از این رو پیشنهاد می‌کنیم سالیانه با شرکت ما نمایندگی سامسونگ رشت گلسار در تماس بوده تا سرویس‌های دوره‌ای برای دستگاه شما انجام شود.

از جمله ایراداتی که ممکن است برای ماشین ظرفشویی شما پیش آید که باید با نمایندگی سامسونگ رشت گلسار تماس بگیرید عبارتند از:

  • ماشین ظرفشویی پس از روشن شدن و دریافت برنامه آبگیری نموده و سپس کل آب را تخلیه می‌کند.
  • دستگاه روشن شده و برنامه مورد نظر تنظیم می‌شود؛ ولی هیچگونه عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهد.
  • ماشین ظرفشویی روشن نمی‌شود و نمایشگر آن کاملاً خاموش است.
  • با آنکه ظرف نمک دستگاه پر شده است اما آلارم نداشتن نمک ظاهر می‌شود.
  • پس از شستشوی ظرف‌ها لکه‌های سفیدی بر روی ظرف به جا مانده است.
  • دستگاه وسط شستشو ایست نموده و بر سر صفحه نمایش کد خطا ظاهر می‌شود.
  • نازل‌های پاشش آب دستگاه به صورت منظم کار نمی‌کند.
  • پس از شست و شو دستگاه ظروف را خشک نمی‌کند.
  • پس از شست و شو کف ظرفشویی آب می‌ماند و عمل تخلیه انجام نمی‌شود.
  • در زمان کارکرد ماشین ظرفشویی بوی سوختگی به مشام می‌رسد.
  • دستگاه عمل آبگیری را انجام نمی‌دهد.

در صورت بروز هرگونه مشکلی که در بالا ذکر شد می‌توانید با واحد تعمیرات ماشین ظرفشویی نمایندگی سامسونگ رشت گلسار تماس گرفته تا ما یکی از بهترین تکنسین‌های آموزش دیده و مجرب خود را جهت تعمیرات دستگاه شما؛ به محل اعزام نماییم.

توسعه شرکت گیل سرما به همشهریان گرامی شهر رشت این است که ماشین ظرفشویی دستگاهی فوق العاده حساس بوده و کوچک‌ترین دستکاری بی مورد توسط تعمیرکار متفرقه باعث متقبل شدن هزینه‌های بسیار زیادی بابت تعمیرات مجدد خواهد شد. تمامی قطعات یدکی ماشین ظرفشویی سامسونگ انحصاری بوده و فقط به نمایندگی مجاز داده می‌شود. از این رو به هیچ عنوان بابت تعمیرات ماشین ظرفشویی خودسرانه عمل نکرده و حتماً با نمایندگی مجاز جهت تعمیرات تماس حاصل نمایید.

نمایندگی یخچال سامسونگ رشت گلسار

از جمله تولیدات مهم شرکت سامسونگ را می‌توان به دستگاه‌های سرد کننده مواد غذایی اشاره نمود. شرکت سامسونگ در تولیدات یخچال بسیار موفق بوده و از آنجایی که طراحی زیبا و کیفیت بسیار بالایی دارد؛ امروزه در بیشتر منازل مردم ایران از این برند از یخچال استفاده می‌شود. از جمله تولیدات شرکت سامسونگ در این حوزه را می‌توان به یخچال، یخچال فریزر، فریزر، سای بای ساید و یخچال‌های صندوقی اشاره نمود.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی سامسونگ رشت گلسار از دیرباز افتخار کسب نمایندگی تعمیرات یخچال‌های سامسونگ را دارد. تکنسین‌های ما در این حوزه بسیار مجرب بوده و هر ساله تمامی دوره‌های آموزشی این برند را می‌گذرانند؛ تا بتوانند با علم بالا اقدام به تعمیرات محصولات سامسونگ کنند. یخچال‌های سامسونگ امروزه بسیار پیشرفته شده و تکنولوژی‌های جدید در ساختار آن استفاده شده است. استفاده از کمپرسورهای خطی اینورتر و گازهای مبرد جدید و از همه مهمتر استفاده از هوش مصنوعی در این برند است.

اگر بخواهیم در مورد دقت کار در تعمیرات یخچال سخن بگوییم می‌توان گفت که تعمیرات یخچال بسیار حساس‌تر از کولر گازی است. لوازم تشکیل دهنده یخچال کمتر از کولر گازی بوده ولی در بخش تعمیرات یخچال تکنسین باید بسیار ماهر باشد. برای مثال یک کولر گازی 24000 مقدار گاز مبرد که در آن وجود دارد معمولا 1/800 کیلوگرم است. البته بسته به طراحی کارخانه سازنده دارد. در بعضی از برندها ممکن است بیشتر یا کمتر باشد. ولی حال گاز مبرد یک یخچال ساید جدید حدود 0/080 تا 0/100 کیلو گرم است.

تمام تمامی این مقادیر توسط کارخانه سازنده بر روی پلاک محصولات هک شده است. حال موضوع اینجا است که اگر به هر دلیلی گاز مبرد کولر گازی تخلیه شود یا تعویض کمپرسور انجام شود و در هنگام شارژ گاز مجدد مقدار آن 100 گرم از مقدار هک شده بر روی پلاک دستگاه بالا و پایین شود تاثیر چندانی روی عملکرد کولر گازی نخواهد گذاشت. ولی در یخچال اگر حتی 5 گرم با وزنی که روی پلاک حک شده است تفاوت کند کلیه ساختار یخچال به هم خواهد ریخت.

تکنسین‌های شرکت فنی مهندسی سرما نمایندگی سامسونگ رشت گلسار در این موضوع بسیار ماهر بوده و طبق تجربه سالیان دراز، کسب تجربه و گذراندن تمامی دوره‌های آموزشی در امر تعمیرات یخچال‌های سامسونگ بسیار حرفه‌ای عمل می‌نمایند. چون در بعضی از مواقع که یخچالی دچار سوختگی کمپرسور می‌شود و در زمان تعویض کمپرسور ممکن است خود کمپرسور دستگاه در شرکت مرکزی نباشد؛ و اقدام به تعویض با نوعی مشابه آن شود.

نمایندگی یخچال سامسونگ رشت گلسار
نمایندگی یخچال سامسونگ رشت گلسار، شماره تلفن تماس 01333242623

در صورت تعویض با نوع مشابه و تعویض لوله موبین یخچال دیگر نباید طبق پلاکی که توسط کارخانه بر روی دستگاه حک شده است شارژ گاز نمود. بلکه باید تکنسین بسیار ماهر بوده تا بتواند با یک سری از محاسبات مقدار وزن گاز یخچال را محاسبه کند. چون اگر مقدار گاز مبرد صحیح نباشد از کارایی یخچال بسیار کاسته و عمر مفید کمپرسور جدید را کاهش می‌دهد.

ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی سامسونگ رشت گلسار قصد داریم به برخی از مشکلاتی که برای یخچال‌های سامسونگ پیش خواهد آمد اشاره نماییم:

  1. سرمای بخش یخچال سامسونگ کم شده است.
  2. در بخش یخچال سرمایی وجود ندارد ولی در فریزر سرما نرمال است.
  3. سرمای بخش فریزر کم شده است.
  4. یخچال خاموش شده و بر روی نمایشگر کد خطا ظاهر شده است.
  5. یخچال سامسونگ به خاموشی مطلق رفته است و هیچ چراغی بر روی نمایشگر روشن نیست.
  6. یخچال روشن است ولی هیچگونه سرمایشی ندارد.
  7. آبریز یخچال کار نمی‌کند.
  8. یخساز یخچال تولید یخ نمی‌کند.
  9. یخچال سرمایش بیش از حد از دمای تنظیم شده دارد.
  10. سر و صدای زیاد و غیر متعارف در زمان کارکرد یخچال به گوش می‌رسد.
  11. یخچال بوی سوختگی سیم می‌دهد.
  12. داخل کابین و طبقات یخچال سامسونگ آب جمع شده است.

اگر با هر کدام از 12 مورد مشکلاتی که در بالا اشاره شد برخورد کردید می‌توانید با شرکت ما نمایندگی سامسونگ رشت گلسار تماس حاصل نمایید. تا ما یکی از بهترین تکنسین‌های تعمیرات یخچال سامسونگ را به محل شما اعزام نماییم.

به خاطر حجم و ابعاد بزرگ یخچال و ساید بای ساید؛ تمامی تعمیرات توسط تکنسین نمایندگی سامسونگ رشت گلسار در محل و منزل مشتری انجام می‌شود و تکنسین با داشتن کلیه لوازم یدکی اصلی دستگاه در محل جهت تعمیرات و رفع عیب دستگاه حضور پیدا می‌کند. از این رو دیگر نگران بحث حمل و نقل یخچال و تعمیرات آن نبوده و با خیالی آسوده در صورت بروز مشکل با شرکت ما در تماس باشید.

شماره تلفن‌های تماس با خدمات پس از فروش و تعمیرات نمایندگی سامسونگ رشت گلسار عبارتند از:

  • 09111376298
  • 09116306298
  • 01333242623
  • 09028919021

از محاسن شرکت ما در امر خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ را می‌توان به وقت شناسی دقیق جهت امر تعمیرات و کیفیت بالا اشاره نمود. تمامی تلاش شرکت ما برای جلب رضایت کامل مشتریان گرامی بوده سعی می‌کنیم که به بهترین شکل ممکن عمل نماییم.