جستجو
نمایندگی کولر گازی گری در رشت 09111376298

نمایندگی کولر گازی گری در رشت 09111376298

فهرست مطالب

نمایندگی کولر گازی گری در رشت 09111376298

اینجا نمایندگی تعمیر کولر گازی اسپلیت گری در رشت است. اگر کولر گازی و اسپلیت گری شما هر مشکلی دارد می‌توانید با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی کولر گازی گری در رشت 09111376298 تماس بگیرد. ما در کمترین زمان ممکن یکی از بهترین و مجرب‌تربن تکنسین‌های تعمیر کولر گازی گری را به محل شما اعزام کنیم.

خدمات ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته حتی در ایام تعطیل است. ما می‌دانیم که خدمات پس از فروش نقش اصلی آسایش مشتریان ما را تامین می‌کند، پس نگران نباشید و برای ارتباط با دفتر گیل سرما، نمایندگی کولر گازی گری در رشت با شماره تلفن‌های موجود در سایت و نزدیکترین شعبه تعمیرگاه گیل سرما به شما تماس بگیرید.

شرکت گیل سرما نمایندگی مجاز در زمینه تعمیر انواع کولر گازی گری شامل اسپلیت ۲ تیکه گری، کولر گازی پنجره ای گری، داکت اسپلیت گری، مولتی اینورتر گری، در شهر رشت و استان گیلان با کادری متخصص و با تجربه در امر تعمیرات، نصب، سرویس و شارژ گاز کولر گازی اسپلیت گری است. جلب رضایت مشتریان شرکت گیل سرما، افتخار ماست.

نمایندگی کولر گازی گری در رشت 09111376298

برند گری یکی از برندهای محبوب و پر طرفتار در ایران بوده که در زمینه کولر گازی و سایر لوازم خانگی فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش گیل سرما به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن‌ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

مرکز تخصصی گیل سرما، نمایندگی کولر گازی گری در رشت 09111376298 و استان گیلان با برخورداری از تکنسین‌ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس و تعمیر کولر گازی گری در رشت، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم بوده است.

آشنایی و به روز بودن نیروهای شرکت فنی مهندسی گیل سرما به فناوری‌های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیروها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی گری باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه‌ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی گری در رشت برای مشتریان گرامی تا سی درصد کاهش یابد.

در صورتی که کولر گازی گری شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی کولر گازی گری در رشت 09111376298 تماس بگیرید. تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی کولر گازی گری در رشت در قبال محصولات گری دارد استفاده کنید. و با تماس با دفتر مرکزی گیل سرما نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در رشت، از خدمات ما بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی از جمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌ شدن برگه گارانتی، باز هم می‌توانید از خدمات پس از فروش کولر گازی گری در رشت توسط شرکت گیل سرما بهره‌مند شوید. و می‌توانید با یکی از شعب تعمیرگاه‌های مجاز گیل سرما در سراسر گیلان یا تعمیرگاه کولر گازی گری در رشت تماس نماید و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه حل را برای تعمیر یا سرویس کولر گازی گری خود به دست آورید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در رشت

اگر کولر گازی گری شما به درستی خنک نمی‌کند، اگر از کولر گازی گری خود صدای عجیبی شنیدید و یا اصلا شروع به کار نمی‌کند باید بدانید کولر گازی گری شما دچار نقص فنی شده است و باید برای تعمیرات با نمایندگی کولر گازی گری در رشت 09111376298 تماس بگیرید.

چنانچه کولر گازی آب را از مسیر تخلیه خارج نمی‌کند و از پنل آبریزی دارد، یا پرتاب آب از دریچه جلو انجام می‌شود باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیرگاه گیل سرما، نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در رشت تماس حاصل فرمایید.

اگر کولر گازی گری سرمای کافی ندارد؛ یا پرتاب باد آن کم شده و یا چند دقیقه باد خنک می‌دهد سپس باد گرم می‌شود و یا کد ارور نمایش می‌دهد باید فورا تعمیر و رفع ایراد شود و با نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در رشت تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در رشت، اگر می‌خواهید خدمات تعمیر کولر گازی گری را در رشت انجام دهید، خدمات فنی مهندسی گیل سرما به عنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در رشت و استان گیلان سال‌هاست که خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپلیت را با استفاده از نیروهای آموزش دیده خود انجام می‌دهد.

و با بیش از پانزده هزار مشترک گواه این موضوع می‌باشد، منظور از نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در رشت، کلیه مناطق و شهرهای استان گیلان بوده و شما می‌توانید با نزدیکترین شعبه شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی کولر گازی گری در رشت 09111376298 در ارتباط باشید.

در نظر داشته باشید: گیل سرما صرفا نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در شهر رشت و استان گیلان بوده و اطلاعی از نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در شهرستان های کشور را ندارد اما پیشنهاد می‌کنیم برای گمراه نشدن و انجام کار با کیفیت در هر نقطه از ایران که هستید با نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در شهر خود در ارتباط باشید.

برخی از مشکلات در اکثر کولر گازی‌ها بیشتر از همه رخ می‌دهد. تکنسین‌های شرکت گیل سرما با سال‌ها تجربه و آموزش در نمایندگی تعمیر کولر گازی گری، با این مشکلات به خوبی آشنا بوده و می‌توانند به بهترین نحوه آنها را برای شما تعمیر و رفع عیب نمایند. تا تابستان بدون دردسری رو پشت سر بگذارید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در رشت

اگر کولر گازی گری شما با هرکدام از این مشکلات زیر مواجه شده است با ما تماس بگیرید تا با تعیین وقت قبلی و در اسرع زمان، یکی از بهترین تکنسین‌های متخصص کولر گازی گری در محل حاضر شده و بدون نیاز به حمل کولر گازی گری شما، تمامی تعمیرات را در سریع‌ترین زمان انجام دهند. مشکلات رایج کولر گازی گری عبارت‌اند از:

  • کولر گازی گری روشن نمی‌شود.
  • کولر گازی گری روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.
  • پرتاب باد کولر گازی گری بسیار کم شده است.
  • کولر گازی گری یک سره کار می‌کند.
  • کولر گازی گری سرما و باد خنک ندارد و یا سرمای آن کم شده است.
  • کولر گازی گری با صدای بلند کار می‌کند.
  • کولر گازی گری خود به خود خاموش و روشن می‌شود.
  • کولر گازی گری بوی بدی می‌دهد.
  • کویل‌ها یا لوله‌های کولر گازی گری یخ و یا برفک می‌زنند.
  • کولر گازی گری آب ریزش دارد و یا آب پرتاب می‌کند.
  • کولر گازی گری کد ارور نمایش می‌دهد.
  • کمپرسور کولر گازی گری بر خلاف دما تنظیم شده، زودتر خاموش می‌شود.
  • ریموت کنترل کولر گازی گری کار نمی‌کند.

خدمات فنی مهندسی گیل سرما با کادر حرفه ای که در اخنیار دارد و با داشتن کلیه لوازم یدکی کولر گازی گری در محل حاضر شده و در همان جلسه اول تمامی مشکلات کولر گازی گری شما رو تعمیر خواهد کرد.

نمایندگی سرویس کولر گازی گری در رشت

نمایندگی سرویس کولر گازی گری در رشت، سرویس یکی از مهمترین رسیدگی و نگهداری کولر گازی اسپلیت گری است که متاسفانه بیشتر مردم از این امر مهم غافل هستند. در بیشتر مواقع که تکنسین‌های شرکت فنی مهندسی گیل سرما برای تعمیر کولر گازی گری در محل مراجعه می‌کنند علت اکثر خرابی‌های کولر گازی رو به علت سرویس نکردن کولر اعلام می‌کنند.

اکثر سوختگی‌های کمپرسور کولر گازی گری به علت انجام ندادن سرویس سالیانه است. سرویس نکردن به موقع کولر گازی باعث کار کردن کمپرسور در دمای بالا شده و به مرور زمان از کیفیت قطعات داخلی کمپرسور کم می‌کند. که این امر باعث گیرپاژ کمپرسور کولر گازی گری می‌شود و هزینه زیادی برای مشتری به بار می‌آورد.

نمایندگی سرویس کولر گازی گری در رشت

بارها پیش آمده که تکنسین شرکت گیل سرما به درخواست مشتری برای سرویس اعزام شده و مشتری در کمال خوشحالی می‌گوید که الان 5 سال است که سرویس نکرده‌ام و این اولین باری هست که می‌خواهم سرویس رو انجام بدهم، با اینکه سرویس کامل انجام شود، ولی باید در جریان باشید که از عمر کمپرسور کولر گازی بسیار کاسته شده است.

بدلیل اینکه کمپرسور کولر گازی در مدت طولانی با حرارت بالا کار کرده است و تمام قطعات داخلی آن استهلاک شدید داشته است. بنابرین سعی کنید که سالیانه قبل شروع فصل گرما سرویس کولر گازی گری رو انجام دهید تا به مشکلات زیاد و هزینه بالا دچار نشوید.

خدمات فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سرویس کولر گازی گری در رشت، با کادری مجرب و دوره دیده در امر تعمیر، سرویس، نصب و شارز گاز در خدمت مشتریان گرامی شهر رشت و استان گیلان خواهد بود.

سرویس کولر گازی گری در رشت نمایندگی کولر گازی گری در رشت 09111376298:

  • شستشوی کامل پنل کولر گازی گری با دستگاه کارواش.
  • شستشوی کامل کندانسور کولر گازی گری با دستگاه کارواش.
  • تنظیم مبرد کولر گازی گری و در صورت کم بودن اقدام به شارژ گاز.
  • گیریس کاری قطعات مورد نیاز کولر گازی گری.

نمایندگی تعمیر برد الکترونیک کولر گازی گری در رشت

نمایندگی تعمیر برد الکترونیک کولر گازی گری در رشت، یکی دیگر از خدماتی که شرکت فنی مهندسی گیل سرما ارائه می‌دهد، تعمیرات تخصصی بردهای الکترونیک انواع کولر گازی و اسپلیت گری در رشت است.

برد الکترونیک چیست:

بردهای الکترونیک را می‌توان به یک نوع ربات تشبیه کرد. در بیشتر دستگاه‌هایی که با برق در ارتباط هستند از یک مرکز کنترل کننده به نام برد الکترونیک بهره می‌برد. برد الکترونیک مثل یک ربات هوشمند دستورات را از کاربر دریافت نموده و در زمان مناسب و با در نظر گرفتن شرایط دستگاه اجرا می‌نماید.

بردهای الکترونیک از جمعی قطعات الکترونیکی تشکیل می‌شوند که در هسته مرکزی آنها آی سی به نام میکرو وجود دارد. میکروها توسط کامپیوتر برنامه نویسی شده و تمامی دستورات را ابلاغ نموده و از همه مهمتر کنترل دستگاه را در دست می‌گیرد. و اگر خطایی در عملکرد دستگاه به وجود آید سریعاً دستگاه ارور داده و در نمایشگر دستگاه نمایان می‌شود.

تکنولوژی برد الکترونیک با سرعت بسیار زیاد ارتقا می‌یابد. از این رو به روز بودن در امر تعمیرات و خدمات این مقوله باید بسیار کوشید تا از این تکنولوژی پرسرعت عقب نماند. شرکت فنی مهندسی گیل سرما با به کارگیری تکنسین‌های مجرب و دور دیده و به روز در امر نمایندگی تعمیر برد الکترونیک کولر گازی گری در رشت، در خدمت همشهریان است.

نمایندگی تعمیر برد الکترونیک کولر گازی گری در رشت

تعمیر برد کولر گازی در برند گری بسیار حائز اهمیت است. همه کسانی که از کولر گازی گری استفاده می‌کنند؛ بخوبی می‌دانند که برد الکترونیک این کولر گازی یکی از مهم ترین و در عین حال حساس‌ترین قطعات در آن است.

در واقع مرکز کنترل کولر گازی، برد الکترونیک دستگاه است و اگر دچار خرابی شود و یا از کار بیفتد کار کل سیستم سرمایش مختل خواهد شد.

برد کولر گازی گری دارای بلوک‌های مختلفی بوده که هر کدام بخشی از کنترل کولر گازی را بر عهده دارد، اگر هر بخشی از بلوک به درستی کار نکند عمل سرمایش کولر گازی گری را مختل می‌کند.

برد کولر گازی گری شما خراب شده است؟ به دنبال یک تکنسین برای تعمیر برد الکترونیک کولر گازی گری خود هستید؟ شرکت گیل سرما، نمایندگی کولر گازی گری در رشت 09111376298، متشکل از نیروهای متخصص یکی از در دسترس‌ترین و بهترین انتخاب جهت تعمیر برد کولر گازی گری در محل مورد نظر شما است.

نمایندگی نصب کولر گازی گری در رشت

نمایندگی نصب کولر گازی گری در رشت، نصب اصولی کولر گازی و اسپلیت از مهمترین کارها در صنعت تهویه مطبوع است. در نصب کولر گازی باید از یک سری استانداردها پیروی کرد. اگر نصب به درستی انجام نشود از کارایی دستگاه عمر مفید آن می‌کاهد و باعث خرابی‌های مکرر کولر گازی گری خواهد شد.

در زمان نصب باید تکنسین بسیار ماهر بوده و خیلی از موارد را رعایت نماید. در زیر به تعدادی از این موارد اشاره خواهیم نمود:

یونیت بیرونی کولر گازی گری باید در جایی نصب شود که هیچ گونه مانعی در جلوی پروانه دستگاه نباشد تا عمل خنک کردن گاز کولر و رسیدن به دمای محیط بیرون بدون مشکل انجام شود و به هیچ عنوان در داخل بالکن، فضای کوچک و فضاهای سربسته نصب نشود.

برای جاگذاری یونیت بیرونی حتماً باید به فکر تعمیرات کولر گازی گری هم بود و طوری نصب نشود که بعدها برای تعمیر قابل دسترس نباشد. بارها مشاهده شده که یک طرف کولر گازی را در زمان نصب به دیوار کناری یا سقف می‌چسبانند که کاری بسیار اشتباه است و برای یک تعمیرات ساده هم باید کل یونیت باز شود تا تکنسین به محل مورد نظر برای تعمیر دسترسی داشته باشد.

در زمان نصب لوله‌های کولر گازی گری باید بسیار دقت نمود که لوله‌های رفت و برگشت گاز به هیچ عنوان دو پهن نشود. تمامی مراحل خم کاری باید توسط دستگاه خم کن و یا فنر انجام شود.

پنل داخلی باید کاملاً تراز بسته شود و نیازی به شیب دادن پنل داخلی نیست زیرا خود کارخانه در داخل خود پنل برای بخش درایر آب شیب مناسب در نظر گرفته است.

نمایندگی نصب کولر گازی گری در رشت

در متراژ‌های لوله کشی بالا‌تر از ۵ متر و در صورتی که یونیت بیرونی بالاتر از یونیت داخلی نصب می‌شود باید حتماً از تله روغن در هر ۵ متر استفاده نمود. عایق کاری لوله‌ها بعد از نصب باید به درستی انجام شود تا رطوبت هوا به لوله‌ها نرسد و خیلی از موارد دیگر باید برای نصب رعایت شود.

شما می‌توانید برای نصب کولر گازی گری خود با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی کولر گازی گری در رشت 09111376298 تماس حاصل نمایید.

نصب کولر گازی گری باید توسط نمایندگی مجاز انجام شود. تکنسین پیش از نصب، اقدام به خارج نمودن دستگاه از کارتن می‌نماید. در صورت باز بودن کارتن، چنانچه دستگاه ایراد ظاهری داشته باشد، شامل گارانتی نمی‌شود. ضمن توجه به شرکت گیل سرما روی کارتن دستگاه، فاکتور خرید نیز در دسترس باشد.

لطفا توجه شود: تکنسین بالابر و یا نردبان همراه خود ندارد. چنانچه لازم است دستگاه در ارتفاع نصب شود، نردبان و یا بالابر از سوی مشتری آماده شود.
لطفا برقکاری شامل کابل‌کشی و فیوز مینیاتوری متناسب با دستگاه آماده باشد.

برقکاری بر عهده‌ی مشتری است و در صورت انجام آن از سوی تکنسین شرکت گیل سرما مشمول هزینه خواهد بود. در صورت اجرای برقکاری از سوی مشتری، پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از برقکاری به شکل غیراستاندارد، قبل از انجام آن از تکنسین گیل سرما مشاوره بگیرید.

حتما قبل از خرید کولر گازی گری کارشناسی محیط را انجام دهید. به این منظور که قبل از نصب دستگاه می‌بایست محیط شما از نظر متراژ و موارد دیگر توسط کارشناسان و با راهنمایی آن‌ها، کارشناسی شده باشد. که بعد از خرید دستگاه، عدم تطابق ظرفیت کولر گازی گری با محیط شما ایجاد مشکل ننماید.

نمایندگی خدمات پس از فروش کولر گازی گری در رشت

نمایندگی خدمات پس از فروش کولر گازی گری در رشت، سازمان خدمات پس از فروش به واحدی اطلاق می‌گردد که دارای دو فرایند اصلی می‌باشد.

  • واحد خدمات کولر گازی گری.
  • واحد قطعات کولر گازی گری.

به این ترتیب سازمانی که فاقد یکی از آن واحدهای اشاره شده باشد، به نام خود شناخته می‌شود. به‌طور مثال واحدهایی که فاقد فرآیندهای قطعاتی هستند بنام واحدهای خدمات شناخته شده و نباید از نام خدمات پس از فروش از آن استفاده کنند. به این ترتیب سازمانی که بتواند تمامی نیازهای مشتریان را از لحاظ فنی و قطعاتی تأمین کند به‌عنوان واحدهای خدمات پس از فروش شناخته می‌شود.

نمایندگی خدمات پس از فروش کولر گازی گری در رشت

واحد خدمات کولر گازی گری در رشت.

مدیریت خدمات شرکت گیل سرما، نمایندگی خدمات پس از فروش کولر گازی گری در رشت شامل فعالیت‌های اصلی زیر است:

  • واحد گارانتی (گارانتی) کولر گازی گری در رشت.
  • واحد پشتیبانی فنی کولر گازی گری در رشت.
  • واحد آموزش فنی کولر گازی گری در رشت.
  • تعمیرگاه‌های مرکزی در سطح شهر و استان گیلان.

نمایندگی پس از فروش کولر گازی گری در رشت، با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین بانک‌های تامین قطعه دستگاه‌های تهویه مطبوع در گیلان، کلیه قطعات و لوازم مورد نیاز جهت تعمیرات یا تعویض کولر گازی گری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار تکنسین شرکت گیل سرما و سایر درخواست کنندگان قرار می‌دهد.

با توجه به هدف نمایندگی خدمات پس از فروش کولر گازی گری در رشت که مبنی بر جلب رضایت دائمی و تامین آسایش مشتری در تمامی طول عمر مفید محصول است، تامین قطعات یدکی مورد نیاز پس از اتمام دوران گارانتی محصول نیز از اهداف مهم و برنامه اصلی شرکت گیل سرما به حساب می‌آید.

به همین منظور، موجود بودن قطعات اصل و با کیفیت کولر گازی گری نیاز مشتریان در دراز مدت را برطرف کرده و اطمینان بخش آن‌ها خواهد بود.

نمایندگی خدمات پس از فروش کولر گازی گری در رشت، توسط واحد تعمیرات خدمات فنی مهندسی گیل سرما به مشتریان عزیز ارائه می‌گردد. یکی از اصلی‌ترین این خدمات، تعمیرات تخصصی کولر گازی گری است. با توجه به حجم عملکردی کولر گازی، احتمال خرابی بخش‌های مختلف آن بالاست. از دیگر خدماتی شرکت گیل سرما، نمایندگی کولر گازی گری در رشت 09111376298 به کاربران ارائه می‌دهد نصب و راه اندازی محصول است.

همکاران ما در شرکت گیل سرما برای نصب کولر به آدرسی که شما ارائه دهید اعزام شده و این فرایند را به بهترین شکل انجام خواهند داد.

همچنین اگر عملکرد کولرگازی گری شما دارای مشکل یا اختلالی بود، با استفاده از خدمات پس از فروش گری می‌توانید اقدام به رفع مشکل با گارانتی دستگاه نمایید. گفتنی است خدمات پس از فروش کولر گازی گری تنها به محصولاتی تعلق می‌گیرد که اصل بوده و از گارانتی معتبر برخوردار هستند.

توضیح جامع در مورد خرابی کولر گازی گری در رشت

توضیح جامع در مورد خرابی کولر گازی گری در رشت، فصل تابستان که فرا می‌رسد شما نیاز دارید از کولر گازی گری خود برای ایجاد سرمایش بدون وجود مشکلی استفاده کنید. اما اگر کولر گازی شما به درستی کار نکند باید قبل از استفاده عیب‌یابی و تعمیر کولر گازی انجام دهید.

توضیح جامع در مورد خرابی کولر گازی گری در رشت

برای کولر گازی گری شما، مشکلات به وجود آماده در آن ممکن است حاصل موارد مختلفی باشد. در این مقاله بعضی از موارد مربوط به عیوب کولرهای گازی گری را بیان می‌کنیم. که به راحتی تکنسین‌های شرکت گیل سرما، نمایندگی کولر گازی گری در رشت 09111376298 می‌توانند مشکل شما را حل نمایید. در ادامه 15 نکته عیب‌یابی و تعمیر کولر گازی گری را توضیح خواهم داد:

  1. کولر گازی گری با ریموت کنترل روشن نمی‌شود.
  2. کولر گازی گری روشن می‌شود ولی کمپرسور استارت نمی‌کند.
  3. کولر گازی گری روشن می‌شود و کمپرسور در حال کار است ولی سرمایش وجود ندارد.
  4. پنل داخلی روشن شده و بعد از تایم کوتاهی خاموش می‌شود و کد خطا نمایان می‌شود.
  5. در زمان روشن بودن پنل صدای گوش خراش شنیده می‌شود.
  6. در زمان روشن بودن کولر گازی گری بوی سوختگی به مشام می‌رسد.
  7. سرمایش کولر گازی گری بسیار کم بوده و از پنل تکه‌های یخ پرتاب می‌شود.
  8. فن کندانسور کولر گازی گری در زمان روشن بودن حرکتی ندارد.
  9. کمپرسور کولر گازی گری در زمان اوج گرما خاموش شده یک ساعت بعد استارت می‌کند.
  10. کولر گازی گری روی سرمایش تنظیم شده ولی از پنل گرما خارج می‌شود.
  11. کولر گازی گری نشتی گاز دارد.
  12. به محض روشن کردن کولر گازی گری فیوز ساختمان قطع می‌شود.
  13. یونیت واحد بیرونی بسیار صدا و لرزش دارد.
  14. فن کندانسور در حال چرخش بوده ولی کمپرسور عکس العملی ندارد.
  15. پس از روشن کردن کولر گازی گری دریچه پنل باز شده ولی خروج باد ندارد.

در بالا سعی کرده‌ایم توضیح جامع در مورد خرابی کولر گازی گری در رشت داده باشیم. شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه از خرابی کولر گازی گری با شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی کولر گازی گری در رشت 09111376298 و استان گیلان تماس حاصل نمایید.

توضیح کامل در مورد شارژ گاز کولر گازی گری در رشت

به خاطر داشته باشید که کولر گازی گری نیاز به مبرد زیادتری ندارد چون هر کولر گازی از هر برندی که باشد نسبت به طراحی آن کارخانه سازنده بر روی پلاک دستگاه میزان مبرد را به وزن حک می‌کنند و گاز آن به خودی خود کاهش نمی‌یابد. مگر آنکه نشتی در سیستم رخ داده باشد. برای آن که بدانید میزان مبرد دستگاه کولر گازی شما چقدر است، نیاز است با یک متخصص فنی شرکت گیل سرما در این خصوص تماس نمایید.

توضیح کامل در مورد شارژ گاز کولر گازی گری در رشت

عمدتا در سرویس‌های سالانه که در ابتدای فصل گرما انجام می‌شود این کار توسط تکنسین شرکت گیل سرما صورت می‌گیرد. اما در کنار آن خوب است که علائم کمبود گاز کولر گازی را دانسته و هنگام بروز ایرادات با تکنسین فنی شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی کولر گازی گری در رشت 09111376298 تماس بگیرید.

در ادامه علایم و نشانه‌های کمبود گاز کولر گازی گری را توضیح خواهیم داد.

اولین نکته‌ای که ممکن است با آن مواجه شوید این است که، کولر گازی که تمام روز روشن بوده است محیط را خنک نکرده است. وظیفه مبرد‌ها در کولر گازی اسپلیت گری این است که گرما را از محیط داخلی جذب کرده و به بیرون هدایت نماید. در صورتی که میزان گاز کولر گازی کم باشد این امکان را ندارد که خانه را به خوبی خنک کرده و سرمای مناسبی را ایجاد کند.

دومین نشانه ای که می‌تواند جواب این سوال باشد که چگونه بفهمیم گاز کولر گازی کم شده، این است که گوشه سمت راست اواپراتور یا همان رادیات پنل داخلی کولر گازی یخ زده است و از پنل تکه‌های یخ پرتاب می‌شود. کار کردن کولر گازی گری در این شرایط به صورت مداوم، هزینه برق بالایی را در بر خواهد داشت.

شارژ گاز کولر گازی گری در رشت یک کار بسیار تخصصی بوده و به تجریه و تخصص تعمیرکار مجاز نمایندگی کولر گازی گری نیاز دارد. تقریباً بیشتر دستگاه‌های تهویه مطبوع برای انجام عمل تهویه و خنک کردن محیط از گازهای فریونی مانند R22-R410A-R407A استفاده می‌کنند که کمبود یا نبود آن در این سیستم ها تمامی سیکل تبرید را مختل کرده و با مشکل جدی مواجه می‌کند.

برای شارز گاز کولر گازی گری در رشت با شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی کولر گازی گری در رشت 09111376298 و استان گیلان، تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی گری در رشت و مناطق تحت پوشش

شرکت فنی مهندسی گیل سرما برای خدمات رسانی سریع به همشهریان گرامی در 5 نقطه شهر رشت دفتر خدمات رسانی دایر نموده تا در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیرکاران متخصص کولر گازی گری را در محل اعزام نماید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی کولر گازی گری در رشت:

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی گری در رشت 09111376298.

بلوار معلم. بلوار قلی‌پور. بلوار مدرس. بلوار دیلمان. بلوار انصاری. گلسار. شهرک گلها. بلوار توحید. میدان صابرین. پستک. شهرک شهید بهشتی. شهرک فرهنگیان. میدان مادر. بلوار منظریه. محله باقرآباد. خیابان سعدی. خیابان تختی. خیابان مطهری.

خیابان شریعتی. خیابان لاهیجان. خیابان انصاری. چهارراه گلسار. پل بوسار. خیابان نامجو. محله سرخبنده. محله ساغرسازان. محله حسین آباد. محله علی آباد. بلوار 8 دی. بلوار شمسی پور. خیابان رشتیان. خیابان امام. میدان فرهنگ و سایر مناطق رشت

مناطق تحت پوشش نمایندگی کولر گازی گری در استان گیلان:

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی گری در رشت و گیلان 09111376298.

بندر انزلی. لاهیجان. لنگرود. تالش. هشتپر. آستارا. صومعه سرا. آستانه اشرفیه. رودسر. فومن. خمام. سیاهکل. رضوانشهر. ماسال. رودبار. املش و سایر مناطق استان گیلان.

دفتر مرکزی: رشت خیابان معلم جنب استانداری شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی گری در رشت 01333242623.