جستجو
نمایندگی سامسونگ در رشت

نمایندگی سامسونگ در رشت

فهرست مطالب

به وب سایت نمایندگی سامسونگ در رشت خوش آمدید. اینجا نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ؛ توسط شرکت فنی مهندسی گیل سرما در شهر رشت است.

نمایندگی سامسونگ در رشت

شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت، یکی از شرکت‌های قدیمی با ۱۵ سال سابقه درخشان در بحث تعمیرات لوازم خانگی در شهر رشت و استان گیلان بوده و با داشتن تکنسین‌های مجرب و دوره دیده در امر تعمیرات و خدمات پس از فروش لوازم خانگی سامسونگ فعالیت دارد. برند سامسونگ یکی از محبوب‌ترین تولید کنندگان لوازم خانگی و غیره در کشور کره است. و در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد.

صاحب اصلی این برند شخصی به نام لی بیونگ چول بوده که در سال 1938 افتتاح شده است. شعبه اصلی سامسونگ در شهر سئول پایتخت کره جنوبی است. این شرکت در حال تولید لوازم خانگی کوچک و بزرگ از جمله دستگاه‌های تهویه مطبوع است. این برند توانسته از سالیان دور تا به امروز لوازم خانگی بزرگ و غیره را با بهترین مواد اولیه تولید و روانه بازار کند و همیشه در راه بهبود تولیدات خود قدم برداشته است.

این برند به خاطر کیفیت فوق العاده بالا، زیبایی در طراحی و طول عمر بسیار بالا دستگاه‌های تولید شده خود جایگاه بالایی در بیان مصرف کنندگان جهان دارد. ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما افتخار کسب نمایندگی سامسونگ در رشت و کسب تعمیر و خدمات پس از فروش این برند داریم. متاسفانه به تازگی سایت‌های بسیار زیادی به دروغین خود را نمایندگی سامسونگ در رشت نامیده و دفتر مشخصی ندارند.

نمایندگی سامسونگ در رشت

بارها شاهد این هستیم که این سایت‌های نامعتبر تعمیرکارهای مبتدی و غیرمتخصص را برای سودجویی به منزل مشتریان فرستاده که با دستکاری بیخود باعث خرابی بیشتر دستگاه خواهد شد. که در پی آن برای تعمیر این دستگاه‌های دست خورده هزینه بسیار زیادی برای مشتری به ارمغان می‌آورند. پس لطفاً هوشیار باشید و حتماً قبل از سپردن لوازم خانگی خود به این گونه افراد حتماً از نمایندگی مجاز بودن و مکان و دفتر مرکزی دقیق کسانی که برای تعمیر به منزل شما ارجاع می‌شوند مطمئن شوید.

دستگاه‌های جدید شرکت سامسونگ امروزه با نسل جدید و بردهای اینورتر در حال تولید است این درایوهای اینورتر تخصصی‌تر و حساس‌تر نسبت به تولیدات قدیم بوده و کوچک‌ترین اشتباه در مراحل تعمیرات فاجعه بزرگ به بار می‌آورد. از این رو تمامی نمایندگی‌های معتبر دوره‌ها و آموزش‌ها کامل دیده‌اند. و کلیه موارد تعمیراتی را به اصولی‌ترین شکل ممکن انجام خواهند داد.

لازم به ذکر است که اگر دستگاهی از این برند توسط تعمیرکاران متفرقه دستکاری شده و دچار سوختگی درایو اینورتر شده باشد دیگر به هیچ عنوان مصرف کننده نمی‌تواند از گارانتی و حتی خدمات پس از فروش بعد اتمام گارانتی استفاده نماید و هیچ گونه لوازم یدکی و برد الکترونیک از سوی نمایندگی به این گونه دستگاه‌ها تعلق نخواهد گرفت.

دفتر مرکزی شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت، در خیابان معلم جنب استانداری خیابان احمد هاشمی است. خدمات رسانی این شرکت به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته و حتی در ایام تعطیل بوده و شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانیم در صورت بروز هرگونه اشکال در لوازم خانگی سامسونگ خود با این شرکت در تماس بوده تا در اسرع وقت تکنسین‌های مجرب این شرکت به محل اعزام شود.

شماره نمایندگی سامسونگ در رشت

یکی از دغدغه‌های مهم مردم در بحث تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در شهر رشت دستیابی به شماره نمایندگی سامسونگ در رشت است. دفتر مرکزی شرکت فنی مهندسی گیل سرما در خیابان معلم بوده و شما همشهریان گرامی می‌توانید برای هرگونه خدمات در قبال محصولات سامسونگ با این شرکت تماس حاصل فرمایید.

شماره نمایندگی سامسونگ در رشت در سایت موجود بوده و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با شرکت ما در ارتباط باشید. برای خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ و تماس با پشتیبانی دفتر مرکزی گیل سرما می‌توانید با شماره 01333242623 تماس حاصل فرمایید.

پس از تماس شما با شرکت اپراتور پشتیبانی عیوب پیش آمده برای دستگاه شما را جویا خواهد شد. اپراتور حدا الامکان سعی به رفع عیب دستگاه به صورت تماس تلفنی اقدام می‌نماید؛ چون در بعضی مواقع به علت استفاده نادرست از محصولات سامسونگ دستگاه با کد خطا برخورد خواهد کرد.

شماره نمایندگی سامسونگ در رشت

اگر هم مشکل فنی و تخصصی باشد آدرس شما توسط اپراتور در سیستم ثبت شده به نزدیک‌ترین تکنسین ابلاغ می‌شود. تکنسین پس از دریافت آدرس و هماهنگی در مورد زمان حضور با شما تماس گرفته و در وقت تعیین شده توسط مشتری در محل حاضر خواهد شد و اقدام به رفع دستگاه خواهد نمود.

پس دیگر نگران پیدا کردن شماره نمایندگی سامسونگ در رشت نبوده و با شرکت فنی مهندسی گیل سرما با شماره 01333242623 تماس حاصل نمایید و بدون هیچ دغدغه‌ای تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ خود را به ما بسپارید.

از مزایای شرکت فنی مهندسی گیل سرما با داشتن تکنسین‌های مجرب، دوره دیده و به روز در امر تعمیرات محصولات سامسونگ که هر ساله در سمینارهای دوره‌ای که در کشور کره چنوبی برگزار می‌شود شرکت می‌کنند؛ و تامین کلیه قطعات اصلی دستگاه است. از این رو پس از تعمیر دستگاه تا سالیان آتی می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای از لوازم خانگی سامسونگ خود در بهترین حالت کارایی دستگاه استفاده نمایید.

آدرس نمایندگی سامسونگ در رشت

آدرس نمایندگی سامسونگ در رشت خیابان معلم جنب استانداری خیابان احمد هاشمی است این آدرس مربوط به دفتر مرکزی شرکت گیل سرما بوده و شما همشهریان گرامی می‌توانید برای مراجعه حضوری در امر تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ با پرسنل این شرکت مشاوره نمایید.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما برای خدمات رسانی سریع در امر تعمیرات و خدمات پس از فروش ۵ شعبه در نقاط مختلف رشت دایر نموده تا در فصل تابستان که حجم کاری کولر گازی زیاد بوده بتواند در کمترین وقت ممکن تکنسین‌های خود را به محل اعزام نماید.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما در امر تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ، کلیه مناطق شهر رشت را در کمترین زمان ممکن پوشش می‌دهد. حداکثر زمان انتظار برای دریافت خدمات از این شرکت و حضور تکنسین در محل 1 ساعت خواهد بود.

از جمله مناطق تحت پوشش خدمات پس از فروش نمایندگی سامسونگ در رشت:

میدان گیل – میدان امام علی – میدان نیروی دریایی – میدان مصلی – میدان گاز – میدان رازی – خیابان معلم – میدان یخسازی – میدان جهاد – میدان قلی‌پور – میدان صابرین – گلباغ نماز – ایستگاه انزلی – میدان جانبازان – میدان امام حسین – میدان چهارراه گلسار – بازار بزرگ رشت – صیقلان – لب آب – محله امین ضرب – بلوار احمدزاده – محله دیانتی – سه‌راه پاستوریزه – خیابان فلسطین – پیر کلاچای – خیابان مطهری – چهارراه مکائیل – چهارراه پورسینا – پل عراق – میدان فرهنگ – محله چله خانه – بلوار افتخاری.

خیابان لاکانی – بلوار حافظ – خیابان ضیابری – خیابان رودباری – محله سام – محله نقره دشت – خیابان بیستون – سبزه میدان – دانای علی – محله آفخرا – محله ساغریسازان – محله دانشسرا – صفاری – محله حسین آباد – محله علی آباد – کوی حسینی – خیابان تختی – خیابان سعدی – محله باقرآباد – محله سرخ بنده – خیابان شریعتی – خیابان امام خمینی – شهرک گلسار – پستک – بلوار دیلمان – بلوار اصفهان – بلوار استاد معین – بلوار توحید – بلوار گیلان – بلوار کاکتوس – پارک مفاخر.

محله چمارسرا – محله ولوکس – محله عینک – محله حافظ آباد – خیابان شهید بابایی – شهرک حمیدیان – محله معلولین – آج بیشه – سلیمان داراب – پارک سمیه – دروازه لاکان – مسکن مهر – محله جماران – شهرک قدس – کوی بیانی – خیابان باهنر – چهارراه حشمت – محله استاد سرا – خیابان چمران – محله دباغیان – محله رودبارتان – سرچشمه – کوی امام رضا – محله کیژده – بوستان ملت – پل بوسار – محله مرادیان – محله فخب – پل عراق – محله چهل تن – صندوق عدالت – شهرک فرهنگیان – محله سیاه اسطلخ – خیابان حاجی آباد.

شرکت گیل سرما در شهرهای استان گیلان هم خدمات رسانی دارد از جمله مناطق تحت پوشش شهرهای استان گیلان عبارتند از:

شهرخشکبیجار – شهر خمام – شهر انزلی – شهر آستانه اشرفیه – شهر لاهیجان – شهر لنگرود – شهر رودسر – شهر کلاچای – شهر چابکسر – شهر فومن – شهر جمعه بازار – شهر صومعه سرا – شهر شفت – شهر ماسال – نوخاله – هندخاله – کفترود – طرازکوه – شهر ضیابر – رضوانشهر.

شهر تالش – شهر آستارا – سراوان – امامزاده هاشم – رستم آباد – شهر رودبار – شهر منجیل – شهر لوشان – شهر سنگر – شهر سیاهکل – شهر املش – شهر کوچصفهان – منطقه آزاد کاسپین – حاجی بکنده – امین آباد – زیباکنار – ساحل جفرود – شهر غازیان – حسن رود – دهکده ساحلی – چوکام.

از این رو دیگر نگران پیدا کردن آدرس نمایندگی سامسونگ در رشت نباشید؛ و در صورت بروز هرگونه مشکل برای لوازم خانگی سامسونگ خود با شماره 01333242623 دفتر مرکزی در ارتباط باشید.

نمایندگی خدمات پس از فروش سامسونگ در رشت

شرکت فنی مهندسی گیل سرما با کسب نمایندگی خدمات پس از فروش سامسونگ در رشت از سالیان دور تا به امروز در حال خدمات رسانی در امر نصب، تعمیرات، سرویس و تامین تمامی قطعات یدکی محصولات سامسونگ در شهر رشت بوده و هموار سعی نموده خاطره خوش از خرید محصولات سامسونگ در شهر رشت برای مصرف کنندگان محترم به جا بگذارد. شرکت گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت همواره در پی تلاش برای رضایت مشتریان گرامی از محصولات سامسونگ است.

خوشبختانه دفتر مرکزی سامسونگ از لحاظ تامین قطعات برای نمایندگان خود در سراسر کشور به خوبی عمل نموده است. و در کمترین زمان ممکن تمامی قطعات و لوازم یدکی و انواع بردهای الکترونیک مدل‌ قدیم تا مدل‌های جدید را در صورت نیاز به نمایندگان مجاز خود در شهرهای مختلف ایران ارسال می‌کنند. شرکت ما کلیه لوازم یدکی و بردهای الکترونیک را در انبار خود موجود داشته و در صورت نیاز دستگاه به قطعه‌ای که در انبار موجود نباشد حداکثر مدت زمان تهیه آن قطعه از دفتر مرکزی ۴۸ ساعت از زمان باز کردن دستگاه است.

خدمات پس از فروش هر برند نشانگر پشتیبانی خدماتی است که باید به صورت صحیح انجام شود تا بتواند تبلیغی باشد برای آن محصول تا توسط مشتری راضی؛ به مشتریان دیگر پیشنهاد شود. خوشبختانه شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت توانسته در این امر به نحو احسنت ایفای نقش کند. ما با داشتن تکنسین‌های آموزش دیده و به روز در امر تخصصی تعمیرات همواره در تلاش هستیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن خدمات رسانی مطلوب و رضایت بخش را ارائه نماییم.

مشتری هر محصولی را که خرید می‌کند انتظار دارد در زمان نصب، تعمیرات و سرویس دوره‌ای آن محصول خود شرکت فروشنده پیگیر باشد. ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی خدمات پس از فروش سامسونگ در رشت، پس از نصب هر محصول به صورت سالیانه با مشتریان تماس گرفته و سرویس دوره‌ای دستگاه را یادآور می‌شویم.

نمایندگی خدمات پس از فروش سامسونگ در رشت

شما مشتریان گرامی شهر رشت می‌توانید پس از خرید محصولات سامسونگ برای خدمات نصب و گارانتی دستگاه با شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت تماس بگیرید. پس از تماس شما اپراتور شرکت بارکد دستگاه خریداری شده توسط شما را در سیستم ثبت نموده و پس از دریافت آدرس تکنسین مورد نظر برای نصب آن محصول را به محل اعزام می‌نماید. پس از نصب دستگاه برگه گارانتی توسط تکنسین پر شده و یک برگه نزد مشتری و برگه دیگر به دفتر گیل سرما تحویل داده می‌شود و گارانتی از زمان نصب فعال خواهد شد.

پس از فعال شدن گارانتی و ثبت نوع محصول سامسونگ خریداری شده در سیستم بایگانی شرکت مشتری می‌تواند چه در دوران گارانتی محصول و بعد اتمام گارانتی دستگاه به صورت مادام العمر از نمایندگی خدمات پس از فروش سامسونگ در رشت استفاده نموده و هرگونه تامین قطعه در کمترین زمان ممکن از وظایف شرکت است.

در دوره زمانی گارانتی بودن محصول اگر به هر دلیلی تاخیری در نحوه خدمات رسانی یا تامین قطعه رخ دهد؛ یک ماه به دوران گارانتی مصرف کننده اضافه خواهد شد. تمامی مراحل انجام نصب محصولات سامسونگ توسط تکنسین، مورد رصد کامل شرکت گیل سرما بوده و هرگونه مشکل در روند نصب و کار تکنسین نحوه عملکرد آن را می‌توانید سریعاً با دفتر مرکزی گیل سرما نمایندگی خدمات پس از فروش سامسونگ در رشت در میان بگذارید.

پس از نصب دستگاه توسط تکنسین شرکت گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت و تحویل برگه گارانتی به شرکت در روزهای آینده با مشتری تماس گرفته خواهد شد. و نحوه عملکرد تکنسین در انجام کار و برخورد اولیه توسط شرکت نظرسنجی شده تا رضایت و یا عدم رضایت مشتری ثبت شود و پیگیری لازم در این خصوص انجام شود. تکنسین‌های مجرب شرکت گیل سرما تمامی تلاش خود را برای رضایت مشتری انجام خواهند داد. تا بتوانند نامی نیکو از نمایندگی خدمات پس از فروش سامسونگ در رشت به جا بگذارند.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ رشت

تمامی لوازم‌های برقی و مکانیکی از هر برندی که باشند و با هر کیفیتی؛ نسبت به طول زمان دچار خرابی خواهند شد و نیاز به تعمیرات خواهد داشت. ولی باید در جریان باشید که بحث تعمیرات هر برند باید به دست نمایندگی مجاز آن دستگاه باشد. از آنجایی که لوازم خانگی و محصولات سامسونگ برند بسیار معروف و مشهوری بوده برای اینکه خدمات پس از فروش محصولات خود را پشتیبانی نماید؛ در هر شهر از ایران نمایندگانی در نظر گرفته است.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما با کسب نمایندگی سامسونگ در رشت افتخار خدمات رسانی به همشهریان و مشتریان گرامی شهر رشت را دارد. از وظایف نمایندگی ما؛ خدمات رسانی سریع در امر تعمیرات و ساپورت قطعات اصلی محصولات سامسونگ در کمترین زمان ممکن است. تا مشتری بتواند خیلی سریع دوباره از دستگاه خود استفاده نماید.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما با بکارگیری از مجرب‌ترین تکنسین‌ها توانسته در سالیان اخیر به خاطر رسیدگی و سرعت عمل در تعمیرات رتبه نخست را در ایران به عنوان نمایندگی تعمیرات سامسونگ رشت به دست آورد.

یکی دیگر از خدمات شرکت گیل سرما پشتیبانی و تعمیرات دستگاه‌های سرمایش و گرمایش مرکزی چیلر سامسونگ در شهر رشت بوده و با داشتن تکنسین‌های مجرب در این حوزه تمامی مراکز بزرگ فروشگاهی، ادارات و ساختمان‌های که از این گونه سیستم‌های سرمایشی گرمایشی استفاده می‌کنند، می‌تواند بابت تعمیر و نگهداری و ساپورت قطعات با شرکت ما در ارتباط باشند.

شرکت ما با بستن قرارداد سالیانه با این گونه مراکز بزرگ کلیه کارهای تعمیراتی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی را بر عهده خواهیم گرفت. از مزایای شرکت ما در امر خدمات رسانی سریع بالاخص در فصل تابستان و اوج گرما در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در رشت

از جمله مزایای شرکت ما پشتیبانی قطعات داکت اسپلیت، چیلر و بردهای الکترونیک درایو اینورتر است.

از آنجایی که دستگاه‌های نسل جدید سامسونگ دارای برد اینورتر بوده و تعمیرات آن پیچیدگی خاصی دارد و ممکن است در امر تعمیرات این گونه بردهای الکترونیک به مدت زمان بیشتری نیاز داشته باشد؛ از این رو شرکت گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت، تمامی بردهای اینورتر تمامی دستگاه‌های سامسونگ را در انبار خود موجود داشته و در صورت نیاز به تعمیرات برد دستگاه در نمایندگی؛ برای دستگاه مشتری برد الکترونیک موقت جایگزین می‌کند تا مشتریان گرامی در زمان تعمیرات بتوانند از دستگاه خود استفاده نمایند.

ما در نمایندگی تعمیرات کلیه خدمات لوازم خانگی سامسونگ اعم از: ماشین لباسشویی، کولر گازی، ماشین ظرفشویی، یخچال، ساید بای ساید و جارو برقی را انجام می‌دهیم.

کلیه کارهای تعمیراتی انجام شده توسط شرکت ما دارای گارانتی معتبر بوده و کلیه هزینه‌های تعمیرات طبق اتحادیه لوازم خانگی رشت از مشتری دریافت خواهد شد؛ و در قبال امر تعمیرات فاکتور رسمی شرکت ارائه می‌گردد. و تمامی تعمیرات انجام شده دارای گارانتی 1 ساله است. از این رو شما همشهریان گرامی رشت با خیالی آسوده می‌توانید تمامی مشکلات لوازم خانگی سامسونگ خود را به شرکت فنی مهندسی نمایندگی تعمیرات سامسونگ رشت بسپارید.

نمایندگی کولر سامسونگ در رشت

کولر سامسونگ یکی از پرطرفدارترین لوازم خانگی در امر تهویه مطبوع در ایران و جهان است. این برند در تولید سیستم‌های سرمایشی از بهترین کیفیت و تکنولوژی در ساخت کولر استفاده نموده است. متاسفانه به خاطر تحریم‌ها شاهد ورود بسیار کم محصولات سامسونگ و لوازم یدکی آن به ایران هستیم.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سامسونگ در رشت یکی از شرکت‌های قدیمی در امر خدمات پس از فروش کولر سامسونگ در رشت بوده و کماکان با سختی و مشقت بسیار در امر تهیه لوازم یدکی و قطعات کولر سامسونگ فعالیت دارد. شرکت ما به عنوان نمایندگی کولر سامسونگ در رشت بر این مبنا استوار شده که تا زمانی که محصولات سامسونگ در منازل مردم باشد؛ در امر تعمیرات و خدمات پس از فروش به مشتریان گرامی یاری رسانیم.

نمایندگی کولر سامسونگ در رشت

همانطور که اشاره نمودیم برند سامسونگ فعالیت گسترده‌ای در امر تولیدات سیستم‌های سرمایشی دارد؛ که از جمله تولیدات این برند عبارتند از:

  • کولر پنجره‌ای
  • کولر گازی اسپلیت
  • داکت اسپلیت
  • چیلر
  • مولتی اینورتر
  • کولر گازی اسپلیت اینورتر
  • کولر گازی با چند پنل
  • کولر کاستی
  • پرده هوایی
  • VRF

نصب اولیه کولر سامسونگ توسط شرکت ما انجام خواهد شد. نصب اولیه رایگان بوده و هزینه‌ای بابت نصب از مشتری دریافت نخواهد شد. به جز مواردی که احتیاج به پایه کولر، لوله و لوازم اضافی برای نصب که در برگه گارانتی هم به آن ذکر شده است؛ و هزینه ایاب‌ها دریافت خواهد شد. نصب کولر بسیار کار تخصصی بوده و در هنگام نصب تکنسین باید به موارد بسیار زیادی توجه نموده تا فردای روز برای امر تعمیرات و کارکرد کولر در شرایط مطلوب مشکلی نداشته باشد.

تکنسین پس از رویت مکان نصب کولر تمامی شرایط را بررسی نموده و اگر با استانداردهای تعریف شده شرکت مرکزی مغایرت داشته باشد؛ نصب دستگاه انجام نخواهد شد. و در صورت اصرار مشتری به نصب در همان شرایط دستگاه از اعتبار گارانتی ساقط خواهد شد. یونیت واحد بیرونی کولر سامسونگ باید در جایی نصب شود که عمل تهویه و خنک شدن گرمای کندانسور توسط فن به خوبی صورت گیرد.

تکنسین نمایندگی سامسونگ در رشت از نصب یونیت واحد بیرونی در فضاهای بسته مانند بالکن، انبار، راه پله و جاهایی که تهویه مطلوبی ندارد خودداری می‌کند. نصب یونیت بیرونی باید در جایی صورت گیرد که بعدها برای امر تعمیرات به راحتی قابل دسترس باشد. بارها مشاهده شده که کندانسور توسط نصاب غیر مجاز به یک طرف دیوار کاملاً چسبیده نصب شده است. از این رو بعدها برای یک تعمیرات ساده باید کل کولر از جای خود باز شود.

نصب کولر سامسونگ در ساختمان‌هایی که لوله کشی توکار استاندارد نداشته باشد و توسط برقکار لوله کشی کولر اجرا شده باشد اجرا نخواهد شد. نصب لوله کشی توکار در ساختمان‌ها حتماً باید توسط نمایندگی مجاز در زمان ساخت ساختمان اجرا شده تا تمامی استانداردها در لوله کشی رعایت شده باشد. لوله کشی‌های توکاری که سر لوله و انتهای لوله‌ها در زمان ساخت و ساز ساختمان بسته نبوده و احتمال وجود گرد و غبار در داخل لوله وجود دارد از استاندارد نصب کولر خارج خواهد بود.

متراژ لوله کشی توکار نباید از حد مجاز تعریف شده شرکت مرکزی بیشتر باشد. تکنسین شرکت به همراه خود نردبان و لوازم بالابرنده برای نصب ندارد و اگر قرار بر نصب کولر در ارتفاع باشد؛ مشتری باید اقدام به تهیه نردبان و در شرایطی هم اقدام به نصب داربست کند. برق اصلی برای کولر باید اجرا شده باشد. و در صورت اجرا توسط تکنسین شامل هزینه خواهد بود. در جایی که قرار است یونیت بیرونی دستگاه نصب شود؛ دیوار آن محدوده باید مستحکم بوده تا تکنسین بتواند برای نصب پایه کولر از رول‌بولت استفاده کند استفاده از رول‌پلاک مورد قبول نیست.

از آنجایی که کولر یک بار زنده محسوب می‌شود و همواره در زمان کارکرد کمپرسور لرزش دارد؛ باید به صورت محکم و ایمن نصب شود. قبل از خرید کولر حتماً با کارشناسان شرکت ما مشاوره انجام دهید. تا بعد از خرید کولر دچار عدم تطابق فضا با قدرت کولر خریداری شده نشوید. پنل کولر یا همان واحد داخلی باید در جایی نصب شود که بتواند عمل سرمایش به خوبی انجام شود. تکنسین شرکت از نصب در محوطه آشپزخانه بالای وسایل گرمایشی مثل بخاری و در کنج چسبیده به دیوار خودداری می‌کند.

تمامی کارکنان و پرسنل شرکت فنی مهندسی گیل سرما به خوبی به این موضوع واقف بوده که در گرمای طاقت فرسای تابستان خرابی کولر سامسونگ حتی برای زمانی کوتاه چقدر سخت است. از این رو ما در نمایندگی کولر سامسونگ در رشت در طی سالیان طولانی و سابقه زیاد توانسته‌ایم تیمی قوی و با سرعت عمل بالا در امر تعمیرات و خدمات رسانی کولر گازی اسپلیت سامسونگ در رشت تشکیل داده و نام نیکو از خود به جا بگذاریم.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ در رشت

کولر گازی سامسونگ از جمله لوازم خانگی پرمصرف در فصل گرما بوده و به علت استفاده همزمان در فصل تابستان بخاطر افت ولتاژ برق شهری و عدم سرویس سالیانه می‌تواند دچار خرابی شود. اگر به دنبال تعمیرات کولر گازی خود در شهر رشت هستید می‌توانید با شرکت فنی مهندسی سرما؛ نمایندگی سامسونگ در رشت تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن از خدمات نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ در رشت استفاده نمایید.

از آنجایی که در فصل گرما استفاده از کولر گازی بسیار بالا بوده و تعداد تماس‌ها با شرکت ما زیاد است؛ ما طبق تجربه سالیان زیاد، فشار کاری بالا در این فصل ۵ شعبه در نقاط مختلف شهر رشت دایر نموده‌ایم. که خدمات پس از فروش را به بهترین نحو به مشتریان گرامی ارائه نماییم.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ در رشت

از جمله مشکلاتی که می‌تواند برای کولر گازی سامسونگ شما پیش آید که لازم است با نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ در رشت تماس بگیرید را در مقاله جامع زیر بیان خواهیم کرد:

  1. کولر گازی سامسونگ روشن نمی‌شود.
  2. کولر گازی با کنترل روشن نمی‌شود و به صورت دستی مشکلی ندارد.
  3. پس از روشن نمودن کولر گازی بعد از تایم کوتاهی خاموش شده و کد خطا ظاهر می‌شود.
  4. کولر گازی آبریزش به داخل اتاق دارد.
  5. پنل داخلی کولر گازی در زمان کارکرد سر و صدای زیاد و لرزش دارد.
  6. از پنل داخلی صدای شکستن یخ به گوش می‌رسد.
  7. کولر گازی روشن است ولی سرمایش ندارد و فقط فن می‌زنند.
  8. در زمان روشن بودن کولر گازی بوی سوختگی به مشام می‌رسد.
  9. کولر گازی بر روی مد سرمایش تنظیم شده ولی کولر روی گرمایش کار می‌کند.
  10. کولر گازی بدون دستور دادن کاربر خود به خود خاموش و روشن می‌شود.
  11. پنل کولر گازی روشن بوده ولی پرتاب باد بسیار ضعیفی دارد.
  12. در زمان روشن بودن پنل کولر گازی تکه‌های سیاه رنگ از پنل خارج می‌شود.
  13. یونیت بیرونی کولر گازی صدای گوش خراشی دارد.
  14. یونیت بیرونی کولر گازی در زمان روشن بودن لرزش بسیار بالا دارد.
  15. پنل کولر گازی روشن بوده ولی یونیت بیرونی هیچ گونه عکس‌العملی ندارد.
  16. یونیت بیرونی کولر گازی روشن شده ولی پروانه کندانسور نمی‌چرخد.
  17. پروانه کندانسور در حال کار است ولی کمپرسور داخل مدار نمی‌آید.
  18. لوله رفت یونیت بیرونی کولر گازی یخ می‌زند.
  19. کمپرسور کولر گازی پس از تایمی کوتاه اورلود می‌کند.
  20. کمپرسور کولر گازی زود به زود خاموش و روشن می‌شود.

در مقاله بالا به ۲۰ مورد از مشکلاتی که می‌تواند برای کولر گازی سامسونگ شما پیش آید اشاره نمودیم. که در صورت بروز هر یک از این مشکلات که گفته شد می‌توانید با شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت تماس حاصل نمایید.

یکی از مشکلات تعمیراتی کولرهای گازی سامسونگ که بیشترین تماس بابت آن با شرکت گرفته می‌شود؛ علت نشتی گاز مبرد دستگاه است. مشتری پس از تماس با شرکت ما و با اذعان اینکه هر سال توسط تعمیرکاران غیر مجاز اقدام به شارژ گاز دستگاه نموده و در سال بعد دوباره دستگاه فاقد گاز می‌شود اظهار نارضایتی کرده و درخواست تعمیرات اصولی و نشت یابی دقیق را دارد.

مشتریان گرامی که با این مشکل روبرو هستند؛ سعی کنند در زمان خنک بودن هوا اقدام به تعمیر و نشت یابی کولر بپردازند. چون ممکن است فرایند تعمیرات و نشت یابی در بعضی از مواقع زمانبر باشد. تکنسین‌های شرکت ما عملیات نشت یابی کولر را به اصولی‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهد. تا مشتری دیگر شاهد این موضوع نبوده و بتواند سالیان طولانی از کولر سامسونگ خود به بهترین نحو استفاده نماید.

بعضی از نشتی‌های مبرد دستگاه به علت نصب غیر اصولی بوده که توسط نصاب مبتدی نصب شده است. در این گونه مواقع به علت عدم مهارت نصاب در سفت کردن مهره‌های لوله گاز مبرد کولر و یا بیش از حد سفت کردن این مهره‌ها نشت گاز صورت خواهد گرفت. بیش از سفت کردن مهره‌های شیر سرویس و مهره‌های زیر پنل باعث له شدن بیش از حد پرچ لوله‌ها خواهد شد. از این رو پس از مدتی به خاطر لرزش کمپرسور از محل پرچ‌ها نشت گاز مبرد صورت خواهد گرفت.

در این گونه از نشتی‌ها تکنسین شرکت گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت در محل اقدام به نشت‌ یابی کرده و این مشکل را حل خواهد نمود. در بعضی از مواقع نشتی از سر مهره‌ها نبوده و ممکن است مربوط به داخل دستگاه یونیت بیرونی و پنل داخلی بوده و یا از لوله کشی توکار ساختمان باشد. در این موارد اگر محل نشت گاز مبرد بزرگ باشد؛ باز هم سریعاً در همان مکان پیدا شده و تکنسین ما اقدام به جوشکاری محل نشت و شارژ گاز مجدد کولر می‌نماید.

در بعضی از موارد هم نشتی بسیار ریز بوده و در مکان و محل قابل پیدا شدن نبوده و در این زمان کولر باید باز شود و به نمایندگی انتقال داده شود. پس از باز کردن کولر لوله کشی توکار ساختمان مورد تست فشار توسط گیج ثابت قرار خواهد گرفت تا اگر نشتی از لوله کشی توکار ساختمان باشد رفع عیب شود. کولر منتقل شده به نمایندگی هر کدام جداگانه یعنی پنل و کندانسور به صورت جدا جدا مورد تست فشار به مدت ۴۸ ساعت قرار خواهد گرفت.

اگر در این زمان هر کدام از یونیت‌ها فشار گیج آنها افت کند آن بخش کاملاً اوراق شده و تمامی قطعات برقی و الکترونیکی از آن جدا خواهد شد. و کویل آن را در حوضچه آب انداخته شده تا نشتی آن رویت شود. پس از رویت محل نشت توسط تکنسین متخصص جوشکاری شده و مورد تست نهایی قرار خواهد گرفت تا برای نصب در منزل مشتری آماده شود. نشت‌ یابی انجام شده توسط شرکت ما دارای گارانتی سه ساله بوده و اگر دوباره در این مدت زمان کولر دچار نشت گاز مبرد شود دوباره تکنسین شرکت باید به صورت رایگان رفع عیب نماید.

لازم به ذکر است که اگر در صورت هرگونه مشکل برای کولر گازی بهتر است دستگاه خود را خاموش کرده و با دفتر مرکزی نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ در رشت با شماره 01333242623 تماس بگیرید تا کولر گازی شما دچار خرابی‌های بیشتر نشود و هزینه کمتری را بابت تعمیرات پرداخت کنید.

تکنسین‌های ما به کلیه مشکلات اشاره شده واقف بوده و با همراه داشتن تمامی لوازم یدکی اصلی کولر گازی سامسونگ در همان جلسه اول تمامی مشکلات کولر گازی را به بهترین نوع ممکن حل و تعمیر خواهند کرد تا بتوانیم فصل گرما را با آسودگی خاطر سپری کنید.

سرویس کولر سامسونگ در رشت

بدون شک یکی از راه‌های پیشگیری از خراب شدن لوازم خانگی بالاخص کولر گازی سرویس کردن به موقع دستگاه است. تمامی لوازم خانگی احتیاج به سرویس دوره‌ای دارند. هر لوازم برقی، الکترونیکی و مکانیکی که تولید می‌شود بعد از گذشتن مدتی از کارکرد آن؛ به علت عوامل محیطی، استهلاک دستگاه و گرد غبار از کارایی دستگاه کم خواهد شد. از این رو با سرویس کردن می‌توان کارایی دستگاه را به حالت استاندارد کارخانه برگرداند.

تمامی دستگاه‌ها که از قطعات مختلفی تشکیل می‌شوند؛ بعضی از این قطعات در زمان کارکرد دستگاه بیشتر از دیگر قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرد و مسلماً زودتر از دیگر قطعات معیوب می‌شوند. و اگر آن قطعه معیوب تعویض نشود باعث خراب شدن دیگر قطعات دستگاه شده و به مراتب هزینه بیشتری برای مشتری به ارمغان می‌آورد.

از مزایای سرویس کردن دستگاه و لوازم خانگی سامسونگ به صورت دورهای توسط شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سامسونگ در رشت این بوده که تکنسین پس از سرویس دوره دستگاه قطعات معیوب را تعویض کرده تا باعث خرابی بیشتر دستگاه و دیگر قطعات آن نشود.

سرویس کولر سامسونگ در رشت

کولر سامسونگ به مراتب بیشتر از لوازم خانگی احتیاج به سرویس دوره‌ای دارد. از آنجایی که کولر گازی‌ها مستقیماً با هوا در ارتباط هستند و همیشه ذرات گرد و غبار در هوا معلق بوده توسط فن‌های دستگاه به کویل‌های کولر گازی می‌چسبد؛ و پس از مدتی باعث مسدود شدن مسیر هوایی خواهد شد. سرویس کولر سامسونگ در رشت یکی دیگر از خدماتی است که توسط شرکت گیل سرما؛ نمایندگی سامسونگ در رشت انجام می‌شود.

سیستم کولر گازی یک مدار لوله کشی بسته بوده که دائماً گاز مبرد در این مدار در حال چرخش است. کولر گازی‌ها از دو رادیاتور به نام کندانسور و اواپراتور تشکیل شده‌اند این دو رادیات در داخل لوله‌های آنها گاز مبرد در زمان روشن بودن دستگاه دائماً در حال عبور هستند. گاز عبوری در حالت استفاده از سرمایش کولر در کنداسور بیرونی بسیار داغ بوده و توسط فن کندانسور که در کولر تعبیه شده است دمای این گاز به دمای محیط خواهد رسید.این گاز پس از عبور از لوله موبین یا شیر اکستنشن تغییر دما داده و بسیار سرد می‌شود.

گاز سرد شده از داخل اواپراتور یا همان پنل داخلی عبور می‌کند و توسط فن پنل سرمای تولید شده داخل اتاق تخلیه می‌شود. گرد غبار جمع شده در اواپراتور پنل و کندانسور یونیت بیرونی باعث ایجاد انسداد هوایی خواهد شد تا هوا به راحتی نمی‌تواند از لابلای فین رادیات‌ها عبور کند. و عمل تهویه به درستی انجام شود. این موضوع می‌تواند باعث عدم سرمایش مطلوب و کارکرد استاندارد کولر گازی شده و اگر سرویس به موقع انجام نشود مشکلات بسیار جدی می‌تواند رخ دهد.

نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت

عدم سرویس به موقع کولر سامسونگ می‌تواند از کارایی دستگاه کاسته و در شرایطی هم باعث سوختن کمپرسور دستگاه خواهد شد. بارها شاهد این موضوع بودیم که تکنسین نمایندگی سامسونگ در رشت برای تعویض کمپرسور کولر به محل مراجعه نموده و در ۹۰ درصد موارد علت سوختن کمپرسور کولر را عدم سرویس به موقع اعلام کرده است.

از جمله مواردی که نشانگر رسیدن موعد سرویس کولر می‌شود و در آن زمان باید برای سرویس کولر سامسونگ در رشت با شرکت گیل سرما تماس بگیرید عبارتند از:

  • آبریزش پنل داخلی کولر.
  • کولر به خوبی زمان اولیه خود سرمایش ندارد.
  • با آنکه دمای تنظیم شده کولر پایین است ولی اتاق گرم است.
  • پرتاب باد از پنل داخلی بسیار کم شده است و به صورت تکه تکه پرتاب باد دارد.
  • کمپرسور دستگاه مکرراً اورلود کرده بعد از یک ساعت وصل می‌شود.
  • از پنل دستگاه در زمان کارکرد تکه‌های خاک خارج می‌شود.
  • در زمان روشن بودن کولر سامسونگ از پنل دستگاه بوی نم و رطوبت به مشام می‌رسد.

در صورت مشاهده هر کدام از موارد بالا با شرکت گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت تماس حاصل فرمایید. اپراتور شرکت گیل سرما پس از دریافت تماس؛ سریعا با واحد سرویس کولر سامسونگ در رشت هماهنگ نموده و تکنسین مورد نظر را به محل اعزام می‌نماید.

تکنسین واحد سرویس کولر سامسونگ در رشت بسیار ماهر و با تجربه بوده و با جدیدترین دستگاه و لوازم جانبی اقدام به سرویس کامل کولر نموده و پس از سرویس دستگاه شما؛ هرگونه مشکل احتمالی را در کولر رویت نماید به مشتری اعلام نموده و پس از تایید مشتری اقدام به تعمیر آن می‌نماید.

تکنسین‌های نمایندگی سامسونگ در رشت برای سرویس کولر گازی و اسپلیت از جدیدترین متد روز دنیا استفاده نموده و بدون باز کردن کولر در تایم یک ساعت تمامی اجزای کولر را سرویس نموده و به حالت استاندارد کارخانه برمی‌گرداند.

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت

ماشین لباسشویی از پرمصرف‌ترین لوازم خانگی در حوزه بهداشتی خانواده به شمار می‌رود. که امروزه تقریباً بدون وجود ماشین لباسشویی در خانه غیر ممکن شده است. از آنجایی که ماشین لباسشویی در طول سال مدام مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ استفاده از یک برند با کیفیت بسیار عاقلانه است. ماشین لباسشویی سامسونگ در سالیان اخیر از همه نظر امتحان خود را پس داده است و در میان مصرف کنندگان جز اولین انتخاب در بین برندهای موجود در بازار است.

یکی دیگر از علت‌های محبوبیت ماشین لباسشویی سامسونگ خدمات پس از فروش گسترده آن در سرتاسر ایران بوده و ما در شهر رشت افتخار کسب نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت را داریم.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما به عنوان نمایندگی سامسونگ در رشت با دارا بودن سابقه طولانی در امر تعمیرات نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت و حومه و داشتن انبار بزرگ قطعات یدکی اصلی و اورجینال ماشین لباسشویی سامسونگ افتخار خدمات رسانی به همشهریان گرامی شهر رشت را دارد.

تا مشتریان گرامی با سپردن ماشین لباسشویی خود به شرکت گیل سرما، نمایندگی سامسونگ در رشت بدون دغدغه فرایند تعمیرات دستگاه خود را به نحو احسن داشته باشند.

ماشین لباسشویی سامسونگ هم به مرور زمان هر چند دیرتر به هر حال دچار خرابی و عیوبی خواهد شد. برای تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ حتماً باید توسط نمایندگی مجاز سامسونگ در شهر خود تماس حاصل نمایید.

نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

شرکت گیل سرما نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت بوده از نمایندگی‌های شهرهای ایران اطلاعی ندارد و شماره‌های این سایت مربوط به نمایندگی سامسونگ در رشت است. از جمله ایراداتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی شما پیش آید که باید در آن زمان با شرکت گیل سرما تماس بگیرید عبارتند از:

  1. لرزش و سر صدای زیاد در زمان خشک کن.
  2. عدم آبگیری ماشین لباسشویی.
  3. عدم تخلیه ماشین لباسشویی.
  4. قفل نشدن درب ماشین لباسشویی.
  5. شکستن سه نظام و بلبرینگ ماشین لباسشویی.
  6. آبریزش از زیر دستگاه لباسشویی سامسونگ.
  7. روشن نشدن ماشین لباسشویی.
  8. پس از اتمام شستشو ماشین لباسشویی روی خشک کن نمی‌رود.
  9. گرم نشدن آب ماشین لباسشویی.
  10. بوی سوختگی از ماشین لباسشویی.
  11. ارور دادن ماشین لباسشویی سامسونگ.
  12. سبد ماشین لباسشویی پس از آبگیری نمی‌چرخد.
  13. ماشین لباسشویی سامسونگ وسط برنامه ایست می‌کند.
  14. ماشین لباسشویی اتصال بدنه دارد.
  15. دکمه‌های روی دستگاه به طور صحیح عمل نمی‌کنند.
  16. ماشین لباسشویی در زمان خشک کن حرکت می‌کند.
  17. ماشین لباسشویی در وسط برنامه خاموش شده و به تایم اولیه برمی‌گردد.
  18. ماشین لباسشویی سامسونگ آبگیری انجام نمی‌دهد.
  19. پس از انتخاب برنامه درب لباسشویی قفل شده و دیگر عکس‌العملی ندارد.
  20. با آنکه ماشین لباسشویی خاموش است ولی داخل سبد دستگاه آب جمع می‌شود.

شما همشهریان گرامی شهر رشت در صورت بروز هرگونه از مشکلاتی که در بالا ذکر شد می‌توانید با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سامسونگ در رشت تماس حاصل نمایید. پس از تماس اپراتور شما را به بخش تعمیرات لباسشویی سامسونگ در رشت ارجاع داده و در آنجا پس از مشاوره تلفنی اگر مشکل سطحی باشد توسط مسئول فنی نمایندگی لباسشویی سامسونگ در رشت به صورت تلفنی رفع خواهد شد.

چون در بعضی مواقع پیش آمده که عدم صحیح استفاده از ماشین لباسشویی باعث نمایش کد خطا بر روی دستگاه می‌شود. و اگر نیاز به تکنسین باشد اپراتور شماره مشتری و آدرس را ذخیره نموده به نزدیک‌ترین تکنسین ارسال می‌نماید. تکنسین شرکت گیل سرما، نمایندگی سامسونگ در رشت با مشتری تماس گرفته و با تعیین وقت قبلی توسط مشتری در محل برای امر تعمیرات لباسشویی حضور خواهد یافت.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در رشت در محل 

یکی از دغدغه‌های مردم در امر تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت؛ موضوع جابجایی و انتقال آن به کارگاه و نمایندگی جهت تعمیرات است. و از این موضوع نگران هستند که در هنگام جابجایی به بدنه دستگاه آسیب ظاهری وارد شود. از این رو شرکت گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت تیمی از بهترین متخصصان خود برای تعمیرات لباسشویی سامسونگ در محل تشکیل داده است این تیم با تجربه تمامی کار تعمیرات لباسشویی را در محل انجام می‌دهند.

فقط در یک مورد که اگر احتیاج به تعویض سه نظام لباسشویی باشد؛ دستگاه را در محل باز نموده و فقط بخش دیگ لباسشویی سامسونگ را به نمایندگی جهت تعویض سه نظام منتقل می‌نماید. و پس از تعمیرات سه نظام تکنسین دیگ را به محل برده در همان جا نصب و راه اندازی می‌کند. علت این کار توسط تکنسین شرکت گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت را در مقاله زیر بیان خواهیم کرد:

سه نظام لباسشویی سامسونگ یک قطعه فلزی بوده که سه پره دارد. پره‌های آن از جنس آلومینیوم خشک بوده که بر مرکز یک شافت فولادی نصب است. بخش آلومینیوم سه نظام در داخل دیگ بوده و به سبد لباسشویی متصل است. و شافت وسط آن توسط بلبرینگ‌ها از دیگ خارج شده و یک کاسه نمد بین شافت و بخش آلومینیومی وجود دارد که باعث عدم خروج آب از داخل دیگ به بلبرینگ‌ها و بیرون لباسشویی خواهد شد.

بعد از سالیان استفاده از لباسشویی بخش آلومینیومی سه نظام در اثر آب و مواد شوینده پوسیده شده و می‌شکند. اگر تکنسین شرکت گیل سرما، نمایندگی سامسونگ در رشت بخواهد خود سه نظام را در محل تعویض کند؛ از نظر اصولی و طول عمر دستگاه بعد تعمیرات صحیح نیست. چرا که تعویض سه نظام از آنجایی که در داخل دیگ وجود دارد و داخل دیگ هم طبق سالیان دراز استفاده شده پر از جرم و آلودگی است.

از این رو بهتر است بخش دیگ به نمایندگی سامسونگ در رشت انتقال داده شده تا توسط دستگاه‌های مخصوص شستشو و جرم زدایی انجام شود. نصب سه نظام جدید تعویض بلبرینگ‌ها مخصوصاً نصب کاسه نمد جدید باید با دقت بالا جایگذاری شود. چون در بعضی از مواقع جایی خود کاسه نمد و بلبرینگ‌ها به مرور زمان و عدم تعمیرات به موقع لباسشویی سامسونگ پوسیده یا گشاد شده است که باید توسط دستگاه تراشکاری موجود در کارگاه انجام شود.

و اگر دیگ‌هایی که جای بلبرینگ و کاسه نمد آن گشاد شده باشد و بدون توجه به این موضوع تکنسین بخواهد در منزل و محل اقدام به نصب بلبرینگ و کاسه نمد کند، طولی نخواهد کشید که دوباره لباسشویی به مشکل بر خواهد خورد. از این رو اصولی‌ترین کار این است که در مورد تعویض سه نظام، بخش دیگ لباسشویی به کارگاه نمایندگی سامسونگ در رشت آورده شود و پس از تعویض سه نظام دیگ توسط تکنسین به محل برای نصب و راه‌اندازی انتقال داده شود.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در رشت در محل 

بعضی از مشتریان به این شکل از تعمیرات که لباسشویی سامسونگ در محل انجام شود و فرایند بالایی که توضیح دادیم مشکلی ندارند و از این موضوع راضی هستند. ولی دیگر مشتریان از اینکه فضای آشپزخانه برای امر تعمیرات اشغال شود خوشنود نبوده و خواستار این هستند که لباسشویی به نمایندگی انتقال داده شود و تعمیرات در نمایندگی انجام شود. و فقط مشکل حمل و انتقال لباسشویی را تا نمایندگی سامسونگ در رشت را دارند.

از این رو شرکت فنی مهندسی گیل سرما تنها نمایندگی سامسونگ در رشت بوده که تیمی با تجربه برای حمل و انتقال لباسشویی به نمایندگی تشکیل داده است. این تیم با تجربه بدون هیچ گونه آسیب رساندن به دستگاه مشتری آن را به نمایندگی انتقال داده و پس از امر تعمیرات لباسشویی دستگاه را به منزل مشتری منتقل می‌نماید. از این رو مشتریان عزیزی که خواستار تعمیرات لباسشویی خود را در نمایندگی دارند؛ از این دغدغه آسوده خاطر خواهند بود.

البته بیشترین خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در رشت در محل انجام خواهد گرفت؛ به جز مورد خاصی که در بالا اشاره شد. از جمله تعمیراتی که در محل انجام خواهد شد عبارتند از:

  • رفع مشکل روشن نشدن لباسشویی سامسونگ.
  • رفع مشکل ارور و کد خطا لباسشویی.
  • رفع مشکل آبریزش از زیر لباسشویی.
  • رفع مشکل بیش از حد آبگیری لباسشویی سامسونگ.
  • رفع مشکل لرزش و سر و صدای زیاد دستگاه در هنگام کار کردن.
  • رفع مشکل عدم خشک کردن لباس‌ها.
  • رفع مشکل عدم آبگیری.
  • رفع مشکل عدم تخلیه لباسشویی
  • رفع مشکل کد خطای عدم نابالانسی.
  • تعویض پمپ تخلیه.
  • تعویض هیدروستات.
  • تعویض لاستیک دور درب لباسشویی سامسونگ.
  • تعویض میکروسوئیچ درب لباسشویی.
  • تعویض تسمه لباسشویی.
  • تعویض تاخو یا سنسور اثر هال لباسشویی.
  • تعویض شیر برقی ورودی آب لباسشویی سامسونگ.
  • تعویض المنت لباسشویی.
  • تعویض سنسور دمای آب دیگ لباسشویی.
  • رفع مشکل حرکت کردن دستگاه در زمان خشک کردن لباس‌ها.
  • تعویض لولای درب لباسشویی سامسونگ.
  • تعویض زبانه قفل درب لباسشویی.
  • تعویض کمک‌های لباسشویی.
  • تعمیر برد الکترونیک لباسشویی سامسونگ.

تمامی موارد تعمیراتی که در بالا اشاره شد توسط تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در رشت در محل انجام خواهد شد. تمامی کارهای انجام شده و تعویض قطعات با لوازم یدکی اصلی شرکت سامسونگ بوده و کلیه تعمیرات انجام شده با ارائه فاکتور رسمی شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سامسونگ در رشت برای مشتری صادر می‌شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در رشت

شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در رشت با پشتیبانی از دانش فنی بالا تکنسین‌های خود در راستای تعمیر لباسشویی سامسونگ توانسته گامی مهم در این راستا ایفا کند. تکنسین‌های شرکت گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت اینگونه آموزش دیده‌اند که اگر لباسشویی مشتری بعد از سالیان کارکرد برای تعمیر به نمایندگی ما مراجعه نمود؛ باید طوری تعمیر شود که به حالت کارخانه‌ای خود بازگردد. تا دوباره بتواند سالیان دراز بدون نقص به کار خود ادامه دهد.

یکی از مشکلات لباسشویی که بیشترین تماس در مورد آن با شرکت گرفته می‌شود؛ سر و صدای زیاده لباسشویی و شکستن سه نظام است که معمولاً بعد از ۸ تا ۱۰ سال که از عمر لباسشویی می‌گذرد اتفاق می‌افتد. برای تعویض بلبرینگ و سه نظام باید تمامی قطعات لباسشویی باز شود تا به آن دسترسی داشت؛ و هزینه بیشتری نسبت به تعمیر دیگر بخش‌های لباسشویی دارد.

تکنسین‌های شرکت گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت پس از سال‌ها تجربه در این مورد می‌دانند که در زمان بروز همچین مشکلی باید در امر تعویض سه نظام لباسشویی نکات بسیار مهمی را مد نظر قرار دهند.

خیلی از همکاران به خاطر اینکه هزینه کمتری به مشتری اعلام نمایند فقط سه نظام شکسته را تعویض می‌کنند. که کاری بسیار اشتباه بوده مدتی نمی‌گذرد که لباسشویی دوباره به مشکل برخورد خواهد کرد. تکنسین‌های شرکت گیل سرما نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در رشت کاملاً به این موضوع واقف هستند که در زمان شکستن سه نظام پس از سالیان طولانی کارکرد لباسشویی، باید همزمان با تعویض سه نظام قطعاتی همچون بلبرینگ‌ها و کاسه نمد هم تعویض شود.

تا لباسشویی بتواند در سال‌های آتی همانند سال‌های گذشته به نحو احسنت به کار خود ادامه دهد. نکته بسیار مهمی که تکنسین نمایندگی سامسونگ در رشت به آن توجه ویژه دارد، تعویض این قطعات با نوع اصلی و اورجینال خود است. چون در بازار آزاد قطعات ذکر شده به صورت تقلبی موجود بوده و قطعات اصلی فقط در نمایندگی‌ها موجود است.

تکنسین پس از حضور در منزل مشتری و بررسی لباسشویی اگر با موضوع شکستگی سه نظام روبرو شود؛ بنا به نوع درخواست مشتری هم می‌تواند کل دستگاه لباسشویی را به نمایندگی منتقل کند برای امر تعمیرات و هم پس از باز کردن لباسشویی بخش دیگ را برای تعویض سه نظام به نمایندگی انتقال دهد.

پس از انتقال دیگ لباسشویی به نمایندگی سامسونگ در رشت، دیگ مورد نظر باز شده و لوازمی همچون بلبرینگ‌ها، کاسه نمد، سه نظام و چنگکهای فرسوده و خراب جدا می‌شود. سپس دیگ و سبد لباسشویی کاملاً شستشو و جرم زدایی شده و برای نصب قطعات جدید آماده می‌شود. در عکس زیر نمونه‌ای ترمیم دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ را مشاهده می‌کنید:

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در رشت

قبل از نصب قطعات جدید گزینه‌ای که توسط تکنسین نمایندگی سامسونگ در رشت مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ جای بلبرینگ‌ها و کاسه نمد است. زیرا ممکن است در بعضی از مواقع به علت کارکرد سالیان دراز با آب و مواد شوینده جای استقرار کاسه نمد و بلبرینگ‌ها دچار خوردگی و پوسیدگی شده باشد. اگر موردهای ذکر شده آسیب دیده باشد؛ دیگ به بخش تراشکاری رفته و ترمیم خواهد شد. و پس از آن تکنسین اقدام به نصب قطعات جدید نموده تا برای نصب در منزل مشتری آماده شود.

در مواقعی هم پیش خواهد آمد که به علت شکستن سه نظام و توجه نکردن مشتری به سر صدای زیاد ماشین لباسشویی، آسیب زیادی به دیگ لباسشویی می‌رسد. زمانی که سه نظام می‌شکند و یا به علت پوسیدگی سبد از جای خود به جلوتر آمده و با دیگ لباسشویی برخورد می‌کند و باعث خوردگی بخش پلاستیکی دیگ خواهد شد. در این صورت تکنسین نمایندگی سامسونگ در رشت اقدام به ترمیم دیگ لباسشویی با استفاده از لوازم مخصوص خواهد کرد.

تکنسین‌های شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در رشت به کلیه مشکلات و ایرادات رایج لباسشویی واقف بوده و تمام سعی خود را برای ارائه دادن بهترین نوع خدمات و تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ را ارائه می‌دهد تا رضایت کامل مشتریان گرامی شهر رشت را دریافت نمایند.

نمایندگی تعمیر برد لباسشویی سامسونگ در رشت

نمایندگی تعمیر برد لباسشویی سامسونگ در رشت یکی از واحدهای بسیار مهم شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سامسونگ در رشت است. ما قصد داریم در مقاله‌ای جامع و کامل در مورد برد لباسشویی سامسونگ و نحوه عملکرد آن در دستگاه توضیح دهیم.

برد لباسشویی را می‌توان به مغز دستگاه تشبیه کرد تمامی مراحل کار و شستشوی لباسشویی توسط دستورات ارسالی از طریق برد الکترونیک دستگاه است. در لباسشویی‌های قدیم تمامی دستورات توسط کلیدی به نام سلکتور انجام می‌گرفت. کلیدهای سلکتوری از چندین پلاتین برای قطع و وصل تشکیل شده بود که در پشت آن یک موتور تایمر مکانیکی وجود داشت.

پس از پیشرفت تکنولوژی به مرور زمان ماشین‌های لباسشویی به برد الکترونیک مجهز شد. از مزیت‌های برد الکترونیک لباسشویی نسبت به کلیدهای سلکتوری دقت بسیار بالا و کنترل دقییق تمامی بخش‌های لباسشویی است. شرکت گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت از زمان مجهز شدن لباسشویی‌ها سامسونگ به برد الکترونیک اقدام به بروز کردن تکنسین‌های خود در این راستا شد و واحد نمایندگی تعمیر برد لباسشویی سامسونگ در رشت را راه اندازی کرد.

برد لباسشویی از یک سری از قطعات الکترونیکی که در مرکز آن آی سی به نام میکرو وجود دارد تشکیل شده است. آی سی میکرو توسط کارخانه سازنده کدنویسی شده و تمامی دستورات به دیگر قطعات الکترونیک بر روی برد لباسشویی را بر عهده دارد.

مزیت بعدی برد الکترونیک آنالیز مراحل کار لباسشویی است. به این معنا که برد الکترونیک به هر بخشی از لباسشویی که دستور کارکرد ارسال می‌کند؛ از آن بخش نمونه برداری کرده و مراحل کار را زیر نظر دارد و در صورت بروز هرگونه مشکل در نحوه عملکرد آن بخش؛ اقدام به قطع کار لباسشویی نموده و بر سر صفحه نمایش کد خطا مربوط به آن بخش را نمایان می‌کند.

تعمیرات برد لباسشویی کاری بسیار تخصصی بوده و باید توسط نمایندگی تعمیر برد لباسشویی سامسونگ در رشت انجام گیرد. شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت با تکنسین‌های آموزش دیده و به روز در این حوزه و استفاده از قطعات الکترونیک اصلی اقدام به تعمیر برد لباسشویی می‌کند. در نسل جدیدتر برد لباسشویی سامسونگ در سالیان اخیر تغییرات چشمگیری صورت گرفته است.

نمایندگی تعمیر برد لباسشویی سامسونگ در رشت

در نسل جدید بردها به تکنولوژی اینورتر مجهز شده‌اند که کارایی دقیق‌تر نسبت به نسل قدیم‌تر خود دارند. تفاوت برد اینورتر با نسل قدیم خود در بخش موتور لباسشویی است. از مزایای برد اینورتر لباسشویی سامسونگ کنترل دقیق‌تر موتور لباسشویی و مصرف برق بسیار پایین‌تر آن است.

شرکت گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت کلیه تعمیرات برد اینورتر لباسشویی سامسونگ را در نمایندگی خود انجام می‌دهد. تعمیرات برد اینورتر از پیچیدگی خاص برخوردار است و تکنسین مورد نظر باید دانش فنی بسیار بالایی در این مورد داشته باشد از این رو پیشنهاد می‌کنیم از سپردن تعمیر برد لباسشویی خود در شهر رشت به تعمیرکاران متفرقه خودداری نمایید و با نمایندگی تعمیر برد لباسشویی سامسونگ در رشت با شماره تلفن تماس 01333242623 در ارتباط باشید.

برد ماشین لباسشویی پس از تولید در کارخانه به خاطر اینکه در جای مرطوب و احتمال نشت آب در ماشین لباسشویی وجود دارد از این رو کارخانه تولید کننده مایعی به نام رزین بر روی مدار چاپی برد الکترونیک می‌ریزد. این ماده پس از مدتی کوتاه کاملاً خشک شده و حالت ژلاتینی به خود می‌گیرد. از این رو اگر در ماشین لباسشویی نشت آب صورت گیرد یا شلنگ ورودی آب به جای پودری پاره شود؛ این ژلاتین از برد الکترونیک در برابر اتصال حفاظت خواهد کرد.

از این رو برای تعمیرات برد لباسشویی با چالش جدا کردن رزین روبرو هستیم. تکنسین‌های ما در واحد نمایندگی تعمیر برد لباسشویی سامسونگ در رشت کاملاً به این موضوع اشراف داشته و با مهارتی که کسب نموده‌اند به راحتی اقدام به جدا کردن رزین مورد نظر می‌پردازد. و با حوصله کامل امر تعمیرات برد لباسشویی سامسونگ را انجام می‌دهد.

بارها شاهد این موضوع بوده‌ایم که برد لباسشویی برای تعمیر به نمایندگی ما ارسال شده و شکستگی در برد الکترونیک وجود داشت. خیلی از تعمیرکاران مبتدی و غیر مجاز اقدام به تعمیر این نوع بردها می‌کنند. و از آنجایی که تجربه کافی در این مورد را ندارند باعث شکستگی برد الکترونیک شده و خسارات زیادی به مصرف کننده وارد می‌نماید.

نمایندگی فروش ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

نمایندگی فروش ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت یکی دیگر از خدمات شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سامسونگ در رشت جهت رفاه حال مشتریان گرامی شهر رشت است.

ما در شرکت، در بخش تمامی مدل‌های جدید ماشین لباسشویی سامسونگ را موجود نموده‌ایم. فعالیت جدید شرکت گیل سرما افتتاح بخش نمایندگی فروش ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت است.

شرکت ما با سابقه طولانی در امر خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ بوده و حال اقدام به فروش لوازم خانگی سامسونگ نموده است. شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانید برای خرید محصولات اصلی سامسونگ در شهر رشت با شرکت گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت تماس حاصل نمایید.

پس از تماس اپراتور شما را به واحد نمایندگی فروش متصل می‌نماید؛ و شما می‌توانید هرگونه سوال در مورد خرید ماشین لباسشویی سامسونگ و قیمت مدل‌های موجود در شرکت تحقیق نمایید و سپس با قیمت‌های بازار آزاد مقایسه کنید. یکی از شعارهای شرکت گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت فروش محصولات سامسونگ اصلی با قیمت بسیار مناسب بوده تا همشهریان گرامی شهر رشت بتواند از بهترین برند ماشین لباسشویی از نظر کیفیت، زیبایی و دوام بهره‌مند شوند.

نمایندگی فروش ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

یکی از علت‌های اقدام شرکت ما در بحث فروش محصولات و راه اندازی واحد نمایندگی فروش این بوده است که شاهد ورود ماشین لباسشویی سامسونگ تقلبی از بانه و شهرهای مرزی به ایران بوده که باعث دردسرهای زیادی برای مصرف کننده شده است.

لباسشویی‌های وارد شده از شهرهای مرزی تقلبی بوده و اصلاً توسط کارخانه سامسونگ تولید نشده است. و عدم وجود قطعات یدکی آن در بازار مشکلات زیادی برای مصرف کننده ایجاد نموده است. ما در شرکت گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت همواره شاهد این هستیم که لباسشویی‌های تقلبی با نام سامسونگ، مشتری خریداری نموده و الان بابت یک قطعه کوچک بلا استفاده مانده است.

از این رو پیشنهاد می‌کنیم حتماً قبل از خرید از اصل بودن ماشین لباسشویی سامسونگ مطمئن شوید. و جهت خرید ماشین لباسشویی اصلی در رشت، با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سامسونگ در رشت تماس بگیرید. و حتماً پس از تحقیقات کامل از نمایندگی فروش ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت خرید نمایید.

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در رشت

یکی از تولیدات بسیار مهم شرکت سامسونگ در بخش سرمایشی تولید انواع سرد کننده‌های مواد غذایی در منزل است. محصولاتی چون یخچال، یخچال فریزر، فریزر، ساید بای ساید، بوده که خوشبختانه برند سامسونگ جز برندهای بسیار با کیفیت و با طراحی زیبا در این راستا است. از این رو ما مفتخریم که از سالیان گذشته تا به امروز نمایندگی سامسونگ در رشت را کسب نموده‌ایم و خدمات پشتیبانی این برند با کیفیت را دارا هستیم.

یخچال جز لوازم حیاتی خانه بوده و امروزه بدون داشتن این دستگاه مهم غیر ممکن است. شرکت ما با داشتن اکیپ‌های مختلف و تکنسین‌های متخصص در هر بخش از ام تعمیرات لوازم خانگی جز برترین نمایندگی‌ها در رشت بوده و سابقه طولانی در امر تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ را دارد.

خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در رشت یکی از واحدهای مهم شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سامسونگ در رشت است. تکنولوزی یجچال روز به روز در حال تغییر و پیشرفت است؛ از این رو تکنسین‌های این بخش جز پرسنلی هستند که هر ساله در دوره‌ها و سمینارهای سامسونگ در کره شرکت می‌کنند. و از جدیدترین تکنولوژی‌ها و آموزش‌ها جهت تعمیرات یخچال سامسونگ بهره‌مند می‌شوند.

یخچال هم پس از مدت زمان و کارکرد دچار خرابی خواهد شد و نیاز به تعمیر دارد. یخچال‌های سامسونگ نسبت به دیگر لوازم خانگی بسیار حساس و مهم بوده و هرگونه دستکاری بی جهت و بی‌ مورد باعث خرابی جبران ناپذیر خواهد شد. از این رو حتماً جهت تعمیرات یخچال خود با نمایندگی مجاز تماس بگیرید و از سپردن آن به دست تعمیرکارهای متفرقه جدا خودداری نمایید. ضمناً جهت اطلاع مردم عزیز ما هیچ گونه نمایندگی سیاری نداریم. و حتماً پس از تماس با تعمیرکار جهت اطمینان از نمایندگی مجاز بودن آن تکنسین اطمینان حاصل نمایید.

تکنسین‌های شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت به تمامی ایرادات یخچال‌های سامسونگ واقف بوده و شرکت ما تمامی لوازم یدکی اصلی از مدل‌های قدیمی گرفته تا مدل‌های جدید را در انبار شرکت موجود کرده است. از این رو شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانید برای تعمیرات یخچال خود با نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در رشت شرکت گیل سرما در ارتباط باشید.

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در رشت

ما درمقاله‌ای جامع و کامل در مورد نسل‌ها و نحوه عملکرد یخچالهای سامسونگ از قدیم تا به امروز توسط شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت برای شما آماده نموده‌ایم:

در یخچال‌های قدیمی سامسونگ کمپرسور از نوع دور ثابت بود و سیستم تخلیه سرمایش داخل کابین به صورت یخدان بود. از مشکلات اینگونه یخچال‌ها در نسل قدیم این بود که سرمای در بخش یخدان یا همان فریزر به ندرت به زیر منفی ۷ درجه می‌رسید؛ و یخ تشکیل شده بر روی اواپراتور باعث عدم خروج سرما به داخل کابین می‌شد. که مسلماً در کیفیت و ماندگاری مواد غذایی تاثیر بسزایی داشت.

و همیشه پس از مدتی مشکل یخ بستن داخل اوپراتور را داشت. که می‌بایست پس از هر چند مدتی یخچال را خاموش کرده تا یخ‌های داخل اواپراتور پاکسازی شود. بعدها در نسل جدیدتر یخچال فریزرهای سامسونگ به تکنولوژی نوفراست یا به زبان ساده یخچال‌های بدون برفک مجهز شد. در این نوع از یخچال‌ دیگر نمایی از اواپراتور در داخل کابین دیده نمی‌شد.

یخچال‌های نوفراست سامسونگ به این صورت بوده که اواپراتور در پشت قاب کابین داخل مخفی شده است و سرمایش توسط یک فن به داخل کابین انتقال پیدا می‌کند. سرمای تولید شده توسط کمپرسور باعث سرد شدن اواپراتور شده و توسط یک فن در داخل کابین هدایت می‌شود. پس از مدتی از کارکرد یخچال به خاطر رطوبت هوا داخل کابین و باز و بست کردن درب یخچال بر روی اواپراتور یخ تشکیل می‌شود.

در این گونه از یخچال‌ سامسونگ قطعه‌ای به نام تایمر وجود داشت که در کارکرد ۲۴ ساعت تایمی کوتاه برق کمپرسور یخچال و فن دستگاه را خاموش کرده و المنت اواپراتور را روشن می‌نمود؛ که این امر باعث آب شدن یخ‌های تشکیل شده بر روی اواپراتور می‌شد. آب این یخ‌ها از مسیر درین یخچال توسط یک لوله بر روی کاسه‌ای که بر روی کمپرسور تهویه شده ریخته و توسط گرمای کمپرسور در مراحل بعدی کار تبخیر می‌شد. و پس از آب شدن یخ اواپراتور یخچال دوباره به سرماسازی ادامه می‌داد.

در این مقاله که توسط شرکت فنی و مهندسی گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت نوشته شده است قصد داریم در مورد جدیدترین نسل یخچال‌های سامسونگ که امروزه در بیشتر خانه‌ها مشاهده می‌شود توضیح دهیم. و اما در نسل جدید و امروزه یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ با تکنولوژی کمپرسور اینورتر خطی به بازار ارائه شده است. در یخچال‌های نسل جدید سامسونگ از تکنولوژی پیشرفته‌تری نسبت به دو مدل که توضیح داده شد بهره می‌برد.

از این رو حتماً باید جهت تعمیرات این نوع از یخچال‌ها حتماً باید با نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در رشت شرکت گیل سرما تماس بگیرید تا مراحل تعمیرات به صورت اصولی و استاندارد اجرا شود. این یخچال‌ها توسط یک کمپرسور با تکنولوژی اینورتر خطی کار می‌کنند؛ به این صورت که کمپرسور با دستور گرفتن از برد اینورتر که برای یخچال طراحی شده است با دور متغیر کار می‌کند و نسبت به سرمای داخل کابین دور کمپرسور کم و زیاد می‌شود. و دیگر خبری از استارت لحظه‌ای کمپرسور و کارکرد با دور ثابت نیست.

در این نوع از یخچال‌ سامسونگ دیگر قطعه‌ای به نام تایمر وجود ندارد و تمامی مراحل یخ زدایی توسط برد الکترونیک و سنسورها انجام می‌شود از این رو شاهد سرماسازی دقیق تا منفی ۲۵ درجه زیر صفر خواهیم بود؛ که این موضوع باعث طول عمر و کیفیت مواد غذایی خواهد شد.

به هر حال پس از مدت زمان ممکن است این گونه از یخچال‌ها هم دچار خرابی شوند تکنسین‌های شرکت گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت به کلیه مشکلات ایجاد شده برای یخچال‌ واقف بوده و شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانید جهت تعمیرات یخچال خود با نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در رشت شرکت گیل سرما در تماس باشید.

از جمله مشکلاتی که می‌تواند برای یخچال شما به وجود آید که در صورت مشاهده آن می‌توانید با ما تماس بگیرید عبارتند از:

  • سرمای بخش یخچال سامسونگ کم شده است.
  • سرمای بخش فریزر کم شده است.
  • یخچال خاموش شده و بر روی نمایشگر کد خطا ظاهر شده است.
  • یخچال سامسونگ به خاموشی مطلق رفته است و هیچ چراغی بر روی نمایشگر روشن نیست.
  • یخچال روشن است ولی هیچگونه سرمایشی ندارد.
  • آبریز یخچال کار نمی‌کند.
  • یخساز یخچال تولید یخ نمی‌کند.
  • یخچال سرمایش بیش از حد از دمای تنظیم شده دارد.
  • سر و صدای زیاد و غیر متعارف در زمان کارکرد یخچال به گوش می‌رسد.
  • یخچال بوی سوختگی سیم می‌دهد.
  • داخل کابین و طبقات یخچال سامسونگ آب جمع شده است.

در صورت بروز هرگونه از مشکلاتی که در بالا اشاره نموده‌ایم سریعاً با شرکت گیل سرما، نمایندگی سامسونگ در رشت تماس بگیرید. اپراتور تماس شما را به واحد نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در رشت و به کارشناس فنی مربوطه متصل می‌نماید.

در صورتی که کارشناس فنی بتواند مشکل یخچال شما را تلفنی حل نماید؛ راهنمایی کامل را انجام خواهد داد. چون در برخی از موارد بعضی از مشکلات یخچال سامسونگ سطحی بوده و مربوط به تنظیمات یخچال خواهد بود. و در صورتی که مشکل فنی باشد آدرس شما دریافت خواهد شد و تکنسین مورد نظر نمایندگی سامسونگ در رشت در محل حاضر خواهد شد رفع عیب می‌نماید.

تعمیر یخچال سامسونگ در رشت در محل

شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت با توجه به حجم و دشواری حمل یخچال به نمایندگی جهت تعمیرات، کلیه کارهای تعمیراتی را در محل و منزل مشتری انجام خواهند داد. از جمله موارد تغییراتی که توسط نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در رشت در محل انجام می‌شود عبارتند از:

  • رفع مشکل عدم سرمایش یخچال سامسونگ.
  • رفع مشکل عدم سرمایش فریزر.
  • رفع مشکل عدم سرمایش ساید بای ساید.
  • تعویض سنسورهای یخچال.
  • تعویض ترمو فیوز یخچال.
  • تعویض المنت اواپراتور یخچال .
  • تعویض ترمو دیسک یخچال سامسونگ.
  • تعویض فن اواپراتور یخچال.
  • رفع نشتی گاز مبرد یخچال.
  • شارژ گاز یخچال سامسونگ.
  • تعمیر برد الکترونیک یخچال و ساید بای ساید سامسونگ.
  • تعمیر یخساز سایز ساید بای ساید.
  • تعویض کمپرسور اینورتر خطی و معمولی یخچال.
  • تعویض واشر دور درب یخچال.
  • تعویض شیلنگ‌های آب یخچال.
  • تعویض شیر برقی یخچال و ساید بای ساید سامسونگ.

تعمیر یخچال سامسونگ در رشت در محل

شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سامسونگ در رشت در امر تعمیرات یخچال تکنسین‌هایی در این مورد آموزش داده است. این تکنسین‌ها در امر تعمیرات یخچال سامسونگ در محل؛ آموزش کامل دیده و با داشتن کلیه لوازم یدکی جهت تعمیرات یخچال در همان جلسه اول کلی مشکلات یخچال و سای بای ساید را تعمیر و رفع عیب می‌نمایند.

از این رو دیگر نگران حمل و جابجایی یخچال جهت تعمیرات نبوده و با خیالی آسوده تعمیرات یخچال خود را به شرکت گیل سرما، نمایندگی سامسونگ در رشت بسپارید

نمایندگی ماشین ظرفشویی سامسونگ در رشت

در مقاله‌ای که توسط شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت ارائه کرده‌ایم؛ قصد داریم در مورد مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی سامسونگ را بیان نماییم. ماشین ظرفشویی یکی دیگر از تولیدات برند سامسونگ بوده که امروزه در بسیاری از منازل یافت می‌شود. این ماشین پرکاربرد در امر شستشوی ظروف بسیار به کمک انسان آمده است. داشتن یک ظرفشویی با کیفیت و با پشتیبانی خدمات پس از فروش معتبر برای هر منزل یک آپشن محسوب می‌شود.

شرکت گیل سرما نمایندگی ماشین ظرفشویی سامسونگ در رشت، خدمات پس از فروش و تعمیرات این محصول را بر عهده دارد. اگر بخواهیم از مزایای ماشین ظرفشویی سخن بگوییم؛ یکی از این مزایا را بهداشتی بودن مراحل شستشو می‌توان بیان کرد. از آنجایی که در شستن ظرف‌ها توسط ماشین ظرفشویی سامسونگ دیگر خبری از اسفنج ‌نیست و این کار به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

اسفنج و لوازم شستشوی ظرف به صورت دستی همیشه مرطوب و محل ذخیره و تکثیر باکتری‌ها خواهد بود که با استفاده از ماشین ظرفشویی سامسونگ از این مشکل بزرگ جلوگیری خواهد شد.

دومین مزیت ماشین ظرفشویی سامسونگ می‌توان به بحث صرفه‌جویی در وقت اشاره نمود. از آنجایی که شستن ظروف توسط دست وقت بسیاری از انسان تلف می‌کند و باید وقت زیادی را در طول شبانه روز به شستن ظرف اختصاص داد. ولی از آنجایی که ماشین ظرفشویی سامسونگ به صورت تمام اتوماتیک تمامی مراحل شست و شو را انجام می‌دهد؛ بسیار در وقت و زمان صرفه‌جویی خواهد کرد و می‌توان به کارهای دیگر منزل رسیدگی نمود.

مزیت سوم ماشین ظرفشویی سامسونگ در امر صرفه‌جویی آب است. ماشین ظرفشویی برای شستن ظروف از آب بسیار کمی استفاده می‌کند. طبق تحقیقات انجام شده شستشو با ماشین ظرفشویی ۹ برابر کمتر از شستشو با دست اعلام شده است. این موضوع بسیار مهم است مخصوصاً در ایران که با مشکل بزرگ کم آبی روبرو هستیم.

مزیت چهارم ماشین ظرفشویی محافظت از ظروف است. از آنجایی که شستن ظروف با دست احتمال شکستگی و لب پر شدن دارد؛ با استفاده از ماشین ظرفشویی سامسونگ این مشکل حل خواهد شد. از آنجایی که ماشین ظرفشویی هوشمند سامسونگ با تنظیم دمای آب در مراحل شستشو به طول عمر ظروف می‌افزاید.

و در آخر می‌توان به مهم‌ترین مزیت ماشین ظرفشویی سامسونگ پرداخت که موضوع خشک کردن ظروف پس از شستشو است ماشین ظرفشویی پس از شستن ظرف‌ها توسط دمای المنت و فن تهویه دستگاه اقدام به خشک کردن ظروف با هوای گرم می‌نماید. که این موضوع باعث از بین رفتن تمامی باکتری‌ها خواهد شد.

ماشین ظرفشویی در میان لوازم خانگی از استهلاک بیشتری برخوردار است. و همیشه به صورت دوره‌ای باید توسط تکنسین مجاز نمایندگی سامسونگ در رشت مورد سرویس قرار گیرد. لوازم یدکی و قطعات ماشین ظرفشویی سامسونگ بسیار کم بوده و در بازار آزاد موجود نیست؛ و فقط در نمایندگی مجاز یافت می‌شود. از این رو پیشنهاد می‌کنیم جهت تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ خود در شهر رشت با شرکت گیل سرما نمایندگی ماشین ظرفشویی سامسونگ در رشت در تماس باشید.

نمایندگی ماشین ظرفشویی سامسونگ در رشت

و سپردن ماشین ظرفشویی سامسونگ خود به تعمیرکاران متفرقه جدا خودداری نمایید. همانطور که اشاره نمودیم ماشین ظرفشویی استهلاک بسیار بالایی دارد و ممکن است دچار خرابی شود. و اگر به صورت اصولی تعمیر نشود کارایی خود را از دست خواهد داد.

از جمله مشکلاتی که می‌تواند برای ماشین ظرفشویی شما پیش آید و در زمان وقوع آن می‌توانید با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سامسونگ در رشت تماس بگیرید عبارتند از:

  • ماشین ظرفشویی سامسونگ روشن نمی‌شود.
  • ماشین ظرفشویی کد خطا نشان می‌دهد.
  • ماشین ظرفشویی آبگیری نمی‌کند.
  • در هنگام کارکرد ماشین ظرفشویی سامسونگ بوی سوختگی به مشام می‌رسد.
  • پس از اتمام شست و شو ظروف بر روی آن لک و سفیدی به جا می‌ماند.
  • پس از اتمام شست و شو ‌ظروف به خوبی خشک نمی‌شود.
  • از زیر ماشین ظرفشویی در هنگام شست و شو نشت آب دارد.
  • در یکی از طبقات ظرفشویی ‌ظروف به خوبی تمیز نمی‌شود.
  • ماشین ظرفشویی آبگیری بیش از حد داشته و کلاً تخلیه می‌کند.
  • ماشین ظرفشویی سامسونگ با آب سرد شستشو انجام می‌دهد و آب گرم نمی‌شود.
  • پس از شستشو آب ماشین ظرفشویی تخلیه نمی‌شود.
  • در هنگام شست و شو سر و صدای زیاد از دستگاه شنیده می‌شود.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت به کلیه مشکلات پیش آمده برای ماشین ظرفشویی، که چند موردی هم در بالا ذکر شد کاملاً واقف بوده و با پشتیبانی از لوازم یدکی اصلی ماشین ظرفشویی سامسونگ در کمترین زمان ممکن اقدام به تعمیر و رفع عیب دستگاه در محل می‌نماید.

در موارد زیاد شاهد این موضوع هستیم که پس از تماس با شرکت و اعلام خرابی ماشین ظرفشویی؛ تکنسین به محل حضور یافته و شاهد دستکاری دستگاه توسط تعمیرکاران مبتدی بوده است. و هزینه زیادی بابت تعمیرات برای مشتری به جا گذاشته است.

از این رو حتماً برای تعمیرات ماشین ظرفشویی خود در شهر رشت مستقیماً با دفتر فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سامسونگ در رشت تماس بگیرید تا این گونه متضرر نشوید.

استراتژی شرکت گیل سرما آموزش تکنسین‌های خود در بحث تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ بر این مبنا استوار شده که بتوانند در ۹۹ درصد شرایط تمامی امر تعمیرات در محل و منزل مشتری انجام شود. به خاطر اینکه حمل و جابجایی دستگاه‌ها هم هزینه بر خواهد بود و هم برای مشتری دشوار است.

از این رو تکنسین‌های واحد نمایندگی ماشین ظرفشویی سامسونگ در رشت کاملا در این مورد آموزش دیده‌اند و در همان جلسه اول تمامی مشکلات و ایرادات ماشین ظرفشویی شما را در محل تعمیر و رفع عیب می‌نمایند.

از جمله خدماتی که تکنسین نمایندگی سامسونگ در رشت در محل انجام می‌دهد به شرح زیر است:

  • تعویض سنسور تشخیص آب ورودی.
  • تعویض شیر برقی ورودی آب.
  • تعمیر برد الکترونیک ماشین ظرفشویی سامسونگ.
  • تعویض لاستیک دور درب ماشین ظرفشویی با نمونه اصلی.
  • تعویض پمپ تخلیه اینورتر ماشین ظرفشویی سامسونگ.
  • تعویض المنت دستگاه.
  • تعمیر یا تعویض پمپ شستشو ظرفشویی.
  • رفع نشتی از فلوتر آب ماشین ظرفشویی.
  • بازیابی رزین جای نمک ظرفشویی سامسونگ.
  • تعویض فلومتر سنجش آب ماشین ظرفشویی.
  • رفع گیرپاژ فن خشک کن ماشین ظرفشویی.
  • رفع مشکل باز نشدن محفظه قرص در زمان شست و شو.
  • رفع مشکل عدم پاشش آب منظم توسط نازل‌ها.
  • تعویض سنسورهای ماشین ظرفشویی سامسونگ.

و اما تنها مشکلی که نمی‌توان در محل تعمیر و بازسازی کرد؛ موضوع پوسیدگی ماشین ظرفشویی است. فقط در این شرایط و برای رفع پوسیدگی و رنگ آمیزی دستگاه به کارگاه شرکت گیل سرما، نمایندگی سامسونگ در رشت انتقال صورت می‌گیرد.

نمایندگی جاروبرقی سامسونگ در رشت

نمایندگی سامسونگ در رشت برای پوشش دادن در امر تعمیرات تمامی لوازم خانگی سامسونگ توسط شرکت فنی مهندسی سرما اقدام به تشکیل واحد تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در رشت نموده است. تکنسین‌های شرکت فنی مهندسی گیل سرما در بخش نمایندگی جاروبرقی سامسونگ در رشت؛ کلیه تعمیرات و تامین قطعات یدکی جاروبرقی سامسونگ در صورت اصل بودن را انجام می‌دهد.

جاروبرقی یک دستگاه بسیار پر کاربرد بوده که در تمامی منازل یافت می‌شود؛ و حداقل در هفته چند بار از این دستگاه مهم استفاده می‌شود. از این رو ممکن است دچار خرابی شده و احتیاج به تعمیر داشته باشد. اگر هرگونه مشکل در مورد خرابی جاروبرقی سامسونگ در رشت مواجه شدید می‌توانید با شماره 03133242623 دفتر مرکزی نمایندگی سامسونگ در رشت که در سایت هم درج شده است تماس بگیرید.

مرکز پشتیبانی و خدمات پس از فروش نمایندگی جاروبرقی سامسونگ در رشت در کمترین زمان ممکن تکنسین‌های بخش تعمیرات جاروبرقی را به محل شما اعزام می‌نماید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در رشت

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در رشت گامی مهم در کامل‌تر کردن خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ نموده است. شرکت گیل سرما با تکمیل کردن تمامی قطعات یدکی اورجینال جاروبرقی سامسونگ در رشت توانسته هزینه تعمیرات این دستگاه پرکاربرد را بسیار کاهش دهد.

ما در نمایندگی سامسونگ در رشت قصد داریم در امر تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ و خدمات پس از فروش این برند نامی نیکو از خود به جا بگذاریم. شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل برای جاروبرقی خود که در مقاله زیر به چند مورد از آن اشاره می‌کنیم؛ با شرکت فنی مهندسی گیل سرما تماس بگیرید.

  • ایرادات رایج در جاروبرقی سامسونگ عبارتند از:
  • جاروبرقی سامسونگ روشن نمی‌شود.
  • در زمان کارکرد با جاروبرقی بوی سوختگی به مشام می‌رسد.
  • جاروبرقی دور ثابت داشته کم و زیاد نمی‌شود.
  • در زمان استفاده از جاروبرقی صدای زیادی به گوش می‌رسد.
  • سیم جاروبرقی جمع نشده و به حالت اولیه برنمی‌گردد.
  • اتصالات و لوله جاروبرقی شکسته است.
  • جاروبرقی در زمان کارکرد مکش خوبی ندارد.
  • جاروبرقی سامسونگ پس از مدتی کارکرد خاموش شده و دیگر هیچ گونه عکس العملی ندارد.

در مقاله بالا به تعدادی از مشکلات و ایرادات پیش آمده در مورد خرابی‌های جاروبرقی اشاره نمودیم. یکی از بیشترین ایرادات پیش آمده برای جاروبرقی که بیشترین تماس در مورد آن با شرکت گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت گرفته می‌شود؛ بابت روشن نشدن دستگاه است. روشن نشدن جاروبرقی دلایل گوناگونی می‌تواند داشته باشد. یکی از این دلایل ایراد در برد الکترونیک جاروبرقی است.

وظیفه برد الکترونیک جاروبرقی کنترل تمامی بخش‌های دستگاه بوده و اگر در هر بخشی از قطعات برد الکترونیک مشکلی پیش آید باعث عدم کارکرد صحیح جاروبرقی خواهد شد. یکی دیگر از مشکلاتی که برای جاروبرقی سامسونگ پیش خواهد آمد تمام شدن زغال کلکتور موتور است. در زمان سرویس جاروبرقی تکنسین نمایندگی سامسونگ در رشت حتماً به این گزینه دقت لازم را دارد و در صورت لزوم زغال موتور را تعویض می‌نماید. اگر زغال دستگاه به اتمام برسد موتور دستگاه از کار می‌ایستد و در بعضی از مواقع می‌تواند آسیب جدی به کلکتور موتور برساند.

از این رو پیشنهاد می‌کنیم از سرویس دوره‌ای جاروبرقی خود غافل نشوید تا هزینه کمتری بابت تعمیر و نگهداری جاروبرقی پرداخت نمایید. تکنسین‌ها نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در رشت به کلیه این مشکلات واقف بوده و می‌توانند تمامی تعمیرات جارو برقی، حتی تعمیرات برد الکترونیک را در محل هم انجام دهند. از این رو دیگر نگران تعمیرات جاروبرقی خود نبوده و با خیالی آسوده از خدمات نمایندگی سامسونگ در رشت شرکت گیل سرما در این حوزه بهره‌مند شوید.

نمایندگی سامسونگ رشت گلسار

شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سامسونگ در رشت در راستای خدمات رسانی سریع و پوشش تمامی مناطق شهر رشت اقدام به دایر نمودن شعبه و کارگاه‌های متعدد در سطح شهر رشت نموده است. یکی از این مراکز در شهرک گلسار رشت بوده که به نمایندگی سامسونگ رشت گلسار نامگذاری شده است. علت این اقدام شرکت گیل سرما به خاطر حجم ترافیک بالای شهر رشت مخصوصاً در ساعات غروب بوده است.

نمایندگی سامسونگ رشت گلسار

شهرک گلسار یکی از مناطق قدیمی و اصیل شهر رشت است و جمعیت بالایی در این منطقه سکونت دارند. شعبه نمایندگی سامسونگ رشت گلسار شرکت فنی مهندسی گیل سرما در بلوار دیلمان وحدت 6 است. انتخاب این منطقه به علت دسترسی سریع تکنسین‌ها شرکت ما به تمام مناطق شهرک گلسار در امر خدمات رسانی هر چه سریع‌تر لوازم خانگی سامسونگ بوده تا مشتریان گرامی این شهرک در کمترین زمان ممکن بتوانند در کمترین زمان ممکن از خدمات فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت بهره‌مند شوند.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت گروهی از بهترین تکنسین‌های خود در حوزه تعمیرات کولر گازی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، جاروبرقی، و ساید بای ساید را در شعبه نمایندگی سامسونگ رشت گلسار مستقر نموده است تا مشتریان گرامی شهرک گلسار بتوانند از بهترین مزایا و خدمات سریع شرکت گیل سرما در حوزه تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ بهره‌مند شوند. پس از تماس شما با شرکت، حداکثر زمان رسیدن تکنسین به محل مورد نظر 1 ساعت است.

مناطق تحت پوشش شعبه نمایندگی سامسونگ رشت گلسار شرکت گیل سرما عبارتند از:

  • میدان صابرین گلسار
  • میدان توحید گلسار
  • بلوار استاد معین گلسار
  • میدان چهارراه گلسار
  • بلوار اصفهان گلسار
  • بلوار دیلمان گلسار
  • بلوار کاکتوس گلسار
  • شهرک بهشتی گلسار
  • بلوار گیلان گلسار
  • ۲۰ متری گاز گلسار
  • پستک گلسار
  • مجتمع افراء گلسار
  • مجتمع کادوس گلسار
  • مجتمع گل‌ها گلسار
  • منطقه پارک ۱۱۸ گلسار

تمامی خدمات و تعمیرات انجام شده توسط تکنسین‌های شعبه نمایندگی سامسونگ رشت گلسار زیر نظر دفتر مرکزی شرکت گیل سرما در خیابان معلم رشت است. شما مشتریان گرامی شهرک گلسار رشت می‌توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد نحوه عملکرد تکنسین‌ها؛ با ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت با شماره تلفن تماس 01333242623 در میان بگذارید. نحوه عملکرد تکنسین‌ها و رضایت مشتری جز اولین اهداف شرکت ما بوده و جلب رضایت مشتریان افتخار ماست.

تلقن تماس نمایندگی سامسونگ رشت

امیدواریم که توانسته باشیم از خدمات قابل ارائه توسط شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی سامسونگ در رشت توزیع کامل و جامع داده باشیم. از این رو افتخار می‌کنیم که بتوانیم خدمتی صحیح و رضایت بخش در امر تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ برای همشهریان شهر رشت داشته باشیم. تلفن تماس نمایندگی سامسونگ رشت ۲۴ ساعت و در ۷ روز هفته در خدمت پاسخگویی به مشتریان عزیز شهر رشت است.

تلفن تماس نمایندگی سامسونگ رشت

  • 01333242623
  • 09111376298
  • 09116306298
  • 09028919021

آدرس: رشت خیابان معلم جنب استانداری خیابان احمد هاشمی شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سامسونگ رشت.