جستجو
نمایندگی کولر تی سی ال در رشت

نمایندگی کولر تی سی ال در رشت

فهرست مطالب

به نمایندگی تی سی ال در رشت خوش آمدید شرکت گیل سرما نمایندگی کولر تی سی ال در رشت با کادری مجرب در امر خدمات پس از فروش آماده خدمات رسانی است.

نمایندگی کولر تی سی ال در رشت

اینجا وب سایت نمایندگی کولر تی سی ال در رشت است. اگر کولر تی سی ال شما هر مشکلی دارد می‌توانید با شرکت فنی مهندسی گیل سرما تماس بگیرد؛ تا در کمترین زمان ممکن یکی از بهترین و مجرب‌تربن تکنسین‌های تعمیر کولر گازی و اسپلیت را به محل شما اعزام کنیم.

ما می‌دانیم که در یک روز گرم تابستان از کار افتادن کولر گازی مشکلات زیادی برای ساکنین منزل ایجاد می‌نماید. شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی کولر تی سی ال در رشت پس از سال‌ها تجربه در امر خدمات رسانی کولر گازی در روزهای گرم سال کاملاً به این شرایط واقف است.

نمایندگی کولر تی سی ال در رشت
نمایندگی کولر تی سی ال در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی 01333242623

از این رو تیمی تخصصی و با سرعت عمل بالا در اکثر نقاط شهر رشت مستقر نموده تا بتواند سریع‌ترین خدمات رسانی را به همشهریان گرامی رشت رشت داشته باشد. شرکت فنی مهندسی گیل سرما 2 گروه ویژه از تکنسین‌ها ماهر خود را به خانواده‌هایی که نوزاد یا افراد مسن در منزل دارند اختصاص داده که بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل کولر گازی تی سی ال آنها را حل نماید.

این تیم با کلیه لوازم یدکی کولر تی سی ال در محل حاضر شده تا هیچ وقفه‌ای در امر تعمیر کولر گازی و اسپلیت رخ ندهد. این تیم به قدری با تجربه ماهر بوده که می‌تواند حتی در صورت سوختگی کمپرسور کولر گازی و اسپلیت در عرض یک ساعت و نیم تعویض کمپرسور را در محل انجام دهند.

تکنسین‌های شرکت فنی مهندسی گیل سرما هر ساله در دوره‌ها و سمینارهای آموزشی در مورد تعمیرات کولر گازی و اسپلیت که در دفتر مرکزی محصولات تی سی ال برگزار می‌شود شرکت می‌نماید. تا در مورد بخش‌های مختلف اعم از تعمیرات برد الکترونیک، تکنولوژی درایو اینورتر، سرویس، تامین و نگهداری، شارژ گاز و غیره به روز شده و بتوانند به بهترین نحو ممکن خدمات رسانی کولر گازی و لباسشویی تی سی ال را در شهر رشت انجام دهد.

کلیه خدمات شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی کولر تی سی ال در رشت دارای گارانتی بوده و اگر بعد از تعمیر هرگونه مشکلی دوباره برای دستگاه پیش آید؛ تکنسین ملزم بوده که بلافاصله در محل حاضر شده و بدون هزینه رفع عیب نماید. تمامی کارهای انجام شده توسط تکنسین شرکت فنی مهندسی این سرما با نرخ مصوب اتحادیه لوازم رشت بوده و بابت تعمیرات انجام شده فاکتور رسمی ارائه خواهد شد.

از این رو شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانید با خیالی آسوده در صورت بروز هرگونه مشکل برای کولرهای گازی تی‌سی‌ال خود با شرکت ما در تماس باشید.

نمایندگی تعمیر کولر تی سی ال در رشت

خدمات ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته حتی در ایام تعطیل است. ما می‌دانیم که خدمات پس از فروش نقش اصلی آسایش مشتریان ما را تامین می‌کند، پس نگران نباشید و برای ارتباط با دفتر گیل سرما، نمایندگی تعمیر کولر تی سی ال در رشت با شماره تلفن‌های موجود در سایت و نزدیکترین شعبه تعمیرگاه گیل سرما به شما تماس بگیرید.

شرکت گیل سرما نمایندگی مجاز در زمینه تعمیر انواع کولر تی سی ال شامل اسپلیت ۲ تیکه، کولر پنجره‌ای، داکت اسپلیت، مولتی اینورتر و چیلر در شهر رشت و استان گیلان بوده و با کادری متخصص و با تجربه در امر تعمیرات، نصب، سرویس و شارژ گاز کولر تی سی ال است. جلب رضایت مشتریان شرکت گیل سرما، افتخار ماست.

اگر می‌خواهید خدمات تعمیر کولر تی سی ال را در رشت انجام دهید؛ خدمات فنی مهندسی گیل سرما به عنوان نمایندگی کولر تی سی ال در رشت و استان گیلان سال‌هاست که خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپلیت را با استفاده از نیروهای آموزش دیده خود انجام می‌دهد.

شرکت ما از سالیان دور تا به امروز با بیش از 20 هزار مشترک گواه؛ افتخار خدمات رسانی اصولی و صحیح را داشته‌ایم.  منظور از نمایندگی تعمیر کولر تی سی ال در رشت کلیه مناطق و شهرهای استان گیلان است. شما می‌توانید با نزدیک‌ترین شعبه شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی تعمیر کولر تی سی ال در رشت در ارتباط باشید،

نمایندگی تعمیر کولر تی سی ال در رشت
نمایندگی تعمیر کولر تی سی ال در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی 01333242623

در نظر داشته باشید شرکت گیل سرما صرفا خدمات تعمیر کولر تی سی ال در شهر رشت و استان گیلان را انجام داده و اطلاعاتی از نمایندگی تعمیر کولر تی سی ال در شهرستان‌های کشور را ندارد اما پیشنهاد می‌کنیم برای گمراه نشدن و انجام کار با کیفیت در هر نقطه از ایران که هستید پس از تحقیقات با نمایندگی در شهر خود در ارتباط باشید.

برخی از مشکلات در اکثر کولر گازی و اسپلیت بیشتر از همه رخ می‌دهد. تکنسین‌های شرکت گیل سرما با سال‌ها تجربه و آموزش در نمایندگی کولر تی سی ال در رشت، با این مشکلات به خوبی آشنا بوده و می‌توانند به بهترین نحوه آن‌ها را برای شما تعمیر و رفع عیب نمایند تا تابستان بدون دردسری رو پشت سر بگذارید.

اگر کولر شما با هرکدام از این مشکلات زیر مواجه شده است با ما تماس بگیرید تا با تعیین وقت قبلی توسط شما و در اسرع وقت، یکی از بهترین تکنسین‌های متخصص کولر تی سی ال در محل حاضر شده و بدون نیاز به جابجایی کولر گازی شما، تمامی تعمیرات را در سریع‌ترین زمان انجام دهد. مشکلات رایج کولر تی سی ال عبارت‌اند از:

  • کولر تی سی ال روشن نمی‌شود.
  • کولر روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.
  • پرتاب باد کولر بسیار کم شده است و تکه‌های سیاه رنگ پرتاب می‌کند.
  • کولر گازی یک سره کار می‌کند و اتومات نمی‌کند.
  • دستگاه سرما و باد خنک ندارد و یا سرمای آن کم شده است.
  • کولر اسپلیت با صدای بلند و گوش خراش کار می‌کند.
  • دستگاه بدون فرمان دادن خود به خود خاموش و روشن می‌شود.
  • کولر گازی بوی رطوبت و نم می‌دهد.
  • کویل‌ها یا لوله‌های دستگاه یخ و یا برفک می‌زنند.
  • پنل داخلی دستگاه آبریزش دارد و یا قطره آب پرتاب می‌کند.
  • کولر کد ارور نمایش می‌دهد و خاموش می‌شود.
  • کمپرسور کولر تی سی ال بر خلاف دما تنظیم شده، زودتر خاموش می‌شود.
  • ریموت کنترل دستگاه کار نمی‌کند.

خدمات فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی کولر تی سی ال در رشت با کادر حرفه‌ای که در اخنیار دارد و با داشتن کلیه لوازم یدکی کولر در محل حاضر شده و در همان جلسه اول تمامی مشکلات دستگاه شما رو تعمیر خواهد کرد تا با خیالی آسوده از سرمای کولرتان در گرمای طاقت فرسای تابستان لذت ببرید.

کلیه هزینه‌های دریافتی بابت تعمیرات طبق تعرفه و زیر نظر اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی در رشت بوده؛ و بابت امر تعمیرات فاکتور رسمی داده خواهد شد.

نمایندگی نصب کولر تی سی ال در رشت

نصب اصولی کولر گازی و اسپلیت از مهمترین کارها در صنعت تهویه مطبوع است. در نصب کولر گازی باید از یک سری استانداردها پیروی کرد. اگر نصب به درستی انجام نشود از کارایی دستگاه عمر مفید آن می‌کاهد و باعث خرابی‌های مکرر کولر خواهد شد.

در زمان نصب باید تکنسین بسیار ماهر بوده و خیلی از موارد را رعایت نماید. در زیر به تعدادی از این موارد که تکنسین‌های نمایندگی کولر تی سی ال در رشت کاملا رعایت می‌کنند؛اشاره خواهیم نمود:

یونیت بیرونی کولر اسپلیت باید در جایی نصب شود که هیچ گونه مانعی در جلوی پروانه دستگاه نباشد؛ تا عمل خنک کردن گاز کولر و رسیدن به دمای محیط بیرون بدون مشکل انجام شود و به هیچ عنوان نباید در داخل بالکن، فضای کوچک و فضاهای سربسته نصب شود.

برای جاگذاری یونیت بیرونی حتماً باید به فکر تعمیرات کولر تی سی ال هم بود؛ و طوری نصب نشود که بعدها برای تعمیر قابل دسترس نباشد. بارها مشاهده شده که یک طرف کولر گازی را در زمان نصب به دیوار کناری یا سقف می‌چسبانند که کاری بسیار اشتباه است؛ و برای یک تعمیرات ساده هم باید کل یونیت باز شود تا تکنسین به محل مورد نظر برای تعمیر دسترسی داشته باشد.

در زمان نصب لوله‌های کولر اسپلیت باید بسیار دقت نمود که لوله‌های رفت و برگشت گاز به هیچ عنوان دو پهن نشود. تمامی مراحل خم کاری باید توسط دستگاه خم کن و یا فنر انجام شود.

نمایندگی نصب کولر تی سی ال در رشت
نمایندگی نصب کولر تی سی ال در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی 01333242623

پنل داخلی باید کاملاً تراز بسته شود و نیازی به شیب دادن پنل داخلی نیست زیرا خود کارخانه در داخل خود پنل برای بخش درایر آب شیب مناسب در نظر گرفته است.

در متراژ‌های لوله کشی بالا‌تر از ۵ متر و در صورتی که یونیت بیرونی بالاتر از یونیت داخلی نصب می‌شود؛ باید حتماً از تله روغن در هر ۵ متر استفاده نمود. عایق کاری لوله‌ها بعد از نصب باید به درستی انجام شود تا رطوبت هوا به لوله‌ها نرسد و خیلی از موارد دیگر باید برای نصب رعایت شود.

شما می‌توانید برای نصب کولر گازی و اسپلیت خود با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی کولر تی سی ال در رشت تماس حاصل نمایید.

نصب کولر تی سی ال باید توسط نمایندگی مجاز انجام شود. تکنسین پیش از نصب، اقدام به خارج نمودن دستگاه از کارتن می‌نماید. در صورت باز بودن کارتن، چنانچه دستگاه ایراد ظاهری داشته باشد، شامل گارانتی نمی‌شود. ضمن توجه به شرکت گیل سرما، نمایندگی کولر تی سی ال در رشت روی کارتن دستگاه، فاکتور خرید نیز در دسترس باشد.

لطفا توجه شود: تکنسین بالابر و یا نردبان همراه خود ندارد. چنانچه لازم است دستگاه در ارتفاع نصب شود، نردبان و بالابر و یا در شرایطی که نیاز به داربست باشد؛ از سوی مشتری آماده شود.

لطفا برقکاری شامل کابل‌کشی و فیوز مینیاتوری متناسب با دستگاه آماده باشد. همچنین نصب پایه کولر جدا از نصب رایگان بوده و هزینه پایه و نصب پایه جدا محاسبه می‌شود.

برقکاری بر عهده‌ مشتری است و در صورت انجام آن از سوی تکنسین شرکت گیل سرما، نمایندگی نصب کولر تی سی ال در رشت مشمول هزینه خواهد بود. در صورت اجرای برقکاری از سوی مشتری، پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از برقکاری به شکل غیراستاندارد، قبل از انجام آن از تکنسین گیل سرما مشاوره بگیرید. از گذاشتن پریز و دوشاخه خودداری نموده و حتما از فیوز مینیاتوری مناسب با قدرت کولر استفاده شود.

در مکان‌هایی که برقکاری برای کولر گازی تعبیه نشده باشد باید حتماً از سیم استاندارد و مستقیماً از کنتور کشیده شود و در بغل کولر گازی با فیوز مینیاتوری مناسب نصب شود که در زمان تعمیرات احتیاج به قطع برق کل ساختمان نباشد.

حتما قبل از خرید کولر گازی اسپلیت کارشناسی محیط را انجام دهید. به این منظور که قبل از نصب کولر گازی می‌بایست محیط شما از نظر متراژ و موارد دیگر توسط کارشناسان نمایندگی کولر تی سی ال در رشت و با راهنمایی آن‌ها، کارشناسی شده باشد که بعد از خرید دستگاه، عدم تطابق ظرفیت کولر تی سی ال با محیط شما ایجاد مشکل ننماید.

از این رو برای نصب کولر با شرکت گیل سرما تماس حاصل فرمایید تا عملیات نصب به بهترین صورت ممکن توسط تکنسین این شرکت انجام شود.

نمایندگی خدمات پس از فروش کولر تی سی ال در رشت

یکی از علت‌های محبوب بودن یک برند در بین مصرف کنندگان به خدمات پس از فروش آن محصول بستگی دارد که خوشبختانه لوازم خانگی تی‌ سی‌ ال توانسته در سالیان اخیر نامی خوش از خود به جا بگذارد. ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما توانسته‌ایم نمایندگی خدمات پس از فروش کولر تی سی ال در رشت را کسب نماییم.

نمایندگی خدمات پس از فروش کولر تی سی ال در رشت
نمایندگی خدمات پس از فروش کولر تی سی ال در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی 01333242623

نمایندگی کولر تی سی ال در رشت، سازمان خدمات پس از فروش به واحدی اطلاق می‌گردد که دارای دو فرایند اصلی است.

  • واحد خدمات کولر تی سی ال.
  • واحد قطعات کولر تی سی ال.

به این ترتیب سازمانی که فاقد یکی از آن واحدهای اشاره شده باشد، به نام خود شناخته می‌شود. به‌طور مثال واحدهایی که فاقد فرآیندهای قطعاتی هستند بنام واحدهای خدمات شناخته شده و نباید از نام خدمات پس از فروش از آن استفاده کنند. به این ترتیب سازمانی که بتواند تمامی نیازهای مشتریان را از لحاظ فنی و قطعاتی تأمین کند بعنوان واحدهای خدمات پس از فروش شناخته می‌شود.

واحد خدمات کولر گازی و اسپلیت در رشت.

مدیریت خدمات شرکت گیل سرما، نمایندگی کولر تی سی ال در رشت شامل فعالیت‌های اصلی زیر است:

  • واحد گارانتی کولر تی سی ال در رشت.
  • واحد پشتیبانی فنی کولر تی سی ال در رشت.
  • واحد آموزش فنی کولر تی سی ال در رشت.
  • تعمیرگاه‌های مرکزی در سطح شهر و استان گیلان.

نمایندگی خدمات پس از فروش کولر تی سی ال در رشت، با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین بانک‌های تامین قطعه دستگاه‌های تهویه مطبوع در ایران، کلیه قطعات و لوازم مورد نیاز جهت تعمیرات یا تعویض کولر تی سی ال را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار تکنسین شرکت گیل سرما و سایر درخواست کنندگان قرار می‌دهد.

با توجه به هدف نمایندگی کولر تی سی ال در رشت که مبنی بر جلب رضایت دائمی و تامین آسایش مشتری در تمامی طول عمر مفید محصول است، تامین قطعات یدکی مورد نیاز پس از اتمام دوران گارانتی محصول نیز از اهداف مهم و برنامه اصلی شرکت گیل سرما به حساب می‌آید.

به همین منظور، موجود بودن قطعات اصل و با کیفیت کولر تی سی ال نیاز مشتریان در دراز مدت را برطرف کرده و اطمینان بخش آن‌ها خواهد بود.

نمایندگی خدمات پس از فروش کولر تی سی ال توسط واحد تعمیرات خدمات فنی مهندسی گیل سرما به مشتریان عزیز ارائه می‌گردد. یکی از اصلی‌ترین این خدمات، تعمیرات تخصصی کولر تی سی ال است.

با توجه به حجم عملکرد کولر گازی، احتمال خرابی بخش‌های مختلف آن بالاست. از دیگر خدماتی شرکت گیل سرما، نمایندگی کولر تی سی ال در رشت به کاربران ارائه می‌دهد؛ تعمیر، سرویس، نصب و راه اندازی محصول است.

همکاران ما در شرکت گیل سرما، نمایندگی کولر تی سی ال در رشت برای نصب کولر به آدرسی که شما پیامک دهید اعزام شده و این فرایند را به بهترین شکل انجام خواهند داد.

همچنین اگر عملکرد کولر گازی و اسپلیت شما دارای مشکل یا اختلالی بود، با استفاده از خدمات پس از فروش تی سی ال می‌توانید اقدام به رفع مشکل با گارانتی دستگاه نمایید. گفتنی است خدمات پس از فروش کولر تی سی ال تنها به محصولاتی تعلق می‌گیرد که اصل بوده و از گارانتی معتبر برخوردار هستند.

نمایندگی سرویس کولر تی سی ال در رشت

نمایندگی کولر تی سی ال در رشت، هر دستگاه برقی و مکانیکی بعد از مرور زمان و به علت عوامل محیطی و اصطکاک احتیاج به سرویس و نگهداری دارد. معمولاً تمام دستگاه‌های تولید شده از قطعات مختلفی تشکیل می‌شود؛ که در زمان استفاده از این دستگاه‌ها بعضی از قطعات زودتر از قطعات دیگر خراب می‌شود و اگر آن قطعه معیوب تعویض نشود باعث خرابی قطعات دیگر دستگاه خواهد شد.

از این رو سرویس کردن به موقع دستگاه باعث جلوگیری خرابی‌های بیشتر خواهد شد. کولر گازی‌ها از این قضیه مستثنا نیستند؛ کولر گازی‌ها نسبت به دیگر لوازم خانگی احتیاج بیشتری به سرویس و نگهداری به صورت سالیانه دارند.

حتی ممکن است بعضی از کولرهای گازی‌ بسته به مکان نصب و شرایط محیطی احتیاج به 2 بار سرویس در سال داشته باشند؛ تا بتوانند با کیفیت مطلوب در سرماسازی اقدام نمایند. ما در نمایندگی سرویس کولر تی سی‌ ال در رشت هر سال با شروع فصل گرما با مشتریان شرکت تماس گرفته و آنها را به اقدام به سرویس کولر گازی و اسپلیت مطلع می‌نماییم.

سرویس یکی از مهمترین رسیدگی و نگهداری کولر گازی اسپلیت بوده؛ که متاسفانه بیشتر مردم از این امر مهم غافل هستند. در بیشتر مواقع که تکنسین‌های شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی کولر تی سی ال در رشت برای تعمیر کولر گازی اسپلیت در محل مراجعه می‌کنند؛ علت اکثر خرابی‌های کولر گازی رو به علت سرویس نکردن دستگاه اعلام می‌کنند.

اکثر سوختگی های کمپرسور کولر تی سی ال به علت انجام ندادن سرویس سالیانه است. سرویس نکردن بموقع کولر گازی باعث کار کردن کمپرسور در دمای بالا شده و به مرور زمان از کیفیت قطعات داخلی کمپرسور کم می‌کند؛ که این امر باعث گیرپاژ کمپرسور کولر گازی و اسپلیت می‌شود و هزینه زیادی برای مشتری به بار می‌آورد.

بارها پیش آمده که تکنسین شرکت گبل سرما به درخواست مشتری برای سرویس کولر گازی اعزام شده و مشتری در کمال خوشحالی اعلام می‌دارد که؛ الان 5 سال است که سرویس نکردم و این اولین باری هست که می‌خواهم سرویس رو انجام بدهم. با اینکه سرویس کامل انجام شود ولی باید در جریان باشید که از عمر کمپرسور کولر گازی بسیار کاسته شده است.

نمایندگی سرویس کولر تی سی ال در رشت
نمایندگی سرویس کولر تی سی ال در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی 01333242623

بدلیل اینکه کمپرسور کولر گازی در مدت طولانی با حرارت بالا کار کرده است و تمام قطعات داخلی آن استهلاک شدید داشته است. بنابرین سعی کنید که سالیانه قبل شروع فصل گرما سرویس کولر گازی و اسپلیت خود را انجام دهید تا به مشکلات زیاد و هزینه بالا دچار نشوید.

خدمات فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سرویس کولر تی سی ال در رشت با کادری مجرب و دوره دیده در امر تعمیر، سرویس، نصب و شارز گاز در خدمت مشتریان گرامی شهر رشت و استان گیلان است.

سرویس کولر گازی و اسپلیت توسط نمایندگی کولر تی سی ال در رشت:

  • شستشوی کامل پنل کولر اسپلیت با دستگاه کارواش.
  • شستشوی کامل کندانسور کولر گازی با دستگاه کارواش.
  • تنظیم مبرد کولر گازی و در صورت کم بودن اقدام به شارژ گاز.
  • گیریس کاری قطعات مورد نیاز کولر اسپلیت.

توضیح جامع در مورد خرابی کولر تی سی ال در رشت

فصل تابستان که فرا می‌رسد شما نیاز دارید از کولر گازی و اسپلیت خود برای ایجاد سرمایش بدون وجود مشکلی استفاده کنید. اما اگر کولر گازی شما به درستی کار نکند؛ باید قبل از استفاده آن را عیب‌یابی و تعمیر نمایید.

توضیح جامع در مورد خرابی کولر تی سی ال در رشت
توضیح جامع در مورد خرابی کولر تی سی ال در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی 01333242623

برای کولر گازی و اسپلیت شما مشکلات به وجود آماده در آن ممکن است حاصل موارد مختلفی باشد. در این مقاله تمامی موارد مربوط به خرابی کولر تی سی ال را بیان می‌کنیم؛ که به راحتی تکنسین‌های شرکت گیل سرما، نمایندگی کولر تی سی ال در رشت می‌توانند مشکل شما را حل نمایید. در ادامه 15 نکته عیب‌یابی و تعمیر کولر گازی و اسپلیت را توضیح خواهم داد:

  1. کولر تی سی ال با ریموت کنترل روشن نمی‌شود.
  2. کولر گازی و اسپلیت روشن می‌شود ولی کمپرسور استارت نمی‌کند.
  3. کولر تی سی ال روشن می‌شود و کمپرسور در حال کار است ولی سرمایش وجود ندارد.
  4. پنل داخلی روشن شده و بعد از تایم کوتاهی خاموش می‌شود و کد خطا نمایان می‌شود.
  5. در زمان روشن بودن پنل صدای گوش خراش شنیده می‌شود.
  6. در زمان روشن بودن کولر تی سی ال بوی سوختگی به مشام می‌رسد.
  7. سرمایش کولر تی سی ال بسیار کم بوده و از پنل تکه‌های یخ پرتاب می‌شود.
  8. فن کندانسور کولر گازی و اسپلیت در زمان روشن بودن حرکتی ندارد.
  9. کمپرسور دستگاه در زمان اوج گرما خاموش شده یک ساعت بعد استارت می‌کند.
  10. دستگاه روی سرمایش تنظیم شده ولی از پنل گرما خارج می‌شود.
  11. کولر گازی نشتی گاز دارد.
  12. به محض روشن کردن کولر گازی فیوز ساختمان قطع می‌شود.
  13. یونیت واحد بیرونی بسیار صدا و لرزش دارد.
  14. فن کندانسور در حال چرخش بوده ولی کمپرسور عکس العملی ندارد.
  15. پس از روشن کردن دستگاه دریچه پنل باز شده ولی خروج باد ندارد.

شما همشهریان شهر رشت اگر کولر گازی و اسپلیت شما با هر کدام از گزینه‌هایی که در بالا ذکر شده است برخورد کردید؛ می‌توانید با شرکت گیل سرما نمایندگی کولر تی سی ال در رشت تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن از خدمات این شرکت بهره‌مند شوید

نمایندگی تعمیر برد کولر تی سی ال در رشت

نمایندگی تعمیر برد کولر تی سی ال در رشت، تعمیر برد کولر گازی در برند تی سی ال بسیار حائز اهمیت است. همه کسانی که از کولر تی سی ال استفاده می‌کنند؛ بخوبی می‌دانند که برد این کولر گازی یکی از مهم‌ترین و در عین حال حساس‌ترین قطعات در آن است.

برد کولر تی سی ال در مدل‌های مختلف متفاوت است. در مدل‌های ۹۰۰۰ و ۱۲۰۰۰ و ۱۸۰۰۰ به صورت تک برد بوده و و کنترل کولر گازی فقط با یک برد که در پنل دستگاه قرار دارد راه اندازی شده و کل دستورات عملکردی دستگاه توسط همین برد که در پنل دستگاه قرار دارد انجام می‌شود.

در مدل‌های ۲۴۰۰۰ و ۳۲۰۰۰ و کولرهای ایستاده صنعتی تی سی ال به صورت دو برد الکترونیک مجزا طراحی شده است. در این مدل از کولرهای تی سی ال که کیفیت عملکردی بهتر نسبت نوع تک برد دارند. تمام کارایی پنل داخلی توسط برد پنل داخلی پردازش شده و به صورت سیگنال به برد بیرونی دستگاه مخابره می‌شود. برد بیرونی دستگاه پس از پردازش دستورات عملکرد یونیت بیرونی را به دست می‌گیرد.

در این نوع مدل از کولر تی سی ال عملکرد بهتری را نسبت به مدل‌های تک برد شاهد هستیم. شرکت فنی مهندسی سرما، نمایندگی کولر تی سی ال در رشت به کلیه ایرادات مربوط به برد الکترونیک کولر گازی‌های تی سی ال واقف بوده و با داشتن بهترین لوازم و قطعات یدکی اصلی اقدام به تعمیر برد کولر گازی و اسپلیت شما می‌نماید.

و اما نسل جدید کولرهای تی سی ال که از تکنولوژی برد اینورتر استفاده می‌نمایند دارای پیچیدگی زیادی است. کولرهای اینورتر ساختار متفاوتی نسبت به کولرهای معمولی دارد و در مصرف برق بسیارصرفه‌جویی می‌نماید. داستان عملکردی کولر گازی‌های اینورتر به این صورت است که برعکس کولرهای گازی معمولی که کمپرسور آنها در زمان وصل و یا قطع با یک دور ثابت کار می‌کنند این نوع از کولر گازی‌ها دارای کمپرسور دور متغیر هستند.

نمایندگی تعمیر برد کولر تی سی ال در رشت
نمایندگی تعمیر برد کولر تی سی ال در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی 01333242623

در کولر گازی‌های معمولی تی سی ال زمانی که برد الکترونیک فرمان وصل کمپرسور را می‌دهد؛ کمپرسور در همان لحظه استارت اول با ۳۰۰۰ دور کار می‌کند و برق بسیار زیادی در زمان استارت مصرف خواهد کرد. ولی در کولر گازی‌های اینورتر تی سی ال زمانی که کاربر کولر را روشن می‌نماید کمپرسور کولر گازی از دور بسیار پایین شروع به کار نموده و نسبت به دمای تنظیم شده و دمای محیط دور کمپرسور را تنظیم می‌نماید و زمانی که اتاق به دمای مورد نظر برسد مقدار دور کمپرسور را کاهش می‌دهد.

این عملیات توسط برد پنل داخلی و برد هوشمند اینورتر بیرونی انجام می‌شود برای تعمیر برد الکترونیک این نوع از کولر گازی‌ها باید تخصص بسیار داشت و حتماً باید توسط نمایندگی تعمیر برد کولر تی سی ال در رشت شرکت گیل سرما انجام شود.

در واقع مرکز کنترل کولر گازی، برد الکترونیک دستگاه بوده و اگر دچار خرابی شود و یا از کار بیفتد کار کل سیستم سرمایش مختل خواهد شد.

برد کولر تی سی ال دارای بلوک‌های مختلفی است؛ که هر کدام بخشی از کنترل کولر گازی را بر عهده دارد، اگر هر بخشی از بلوک به درستی کار نکند عمل سرمایش و گرمایش دستگاه را مختل می‌کند.

برد کولر تی سی ال شما خراب شده است؟ به دنبال یک تکنسین برای تعمیر برد کولر گازی و اسپلیت خود هستید؟ شرکت گیل سرما؛ نمایندگی کولر تی سی ال در رشت، متشکل از نیروهای متخصص یکی از در دسترس‌ترین و بهترین انتخاب جهت تعمیر برد کولر تی سی ال در محل مورد نظر شما است.

توضیح کامل در مورد شارژ گاز کولر تی سی ال در رشت

به خاطر داشته باشید که کولر تی سی ال نیاز به مبرد زیادتری احتیاج ندارد. چون هر کولر گازی از هر برندی که باشد نسبت به طراحی آن کارخانه سازنده بر روی پلاک دستگاه میزان مبرد را به وزن حک می‌کنند؛ و گاز آن به خودی خود کاهش نمی‌یابد مگر آنکه نشتی در سیستم رخ داده باشد. برای آن که بدانید میزان مبرد دستگاه کولر گازی شما چقدر است نیاز است با تکنسین فنی شرکت گیل سرما، نمایندگی کولر تی سی ال در رشت تماس بگیرید.

متاسفانه بعضی از تعمیرکاران مبتدی که دوره کوتاهی را در نمایندگی‌ها کار می‌کنند؛ پس از یک دوره سه ماهه اقدام به مستقل شدن می‌نمایند و خود را به عنوان تعمیرکار کولر تی سی ال معرفی می‌کنند. از آنجا که تجربه کافی در امر تعمیر کولر گازی و اسپلیت را ندارند. و فقط با دیدن اینکه استاد آنها درجه گیج را روی ۶۵ psi تنظیم می‌کرد؛ به همان نحو عمل می‌نماید بی‌خبر از آنکه تکنسین با تجربه با بررسی دمای هوا و شرایط کولر گازی و اسپلیت و متراژ لوله به تنظیم گاز مبرد اقدام می‌کرد.

بارها شاهد این بوده‌ایم که مشتری با شرکت گیل سرما تماس گرفته و اذعان داشت که یک تعمیرکار مبتدی برای تعمیر کولر خود آورده و پس از شارژ گاز کولر گازی و اسپلیت خود دیگر حتی همان سرمای کم را هم از دست داده است پس از حضور تکنسین شرکت گیل سرما، نمایندگی کولر تی سی ال در رشت در محل مورد نظر شاهد وجود گاز مبرد بسیار بالا در کولر تی سی ال بوده است.

توضیح کامل در مورد شارژ گاز کولر تی سی ال در رشت
توضیح کامل در مورد شارژ گاز کولر تی سی ال در رشت، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی 01333242623

در کولرهای گازی نسبت به حجم و قدرت و طراحی دستگاه مقدار گاز مبرد بر روی پلاک یونیت بیرونی هک شده است؛ و تعمیرکار مبتدی بدون توجه به این مورد و نداشتن دانش فنی کافی اقدام به شارژ گاز کولر گازی و اسپلیت نموده و فقط خواسته درجه گیج را به ۶۵ psi برساند. بدون توجه به اینکه کم بودن درجه گیج می‌تواند به عوامل دیگری ارتباط داشته باشد.

بارها پیش آمده که تکنسین‌های شرکت گیل سرما از کولر گازی‌هایی که توسط تعمیرکاران مبتدی تعمیر شده است به مقدار بالای ۷ کیلو تخلیه گاز کردند. در صورتی که در کولرهای گازی خانگی تی‌ سی ال نهایتاً ۲ کیلوگرم احتیاج به گاز مبرد دارد. اگر مشتری با همان شرایط از کولر گازی تی‌ سی‌ ال خود در مدت زمان طولانی استفاده می‌نمود ۱۰۰ درصد به سوختگی کمپرسور ختم می‌شد.

و باید هزینه بسیار بالایی بابت تعویض کمپرسور تی‌ سی‌ ال پرداخت می‌نمود از این رو پیشنهاد می‌کنیم برای تعمیر و شارژ گاز کولر تی سی ال در رشت؛ با نمایندگی معتبر تماس حاصل نمایید تا این گونه متضرر نشوید شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی کولر تی سی ال در رشت با داشتن تکنسین‌های مجرب و آموزش دیده در خدمت همشهریان گرامی شهر رشت است.

عمدتا در سرویس‌های سالانه که در ابتدای فصل گرما انجام می‌شود؛ این کار توسط تکنسین شرکت گیل سرما صورت می‌گیرد. اما در کنار آن خوب است که علائم کمبود گاز کولر تی سی ال را دانسته و هنگام بروز ایرادات با تکنسین فنی شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی کولر تی سی ال در رشت تماس بگیرید.

در ادامه نشانه های کمبود گاز کولر تی سی ال را توضیح خواهیم داد.

اولین نکته‌ای که ممکن است با آن مواجه شوید این است که کولر گازی که تمام روز روشن بوده ولی محیط را خنک نکرده است. وظیفه مبردها در کولر تی سی ال این است که گرما را از محیط داخلی جذب کرده و به بیرون هدایت نماید. در صورتی که میزان گاز کولر گازی کم باشد این امکان را ندارد که خانه را به خوبی خنک کرده و سرمای مناسبی را ایجاد کند.

دومین نشانه‌ای که می‌تواند جواب این سوال باشد که چگونه بفهمیم گاز کولر گازی و اسپلیت کم شده، این است که گوشه سمت راست اواپراتور یا همان رادیات پنل داخلی کولر گازی یخ زده است و از پنل تکه‌های یخ پرتاب می‌شود؛ که به دلیل کار کردن کولر تی سی ال به صورت مداوم، هزینه‌ی برق بالایی را شاهد خواهید بود.

شارژ گاز کولر گازی و اسپلیت یک کار بسیار تخصصی بوده و به تجریه و تخصص تعمیرکار مجاز نمایندگی کولر تی سی ال در رشت نیاز دارد. تقریباً بیشتر دستگاه‌های تهویه مطبوع برای انجام عمل تهویه و خنک کردن محیط از گازهای فریونی مانند R22-R410A-R407A استفاده می‌کنند که کمبود یا نبود آن در این سیستم ها تمامی سیکل تبرید را مختل کرده و با مشکلات جدی، سوختن کمپرسور مواجه می‌کند.

برای شارز گاز کولر گازی و اسپلیت در رشت با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی کولر تی سی ال در رشت و استان گیلان، تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس نمایندگی کولر تی سی ال در رشت و مناطق تحت پوشش

شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی کولر تی سی ال در رشت برای خدمات رسانی سریع به همشهریان گرامی در 5 نقطه شهر رشت دفتر خدمات رسانی دایر نموده تا در سریعترین زمان ممکن تعمیرکاران متخصص کولر تی سی ال را در محل اعزام نماید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی کولر تی سی ال در رشت:

شماره تماس نمایندگی کولر تی سی ال در رشت 09111376298.

بلوار معلم. بلوار قلی‌پور. بلوار مدرس. بلوار دیلمان. بلوار انصاری. گلسار. شهرک گلها. بلوار توحید. میدان صابرین. پستک. شهرک شهید بهشتی. شهرک فرهنگیان. میدان مادر. بلوار منظریه. محله باقرآباد. خیابان سعدی. خیابان تختی. خیابان مطهری.

شماره تماس نمایندگی کولر تی سی ال در رشت و مناطق تحت پوشش
شماره تماس نمایندگی کولر تی سی ال در رشت و مناطق تحت پوشش، شماره تلفن تماس با دفتر مرکزی 01333242623

خیابان شریعتی. خیابان لاهیجان. خیابان انصاری. چهار راه گلسار. پل بوسار. خیابان نامجو. محله سرخبنده. محله ساغرسازان. محله حسین آباد. محله استادسرا. محله علی آباد. بلوار 8 دی. بلوار شمسی پور. خیابان رشتیان. خیابان امام. میدان فرهنگ و سایر مناطق رشت

مناطق تحت پوشش نمایندگی کولر تی سی ال در رشت و استان گیلان:

شماره تماس نمایندگی کولر تی سی ال در گیلان 09111376298.

بندر انزلی. دهکده ساحلی. لاهیجان. لنگرود. تالش. هشتپر. آستارا. صومعه سرا. آستانه اشرفیه. رودسر. فومن. خمام. سیاهکل. رضوانشهر. ماسال. رودبار. املش و سایر مناطق استان گیلان.

دفتر مرکزی: رشت خیابان معلم جنب استانداری شرکت فنی مهندسی گیل سرما، شماره تماس ثابت نمایندگی تی سی ال رشت 01333242623.