جستجو
تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

فهرست مطالب

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

خدمات فنی مهندسی گیل سرما مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت با کادری مجرب و دوره دیده و با ۱۵ سال سابقه درخشان در امر تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در اسرع وقت و حدالامکان تعمیر در منزل در خدمت همشهریان گرامی شهر رشت است.

کلیه تعمیرات انجام شده طبق تعرفه اتحادیه و با فاکتور رسمی ارائه می‌گردد اگر هر مشکلی در مورد ماشین لباسشویی سامسونگ خود یا سوالی در این مورد دارید می‌توانید با شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان ما تمام راهنمایی‌های لازم را به شما داده و اگر نیاز به تعمیر داشته باشد آدرس و شماره تلفن شما در سیستم ثبت شده و در اسرع وقت به نزدیک‌ترین تکنسین در آدرس مورد نظر ابلاغ می‌شود.

تکنسین با شما تماس گرفته و در محل حاضر می‌شود، پس از بررسی ماشین لباسشویی سامسونگ شما دستگاه را عیب یابی نموده به شما اعلام می‌ دارد و بعد از تایید شما کلیه ایرادات ماشین لباسشویی سامسونگ شما را تعمیر و رفع نموده و تاریخ سرویس بعدی را به شما اعلام می‌نماید.

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

ماشین لباسشویی یکی از لوازم بسیار مهم و کاربردی در منزل می‌باشد که امروزه بدون استفاده از این دستگاه مهم تقریباً غیر ممکن شده است.

ماشین لباسشویی سامسونگ جز برندهای معروف دنیا بوده و از کارایی بالایی برخوردار است ولی به هر حال هر لوازم برقی، الکترونیکی و مکانیکی پس از مرور زمان و کارکرد زیاد باعث استهلاک قطعات شده و نیاز به تعمیر دارد.

از این رو در چنین شرایطی نیاز به یک تعمیرکار با تجربه، ماهر و دانش فنی بالا نیاز بوده که بتواند با کمترین هزینه و استفاده از قطعات اصلی اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی نماید.

ما در شرکت فنی مهندسی سرما این افتخار را داریم که با داشتن کادری مجرب و دوره دیده و استفاده از قطعات یدکی اصلی در چند سال اخیر نامی نیکو از خود در امر نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت و دیگر لوازم خانگی به جا بگذاریم.

توضیح کامل در مورد تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت، همانطور که در بالا اشاره نمودیم هر لوازم برقی و مکانیکی پس از مرور زمان دچار استهلاک قطعات خواهد شد نوع و روش استفاده از ماشین لباسشویی بسیار در طول عمر دستگاه تاثیرگذار است.

نحوه استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ اگر به صورت صحیح باشد عمر این قطعات را بیشتر می‌نماید ولی به هر حال با اینکه تمام نکات در نحوه استفاده صحیح از ماشین لباسشویی سامسونگ را رعایت نماییم بعد از مدت زمانی که از عمر مفید قطعات بگذرد دستگاه دچار مشکلاتی خواهد شد و ماشین لباسشویی نیاز به تعمیر دارد.

ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت کلیه مشکلات ماشین لباسشویی شما را رفع خواهیم کرد.

ما در مقاله‌ای کامل قصد داریم به از جمله ایراداتی که برای ماشین لباسشویی سامسونگ شما پیش خواهد آمد بپردازیم:

رفع مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت، روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد در اولین گزینه باید به برق ورودی دستگاه اشاره نمود.

در بعضی از مواقع پیش می‌آید به علت استفاده مداوم از ماشین لباسشویی، بی‌ کیفیت بودن سیم کشی ساختمان، پریز و دوشاخه ارتباط ماشین لباسشویی با برق ساختمان قطع شود که این هم باعث خاموشی مطلق دستگاه خواهد شد.

ماشین لباسشویی سامسونگ برای گرم کردن آب در مراحل شستشو از قطعه‌ای به نام المنت بهره می‌برد المنت ماشین لباسشویی سامسونگ قطعه ای بسیار پر مصرف بوده و در زمان گرم کردن آب آمپر زیادی استفاده می‌نماید.

از این رو اگر دو شاخه، پریز برق و سیم کشی ساختمان بی‌ کیفیت باشد باعث قطع ارتباط برق با ماشین لباسشویی سامسونگ خواهد شد و در نتیجه دستگاه به خاموشی مطلق می‌رود. از این رو برای رفع روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت باید به مواردی که اشاره شد رجوع کرد و رفع مشکل نمود

یکی دیگر از دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند به برد الکترونیک ماشین لباسشویی مربوط باشد یکی از بخش‌های مهم ماشین لباسشویی سامسونگ مربوط به برد الکترونیک دستگاه بوده که این قطعه بسیار مهم به مغز دستگاه تشبیه می‌شود.

رفع مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

تمامی مراحل انجام شست و شو به دستور برد الکترونیک ماشین لباسشویی سامسونگ بوده و تمامی مراحل توسط این بخش مهم رصد می‌شود برد ماشین لباسشویی از قطعات الکترونیک بسیار زیادی تشکیل شده است که بخش مهم آن مربوط به تغذیه برد الکترونیک می‌باشد.

که اگر در این بخش مشکلی پیش آید برد به خاموشی مطلق رفته و هیچ گونه عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهد شما همشهریان گرامی شهر رشت می‌توانید در صورت بروز همچین مشکلی با شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت تماس حاصل نمایید.

رفع مشکل قفل نشدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

یکی دیگر از مشکلاتی که برای ماشین لباسشویی سامسونگ پیش خواهد آمد این است که درب ماشین لباسشویی قفل نمی‌شود. طبق برنامه نویسی که در آی سی میکرو برد الکترونیک ماشین لباسشویی سامسونگ نوشته شده است بدین صورت است که زمانی که کاربر ماشین لباسشویی سامسونگ خود را روشن کرده و برنامه مورد نظر را انتخاب می‌کند بر روی دکمه استارت می‌زند.

در حالت معمول درب ماشین لباسشویی سامسونگ باید در این زمان قفل شود تا ادامه مراحل شستشو انجام شود. حال در بعضی از مواقع پیش خواهد آمد که پس از کارهای انجام شده که در بالا توضیح داده شد، درب ماشین لباسشویی سامسونگ قفل نمی‌شود. و بعد از گذشتن مدت زمانی بر سر صفحه نمایش کد خطا ظاهر می‌شود این مشکل به چندین بخش مربوط می‌شود.

رفع مشکل قفل نشدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

یکی از این موارد خراب شدن میکروسوئیچ درب می‌باشد. دومین گزینه نرسیدن برق از برد الکترونیک به میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی سامسونگ می‌باشد. و سومین مورد می‌تواند مربوط به دریافت فیدبک از میکروسوئیچ به برد ماشین لباسشویی سامسونگ باشد.

تیم تخصصی شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی و کولر گازی سامسونگ در رشت، به کلیه این مشکلات واقف بوده و در کمترین زمان ممکن در محل اقدام به رفع مشکل خواهد نمود.

رفع مشکل لرزش ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

یکی از علت تماس‌ها با شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت مشکل لرزش ماشین لباسشویی سامسونگ بوده و مشتریان شکایت از این دارند که ماشین لباسشویی سامسونگ در هنگام خشک کردن لباس با لرزش فراوان بوده و حتی در مواقعی منجر به حرکت کردن ماشین لباسشویی سامسونگ از جای خود می‌شود.

اکثر مردم بر این باورند که علت لرزش ماشین لباسشویی سامسونگ تراز نبودن دستگاه است در صورتی که اگر ماشین لباسشویی مشکل فنی نداشته باشد و دستگاه کمی هم نا تراز باشد باید بدون لرزش کار کند.

مهم‌ترین گزینه این است که ۴ عدد پایه ماشین لباسشویی سامسونگ کاملاً با زمین در ارتباط بوده و به قول معروف ۳ لنگه نباشد از این رو زمان نصب ماشین لباسشویی سامسونگ باید پایه‌ها را طوری تنظیم کرد که هر چهار پایه کاملاً به زمین اتصال داشته باشد.

کمک ماشین لباسشویی سامسونگ:

در داخل ماشین لباسشویی سامسونگ محفظه‌ای به نام دیگ وجود دارد که داخل بدنه ماشین لباسشویی می‌باشد این دیگ از بالا با دو فنر قوی در داخل بدنه معلق بوده و از پایین با ۲ کمک به بدنه متصل می‌شود این کمک‌ها باعث گرفتن ضربه و لرزش شدید دیگ می شود که به مرور زمان این کمک‌ها کارایی خود را از دست داده و دیگر نمی‌تواند لرزش و تکان های شدید زمان شستشو را مهار کند.

رفع مشکل لرزش ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

کمک ماشین لباسشویی سامسونگ با دیگر مدل‌های ماشین‌ های لباسشویی تفاوت دارد و قدرت آن ۸۰ نیوتون می‌باشد کمک‌های موجود در بازار اکثراً تقلبی بوده فاقد کیفیت است.

از این رو بهتر است برای رفع مشکل لرزش ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت تماس حاصل نمایید.

تا از قطعات و کمک ماشین لباسشویی اصلی سامسونگ در دستگاه شما استفاده شود و با خیالی آسوده سال‌های متوالی از لرزش ماشین لباسشویی سامسونگ رهایی یابید.

رفع مشکل آبریزش از ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت، آبریزش ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از دیگر مشکلاتی است که ممکن است برای ماشین لباسشویی سامسونگ شما پیش آید چه در زمان شستشو و چه در زمان بیکار بودن دستگاه.

  • آبریزش ماشین لباسشویی سامسونگ به عوامل مختلفی بستگی دارد که میتوان به تعدادی از این موارد در زیر اشاره نمود:
  • شکستن جایی پودری ماشین لباسشویی سامسونگ.
  • پارگی شلنگ ورودی آب ماشین لباسشویی سامسونگ.
  • نشتی از دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ.
  • پارگی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی سامسونگ.
  • سوراخ شدن شلنگ پمپ تخلیه ماشین لباسشویی سامسونگ.
  • آبریزش از دریچه بازدید پمپ تخلیه ماشین لباسشویی سامسونگ.
  • خراب شدن کاسه نمد ماشین لباسشویی سامسونگ.

رفع مشکل آبریزش از ماشین لباسشویی سامسونگ کاری بسیار تخصصی بوده و بهتر است با مواجه با این مشکل با شرکت فنی مهندسی گیل سرما تماس حاصل نمایید ما با داشتن تکنسین‌های مجرب و با سابقه در امر تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت به شما در این مورد یاری رسانیم.

رفع مشکل سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

رفع مشکل سرو صدای زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت، برای رفع مشکل سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ، به سه مورد می‌توان پرداخت. یکی از آن موارد شکستن سه نظام ماشین لباسشویی و یا خراب شدن بلبرینگ ماشین لباسشویی سامسونگ است.

در عکس زیر نمایی از سه نظام، سبد و دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ دیده می‌شود.

سه نظام یک قطعه سه پایه با یک شافت در مرکز آن می‌باشد که این شافت بر روی بلبرینگ سوار می‌شود. سه نظام ماشین لباسشویی سامسونگ از جنس آلومینیوم خشک بوده که به مرور زمان، در ارتباط با آب و مایع شوینده اکسید شده و باعث شکستن و رها شدن نیمه یا کامل سبد ماشین لباسشویی خواهد شد.

که این امر باعث مشکل سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ خواهد شد.

یکی از عواملی که باعث زودتر خراب شدن سه نظام می‌شود استفاده از پودر لباسشویی می‌باشد که توصیه می‌شود به جای استفاده از پودر از مایع لباسشویی استفاده شود.

پودر ماشین لباسشویی به علت داشتن آهک بالا و چسبنده بودن به سه نظام باعث سنگین شدن سه نظام و اکسید شدن آن می‌شود. از این رو بهتر است به جای استفاده از پودر از مایع استفاده شود.

رفع مشکل سرو صدای زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت 

دومین مورد احتمال افتادن یا جدا شدن تکه‌هایی از لباس مثل دکمه، گیره و سکه موجود در جیب لباس می‌باشد که ممکن است از فاصله بسیار کم بین سبد و لاستیک دور درب ماشین لباسشویی وارد دیگ شود و منجر به ایجاد سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ شود.

سومین مورد می‌تواند به علت خراب شدن بلبرینگ موتور ماشین لباسشویی سامسونگ باشد که باعث این می‌شود که در زمان خشک کن صدای ناهنجاری از ماشین لباسشویی شنیده شود.

رفع ارور ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

رفع ارور ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت، یکی از امکاناتی که در برد الکترونیک ماشین لباسشویی سامسونگ در زمان تولید برنامه نویسی می شود این است که ماشین لباسشویی در هر زمان که به مشکلی برخورد کند یا قسمتی از ماشین لباسشویی سامسونگ به درستی کار خود را انجام ندهد باعث ایست کامل دستگاه شده و با نشان دادن ارور در صفحه نمایش به کاربر اعلام می‌نماید.

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما دچار ارور شد می‌توانید با شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت تماس حاصل نمایید و با کارشناسان پشتیبانی شرکت در میان بگذارید.

بعضی از ارورهای دستگاه مربوط به عدم صحیح استفاده از دستگاه بوده که تیم پشتیبانی شرکت گیل سرما حدالامکان در تماس تلفنی برای رفع ارور اقدام می‌نمایند.

ولی بعضی از ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ مربوط به بخش های برقی و مکانیکی دستگاه بوده که در این صورت تیم پشتیبانی شرکت فنی مهندسی آدرس و شماره تلفن شما را ثبت نموده و به نزدیکترین تکنسین در محل سکونت شما ابلاغ می‌نماید تکنسین در محل حضور یافته و پس از بررسی دستگاه اقدام به رفع ارور ماشین لباسشویی سامسونگ شما خواهد کرد.

رفع مشکل آبگیری ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

در بعضی از مواقع پیش خواهد آمد که شما ماشین لباسشویی سامسونگ خود را روشن نموده و ماشین لباسشویی پس از گرفتن برنامه اقدام به قفل کردن درب می‌نماید و دیگر هیچ گونه عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهد و بعد از تایم کوتاهی بر سر صفحه نمایش ارور عدم آبگیری نمایان می‌شود.

این مشکل می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد که ما در این مقاله به تعدادی از این موارد می‌پردازیم.

اولین مورد می‌تواند قطع شدن آب ساختمان باشد. دومین مورد می‌تواند به علت رسوب گرفتن در بخش توری محافظ شیر برقی باشد. سومین مورد می‌تواند مربوط به شیر برقی ماشین لباسشویی سامسونگ شما باشد. و مورد چهارم اینکه ممکن است برد ماشین لباسشویی دچار مشکل شده و نتواند دستور باز شدن شیر برقی ماشین لباسشویی سامسونگ را ارسال کند.

شما مشتریان گرامی شهر رشت می‌توانید اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما با چنین مشکلاتی مواجه شد برای رفع مشکل آبگیری ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت با شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت تماس حاصل نمایید تا تکنسین‌های مجرب و با سابقه این شرکت در امر تعمیرات ماشین لباسشویی شما اقدام نمایند.

رفع مشکل عدم تخلیه ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

در ماشین لباسشویی سامسونگ در قسمت پایینی دستگاه پمپی وجود دارد که به آن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی گفته می‌شود وظیفه این پمپ این است که زمانی ماشین لباسشویی شستشوی خود را انجام داده باشد اقدام به تخلیه آب کثیف نموده و ماشین لباسشویی را برای مرحله بعدی آبگیری آماده می‌سازد.

رفع مشکل عدم تخلیه ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

مشکل عدم تخلیه ماشین لباسشویی سامسونگ می‌تواند به پمپ دستگاه و برد الکترونیک ماشین لباسشویی سامسونگ مربوط باشد بعضی از مواقع پیش می‌آید که تکه‌ ای از لباس که ابعاد کوچکی دارد از فاصله بسیار کم بین سبد و لاستیک دور درب وارد پمپ تخلیه شود و پمپ تخلیه گیرپاچ کند.

مورد بعدی که می‌توان به آن اشاره نمود مربوط به اجسام فلزی که ممکن است کاربر به اشتباه از جیب‌های لباسها تخلیه نکند و در زمان شستشو وارد پمپ تخلیه شود و باعث شکستن پروانه پمپ تخلیه شود.

مورد بعدی می‌تواند بعلت فرسوده شدن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی سامسونگ باشد پمپ تخلیه ماشین لباسشویی سامسونگ پس از سالیان کارکرد ممکن است بسوزد و یا به علت گشاد شدن شافت پمپ دیگر نتواند اقدام به تخلیه آب نماید که در این صورت باید حتماً با قطعه اصلی تعویض شود و در آخر می‌توان به این اشاره نمود که خرابی برد الکترونیک ماشین لباسشویی سامسونگ میتواند باعث عدم تخلیه شود.

که ما در شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت با داشتن کادری مجرد در کمترین زمان ممکن و در منزل شما و بدون نیاز به بردن ماشین لباسشویی سامسونگ به کارگاه اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ شما خواهیم کرد.

رفع مشکل گرم نشدن آب ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

علت گرم نشدن آب ماشین لباسشویی سامسونگ می‌تواند مربوط به قطعه المنت باشد در ماشین لباسشویی سامسونگ زمانی که کاربر برنامه شست و شویی را انتخاب می‌کند در آن برنامه به صورت خودکار درجه دمای آب معین به صورت پیش فرض در آن برنامه نوشته شده است که می‌توان آن را به صورت دستی تغییر داد.

رفع مشکل گرم نشدن آب ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

دستگاه پس از آبگیری و در زمان شستشو توسط برد الکترونیک به قطعه المنت دستور داده می‌شود تا دمای آب داخل دیگ را گرم نماید تا به دمای تنظیم شده برسد حال ممکن است به علت خرابی المنت و یا سوختگی سیم کشی از برد الکترونیک به المنت نتواند آب ماشین لباسشویی سامسونگ را گرم نماید که این امر باعث ارور در صفحه نمایش می‌شود.

شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت به تمام ایرادات پیش آمده برای ماشین لباسشویی سامسونگ واقف بوده و با داشتن قطعات اصلی اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی شما خواهد نمود.

شماره تلفن تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت و مناطق تحت پوشش

شرکت فنی مهندسی گیل سرما برای خدمات رسانی سریع به همشهریان گرامی در 5 نقطه شهر رشت دفتر خدمات رسانی دایر نموده تا در سریعترین زمان ممکن تعمیرکاران متخصص ماشین لباسشویی و کولر گازی و اسپلیت سامسونگ را در محل اعزام نماید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت:

شماره تلفن تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت 09111376298.

بلوار معلم. بلوار قلیپور. بلوار مدرس. بلوار دیلمان. بلوار انصاری. گلسار. شهرک گلها. بلوار توحید. میدان صابرین. پستک. شهرک شهید بهشتی. شهرک فرهنگیان. میدان مادر. بلوار منظریه. محله باقرآباد. خیابان سعدی. خیابان تختی. خیابان مطهری.

خیابان شریعتی. خیابان لاهیجان. خیابان انصاری. چهار راه گلسار. پل بوسار. خیابان نامجو. محله سرخبنده. محله ساغرسازان. محله حسین آباد. محله استادسرا. محله علی آباد. بلوار 8 دی. بلوار شمسی پور. خیابان رشتیان. خیابان امام. میدان فرهنگ و سایر مناطق رشت

مناطق تحت پوشش نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در استان گیلان:

شماره تلفن تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در گیلان 09111376298.

بندر انزلی. دهکده ساحلی. لاهیجان. لنگرود. تالش. هشتپر. آستارا. صومعه سرا. آستانه اشرفیه. رودسر. فومن. خمام. سیاهکل. رضوانشهر. ماسال. رودبار. املش و سایر مناطق استان گیلان.

دفتر مرکزی: رشت خیابان معلم جنب استانداری شرکت فنی مهندسی گیل سرما، شماره تلفن تماس نمایندگی سامسونگ در رشت 01333242623.