جستجو
نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت 09111376298

نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت 09111376298

فهرست مطالب

نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت 09111376298

اینجا نمایندگی تعمیر کولر گازی اسپلیت سامسونگ در رشت است اگر کولر گازی و اسپلیت سامسونگ شما هر مشکلی دارد می‌توانید با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت تماس بگیرد تا در کمترین زمان ممکن یکی از بهترین و مجرب‌تربن تکنسین‌های تعمیر کولر گازی سامسونگ را به محل شما اعزام کنیم.

خدمات ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته حتی در ایام تعطیل بوده و ما می‌دانیم که خدمات پس از فروش نقش اصلی آسایش مشتریان ما را تامین می‌کند، پس نگران نباشید و برای ارتباط با دفتر گیل سرما، نمایندگی تعمیر کولر گازی اسپلیت سامسونگ در رشت، با شماره تلفن‌های موجود در سایت و نزدیکترین شعبه تعمیرگاه گیل سرما به منزل شما، تماس بگیرید.

نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت 09111376298

شرکت گیل سرما نمایندگی مجاز در زمینه تعمیر انواع کولر گازی سامسونگ شامل اسپلیت ۲ تیکه، کولر گازی پنجره‌ای، داکت اسپلیت، کولر ایستاده سامسونگ در شهر رشت و استان گیلان با کادری متخصص و با تجربه در امر تعمیرات، نصب، سرویس و شارژ گاز کولر گازی اسپلیت سامسونگ است. جلب رضایت مشتریان شرکت گیل سرما، افتخار ماست.

نمایندگی تعمیر کولر گازی اسپلیت سامسونگ در رشت

اگر می‌خواهید خدمات تعمیر کولر گازی و ماشین لباسشویی سامسونگ را در رشت انجام دهید خدمات فنی مهندسی گیل سرما به عنوان نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ در رشت و استان گیلان سالهاست که خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپلیت را با استفاده از نیروهای آموزش دیده خود انجام می‌دهد.

و با بیش از پانزده هزار مشترک شاهد و گواه این موضوع می‌باشد، منظور از نمایندگی تعمیر کولر گازی اسپلیت سامسونگ در رشت کلیه مناطق و شهرهای استان گیلان می‌باشد. شما می‌توانید با نزدیکترین شعبه شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی تعمیر کولر گازی اسپلیت سامسونگ در ارتباط باشید.

در نظر داشته باشید شرکت گیل سرما صرفا خدمات تعمیر کولر گازی سامسونگ در شهر رشت و استان گیلان را انجام داده و اطلاعاتی از نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در شهرستان‌های کشور را ندارد اما پیشنهاد می‌کنیم برای گمراه نشدن و انجام کار با کیفیت در هر نقطه از ایران که هستید با نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در شهر خود در ارتباط باشید.

برخی از مشکلات در اکثر کولر گازی اسپلیت بیشتر از همه رخ می‌دهد. تکنسین‌های شرکت گیل سرما با سال‌ها تجربه و آموزش در نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ، با این مشکلات به خوبی آشنا بوده و می‌توانند به بهترین نحوه آنها را برای شما تعمیر و رفع عیب کنند تا تابستان بدون دردسری رو پشت سر بگذارید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی اسپلیت سامسونگ در رشت

اگر کولر گازی سامسونگ شما با هرکدام از این مشکلات زیر مواجه شده است با ما تماس بگیرید تا با تعیین وقت قبلی و در اسرع زمان، یکی از بهترین تکنسین‌های متخصص کولر گازی سامسونگ در محل حاضر شده و بدون نیاز به حمل کولر گازی سامسونگ شما، تمامی تعمیرات را در سریع‌ترین زمان انجام دهد. مشکلات رایج کولر گازی سامسونگ عبارتند از:

  • کولر گازی سامسونگ روشن نمی‌شود.
  • کولر گازی سامسونگ روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.
  • پرتاب باد کولر گازی سامسونگ بسیار کم شده است و تکه‌های سیاه رنگ پرتاب می‌کند.
  • کولر گازی سامسونگ یک سره کار می‌کند و اتومات نمی‌کند.
  • کولر گازی سامسونگ سرما و باد خنک ندارد و یا سرمای آن کم شده است.
  • کولر گازی سامسونگ با صدای بلند و گوش خراش کار می‌کند.
  • کولر گازی سامسونگ بدون فرمان دادن خود به خود خاموش و روشن می‌شود.
  • کولر گازی سامسونگ بوی رطوبت می‌دهد.
  • کویل‌ها یا لوله‌های کولر گازی سامسونگ یخ و یا برفک می‌زنند.
  • کولر گازی سامسونگ آب ریزش دارد و یا قطره آب پرتاب می‌کند.
  • کولر گازی سامسونگ کد ارور نمایش می‌دهد و خاموش می‌شود.
  • کمپرسور کولر گازی سامسونگ بر خلاف دما تنظیم شده، زودتر خاموش می‌شود.
  • ریموت کنترل کولر گازی سامسونگ کار نمی‌کند.

خدمات فنی مهندسی گیل سرما با کادر حرفه ای که در اخنیار دارد و با داشتن کلیه لوازم یدکی کولر گازی سامسونگ در محل حاضر شده و در همان جلسه اول تمامی مشکلات کولر گازی سامسونگ شما رو تعمیر خواهد کرد تا با خیالی آسوده از سرمای کولرتان در گرمای طاقت فرسای تابستان لذت ببرید.

نمایندگی نصب کولر گازی سامسونگ در رشت 

نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت 09111376298، نصب کولر گازی سامسونگ باید توسط نمایندگی مجاز انجام شود. تکنسین پیش از نصب، اقدام به خارج نمودن دستگاه از کارتن می‌نماید. در صورت باز بودن کارتن، چنانچه دستگاه ایراد ظاهری داشته باشد، شامل گارانتی نمی‌شود. ضمن توجه به شرکت گیل سرما روی کارتن دستگاه، فاکتور خرید نیز در دسترس باشد.

لطفا توجه شود: تکنسین بالابر و یا نردبان همراه خود ندارد. چنانچه لازم است دستگاه در ارتفاع نصب شود، نردبان و یا بالابر از سوی مشتری آماده شود.
لطفا برقکاری شامل کابل‌کشی و فیوز مینیاتوری متناسب با دستگاه آماده باشد. همچنین نصب پایه کولر جدا از نصب رایگان می‌باشد، هزینه پایه و نصب پایه جدا محاسبه می‌شود.

نمایندگی نصب کولر گازی سامسونگ در رشت 

برقکاری بر عهده‌ی مشتری است و در صورت انجام آن از سوی تکنسین شرکت گیل سرما مشمول هزینه خواهد بود. در صورت اجرای برقکاری از سوی مشتری، پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از برقکاری به شکل غیر استاندارد، قبل از انجام آن از تکنسین گیل سرما،  نمایندگی نصب کولر گازی سامسونگ در رشت، مشاوره بگیرید. از گذاشتن پریز و دوشاخه خودداری نمایید.

حتما قبل از خرید کولر گازی سامسونگ کارشناسی محیط را انجام دهید. به این منظور که قبل از نصب دستگاه می‌بایست محیط شما از نظر متراژ و موارد دیگر توسط کارشناسان و با راهنمایی آن‌ها، کارشناسی شده باشد که بعد از خرید دستگاه، عدم تطابق ظرفیت کولر گازی سامسونگ با محیط شما ایجاد مشکل ننماید.

نمایندگی خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ در رشت

نمایندگی خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ در رشت، سازمان خدمات پس از فروش به واحدی اطلاق می‌گردد که دارای دو فرایند اصلی می‌باشد.

واحد خدمات کولر گازی سامسونگ.

واحد قطعات کولر گازی سامسونگ.

به این ترتیب سازمانی که فاقد یکی از آن واحدهای اشاره شده باشد، به نام خود شناخته می‌شود. به‌طور مثال واحدهایی که فاقد فرآیندهای قطعاتی هستند بنام واحدهای خدمات شناخته شده و نباید از نام خدمات پس از فروش از آن استفاده کنند. به این ترتیب سازمانی که بتواند تمامی نیازهای مشتریان را از لحاظ فنی و قطعاتی تأمین کند بعنوان واحدهای خدمات پس از فروش شناخته می‌شود.

  • واحد خدمات کولر گازی سامسونگ در رشت.
  • مدیریت خدمات شرکت گیل سرما، نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت شامل فعالیت‌های اصلی زیر می‌باشد:
  • واحد گارانتی کولر گازی سامسونگ در رشت.
  • واحد پشتیبانی فنی کولر گازی سامسونگ در رشت.
  • واحد آموزش فنی کولر گازی سامسونگ در رشت.
  • تعمیرگاه‌های مرکزی در سطح شهر و استان گیلان.

خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ در رشت، با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین بانک های تامین قطعه دستگاه‌های تهویه مطبوع در ایران، کلیه قطعات و لوازم مورد نیاز جهت تعمیرات یا تعویض کولر گازی سامسونگ را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار تکنسین شرکت گیل سرما و سایر درخواست کنندگان قرار می‌دهد.

با توجه به هدف خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ در رشت که مبنی بر جلب رضایت دائمی و تامین آسایش مشتری در تمامی طول عمر مفید محصول است، تامین قطعات یدکی مورد نیاز پس از اتمام دوران گارانتی محصول نیز از اهداف مهم و برنامه اصلی شرکت گیل سرما به حساب می آید.

به همین منظور، موجود بودن قطعات اصل و با کیفیت کولر گازی سامسونگ نیاز مشتریان در دراز مدت را برطرف کرده و اطمینان بخش آنها خواهد بود.

خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ توسط واحد تعمیرات خدمات فنی مهندسی گیل سرما به مشتریان عزیز ارائه می‌گردد. یکی از اصلی‌ترین این خدمات، تعمیرات تخصصی کولر گازی سامسونگ است.

با توجه به حجم عملکرد کولر گازی، احتمال خرابی بخش‌های مختلف آن بالاست. از دیگر خدماتی شرکت گیل سرما نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت به کاربران ارائه می‌دهد تعمیر، سرویس، نصب و راه اندازی محصول است.

همکاران ما در شرکت گیل سرما برای نصب کولر به آدرسی که شما پیامک دهید اعزام شده و این فرایند را به بهترین شکل انجام خواهند داد.

همچنین اگر عملکرد کولر گازی سامسونگ شما دارای مشکل یا اختلالی بود، با استفاده از خدمات پس از فروش سامسونگ می توانید اقدام به رفع مشکل با گارانتی دستگاه نمایید. گفتنی است خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ تنها به محصولاتی تعلق می‌گیرد که اصل بوده و از گارانتی معتبر برخوردار هستند.

نمایندگی سرویس کولر گازی سامسونگ در رشت

نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت 09111376298، سرویس یکی از مهمترین رسیدگی و نگهداری کولر گازی اسپلیت سامسونگ می‌باشد که متاسفانه بیشتر مردم از این امر مهم غافل هستند. در بیشتر مواقع که تکنسینهای شرکت فنی مهندسی گیل سرما برای تعمیر کولر گازی سامسونگ در محل مراجعه می‌کنند، علت اکثر خرابی های کولر گازی رو به علت سرویس نکردن کولر اعلام می‌نمایند.

اکثر سوختگی‌های کمپرسور کولر گازی سامسونگ به علت انجام ندادن سرویس سالیانه می‌باشد. سرویس نکردن بموقع کولر گازی باعث کار کردن کمپرسور در دمای بالا شده و به مرور زمان از کیفیت قطعات داخلی کمپرسور کم می‌کند. که این امر باعث گیرپاژ کمپرسور کولر گازی سامسونگ خواهد شد و هزینه زیادی برای مشتری به بار می‌آورد.

بارها پیش آمده که تکنسین شرکت گبل سرما به درخواست مشتری برای سرویس اعزام شده و مشتری در کمال خوشحالی می‌گوید که الان 5 سال است که سرویس نکردم و این اولین باری هست که می‌خواهم سرویس رو انجام بدهم، با اینکه سرویس کامل انجام شود ولی باید در جریان باشید که از عمر کمپرسور کولر گازی بسیار کاسته شده است.

بدلیل اینکه کمپرسور کولر گازی در مدت طولانی با حرارت بالا کار کرده است و تمام قطعات داخلی آن استهلاک شدید داشته است. بنابرین سعی کنید که سالیانه قبل شروع فصل گرما سرویس کولر گازی سامسونگ را انجام دهید تا به مشکلات زیاد و هزینه بالا دچار نشوید.

نمایندگی سرویس کولر گازی سامسونگ در رشت

خدمات فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی سرویس کولر گازی سامسونگ در رشت، با کادری مجرب و دوره دیده در امر تعمیر، سرویس، نصب و شارز گاز در خدمت مشتریان گرامی شهر رشت و استان گیلان می‌باشد.

سرویس کولر گازی سامسونگ در رشت توسط نمایندگی در رشت:

  • شستشوی کامل پنل کولر گازی یونیوا با دستگاه کارواش.
  • شستشوی کامل کندانسور کولر گازی سامسونگ با دستگاه کارواش.
  • تنظیم مبرد کولر گازی سامسونگ و در صورت کم بودن اقدام به شارژ گاز.
  • گیریس کاری قطعات مورد نیاز کولر گازی سامسونگ.

توضیح جامع در مورد خرابی کولر گازی سامسونگ در رشت

خرابی کولر گازی سامسونگ در رشت، فصل تابستان که فرا می‌رسد شما نیاز دارید از کولر گازی سامسونگ خود برای ایجاد سرمایش بدون وجود مشکلی استفاده کنید. اما اگر کولر گازی شما به درستی کار نکند باید قبل از استفاده آن را عیب یابی و تعمیر نمایید.

مشکلات به وجود آماده برای کولر گازی سامسونگ شما  ممکن است حاصل موارد مختلفی باشد. در این مقاله تمامی موارد مربوط به خرابی کولرهای گازی سامسونگ را بیان می‌کنیم که به راحتی تکنسینهای شرکت گیل سرما، نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت، می‌توانند مشکل شما را حل نمایید. در ادامه 20 نکته عیب‌ یابی و تعمیر کولر گازی سامسونگ را توضیح خواهم داد:

  1. کمپرسور کولر گازی سامسونگ استارت نمی‌کند و صدایی از آن به گوش نمی‌رسد.
  2. کمپرسور استارت نمی‌کند اما اورلود عمل می‌نماید.
  3. کمپرسور راه اندازی می‌شود اما قطع و وصل کولر سریع انجام می‌شود (اورلودهای مکرر).
  4. دستگاه راه اندازی می‌شود و پی‌درپی قطع و وصل می‌گردد.
  5. سیستم به طور مداوم کار می‌کند و ترموستات عمل نمی‌نماید.
  6. خازن استارت سوخته یا اتصال کوتاه یا باز است.
  7. خازن رانینگ کولر گازی بکو معیوب است.
  8. رله معیوب یا سوخته است.
  9. ساکشن یخ زده یا مرطوب است.
  10. خط مایع یخ بسته و یا مرطوب است.
  11. کولر گازی سامسونگ صدا دارد.
  12. کمپرسور نمی‌تواند در حالت PSC استارت نماید.
  13. پیستون شیر چهار راهه برقی در موقعیت میانی قرار دارد گرفته و کولر گازی سامسونگ در هر دو حالت سرمایش و گرمایش، به شکل گرمایش عمل می‌نماید.
  14. روشن نشدن یونیت خارجی.
  15. خنک نبودن محیط به اندازه کافی.
  16. فشار لوله دهش کم‌تر از حد معمول باشد (قسمت فشار بالا).
  17. فشار لوله دهش زیادتر از حد معمول باشد (قسمت فشار بالا).
  18. صدای کمپرسور کولر گازی سامسونگ کمتر از حد معمول باشد.
  19. کمپرسور کولر گازی سامسونگ به سرعت بعد از روشن شدن خاموش می‌شود.
  20. کولر گازی سامسونگ خود به خود خاموش و روشن می‌شود.

نمایندگی تعمیر برد الکترونیک کولر گازی سامسونگ در رشت

نمایندگی تعمیر برد الکترونیک کولر گازی سامسونگ در رشت، یکی دیگر از خدماتی که شرکت فنی مهندسی گیل سرما ارائه می‌دهد، تعمیرات تخصصی بردهای الکترونیک انواع کولر گازی و اسپلیت سامسونگ در رشت است.

نمایندگی تعمیر برد الکترونیک کولر گازی سامسونگ در رشت

برد الکترونیک چیست:

بردهای الکترونیک را می‌توان به یک نوع ربات تشبیه کرد در بیشتر دستگاه‌هایی که با برق در ارتباط هستند از یک مرکز کنترل کننده به نام برد الکترونیک بهره می‌برند. برد الکترونیک مثل یک ربات هوشمند دستورات را از کاربر دریافت نموده و در زمان مناسب و با در نظر گرفتن شرایط دستگاه اجرا می‌نماید.

بردهای الکترونیک از جمعی قطعات الکترونیکی تشکیل می‌شوند که در هسته مرکزی آنها آی سی به نام میکرو وجود دارد. میکروها توسط کامپیوتر برنامه نویسی شده و تمامی دستورات را ابلاغ نموده و از همه مهمتر کنترل دستگاه را در دست می‌گیرد. و اگر خطایی در عملکرد دستگاه به وجود آید سریعاً دستگاه ارور داده و در نمایشگر دستگاه نمایان می‌شود.

تکنولوژی برد الکترونیک با سرعت بسیار زیاد ارتقا می‌یابد. از این رو به روز بودن در امر تعمیرات و خدمات این مقوله باید بسیار کوشید تا از این تکنولوژی پرسرعت عقب نماند. شرکت فنی مهندسی گیل سرما با به کارگیری تکنسین‌های مجرب و دور دیده و به روز در امر نمایندگی تعمیر برد الکترونیک کولر گازی سامسونگ در رشت، در خدمت همشهریان است.

نمایندگی تعمیر برد الکترونیک کولر گازی سامسونگ در رشت، تعمیر برد کولر گازی در برند سامسونگ بسیار حائز اهمیت است. همه کسانی که از کولر گازی سامسونگ استفاده می‌کنند؛ بخوبی می‌دانند که برد این کولر گازی یکی از مهمترین و در عین حال حساس‌ترین قطعات در آن است.

در واقع مرکز کنترل کولر گازی، برد الکترونیک دستگاه است و اگر دچار خرابی شود و یا از کار بیفتد کار کل سیستم سرمایش مختل خواهد شد.

برد کولر گازی سامسونگ دارای بلوک‌های مختلفی است که هر کدام بخشی از کنترل کولر گازی را بر عهده دارد، اگر هر بخشی از بلوک به درستی کار نکند عمل سرمایش کولر گازی سامسونگ را مختل میکند.

برد کولر گازی سامسونگ شما خراب شده است؟ به دنبال یک تکنسین برای تعمیر برد الکترونیک کولر گازی سامسونگ خود هستید؟ شرکت گیل سرما، نمایندگی تعمیر برد الکترونیک کولر گازی سامسونگ در رشت، متشکل از نیروهای متخصص یکی از در دسترس‌ترین و بهترین انتخاب جهت تعمیر برد کولر گازی سامسونگ در محل مورد نظر شما است.

توضیح کامل در مورد شارژ گاز کولر گازی سامسونگ در رشت

به خاطر داشته باشید که کولر گازی سامسونگ نیاز به مبرد زیادتری ندارد چون هر کولر گازی از هر برندی که باشد، نسبت به طراحی آن کارخانه سازنده بر روی پلاک دستگاه میزان مبرد را به وزن حک می‌کنند. و گاز آن به خودی خود کاهش نمی‌یابد مگر آنکه نشتی در سیستم رخ داده باشد. برای آن که بدانید میزان مبرد دستگاه کولر گازی شما چقدر است نیاز است با تکنسین فنی شرکت گیل سرما در این خصوص تماس فرمایید.

عمدتا در سرویس‌های سالانه که در ابتدای فصل گرما انجام می‌شود، توسط تکنسین شرکت گیل سرما صورت می‌گیرد. اما در کنار آن خوب است که علائم کمبود گاز کولر گازی سامسونگ را دانسته و هنگام بروز ایرادات با تکنسین فنی شرکت فنی مهندسی گیل سرما نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت تماس بگیرید.

شارژ گاز کولر گازی سامسونگ در رشت

در ادامه نشانه‌های کمبود گاز کولر گازی سامسونگ را توضیح خواهیم داد.

اولین نکته ای که ممکن است با آن مواجه شوید این است که کولر گازی که تمام روز روشن بوده، محیط را خنک نکرده است. وظیفه مبرد ها در کولر گازی اسپلیت سامسونگ این است که گرما را از محیط داخلی جذب کرده و به بیرون هدایت نماید. در صورتی که میزان گاز کولر گازی کم باشد این امکان را ندارد که خانه را به خوبی خنک کرده و سرمای مناسبی را ایجاد کند.

دومین نشانه‌ای که می‌تواند جواب این سوال باشد که چگونه بفهمیم گاز کولر گازی کم شده، این است که گوشه سمت راست اواپراتور یا همان رادیات پنل داخلی کولر گازی سامسونگ یخ زده است و از پنل تکه‌های یخ پرتاب می‌شود که به دلیل کار کردن کولر گازی اسپلیت سامسونگ در این شرایط به صورت مداوم، هزینه برق بالایی را شاهد خواهید بود.

شارژ گاز کولر گازی سامسونگ یک کار بسیار تخصصی بوده و به تجریه و تخصص تعمیرکار مجاز نمایندگی کولر گازی سامسونگ نیاز دارد. تقریباً بیشتر دستگاه‌های تهویه مطبوع برای انجام عمل تهویه و خنک کردن محیط از گازهای فریونی مانند R22-R410A-R407A استفاده می‌کنند که کمبود یا نبود آن در این سیستم‌ها تمامی سیکل تبرید را مختل کرده و با مشکلات جدی و سوختن کمپرسور مواجه می‌کند.

برای شارز گاز کولر گازی سامسونگ در رشت با شرکت فنی مهندسی گیل سرما، نمایندگی کولر گازی و ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت و استان گیلان، تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت و مناطق تحت پوشش

شرکت فنی مهندسی گیل سرما برای خدمات رسانی سریع به همشهریان گرامی در 5 نقطه شهر رشت دفتر خدمات رسانی دایر نموده تا در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیرکاران متخصص کولر گازی سامسونگ را در محل اعزام نماید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت:

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی سامسونگ در رشت 09111376298.

بلوار معلم. بلوار قلیپور. بلوار مدرس. بلوار دیلمان. بلوار انصاری. گلسار. شهرک گلها. بلوار توحید. میدان صابرین. پستک. شهرک شهید بهشتی. شهرک فرهنگیان. میدان مادر. بلوار منظریه. محله باقرآباد. خیابان سعدی. خیابان تختی. خیابان مطهری.

خیابان شریعتی. خیابان لاهیجان. خیابان انصاری. چهار راه گلسار. پل بوسار. خیابان نامجو. محله سرخبنده. محله ساغرسازان. محله حسین آباد. محله استادسرا. محله علی آباد. بلوار 8 دی. بلوار شمسی پور. خیابان رشتیان. خیابان لاکانی. خیابان امام. میدان فرهنگ و سایر مناطق رشت

مناطق تحت پوشش نمایندگی کولر گازی سامسونگ در استان گیلان:

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی سامسونگ در گیلان 09111376298.

بندر انزلی. دهکده ساحلی. لاهیجان. لنگرود. تالش. هشتپر. آستارا. صومعه سرا. آستانه اشرفیه. رودسر. فومن. خمام. سیاهکل. رضوانشهر. ماسال. رودبار. املش و سایر مناطق استان گیلان.

دفتر مرکزی: رشت خیابان معلم جنب استانداری شرکت فنی مهندسی گیل سرما، شماره تلفن نمایندگی سامسونگ رشت 01333242623.